Ambetant!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je wel de carnavalstermen tot een minimum beperken? Daar raken de mensen hier van in paniek.
Echt ja. Hopelijk loopt het goed af allemaal. Ik vond het eerlijk gezegd reuze interessant om het hele proces van de opvolging te volgen maar één keer is voorlopig wel genoeg.quote:
Loop te nou wir te zevere?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
* Spreekt geïrriteerd bovenderiviers tegen ijs_beer
Nee, inderdaad. Hoop het ook voor hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt ja. Hopelijk loopt het goed af allemaal. Ik vond het eerlijk gezegd reuze interessant om het hele proces van de opvolging te volgen maar één keer is voorlopig wel genoeg.
Nog nooit gehad. Is het lekker?quote:
Quoi?quote:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, mijn beste Beer, dat enig overmaats genot van de versnaperingen waar een gemiddelde middeleeuwse monnik met overtuigend enthousiasme in het midden van de donkere nacht voor op zou staan, een dergelijk vloeistof aangeboden te hebben gekregen door een sluwe broeder, wellicht jouw huidige conversationele limitatie tot gevolg heeft.quote:
Gewoon een kruidenbitter, vind het lekkerder dan een Jägermeister ofzo.quote:
Da's ook gewoon nog dialect hoor!quote:
Dan kan ik het wel een keer proberenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gewoon een kruidenbitter, vind het lekkerder dan een Jägermeister ofzo.
Ja maar dat spreek ik toch niet beerquote:Op maandag 5 februari 2024 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's ook gewoon nog dialect hoor!
Mijn sanseveria, staat voor het raam. En als ik binnenkom gaat ie staan. Het is een plantje van een meter hoog, maar met carnaval staat ie altijd droog.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, mijn beste Beer, dat enig overmaats genot van de versnaperingen waar een gemiddelde middeleeuwse monnik met overtuigend enthousiasme in het midden van de donkere nacht voor op zou staan, een dergelijk vloeistof aangeboden te hebben gekregen door een sluwe broeder, wellicht jouw huidige conversationele limitatie tot gevolg heeft.
Het is carnaval hè.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
Kruidvat had net een reclame op tv voor zalf tegen schurft. Dat had ik niet verwacht
Daar kan ik toch niks aan doen.quote:
Ik gok dat dit een dubbele lading heeft, hoewel de laatste zin dan weer tegenstrijdig is.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn sanseveria, staat voor het raam. En als ik binnenkom gaat ie staan. Het is een plantje van een meter hoog, maar met carnaval staat ie altijd droog.
Of studentenhuizen.quote:
Zou kunnen, dat, of het is gewoon onbenullig.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat dit een dubbele lading heeft, hoewel de laatste zin dan weer tegenstrijdig is.
Warempelquote:Op maandag 5 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Of studentenhuizen in carnavalsgebied.
quote:
Dat heeft hij net uitgebreid verteld inclusief foute afbeeldingquote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Strani het volgende:
Maareh wat zijn je plannen voor carnaval @:ijs_beer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |