Nee, vandaag de persjury.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:00 schreef Greys het volgende:
Vanavond geen televotes toch?
Want dan krijgen de laatsten geen stemmen omdat iedereen in slaap is geduveld.
Is een hele bevalling.quote:
Ook bij de betting oddsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:02 schreef Momo het volgende:
Annalisa een van de favorieten van de pers
Dan zou het zomaar een Spaanse show kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch leuk zo, zonder dit soort dingen zou het toch een ander soort show zijn.
Totaal niet, maar wel een tof nummerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik hoor er geen ESF winnaar in eerlijk gezegd maar ik zou het tijdens een rit in de auto graag twaalf keer achter elkaar horen.
Ja ik weet nu al dat ik dit vaak achterelkaar ga luisterenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik hoor er geen ESF winnaar in eerlijk gezegd maar ik zou het tijdens een rit in de auto graag twaalf keer achter elkaar horen.
Ja echt lekker!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Totaal niet, maar wel een tof nummer
Dat eerste hoeft ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
I know, maar grote kans dat het naar Malmö gaat dus ik vond het niet geheel onlogisch daar even over na te denken.quote:
SERIEUSquote:
Eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik stel voor dat Italië dit gewoon stuurt, en volgend jaar wel weer een treurende man doet.
Kijken of ze de vrouwenvloek kunnen doorbrekenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
I know, maar grote kans dat het naar Malmö gaat dus ik vond het niet geheel onlogisch daar even over na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |