Thema hier is Wa'd n historie. Dus ik heb een jaren 80 mintgroen trainingspak met roze accenten en neongroene en roze zweetbandjes.quote:
Neujquote:Op maandag 5 februari 2024 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week nog eens proberen.
Ze zullen onder de indruk zijn in Tullepetoanestad!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Thema hier is Wa'd n historie. Dus ik heb een jaren 80 mintgroen trainingspak met roze accenten en neongroene en roze zweetbandjes.![]()
misschien dat ik mn baard moet afscheren en een hele foute snor laat staan
Zijd in de markt dan zijde gij n Tullepetoan!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zullen onder de indruk zijn in Tullepetoanestad!
Wat is deez.quote:
Een kapotte afbeelding? Mooi hè!quote:
Da's kermis.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Het carnaval dat Sanremo is dat morgen begint?
Ga je niet kijken?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Vraag me wel af wie er zaterdag eerder op bed ligt? Degene die San Remo gaan kijken of ik.
quote:
quote:
Wel teamIrama natuurlijk!quote:
Ik kijk wel uit!quote:
Ah joh, als jij nu al een kruik Schrobbelèr achter de huig hebt mag je best even losquote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
Het is wel nog wat vroeg voor de nachtbagger
Ohja, nog schrobbeler halen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, als jij nu al een kruik Schrobbelèr achter de huig hebt mag je best even los
Nee, straks word ik geconfrontreerd met allemaal mensenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Strani durft er niet eens te komen.
Wacht maar tot de geschiedenisboeken zullen uitwijzen dat ik deze SC heb gered met mijn inzet, standbeelden zullen er komen Meke!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef Meke het volgende:
En GENÂNT die uitslag van januari @:strani![]()
![]()
Ohh nice. Toevallig had ik het vandaag met een goede vriendin over dat programma en over de prijs van olijfolie gaat het hier natuurlijk dagelijks, dat snap je wel. Dus ik zal het ook even doorgeven.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef H_T het volgende:
@:Strani Keuringsdienst van Waarde gaat vanavond over olijfolie
Nee joh, we noemen het gewoon avondbagger en het is oké.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
Het is wel nog wat vroeg voor de nachtbagger
Haleeeeequote:Op maandag 5 februari 2024 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, we noemen het gewoon avondbagger en het is oké.
Wil je wel de carnavalstermen tot een minimum beperken? Daar raken de mensen hier van in paniek.quote:
bijzonder tragisch is dat ja.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Heftig nieuws wel van koning CharlesHet zal 'm toch niet gebeuren dat hij dan eindelijk koning is en dan... tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |