Kijk eens bij de streamverslagenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:18 schreef kater1 het volgende:
Ok een en al gezelligheid en ik doe volop mee met raden. Maar heb al een tijd geen streams gezien en mis Ariana en misschien die types die ik niet uit elkaar kan houden, Aice of Doriana. Iets gebeurt? *zeer luie ikke die geen zin heeft alle cossen door te lezen.
Nee geen idee waaroverquote:
is roddelen niet overquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geen idee waarover
Kan niet zo goed naar haar luisteren
Vind haar niet leuk
Roddelen is gossipquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is roddelen niet over
de bed wackelen ?
Neequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is roddelen niet over
de bed wackelen ?
Zondag dacht ikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:32 schreef zodeju het volgende:
De bloem is op en er kan geen brood meer gemaakt worden....
Wanneer krijgen ze nieuwe boodschappen?? Of ligt dat in de voorraadkamer en die nu dicht is.
Zou toch mooi zijn als ze haar excuus aanbied. Stond op alle socials en bij rtl enzquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:37 schreef Snoozey het volgende:
arian is eruit getrapt vanwege valse beschuldigen. #nometoo
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:41 schreef Snoozey het volgende:
wat je aandacht geeft groeit. na dat feestdiner hingen ze idd goed in dr jurk
Dan hoor je Lenie zingen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:17 schreef GayGuy het volgende:
Mijn ogen hebben een streamlock nodig, van minstens 8 uur. Ik ga 💤💤💤 slapen
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan hoor je Lenie zingen.
Sweet dreams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |