quote:Sanremo 2024 – 1st night
City Sanremo
Hosts Amadeus
Marco Mengoni
Voting 100% press jury (TV, online media)
All 26 artists will perform their songs
2nd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
First half (13 artists) will perform their songs again
3rd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
Second half (13 artists) will perform their songs again
4th night
Host Amadeus + ?
Voting 33% press jury (TV, online media) + 33% radio jury + 34% televoting
Cover night: Each of the 26 artists will perform a cover of another song.
The artists can perform the song solo or together with an acclaimed Italian or international guest artist.
5th night
Host Amadeus + ?
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
quote:Running order first night
CLARA (20:52)
SANGIOVANNI
FIORELLA MANNOIA
LA SAD
IRAMA (21:39)
GHALI
NEGRAMARO
ANNALISA (22:10)
MAHMOOD (22:35)
DIODATO (22:43)
LOREDANA BERT (23:08)
GEOLIER
ALESSANDRA AMOROSO
THE KOLORS (23:43)
ANGELINA MANGO
IL VOLO (00:16)
BIGMAMA
RICCHI E POVERI
EMMA (00:40)
FRANCESCO RENGA & NEK
MR. RAIN (00:56)
BNKR44
GAZZELLE (01:10)
DARGEN D'AMICO
ROSE VILLAIN
SANTI FRANCESI (01:42)
FRED DE PALMA
MANINNI
ALFA
IL TRE (02:16)
Iets met praten over zelfdoding, dacht ik.quote:
Of het meteen na de break is weet ik niet meer maar Irama moet als vijfde en daarvoor gaat Mengoni Due Vite zingen idd!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
Zei Amadeus nou dat Marco Megnoni na de break Due Vite gaat zingen?
Sta jij te kijken als het straks bij Lidl Italia Hollandse week is! Hatsee!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef H_T het volgende:
Reclame, ik ga meteen kijken welke themaweek er is bij Lidl Itali
Hollandse week, met bitterballi en stroopwafeli.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef H_T het volgende:
Reclame, ik ga meteen kijken welke themaweek er is bij Lidl Itali
Dat hebben ze mooi op elkaar afgestemd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Achter de schermen gieren ze omdat ze ons hiermee nog wat misplaatste hoop geven dat het echt rond half drie klaar is. "Let maar op ze trappen er wr in".
Het thema bespreekbaar maken was dus het nummer denk ik? Belangrijke boodschap!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iets over dat we niet praten over sucidaal. Daar zit een taboo op merk ik
Oliebolli!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hollandse week, met bitterballi en stroopwafeli.
Ja he? Ik dacht het in de snelheid te zien toen ik nog ff een koekie voor de Bonk pakte want het lied interesseerde me niet zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iets met praten over zelfdoding, dacht ik.
appelbeignettiquote:
Rolmopsi pakt niet echt he.quote:
Vind dat altijd wel grappigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:27 schreef Greys het volgende:
Hij is gewoon wr zenuwachtig he. Ons Marco.
Kan niet iedereen hebben.quote:
Ik heb daar ook wel wat moeite mee.quote:
Ik ook. Het maakt hem z menselijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel grappigaangezien hij wel wat gewend is
Zeker niet, ik zou het zelf ook niet snel aandoen.quote:
Oh dat vind ik juist mooiquote:
Ik dacht loop ik nou zover achter?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
H, D'R KOMT GODNONDEJU EEN HEEL KINDERKOOR BINNEN.
Slecht gepland van Marco dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik was vorig jaar bijna naar zijn concert in Afas live geweest. Maar helaas door planning kon ik niet
Oh! Het valt allemaal samon!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:26 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer Lidl Itali heeft ook een popcornmachine in de aanbieding, dus er is nog hoop
Toch goed dat we gisteren het oeuvre van Lamme Frans nog hebben doorgenomen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
H, D'R KOMT GODNONDEJU EEN HEEL KINDERKOOR BINNEN.
Bankzittersquote:
Je weet nooit wanneer die informatie nodig is!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch goed dat we gisteren het oeuvre van Lamme Frans nog hebben doorgenomen.
Tutti Italia Biscotti!quote:
Net op tijd voor Iramaquote:
Ze deelt m maar hoor. Potverdikkie.quote:
quote:
Gaan kleine stukjes worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze deelt m maar hoor. Potverdikkie.
Niet alles.quote:
Welkomquote:
Er zit een te lang stukje ‘niets’ tussen begin en eind inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik had er meer van verwacht naar aanleiding van het orkest stukje aan het begin.
Kommie urenlang onbegrijpelijke Italiaanse tv kijken?quote:
Maar hij moet dit wel als een compliment opvatten neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
Mooi nummer, maar voor het ESF is wat anders wel prima
Het scheelde echt heel weinig of ik had dit in het Nederlandse politiek topic gepostquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
Ja dit liedje ga ik ook niet onthouden denk ik. Mooi voor een keertje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
Er wordt vanavond ook auto-tune gebruikt. Jammer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
Waarom klinkt het zo playbackerigje hoorde zelfs even zang terwijl hij niet zong, mag toch verder niet?
Zekerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar hij moet dit wel als een compliment opvatten neem ik aan?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
Het was heel bombastisch. Heel bombastisch. Als ie nog wat kleiner begint, bouwt de spanning wat meer op. Mja. Niet mijn favoriet van 'm.
Ok, interessant.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Het had misschien iets eerder wat bombastischer kunnen worden.
Ik genoot van mijn surround soundquote:
Ja vind dat echt zonde, dat je dat zo goed hoort. Beetje subtiel nouja oke, maar als het op playbacken begint te lijken..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er wordt vanavond ook auto-tune gebruikt. Jammer.
Ik zag het jaquote:
Je begint echt af te glijden Emquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelde echt heel weinig of ik had dit in het Nederlandse politiek topic gepost![]()
Gaat ook niet winnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef usagi414 het volgende:
Het is geen Ovunque Sarai. Maar dat kan ook niet elk jaar.
Ik gok op een nijlpaard.quote:
Heel goed, ook alle andere mogelijke afleidingen maar proberen uit te sluiten!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor de veiligheid heb ik nu alleen dit topic nog open.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:42 schreef H_T het volgende:
Waarom staat er een kerel in zeekoepak n normaal pak te posten bij de nooduitgang?
Ik heb geen idee wat ik hier kom doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Kommie urenlang onbegrijpelijke Italiaanse tv kijken?
Dit lijkt me geen muziek om de eetlust op te wekken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is matige pizzeria in Parma-achtergrondmuziek.
Ja maar dat is als zeggen dat je Soundos leuker vindt dan Freddie Mercury. Waarschijnlijk klopt het.quote:
Als je Rai 1 aanzet kan je meekijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hier kom doen.
Ja, daar zit ook weer wat inquote:
Heeft @ESF1Gamer je geen handleiding gestuurd ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb jij, met alle respect, @ESF1Gamer er ooit op betrapt dat ze een situatie mnder verwarrend maakt in plaats van mr?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heeft @:ESF1Gamer je geen handleiding gestuurd ?
Een bord Brinta is ook leuker dan Soundos. Alleen daar komt geen leuke Bohemian Rhapsody uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk, nee, ik denk dat Freddie naast al z'n andere talenten ook gewoon leuker is dan Soundos.
Nou ja, we weten niet zeker waar Freddie z'n inspiratie vandaan haalde h.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een bord Brinta is ook leuker dan Soundos. Alleen daar komt geen leuke Bohemian Rhapsody uit.
San Remo kijken. De italiaanse ESF voorrondequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de zijne mist.quote:
Het komp allemaal een beetje rottig ze strot uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
Hij heeft in principe nog geen noot vals gezongen.
Nou die jinx duurde niet langquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen enkel slecht liedje gehoord. De tweede was iets minder maar niet slecht ofzo
Is altijd toch met het San Remo publiek, dat dat best tegen de uiteindelijk uitslag in enthousiast is?quote:
Gierenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft van te voren gedreigd om bij hun thuis te komen zingen
Jamala zou hebben gezegd: "Dit was eigenlijk niet echt nodig."quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:59 schreef Greys het volgende:
Dankzij dit soort gelul liggen we dus niet gewoon om twaalf uur in bed.
Ze doen in Itali ook aan carnavalquote:
Nee, vandaag de persjury.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:00 schreef Greys het volgende:
Vanavond geen televotes toch?
Want dan krijgen de laatsten geen stemmen omdat iedereen in slaap is geduveld.
Is een hele bevalling.quote:
Ook bij de betting oddsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:02 schreef Momo het volgende:
Annalisa een van de favorieten van de pers
Dan zou het zomaar een Spaanse show kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch leuk zo, zonder dit soort dingen zou het toch een ander soort show zijn.
Totaal niet, maar wel een tof nummerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik hoor er geen ESF winnaar in eerlijk gezegd maar ik zou het tijdens een rit in de auto graag twaalf keer achter elkaar horen.
Ja ik weet nu al dat ik dit vaak achterelkaar ga luisterenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik hoor er geen ESF winnaar in eerlijk gezegd maar ik zou het tijdens een rit in de auto graag twaalf keer achter elkaar horen.
Ja echt lekker!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Totaal niet, maar wel een tof nummer
Dat eerste hoeft ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
I know, maar grote kans dat het naar Malm gaat dus ik vond het niet geheel onlogisch daar even over na te denken.quote:
SERIEUSquote:
Eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik stel voor dat Itali dit gewoon stuurt, en volgend jaar wel weer een treurende man doet.
Kijken of ze de vrouwenvloek kunnen doorbrekenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
I know, maar grote kans dat het naar Malm gaat dus ik vond het niet geheel onlogisch daar even over na te denken.
Zit ook heus nog wel in mijn range. vind ik.quote:
Als iemand het kan is zij het met dit lied.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijken of ze de vrouwenvloek kunnen doorbreken
En een flink stuk jonger nog wel. Ik dacht eind 20quote:
Winnen weet ik niet, maar sowieso wel hoog. Zit iets origineels in wat denk ik wel echt aanspreektquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat dit met de juiste aanpak het ESF wel degelijk zou kunnen winnen.
Nee van deze blijf je nou eens afquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zit ook heus nog wel in mijn range. vind ik.
Ja met 69 kom je wel tot zulke grote hoogten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd tot nu toe ligt rond de 35
Maar stel Loredana gaat, voelt ook wel weer als een cirkel die rond komt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als iemand het kan is zij het met dit lied.
Oh wacht, het blauwe gevaar moet nog he...
Dat laatste is weer voorspelbaar ja hahaha. Die zullen nooit 'ja lekker nummer wel' zeggen he.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef Cee het volgende:
Ik vond het een beetje op Zorra lijken. En wat simpel qua refrein. Verder wel ok. Op Twitter vliegen de slays en de serving cunts en de winners om de oren.
Ik bedoel van eurovisie 2024 dit jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met 69 kom je wel tot zulke grote hoogten.
Nee?quote:
Nou, Sieneke zou hier best een Nederlandstalige versie van kunnen uitbrengen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie er nog van uit gaan dat ik de vertaling doe. Ik heb het allang opgegeven
Als ik het goed begrijp een van de orkestleden...quote:
Op mijn verjaardagquote:
oke okee, ik offer me wel weer op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij mag al die chicas van 25 al hebben
Maar dit is ook wel typisch San Remo hoor. Ok in dit geval zit het ook echt heel dichtbij het festival zelf maar dit doen ze altijd.quote:
Thanks man, nou @Fred_B nog uitschakelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
oke okee, ik offer me wel weer op.
Jammer, ik vroeg me af waar die mevrouw zo sip over wasquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie er nog van uit gaan dat ik de vertaling doe. Ik heb het allang opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |