komt nog want ze gaat nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Toch jammer dat we niet Ariana met haar kaarten hebben gehad in het huis![]()
Had haar voorspellingen wel willen zien
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Zo lullig als je je eigen exit moet voorspellen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er mis met Doriana,? zie haar toch vaak bezig in de keuken. Is niet superdruk of op de voorgrond. Heb meer iets tegen Don en Karen die erg druk zijn.quote:
Op YT spant het er een beetje om. Ben benieuwd. Voor de streams en tv zou het wel het beste zijn als Ariaantje blijftquote:
Don?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is er mis met Doriana,? zie haar toch vaak bezig in de keuken. Is niet superdruk of op de voorgrond. Heb meer iets tegen Don en Karen die erg druk zijn.
Die heeft al aangegeven dat als ze mag blijven zondag gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op YT spant het er een beetje om. Ben benieuwd. Voor de streams en tv zou het wel het beste zijn als Ariaantje blijft
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/post/Ugkxi5pVq_QgU8NOsepXADLBstI-hjoE_KrW
Ze is niet voor niks al de hele tijd niet on streamquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op YT spant het er een beetje om. Ben benieuwd. Voor de streams en tv zou het wel het beste zijn als Ariaantje blijft
[ afbeelding ]
asslie die denkt, ik kan beter aanpappen met een belg dat met een nl-erquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Tom en Ashley hebben dus echt wel dik een uur zitten lullen
En de laatste minuut mogen we meekijken
Verdacht dit
Wanneer de uitslag in polls zo close is tussen twee kandidaten kiest febo gewoon zelf wie ze eruit willen ongeacht het echte resultaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moesten vast even het script voor de exit van morgen doornemenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Tom en Ashley hebben dus echt wel dik een uur zitten lullen
En de laatste minuut mogen we meekijken
Verdacht dit
Ben bang van niet......volgens mij is Ariana het zorgenkindje die BB erin wil houden en gepamperd moet worden,quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft al aangegeven dat als ze mag blijven zondag gaat.
Mooi bye bye Dorianaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wanneer de uitslag in polls zo close is tussen twee kandidaten kiest febo gewoon zelf wie ze eruit willen ongeacht het echte resultaat.
Dat vraagt ze dan netjes aan BB.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Voor Ashley geldt de badjasregel niet?
Die loopt al sinds het diner in d'r badjas. Heeft ook een uurtje geslapen zei ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Voor Ashley geldt de badjasregel niet?
Waar hebben ze Ariana nu gelaten danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die loopt al sinds het diner in d'r badjas. Heeft ook een uurtje geslapen zei ze.
Tja: maak je televisie, dan krijg je privileges
Ik vind Doriana echt de allergrootse zeur die ik ooit ben tegengekomen. Altijd maar klagen en piepen. En dan dat zielige stemmetje erbij.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is er mis met Doriana,? zie haar toch vaak bezig in de keuken. Is niet superdruk of op de voorgrond. Heb meer iets tegen Don en Karen die erg druk zijn.
Ja maar ja, dat was vorige week ook al zo 😅quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
in de 11erquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ariana naar de gesloten afdeling
zei ze ook toen ze geen koffie kreegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Heb nooit geloofd dat daar wekelijks een notaris is om de resultaten te controlerenquote:
Ja die mag er wel uit, maar het gaat spannend worden hoe Ariana morgen in de uitzending te zien gaat zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik vind Doriana echt de allergrootse zeur die ik ooit ben tegengekomen. Altijd maar klagen en piepen. En dan dat zielige stemmetje erbij.
Die heeft een middag/avondje vrijaf denk ik. Ook een privilegequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar hebben ze Ariana nu gelaten dan
Ze is geen Charlotte.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang van niet......volgens mij is Ariana het zorgenkindje die BB erin wil houden en gepamperd moet worden,
Als dat in dgk gebeurdequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die heeft een middag/avondje vrijaf denk ik. Ook een privilege
Angela ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef GayGuy het volgende:
Ik mis een Angela type (its MY house, Big brother) in het huis
Wat dacht je van een dubbele exitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef ben34567 het volgende:
Het scenario morgen zal zijn : Ariana minste stemmen maar febo draait het om naar exit Doriana want de eerste zal voor meer tv zorgen en de polls zijn toch hele close tussen die twee.
Tenzij Ariana reeds met febo afgesproken heeft om het huis te verlaten.
Ik denk toch dat ze een exit Ariana gaan willen vermijden (tenzij zij of haar familie er zelf achter gevraagd hebben).quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dubbele exit
Ja, begon als een truttige theetante, maar ontpopte zich ineens als een geniaal mastermind. Zo'n type heeft nog nooit in Nederland, in een Big brotherhuis gezetenquote:
Kitty heeft nooit de kans gekregenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, begon als een truttige theetante, maar ontpopte zich ineens als een geniaal mastermind. Zo'n type heeft nog nooit in Nederland, in een Big brotherhuis gezeten
*zendercheckquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat in dgk gebeurde
Waren anderen dan op de hoogte hiervan ?
kitty had wel mooi een spel gewonnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kitty heeft nooit de kans gekregen
Of 1 naar de secret room, Ariana b.v. Zij lijkt me wel de meest geschikte voor tot nu toe dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dubbele exit
Kitten kwa, nooit in de buurt van een Angela. Die zou haar schoenen nog niet mogen kussen (of haar thee mogen drinken🤣)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kitty heeft nooit de kans gekregen
Ging die ook niet aan haar voorbij en was daar zééééééér boos over.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
kitty had wel mooi een spel gewonnen
Ik denk dat Ariana mensen om zich heen moet hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of 1 naar de secret room, Ariana b.v. Zij lijkt me wel de meest geschikte voor tot nu toe dit seizoen.
Ze heeft al gezegd dat ze met BB gesproken heeft dat als ze er zaterdag niet uit gaat ze zondag zelf gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef ben34567 het volgende:
Het scenario morgen zal zijn : Ariana minste stemmen maar febo draait het om naar exit Doriana want de eerste zal voor meer tv zorgen en de polls zijn toch heel close tussen die twee.
Tenzij Ariana reeds met febo afgesproken heeft om het huis te verlaten.
Echt wil ze het spel verlaten?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Angela?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef GayGuy het volgende:
ja die gewonnen hadden waren genomineerd, of iets in die trantquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging die ook niet aan haar voorbij en was daar zééééééér boos over.
Wat een kansloos wijf.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Hoop niet dat BB hier in mee gaat en Doriana hierdoor mag blijvenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat ze met BB gesproken heeft dat als ze er zaterdag niet uit gaat ze zondag zelf gaat.
wanneer heeft ze dat verteld ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat ze met BB gesproken heeft dat als ze er zaterdag niet uit gaat ze zondag zelf gaat.
Daar kan BB niets aan doen he. Ze kan altijd gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:48 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoop niet dat BB hier in mee gaat en Doriana hierdoor mag blijven
Dan ben ik eens benieuwd of dat ook echt waar is en we die beelden te zien krijgen. Het zou mij niets verbazen als dat ook weer zo een hersenspinsel van haar is omdat ze toch al weet dat de kans groot is dat ze er uit vliegt.. en op deze manier probeert zichzelf te redden; “nee hoor, de kijkers / BB hebben/heeft mij er alleen uit gestemd omdat ik dat zelf zo graag wilde”.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Haha KITTEN. I HATE autocorrect 🤣🤣quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kitten kwa, nooit in de buurt van een Angela. Die zou haar schoenen nog niet mogen kussen (of haar thee mogen drinken🤣)
Ja dat wel maar ik hoop dat degene die zaterdag weg moet dan ook niet terug mag komen omdat Ariana opstaptquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:49 schreef marky het volgende:
[..]
Daar kan BB niets aan doen he. Ze kan altijd gaan.
Angela Rummans BB US Clancy BB AUSquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef GayGuy het volgende:
dat heb ik dan gemist helaasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:50 schreef marky het volgende:
[..]
Gisteren en ik heb het haar vanochtend nog een keer tegen Jimmy horen zeggen aan de eettafel
Ze draaien het zo dat ze zatetdag gewoon gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik hoop dat degene die zaterdag weg moet dan ook niet terug mag komen omdat Ariana opstapt
Dat roept ze al vanaf dag 1.......geloof haar niet meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:50 schreef marky het volgende:
[..]
Gisteren en ik heb het haar vanochtend nog een keer tegen Jimmy horen zeggen aan de eettafel
@ledn81 Marky heeft dit gezien, zijn hier beelden van ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ze schijnt het met BB besproken te hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat roept ze al vanaf dag 1.......geloof haar niet meer.
Was dat niet vorige week?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:49 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Dan ben ik eens benieuwd of dat ook echt waar is en we die beelden te zien krijgen. Het zou mij niets verbazen als dat ook weer zo een hersenspinsel van haar is omdat ze toch al weet dat de kans groot is dat ze er uit vliegt.. en op deze manier probeert zichzelf te redden; “nee hoor, de kijkers / BB hebben/heeft mij er alleen uit gestemd omdat ik dat zelf zo graag wilde”.
Nee vanochten na het ontbijt vertelde ze het aan Jimmy die deed ook nog zo van nee dat ga je niet doen ofzoiets.quote:
Inderdaad, vorige week zei ze dit ook al.. mooi toneelstukjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ok dat zou kunnen heb ik niet gezien.
Maar vorige week heeft ze het iig ook gezegd
Chique type hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Denk dat ze al naar bed is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
Wel gek om te zien dat ze allemaal gezellig een spelletje doen terwijl er iemand alleen ergens zit (denk ik?) en zich waarschijnlijk kut voelt
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Chique type hoor![]()
ach die omgebouwdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Denk dat ze juist de opdracht hebben om gewoon te doen zodat het niet teveel opvalt. Alice ligt er als jongste ook meestal vroeg in bed en zo valt het ook minder op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
Wel gek om te zien dat ze allemaal gezellig een spelletje doen terwijl er iemand alleen ergens zit (denk ik?) en zich waarschijnlijk kut voelt
Oh ja hahah dat was ook een rare.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Angela Rummans BB US Clancy BB AUS
Alice ligt ook alquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
ik denk dat ze gewoon in bed ligtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
Zou wel leuk zijn als ze straks bezopen terug komtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
hoez was alicequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Chique type hoor![]()
Tja, in het spel was ze geweldig, maar dat is alles wat ik van haar weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, 20 posts over iemand van een bb uit een ander land van tig jaar terug is wel normaalquote:
Het is en blijft een tv programma, moet zij dat dan helemaal naar haar hand zetten? lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
okequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn meer bewoners die daar niet hebben gezeten.
die ruimte was maar voor een week.
Kijk eens bij de streamverslagenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:18 schreef kater1 het volgende:
Ok een en al gezelligheid en ik doe volop mee met raden. Maar heb al een tijd geen streams gezien en mis Ariana en misschien die types die ik niet uit elkaar kan houden, Aice of Doriana. Iets gebeurt? *zeer luie ikke die geen zin heeft alle cossen door te lezen.
Nee geen idee waaroverquote:
is roddelen niet overquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geen idee waarover
Kan niet zo goed naar haar luisteren
Vind haar niet leuk
Roddelen is gossipquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is roddelen niet over
de bed wackelen ?
Neequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is roddelen niet over
de bed wackelen ?
Zondag dacht ikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:32 schreef zodeju het volgende:
De bloem is op en er kan geen brood meer gemaakt worden....
Wanneer krijgen ze nieuwe boodschappen?? Of ligt dat in de voorraadkamer en die nu dicht is.
Zou toch mooi zijn als ze haar excuus aanbied. Stond op alle socials en bij rtl enzquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:37 schreef Snoozey het volgende:
arian is eruit getrapt vanwege valse beschuldigen. #nometoo
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:41 schreef Snoozey het volgende:
wat je aandacht geeft groeit. na dat feestdiner hingen ze idd goed in dr jurk
Dan hoor je Lenie zingen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:17 schreef GayGuy het volgende:
Mijn ogen hebben een streamlock nodig, van minstens 8 uur. Ik ga 💤💤💤 slapen
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan hoor je Lenie zingen.
Sweet dreams.
Ovenklokje zegt 0.16quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:23 schreef chufi het volgende:
Is dit nog live ? Ik krijg door al die SL's en streamwissel steeds meer een gevoel van dat dit al van eerder is ...
Man 3quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
Roddelsessie over Tom en Ashley in de keuken
Hoor die Bassie dan.quote:
Ga vooral zo door...quote:
Elke vrouw zoekt daar naar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:28 schreef greysbones het volgende:
Bas zegt nu eigenlijk
Karen kan er niet tegen
Door haar verleden
Ligt niet aan mij
Maar aan haar
Ik ben gewoon boos
Maar niet boos
Dus eigenlijk zegt ie vrij weinig ..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:28 schreef greysbones het volgende:
Bas zegt nu eigenlijk
Karen kan er niet tegen
Door haar verleden
Ligt niet aan mij
Maar aan haar
Ik ben gewoon boos
Maar niet boos
Wat erg dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Elke vrouw zoekt daar naar
Een man die dominant is
Die de beslissingen maakt
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Een man die dominant is
Dit is niet grappig.quote:
Leeft die nog in de jaren 50quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Een man die dominant is
Komt alleen niet aan bij hemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
De dames geven wel goed commentaar.
Zegt genoeg over hem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Basiri is bang dat hij als een halve Janet (verwijfde homo) het BB-huis uitkomt omdat hij al twee keer heeft gehuild.![]()
Zijn misogynie is ook niet mals overigensquote:
Hij heeft wel meer issues.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn misogynie is ook niet mals overigens
Dat was geen roddelsessie. Het ging over Ariana en Ashley en hoe het zo kwam.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
Roddelsessie over Tom en Ashley in de keuken
Behoorlijk ja. En vindt zichzelf een hele stoere vent.quote:
ff gegoogled ... Is ie dan van de mannen? Of ja meer het macho type man ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn misogynie is ook niet mals overigens
Komt zichzelf nog wel een keer tegen.Ik kan heel slecht met dit soort mennekes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. En vindt zichzelf een hele stoere vent.
Hoe doe je dat dan elke keer weer?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:49 schreef mario390 het volgende:
laatste ochhtend handy kaputt gevallen
Toxic alert 🚨quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Basiri is bang dat hij als een halve Janet (verwijfde homo) het BB-huis uitkomt omdat hij al twee keer heeft gehuild.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Toxic alert 🚨
Van die mannen die het hele mannelijke geslacht in de tang denken te moeten houden om maar een half mens te mogen zijn. Een compleet mens heeft namelijk gevoelens en mag die te tonen. Door precies gasten zoals hij ligt er zo’n enorm taboe op. En guess what, waarom zou het zelfmoordcijfer onder mannen nou zó hoog liggen? Omdat ze het niet mogen uiten en direct in een hokje worden getrapt. Niet alleen door andere mannen trouwens, ook genoeg vrouwen die bijdragen aan dit taboe.
Maar niet zo vreemd van iemand die een Andrew Tate adept is (althans dat las ik hier eerder, dat hij dat heeft gezegd). Allemaal van die brainwashed mannetjes die zichzelf heel krachtig vinden, maar juist mentaal superzwak (bespeelbaar) zijn als je het ontleed 🤷🏻♂
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ff gegoogled ... Is ie dan van de mannen? Of ja meer het macho type man ?
Dus meer dat laatste .. de macho man met een vies randjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.
Ik las dat hij gezegd heeft dat vrouwen boven de 90 kilo om te kotsen zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.
Nee joh, daarom werd er ook gefluisterd..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was geen roddelsessie. Het ging over Ariana en Ashley en hoe het zo kwam.
Ik ook. Zelfgenoegzaam blaaskaakjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt zichzelf nog wel een keer tegen.Ik kan heel slecht met dit soort mennekes.
In een RLS heet dat ventileren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee joh, daarom werd er ook gefluisterd..
Serieus? En hij woog zelf 140kg en dat mag dan wel?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las dat hij gezegd heeft dat vrouwen boven de 90 kilo om te kotsen zijn.
Dit en meer van dit soort berichten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Serieus? En hij woog zelf 140kg en dat mag dan wel?
Hmja, wel anonieme via via Twitter bron, waar veel mensen een hoop dingen uit hun duim zuigen zodra ze iemand niet mogen ;pquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit en meer van dit soort berichten.
[ afbeelding ]
Praten tegen een muur als Rohani je wijf is, meid leeft in een disney filmquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:51 schreef Harry het volgende:
Rohani over communicatie: ik heb een man die niet praat.
Er werd gefluisterd omdat de rest wilde slapen en ze niet duidelijk wilde laten horen wat ze wisten van de nominatiesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee joh, daarom werd er ook gefluisterd..
Onder voorbehoud dan .maar ik hoor het hem zo zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja, wel anonieme via via Twitter bron, waar veel mensen een hoop dingen uit hun duim zuigen zodra ze iemand niet mogen ;p
Ze krijgen hem nu wel redelijk in het gareel door rustig tegen hem te praten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dan .maar ik hoor het hem zo zeggen.
3quote:
Oh ja dat snap ik, past wel in het plaatje, maar idd onder voorbehoud ;pquote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dan .maar ik hoor het hem zo zeggen.
Daar zijn we hopelijk na de exit van morgen ook vanafquote:
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar zijn we hopelijk na de exit van morgen ook vanaf![]()
Trusten!
Zou het zo werken ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar zijn we hopelijk na de exit van morgen ook vanaf![]()
Trusten!
Vind je? Ik vind dat ze hierin beiden gewoon realistisch zijn. En niet alleen hun 2, Ronahi snapt het ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:45 schreef woxxel het volgende:
Die 2 maken geen goede zet zo.
Maar goed dat t zo laat is en niet veel mensen kijken. Niet normaal die 2 jongens
Dat is een beetje verdraaien wat er wordt gezegd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:46 schreef FBtje het volgende:
Basiri gelooft z'n ogen niet als Doriana zegt dat ze nog nooit sex heeft gehad met één van haar mannelijke vrienden
MOD Edit:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze hierin beiden gewoon realistisch zijn. En niet alleen hun 2, Ronahi snapt het ook.
Nee, het is een zeer achterlijke en oerconservatieve opvatting dat een man geen beste vriendin kan hebben als hij zelf al een vriendin heeft. Want bij een vriendin hoort sexquote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze hierin beiden gewoon realistisch zijn. En niet alleen hun 2, Ronahi snapt het ook.
"Heb je echt niet..."quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is een beetje verdraaien wat er wordt gezegd.
Hmm vrees dat Ariana er uit zal moeten, maar toch ook gestemd op haarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb helemaal nog niet gestemd... Ariana stemmen is zo makkelijk, ik vind die ergernis wel geinig in het huis.. anders wordt het mega saai..Doriana vind ik echt helemaal niks toevoegen eigenlijk... dus!
Keuze gemaakt...
Ik heb ook niet gestemd en ga ik ook niet doen. Van mij mogen ze allemaal weg of allemaal blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb helemaal nog niet gestemd... Ariana stemmen is zo makkelijk, ik vind die ergernis wel geinig in het huis.. anders wordt het mega saai..Doriana vind ik echt helemaal niks toevoegen eigenlijk... dus!
Keuze gemaakt...
Helemaal eens.. ja ik ben ook bang dat Ariana gaat... jammer..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm vrees dat Ariana er uit zal moeten, maar toch ook gestemd op haar![]()
Hoop sowieso dat Randy blijft, Ty zal ook wel blijven en Doriana mag lekker naar huis.
goedemorgen!
Ik heb net gestemd... ik heb ook geen favo of iets.. maar ik wil gewoon niet naar een saaie meuk kijken.. moet gewoon meer leven in..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gestemd en ga ik ook niet doen. Van mij mogen ze allemaal weg of allemaal blijven![]()
En in het huis ligt iedereen nog lekker te slapen
Ja he die pruik anders begon te twijfelen aan mezelfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
In de tv uitzending van gisteren zag ik dat Ariana erg naar deed tegen Randy. Met haar: ik ben niet blij met jou. Dit mag je niet doen. Hier heb ik geen zin in. Bijzonder arrogant. Hij moest daarna moeite doen om zijn woede in te houden leek het wel.
In de badkamer nu Ariana, met een andere pruik op.
Ze jammert dat iemand lelijke dingen tegen haar zei. Kinderachtig vond ze het. Verteld ze eerst aan Jimmy en daarna aan Karin in de badkamer.
Ariana heeft zeker weten een andere pruik op. Deze is heel anders.
Dat had je goed gezien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja he die pruik anders begon te twijfelen aan mezelf
Lekker tegenstrijdig, die gozer snapt zichzelf niet..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:55 schreef rinardo het volgende:
2 opmerkelijke uitspraken vannacht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Stem maar op Randy, heb ik ook gedaan Ik erger me kapot aan Ariana. Zonder Ariana verwacht ik ook nog wel wat drama, dus daarom hoef je die muts er niet in te houdenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ariana wil blijven wil ik wel op haar stemmen. ( niet dat dat iets uitmaakt)
Anders stem ik op Randy.
goedemorgen allenquote:
Beeld lock ook. Wat heb ik aan die terugblikken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:13 schreef Lillibet het volgende:
[..]
goedemorgen allen
dacht al dat het hier aan de computer lag
zat al in de instellingen te kijken maar inderdaad sound lock
Inderdaad, eerst zag die scheiding er uit als een deel van een uitgesleten deurmatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan het niet zo duidelijk zien maar volgens mij idd een andere pruik. Scheiding is anders.
Bof jij even! Dat is lekker wakker wordenquote:
Hoe wonderlijk is deze vrouw.quote:
Zelfs kleinerend......quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe wonderlijk is deze vrouw.
Meestal is haar gezichtsuitdrukking en houding verwijtend.
Gaat er vaak en gemakkelijk van uit dat mensen haar niet mogen.
Andersom en tegelijk is zij fel en beschuldigend in haar woorden.
Vind bb leuk van haar als ze dit zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef ledn81 het volgende:
Ariana weet voor 1000 dat de winnaar van de nominaties al bekend is en dat het een beetje gestuurd wordt
Die stoppen haar persoonlijke items en spulletjes alvast in een tasje zodat ze het vanavond zo kan meenemenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind bb leuk van haar als ze dit zegt
De tegeltjes vliegen ons om de orenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:40 schreef ledn81 het volgende:
Randy : "We zijn nu ook wel echt voor het blok gegooid met die nominaties"
Dat heeft ze dan goed bedacht! BB bepaalt. Zonder notaris kan het alles doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef ledn81 het volgende:
Ariana weet voor 1000 dat de winnaar van de nominaties al bekend is en dat het een beetje gestuurd wordt
Ja dat was helemaal ergquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. BV tegen Randy "ik ben zo teleurgesteld in jou".
Ik weet het niet Harry, de polls kwamen in het verleden toch aardig overeen met de uitslagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan goed bedacht! BB bepaalt. Zonder notaris kan het alles doen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
"We zijn nu ook wel echt voor het blok gegooid met die nominaties"
zou ze het in de wc gewisseld hebben want niemand heeft het gezien hahhaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nu ook dat Arina een andere pruik heeft, ik heb haar gisteren vanaf 07.00 ik de gaten gehouden maar geen pruikwissel gezien.. wel heb ik haar zien trekken aan die pruik en is ze met de krultang in de weer geweest, waarschijnlijk was dat al die nieuwe pruik... dus foutje van mij door te zeggen dat het nog steeds dezelfde pruik was.. sorry.....
zoiets is het zekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou ze het in de wc gewisseld hebben want niemand heeft het gezien hahha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |