Eigenlijk meer voor San Remo, maar dat hoeven je katten niet te wetenquote:
En was je nog van toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:56 schreef Yesse het volgende:
"Hoera" ik 'mag' aansluiten bij een meeting van 1,5 uur volgend na een saaie meeting van een uurBedankt collega die de organisator er op wees dat ik niet was uitgenodigd en toch wel nuttig kon zijn
(gedeelde smart ofzo)
Hola Zorraquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
Goedenavond bitchesss.
Ik begrijp dat dit inmiddels de juiste aanhef is hier.
Boeren, burgers en buitenlui mag ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
Goedenavond bitchesss.
Ik begrijp dat dit inmiddels de juiste aanhef is hier.
Vanwaar dequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)apt-eruit~a6807da42/
NSC stapt uit de formatie
Zorro is wel een beetje sexyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat werkt toch minder voor een man. En zorro heeft niet dezelfde lading.
Ik ben niet zo fan van een PVV in een kabinet.quote:
Ik was de F1 rellen wat zatquote:
Ik ook niet. Maar zonder de NSC blijven er weinig opties over.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van een PVV in een kabinet.
En nu?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)apt-eruit~a6807da42/
NSC stapt uit de formatie
Timmermans I, (GL/PVDA, D66, NSC, CDA en SP)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zonder de NSC blijven er weinig opties over.
Nieuwe verkiezingen op dit moment zal ook weinig verschil maken.
Het record van België verbreken van langste formatiequote:
Deze combinatie is er ook niet, van de christelijke partijen, met de huidige leidingen, kaders en achterbannen, gaat alleen de SGP in zee willen met de PVV.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Timmermans I, (GL/PVDA, D66, NSC, CDA en SP)
of PVV, VVD, BBB, CU, CDA en SGP
meer combinaties heb je niet echt
Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar ik vraag me af wat we nu dan wél gaan krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van een PVV in een kabinet.
Beetje dit dus. Het lijkt een ongelooflijke patstelling nu.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die tweede is wel een hele grote nachtmerriequote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Timmermans I, (GL/PVDA, D66, NSC, CDA en SP)
of PVV, VVD, BBB, CU, CDA en SGP
meer combinaties heb je niet echt
Je zou liefst een meerderheidskabinet willen om makkelijker besluiten door Tweede Kamer te loodsen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft de deur niet gesloten voor steun aan een minderheidskabinet.
Dat stond nog niet in het artikel toen ik het las, het is aangevuld dan!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:55 schreef Strani het volgende:
Maar dat staat helemaal onderaan in het artikel en dat leest niemand.
Tsja, Geert staat op 50 in de peilingen. Dan sturen we straks in mei echt Minister Graus van Cultuur namens ons als genodigde naar het ESF.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met brede steun van een betrouwbare partij kan het op zich wel. Maar of NSC betrouwbaar is weten we natuurlijk nog niet echt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je zou liefst een meerderheidskabinet willen om makkelijker besluiten door Tweede Kamer te loodsen.
Ja jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat stond nog niet in het artikel toen ik het las, het is aangevuld dan!
Katholieken zijn altijd betrouwbaar toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Met brede steun van een betrouwbare partij kan het op zich wel. Maar of NSC betrouwbaar is weten we natuurlijk nog niet echt.
Eén en al christelijk-racistische vrolijkheid!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die tweede is wel een hele grote nachtmerrie
Kirkorov mag zijn gezicht niet meer laten zien op het ESF.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, Geert staat op 50 in de peilingen. Dan sturen we straks in mei echt Minister Graus van Cultuur namens ons als genodigde naar het ESF.
Nou ja, naast Kirkorov valt hij niet op
Nou ja, voor zover ik weet zijn er met katholieken nog nooit incidenten geweest die het tegendeel bewijzen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Katholieken zijn altijd betrouwbaar toch?
Wij zijn een bron van rechtschapenheid en er zijn nooit incidenten!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Katholieken zijn altijd betrouwbaar toch?
Zei er iemand carnaval?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén en al christelijk-racistische vrolijkheid!
Ik ben zelf van huis uit katholiek, dus ik bevestig dit vertrouwen volmondig.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik weet zijn er met katholieken nog nooit incidenten geweest die het tegendeel bewijzen.
Niet onder het vloerkleed kijken trouwens.
Vijf rozenkransjes en alles is vergeven mijn kindquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn een bron van rechtschapenheid en er zijn nooit incidenten!
Ook niet met koorknaapjes enzo!
Het feit dat veel van zijn volgens hem steevast Geert of Geertje noemen zegt ook wel genoeg ja. Mensen zien hem als een soort vriend van het volk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
NSC had willen gedogen lijkt me, maar de VVD kaapte die positie meteen. Maarja dit zou hoe dan ook een drama worden, alleen zou Wilders eigenlijk moeten falen zodat mensen dat ook kunnen zien (al is het ook wel voor een deel een cult die alles goed vindt geloof ik).
VIJF HELE rozenkransen? Dan ben ik volgende week nog bezigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Vijf rozenkransjes en alles is vergeven mijn kind
Die vrouw die in dat ene debat zo woest was over het eigen risico, vond het nu niet zo erg dat de PVV tegen had gestemd, was alsnog de schuld van andere partijen. Tsja, daar kun je ook niet tegenop.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat veel van zijn volgens hem steevast Geert of Geertje noemen zegt ook wel genoeg ja. Mensen zien hem als een soort vriend van het volk.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Vijf rozenkransjes en alles is vergeven mijn kind
Je moet Geert nu wel laten regeren. Als hij zonder dat uit de politiek verdwijnt (hopelijk niet om dramatische redenen) of uit de macht wordt gehouden, krijg je zoiets als in de jaren ‘00. Dat we nog jaren boos en in chaos zijn met allemaal figuren, en ook zo ongeveer alle bestaande partijen, die bezig zijn om beleid te bedenken zoals Pim het gewild zou hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
NSC had willen gedogen lijkt me, maar de VVD kaapte die positie meteen. Maarja dit zou hoe dan ook een drama worden, alleen zou Wilders eigenlijk moeten falen zodat mensen dat ook kunnen zien (al is het ook wel voor een deel een cult die alles goed vindt geloof ik).
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even een uurtje geslapen. Of nou ja, ingedommeld. Dat heeft goed geholpenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vanavond een paar Red Bulls achter de huig gooien
En Pietertje manoeuvreert zichzelf heel slim weer in de positie van gedoger. De VVD is intussen merkbaar enthousiaster over een rechte regering en de enige manier waarop dat nu nog gaat lukken, is door als VVD zelf erin te gaan zitten en NSC te laten gedogen. Want die deur wordt bewust opengelaten door Omtzigt nu natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
Ja, hij moet gewoon even een keer falen. We móeten een keer door de zure appel van Wilders 1 heen bijten (en jullie weten hoe erg ik appels haatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet Geert nu wel laten regeren. Als hij zonder dat uit de politiek verdwijnt (hopelijk niet om dramatische redenen) of uit de macht wordt gehouden, krijg je zoiets als in de jaren ‘00. Dat we nog jaren boos en in chaos zijn met allemaal figuren, en ook zo ongeveer alle bestaande partijen, die bezig zijn om beleid te bedenken zoals Pim het gewild zou hebben.
Ja dat lijkt me ook ‘beter’, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je niet heel veel zin hebt om je aan zo’n partij te verbinden. Vandaag ook weer zo’n gek van de PVV die in de tweede kamer roept dat Nederland Rusland provoceert. Ik snap dat hem even later regeren ook niet zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet Geert nu wel laten regeren. Als hij zonder dat uit de politiek verdwijnt (hopelijk niet om dramatische redenen) of uit de macht wordt gehouden, krijg je zoiets als in de jaren ‘00. Dat we nog jaren boos en in chaos zijn met allemaal figuren, en ook zo ongeveer alle bestaande partijen, die bezig zijn om beleid te bedenken zoals Pim het gewild zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |