Is een hele bevalling.quote:
Ook bij de betting oddsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:02 schreef Momo het volgende:
Annalisa een van de favorieten van de pers
Dan zou het zomaar een Spaanse show kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch leuk zo, zonder dit soort dingen zou het toch een ander soort show zijn.
Totaal niet, maar wel een tof nummerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik hoor er geen ESF winnaar in eerlijk gezegd maar ik zou het tijdens een rit in de auto graag twaalf keer achter elkaar horen.
Ja ik weet nu al dat ik dit vaak achterelkaar ga luisterenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik hoor er geen ESF winnaar in eerlijk gezegd maar ik zou het tijdens een rit in de auto graag twaalf keer achter elkaar horen.
Ja echt lekker!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Totaal niet, maar wel een tof nummer
Dat eerste hoeft ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
I know, maar grote kans dat het naar Malmö gaat dus ik vond het niet geheel onlogisch daar even over na te denken.quote:
SERIEUSquote:
Eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik stel voor dat Italië dit gewoon stuurt, en volgend jaar wel weer een treurende man doet.
Kijken of ze de vrouwenvloek kunnen doorbrekenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
I know, maar grote kans dat het naar Malmö gaat dus ik vond het niet geheel onlogisch daar even over na te denken.
Zit ook heus nog wel in mijn range. vind ik.quote:
Als iemand het kan is zij het met dit lied.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijken of ze de vrouwenvloek kunnen doorbreken
En een flink stuk jonger nog wel. Ik dacht eind 20quote:
Winnen weet ik niet, maar sowieso wel hoog. Zit iets origineels in wat denk ik wel echt aanspreektquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat dit met de juiste aanpak het ESF wel degelijk zou kunnen winnen.
Nee van deze blijf je nou eens afquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zit ook heus nog wel in mijn range. vind ik.
Ja met 69 kom je wel tot zulke grote hoogten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd tot nu toe ligt rond de 35
Maar stel Loredana gaat, voelt ook wel weer als een cirkel die rond komt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als iemand het kan is zij het met dit lied.
Oh wacht, het blauwe gevaar moet nog he...
Dat laatste is weer voorspelbaar ja hahaha. Die zullen nooit 'ja lekker nummer wel' zeggen he.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:08 schreef Cee het volgende:
Ik vond het een beetje op Zorra lijken. En wat simpel qua refrein. Verder wel oké. Op Twitter vliegen de slays en de serving cunts en de winners om de oren.
Ik bedoel van eurovisie 2024 dit jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met 69 kom je wel tot zulke grote hoogten.
Nee?quote:
Nou, Sieneke zou hier best een Nederlandstalige versie van kunnen uitbrengen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie er nog van uit gaan dat ik de vertaling doe. Ik heb het allang opgegeven
Als ik het goed begrijp een van de orkestleden...quote:
Op mijn verjaardagquote:
oke okee, ik offer me wel weer op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij mag al die chicas van 25 al hebben
Maar dit is ook wel typisch San Remo hoor. Oké in dit geval zit het ook echt heel dichtbij het festival zelf maar dit doen ze altijd.quote:
Thanks man, nou @Fred_B nog uitschakelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
oke okee, ik offer me wel weer op.
Jammer, ik vroeg me af waar die mevrouw zo sip over wasquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie er nog van uit gaan dat ik de vertaling doe. Ik heb het allang opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |