Heerlijk toch.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb toch wel respect voor de hoeveelheid moeite die erin zit om die grap te laten werken
Heb je ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?quote:
Ik dacht Usher. Maar de echte kenners zoals @BillDauterive en ik geven daar niet om.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie doet de half-time eigenlijk dit jaar?
We gaan de hut verbouwen!quote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?
Meh. Usher.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht Usher. Maar de echte kenners zoals @:billdauterive geven daar niet om.
(Behalve toen Dr. Dre en kornuiten het deden)
Precies! En nee, Usher heb ik ook niet zo veel mee. Maar tijdens die show zal ik waarschijnlijk op Reddit en hier op FOK! in het NFL-topic zitten te posten.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meh. Usher.![]()
Maar goed, jullie als echte kenners kijken daar niet voor natuurlijk!
Je vraagt niet wat je moet vragen. Het antwoord op de vraag die je hoort te stellen is: De Chiefs tegen de 49'ers.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie doet de half-time eigenlijk dit jaar?
Juist! Mahomes tegen Purdy.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je vraagt niet wat je moet vragen. Het antwoord op de vraag die je hoort te stellen is: De Chiefs tegen de 49'ers.
Hee ik weet niet eens welke sport er gespeeld wordt tijdens de super bowl.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je vraagt niet wat je moet vragen. Het antwoord op de vraag die je hoort te stellen is: De Chiefs tegen de 49'ers.
Serieusquote:
quote:
Dacht in eerste instantie honkbalquote:
Wel grappig dat je NFL wel kent maar de Super Bowl nietquote:
Daarvoor hebben ze de World Seriesquote:Op maandag 5 februari 2024 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dacht in eerste instantie honkbal
Die alleen voor Amerika is.quote:
Wowquote:Op maandag 5 februari 2024 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee ik weet niet eens welke sport er gespeeld wordt tijdens de super bowl.![]()
Oh gaafquote:Op maandag 5 februari 2024 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had Mahomes vorig seizoen nog in mijn fantasy team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |