Ik gok op een nijlpaard.quote:
Heel goed, ook alle andere mogelijke afleidingen maar proberen uit te sluiten!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor de veiligheid heb ik nu alleen dit topic nog open.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:42 schreef H_T het volgende:
Waarom staat er een kerel in zeekoepak čn normaal pak te posten bij de nooduitgang?
Ik heb geen idee wat ik hier kom doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Kommie urenlang onbegrijpelijke Italiaanse tv kijken?
Dit lijkt me geen muziek om de eetlust op te wekken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is matige pizzeria in Parma-achtergrondmuziek.
Ja maar dat is als zeggen dat je Soundos leuker vindt dan Freddie Mercury. Waarschijnlijk klopt het.quote:
Als je Rai 1 aanzet kan je meekijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hier kom doen.
Ja, daar zit ook weer wat inquote:
Heeft @ESF1Gamer je geen handleiding gestuurd ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hier kom doen.
Heb jij, met alle respect, @ESF1Gamer er ooit op betrapt dat ze een situatie mínder verwarrend maakt in plaats van méér?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heeft @:ESF1Gamer je geen handleiding gestuurd ?
Een bord Brinta is ook leuker dan Soundos. Alleen daar komt geen leuke Bohemian Rhapsody uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk, nee, ik denk dat Freddie naast al z'n andere talenten ook gewoon leuker is dan Soundos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |