Hier is het te laat voor Straan. Oh nee, voor Spanjolen niet natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een dubbele lading heeft, hoewel de laatste zin dan weer tegenstrijdig is.
Plannen? De stad in, kroegentocht, optochtje kijken. Wat naar bovenslootse gebieden geëmigreerde vrienden opvangen. Dat werk.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Strani het volgende:
Maareh wat zijn je plannen voor carnaval @:ijs_beer ?
Het is nog niet eens half elfquote:Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier is het te laat voor Straan. Oh nee, voor Spanjolen niet natuurlijk
Ik ook beer, ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen.![]()
Ik voel een communicatieve afstand tussen ons!
Klinkt gezellig! En buitenstaanders in elkaar slaan toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Plannen? De stad in, kroegentocht, optochtje kijken. Wat naar bovenslootse gebieden geëmigreerde vrienden opvangen. Dat werk.
Dat zeg ikquote:
Lui van bove de watere.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! En buitenstaanders in elkaar slaan toch?
Grijpen en Bavariaboardenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, nee Strani, niet van dat Spaanse agressieve.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou voel ik me ook wel wat slaperig maar da's ook omdat ik vannacht pas om 4:30 op bed lag. En dat allemaal zonder carnaval.quote:
Mja Benidorm Fest is ook voor Spanje bovengemiddeld agressief hoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, nee Strani, niet van dat Spaanse agressieve.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook beer, ik ookEn ṭch gaat het meestal goed
Je neemt dat toch mee de week in, ja da's waar.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja Benidorm Fest is ook voor Spanje bovengemiddeld agressief hoor.
Ohjee, dat is een moeilijke.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer wat is je favoriete carnavalsnummer? Van dit jaar of all-time?
Zal niet zeggen dat het mn favoriet is maar de handjes handjes bloemetjesgordijn van Lamme Frans, was wel echt leuk gemaakt.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer wat is je favoriete carnavalsnummer? Van dit jaar of all-time?
Meteen even Wakker met een biertje opgezocht op YouTube.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat het mn favoriet is maar de handjes handjes bloemetjesgordijn van Lamme Frans, was wel echt leuk gemaakt.
Die is zo ontzettend blij!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen even Wakker met een biertje opgezocht op YouTube.
Hahaha zelfs voor iemand van boven die rivieren is 'ie heel aanstekelijkquote:Op maandag 5 februari 2024 22:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die is zo ontzettend blij!
'komt godnondeju ene kinderkoor binnen'
Ik heb een toet-toet ohooooquote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Carnaval? Heel leuk hoor, maar de echte kenners, dat zijn @:Strani en ik, blijven thuis voor de Super Bowl.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Carnaval? Heel leuk hoor, maar de echte kenners, dat zijn @:Strani en ik, blijven thuis voor de Super Bowl.
Wie doet de half-time eigenlijk dit jaar?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb toch wel respect voor de hoeveelheid moeite die erin zit om die grap te laten werkenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is ook wel tof, de clou is wel goed verpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |