Ambetant!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je wel de carnavalstermen tot een minimum beperken? Daar raken de mensen hier van in paniek.
Echt ja. Hopelijk loopt het goed af allemaal. Ik vond het eerlijk gezegd reuze interessant om het hele proces van de opvolging te volgen maar één keer is voorlopig wel genoeg.quote:
Loop te nou wir te zevere?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
* Spreekt geïrriteerd bovenderiviers tegen ijs_beer
Nee, inderdaad. Hoop het ook voor hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt ja. Hopelijk loopt het goed af allemaal. Ik vond het eerlijk gezegd reuze interessant om het hele proces van de opvolging te volgen maar één keer is voorlopig wel genoeg.
Nog nooit gehad. Is het lekker?quote:
Quoi?quote:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, mijn beste Beer, dat enig overmaats genot van de versnaperingen waar een gemiddelde middeleeuwse monnik met overtuigend enthousiasme in het midden van de donkere nacht voor op zou staan, een dergelijk vloeistof aangeboden te hebben gekregen door een sluwe broeder, wellicht jouw huidige conversationele limitatie tot gevolg heeft.quote:
Gewoon een kruidenbitter, vind het lekkerder dan een Jägermeister ofzo.quote:
Da's ook gewoon nog dialect hoor!quote:
Dan kan ik het wel een keer proberenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gewoon een kruidenbitter, vind het lekkerder dan een Jägermeister ofzo.
Ja maar dat spreek ik toch niet beerquote:Op maandag 5 februari 2024 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's ook gewoon nog dialect hoor!
Mijn sanseveria, staat voor het raam. En als ik binnenkom gaat ie staan. Het is een plantje van een meter hoog, maar met carnaval staat ie altijd droog.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, mijn beste Beer, dat enig overmaats genot van de versnaperingen waar een gemiddelde middeleeuwse monnik met overtuigend enthousiasme in het midden van de donkere nacht voor op zou staan, een dergelijk vloeistof aangeboden te hebben gekregen door een sluwe broeder, wellicht jouw huidige conversationele limitatie tot gevolg heeft.
Het is carnaval hè.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
Kruidvat had net een reclame op tv voor zalf tegen schurft. Dat had ik niet verwacht
Daar kan ik toch niks aan doen.quote:
Ik gok dat dit een dubbele lading heeft, hoewel de laatste zin dan weer tegenstrijdig is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn sanseveria, staat voor het raam. En als ik binnenkom gaat ie staan. Het is een plantje van een meter hoog, maar met carnaval staat ie altijd droog.
Of studentenhuizen.quote:
Zou kunnen, dat, of het is gewoon onbenullig.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een dubbele lading heeft, hoewel de laatste zin dan weer tegenstrijdig is.
Warempelquote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Of studentenhuizen in carnavalsgebied.
quote:
Dat heeft hij net uitgebreid verteld inclusief foute afbeeldingquote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Strani het volgende:
Maareh wat zijn je plannen voor carnaval @:ijs_beer ?
Hier is het te laat voor Straan. Oh nee, voor Spanjolen niet natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een dubbele lading heeft, hoewel de laatste zin dan weer tegenstrijdig is.
Plannen? De stad in, kroegentocht, optochtje kijken. Wat naar bovenslootse gebieden geëmigreerde vrienden opvangen. Dat werk.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Strani het volgende:
Maareh wat zijn je plannen voor carnaval @:ijs_beer ?
Het is nog niet eens half elfquote:Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier is het te laat voor Straan. Oh nee, voor Spanjolen niet natuurlijk
Ik ook beer, ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen.![]()
Ik voel een communicatieve afstand tussen ons!
Klinkt gezellig! En buitenstaanders in elkaar slaan toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Plannen? De stad in, kroegentocht, optochtje kijken. Wat naar bovenslootse gebieden geëmigreerde vrienden opvangen. Dat werk.
Dat zeg ikquote:
Lui van bove de watere.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! En buitenstaanders in elkaar slaan toch?
Grijpen en Bavariaboardenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, nee Strani, niet van dat Spaanse agressieve.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou voel ik me ook wel wat slaperig maar da's ook omdat ik vannacht pas om 4:30 op bed lag. En dat allemaal zonder carnaval.quote:
Mja Benidorm Fest is ook voor Spanje bovengemiddeld agressief hoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, nee Strani, niet van dat Spaanse agressieve.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook beer, ik ookEn tòch gaat het meestal goed
Je neemt dat toch mee de week in, ja da's waar.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja Benidorm Fest is ook voor Spanje bovengemiddeld agressief hoor.
Ohjee, dat is een moeilijke.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer wat is je favoriete carnavalsnummer? Van dit jaar of all-time?
Zal niet zeggen dat het mn favoriet is maar de handjes handjes bloemetjesgordijn van Lamme Frans, was wel echt leuk gemaakt.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer wat is je favoriete carnavalsnummer? Van dit jaar of all-time?
Meteen even Wakker met een biertje opgezocht op YouTube.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat het mn favoriet is maar de handjes handjes bloemetjesgordijn van Lamme Frans, was wel echt leuk gemaakt.
Die is zo ontzettend blij!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen even Wakker met een biertje opgezocht op YouTube.
Hahaha zelfs voor iemand van boven die rivieren is 'ie heel aanstekelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die is zo ontzettend blij!
'komt godnondeju ene kinderkoor binnen'
Ik heb een toet-toet ohooooquote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Carnaval? Heel leuk hoor, maar de echte kenners, dat zijn @:Strani en ik, blijven thuis voor de Super Bowl.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Carnaval? Heel leuk hoor, maar de echte kenners, dat zijn @:Strani en ik, blijven thuis voor de Super Bowl.
Wie doet de half-time eigenlijk dit jaar?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb toch wel respect voor de hoeveelheid moeite die erin zit om die grap te laten werkenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is ook wel tof, de clou is wel goed verpakt.
Heerlijk toch.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb toch wel respect voor de hoeveelheid moeite die erin zit om die grap te laten werken
Heb je ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?quote:
Ik dacht Usher. Maar de echte kenners zoals @BillDauterive en ik geven daar niet om.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie doet de half-time eigenlijk dit jaar?
We gaan de hut verbouwen!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?
Meh. Usher.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht Usher. Maar de echte kenners zoals @:billdauterive geven daar niet om.
(Behalve toen Dr. Dre en kornuiten het deden)
Precies! En nee, Usher heb ik ook niet zo veel mee. Maar tijdens die show zal ik waarschijnlijk op Reddit en hier op FOK! in het NFL-topic zitten te posten.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meh. Usher.![]()
Maar goed, jullie als echte kenners kijken daar niet voor natuurlijk!
Je vraagt niet wat je moet vragen. Het antwoord op de vraag die je hoort te stellen is: De Chiefs tegen de 49'ers.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie doet de half-time eigenlijk dit jaar?
Juist! Mahomes tegen Purdy.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je vraagt niet wat je moet vragen. Het antwoord op de vraag die je hoort te stellen is: De Chiefs tegen de 49'ers.
Hee ik weet niet eens welke sport er gespeeld wordt tijdens de super bowl.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je vraagt niet wat je moet vragen. Het antwoord op de vraag die je hoort te stellen is: De Chiefs tegen de 49'ers.
Serieusquote:
quote:
Dacht in eerste instantie honkbalquote:
Wel grappig dat je NFL wel kent maar de Super Bowl nietquote:
Daarvoor hebben ze de World Seriesquote:Op maandag 5 februari 2024 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dacht in eerste instantie honkbal
Die alleen voor Amerika is.quote:
Wowquote:Op maandag 5 februari 2024 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee ik weet niet eens welke sport er gespeeld wordt tijdens de super bowl.![]()
Oh gaafquote:Op maandag 5 februari 2024 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had Mahomes vorig seizoen nog in mijn fantasy team.
Hoho, er mag ook één Canadees team meedoen (als ze zich kwalificeren)quote:
Net veldrijden. Een hoop Belgen en één Nederlander.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoho, er mag ook één Canadees team meedoen (als ze zich kwalificeren)
Leuk! Het is een knock-out toernooi met 128 teams als ik me niet vergis en je maakt dan dus voor het toernooi begint een voorspelling voor het volledige toernooi, dus ook latere rondes. Dus als één van jouw voorspelde finalisten er heel vroeg uit ligt gaat het je veel punten kosten, wat het ook leuk en spannend maakt om het toernooi te volgenquote:Op maandag 5 februari 2024 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar ik doe mee!
Bij basketbal is er ook precies 1 Canadees team in de NBA. Bij ijshockey zijn het er iets meer, maar die worden toch nooit meer kampioenquote:Op maandag 5 februari 2024 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Net veldrijden. Een hoop Belgen en één Nederlander.
NFL heeft alleen Amerikaanse teams maar toch wordt de kampioen daar ook regelmatig world champions genoemd.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij basketbal is er ook precies 1 Canadees team in de NBA. Bij ijshockey zijn het er iets meer, maar die worden toch nooit meer kampioen
quote:
Clou?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is ook wel tof, de clou is wel goed verpakt.
Sterktequote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:56 schreef Yesse het volgende:
"Hoera" ik 'mag' aansluiten bij een meeting van 1,5 uur volgend na een saaie meeting van een uurBedankt collega die de organisator er op wees dat ik niet was uitgenodigd en toch wel nuttig kon zijn
(gedeelde smart ofzo)
Thanks, helaas nu ook een uur in een kamer met een zeer hinderlijke piep. Alsof ik tinnitus heb..quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net ziek naar huis gegaan. Ik heb de hele nacht lopen hoesten. En nu krijg er misselijkheid en hoofdpijn bij. Ik doe het nu even rustig aan en dan kijk ik even hoe lang ik het vanavond vol houd. Ik zie dat mijn favorieten in het begin zitten.
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net ziek naar huis gegaan. Ik heb de hele nacht lopen hoesten. En nu krijg er misselijkheid en hoofdpijn bij. Ik doe het nu even rustig aan en dan kijk ik even hoe lang ik het vanavond vol houd. Ik zie dat mijn favorieten in het begin zitten.
Beterschapquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet zo iemand die de hele dag kan slapen. Maar even liggen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Thanks, helaas nu ook een uur in een kamer met een zeer hinderlijke piep. Alsof ik tinnitus heb..
[..]
BeterschapKlinkt een beetje als griep. Hopelijk valt het mee. Voor vanavond nog even een uurtje slapen?
Oh neee! Wat een timingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:15 schreef NailQueen het volgende:
Soort van wel toch?quote:
Vanavond een paar Red Bulls achter de huig gooienquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die de hele dag kan slapen. Maar even liggen kan geen kwaad.
quote:
Zou je dat wel doen na die berichten over Horner?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vanavond een paar Red Bulls achter de huig gooien
Misschien heeft hij wel mensen gedrugd met speciale Red Bullquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen na die berichten over Horner?
De blikjes lijken me nog wel veiligquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen na die berichten over Horner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |