Net veldrijden. Een hoop Belgen en één Nederlander.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, er mag ook één Canadees team meedoen (als ze zich kwalificeren)
Leuk! Het is een knock-out toernooi met 128 teams als ik me niet vergis en je maakt dan dus voor het toernooi begint een voorspelling voor het volledige toernooi, dus ook latere rondes. Dus als één van jouw voorspelde finalisten er heel vroeg uit ligt gaat het je veel punten kosten, wat het ook leuk en spannend maakt om het toernooi te volgenquote:Op maandag 5 februari 2024 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar ik doe mee!
Bij basketbal is er ook precies 1 Canadees team in de NBA. Bij ijshockey zijn het er iets meer, maar die worden toch nooit meer kampioenquote:Op maandag 5 februari 2024 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Net veldrijden. Een hoop Belgen en één Nederlander.
NFL heeft alleen Amerikaanse teams maar toch wordt de kampioen daar ook regelmatig world champions genoemd.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij basketbal is er ook precies 1 Canadees team in de NBA. Bij ijshockey zijn het er iets meer, maar die worden toch nooit meer kampioen
quote:
Clou?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is ook wel tof, de clou is wel goed verpakt.
Sterktequote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:56 schreef Yesse het volgende:
"Hoera" ik 'mag' aansluiten bij een meeting van 1,5 uur volgend na een saaie meeting van een uurBedankt collega die de organisator er op wees dat ik niet was uitgenodigd en toch wel nuttig kon zijn
(gedeelde smart ofzo)
Thanks, helaas nu ook een uur in een kamer met een zeer hinderlijke piep. Alsof ik tinnitus heb..quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net ziek naar huis gegaan. Ik heb de hele nacht lopen hoesten. En nu krijg er misselijkheid en hoofdpijn bij. Ik doe het nu even rustig aan en dan kijk ik even hoe lang ik het vanavond vol houd. Ik zie dat mijn favorieten in het begin zitten.
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net ziek naar huis gegaan. Ik heb de hele nacht lopen hoesten. En nu krijg er misselijkheid en hoofdpijn bij. Ik doe het nu even rustig aan en dan kijk ik even hoe lang ik het vanavond vol houd. Ik zie dat mijn favorieten in het begin zitten.
Beterschapquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet zo iemand die de hele dag kan slapen. Maar even liggen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Thanks, helaas nu ook een uur in een kamer met een zeer hinderlijke piep. Alsof ik tinnitus heb..
[..]
BeterschapKlinkt een beetje als griep. Hopelijk valt het mee. Voor vanavond nog even een uurtje slapen?
Oh neee! Wat een timingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Soort van wel toch?quote:
Vanavond een paar Red Bulls achter de huig gooienquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die de hele dag kan slapen. Maar even liggen kan geen kwaad.
quote:
Zou je dat wel doen na die berichten over Horner?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vanavond een paar Red Bulls achter de huig gooien
Misschien heeft hij wel mensen gedrugd met speciale Red Bullquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen na die berichten over Horner?
De blikjes lijken me nog wel veiligquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen na die berichten over Horner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |