quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee San Remo kijk je ook niet omdat het leuk is Redefine. Dat kijk je omdat je...
Ja...
Waarom eigenlijk?
quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:09 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu JOOST is anders geaard in mijn hoofd. Het gaat er niet meer uit.
Bedankt @:ijs_beer.
Ja idd, om te kunnen kijken naar een blauwe zeekoe die kijkt naar een ongemakkelijke zanger in een zelfs voor Italiaanse begrippen iets te vage pyjama, zoals onze grootouders voor ons gewild zouden hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
Daar hebben onze grootouders voor gevochten in de oorlog.
Oké de exácte invulling van de vrijheid die ze ons gunden is misschien niet helemaal zoals ze hadden gehoopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd, om te kunnen kijken naar een blauwe zeekoe die kijkt naar een ongemakkelijke zanger in een zelfs voor Italiaanse begrippen iets te vage pyjama, zoals onze grootouders voor ons gewild zouden hebben.
Niet? Ik denk toch dat mijn opa hier best om had kunnen lachen, zeker na een paar glaasjes citroenjenever.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké de exácte invulling van de vrijheid die ze ons gunden is misschien niet helemaal zoals ze hadden gehoopt.
Late reactie tussen de San Remo berichten door maar nee, eigenlijk ging het een groot deel van de tijd over wat anders..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
En was je nog van toegevoegde waarde?
@:Nailqueen, van harte beterschap![]()
Annalisa, sowieso.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk zaterdag wel naar de San Remo finaleEn als jullie heel enthousiast zijn over een paar liedjes, dan luister ik die alvast voor
Nee het is erg leukquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ja! Deze is geweldig. Ik ga ook meteen meedansen, dat is altijd een goed teken.
Ik vind het niet erg als ze wint
Ah. Je zwaait dat je gaat slapen. Welterustenquote:
Ik had al gezegd dat ik het een leuk lied vindquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice!
Ik weet zeker dat @:ESF1Gamer hier ook op danst!
Ik denk dat Luctor slapen in bed gaat werkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 07:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Je zwaait dat je gaat slapen. Welterusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Slapend rijk wordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat Luctor slapen in bed gaat werken
Keelpijn is erger gewordenquote:Op woensdag 7 februari 2024 08:57 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:nailqueen hoe gaat het nu?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Keelpijn is erger geworden
Maar ik kan gelukkig nog praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |