Chique type hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Denk dat ze al naar bed is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
Wel gek om te zien dat ze allemaal gezellig een spelletje doen terwijl er iemand alleen ergens zit (denk ik?) en zich waarschijnlijk kut voelt
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Chique type hoor![]()
ach die omgebouwdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Denk dat ze juist de opdracht hebben om gewoon te doen zodat het niet teveel opvalt. Alice ligt er als jongste ook meestal vroeg in bed en zo valt het ook minder op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
Wel gek om te zien dat ze allemaal gezellig een spelletje doen terwijl er iemand alleen ergens zit (denk ik?) en zich waarschijnlijk kut voelt
Oh ja hahah dat was ook een rare.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Angela Rummans BB US Clancy BB AUS
Alice ligt ook alquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
ik denk dat ze gewoon in bed ligtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
Zou wel leuk zijn als ze straks bezopen terug komtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
hoez was alicequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Chique type hoor![]()
Tja, in het spel was ze geweldig, maar dat is alles wat ik van haar weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, 20 posts over iemand van een bb uit een ander land van tig jaar terug is wel normaalquote:
Het is en blijft een tv programma, moet zij dat dan helemaal naar haar hand zetten? lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
okequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn meer bewoners die daar niet hebben gezeten.
die ruimte was maar voor een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |