Als dat in dgk gebeurdequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die heeft een middag/avondje vrijaf denk ik. Ook een privilege
Angela ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef GayGuy het volgende:
Ik mis een Angela type (its MY house, Big brother) in het huis
Wat dacht je van een dubbele exitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef ben34567 het volgende:
Het scenario morgen zal zijn : Ariana minste stemmen maar febo draait het om naar exit Doriana want de eerste zal voor meer tv zorgen en de polls zijn toch hele close tussen die twee.
Tenzij Ariana reeds met febo afgesproken heeft om het huis te verlaten.
Ik denk toch dat ze een exit Ariana gaan willen vermijden (tenzij zij of haar familie er zelf achter gevraagd hebben).quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dubbele exit
Ja, begon als een truttige theetante, maar ontpopte zich ineens als een geniaal mastermind. Zo'n type heeft nog nooit in Nederland, in een Big brotherhuis gezetenquote:
Kitty heeft nooit de kans gekregenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, begon als een truttige theetante, maar ontpopte zich ineens als een geniaal mastermind. Zo'n type heeft nog nooit in Nederland, in een Big brotherhuis gezeten
*zendercheckquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat in dgk gebeurde
Waren anderen dan op de hoogte hiervan ?
kitty had wel mooi een spel gewonnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kitty heeft nooit de kans gekregen
Of 1 naar de secret room, Ariana b.v. Zij lijkt me wel de meest geschikte voor tot nu toe dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dubbele exit
Kitten kwa, nooit in de buurt van een Angela. Die zou haar schoenen nog niet mogen kussen (of haar thee mogen drinken🤣)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kitty heeft nooit de kans gekregen
Ging die ook niet aan haar voorbij en was daar zééééééér boos over.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
kitty had wel mooi een spel gewonnen
Ik denk dat Ariana mensen om zich heen moet hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of 1 naar de secret room, Ariana b.v. Zij lijkt me wel de meest geschikte voor tot nu toe dit seizoen.
Ze heeft al gezegd dat ze met BB gesproken heeft dat als ze er zaterdag niet uit gaat ze zondag zelf gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef ben34567 het volgende:
Het scenario morgen zal zijn : Ariana minste stemmen maar febo draait het om naar exit Doriana want de eerste zal voor meer tv zorgen en de polls zijn toch heel close tussen die twee.
Tenzij Ariana reeds met febo afgesproken heeft om het huis te verlaten.
Echt wil ze het spel verlaten?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft al aangegeven dat als ze mag blijven zondag gaat.
Angela?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef GayGuy het volgende:
ja die gewonnen hadden waren genomineerd, of iets in die trantquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ging die ook niet aan haar voorbij en was daar zééééééér boos over.
Wat een kansloos wijf.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Hoop niet dat BB hier in mee gaat en Doriana hierdoor mag blijvenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat ze met BB gesproken heeft dat als ze er zaterdag niet uit gaat ze zondag zelf gaat.
wanneer heeft ze dat verteld ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat ze met BB gesproken heeft dat als ze er zaterdag niet uit gaat ze zondag zelf gaat.
Daar kan BB niets aan doen he. Ze kan altijd gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:48 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoop niet dat BB hier in mee gaat en Doriana hierdoor mag blijven
Dan ben ik eens benieuwd of dat ook echt waar is en we die beelden te zien krijgen. Het zou mij niets verbazen als dat ook weer zo een hersenspinsel van haar is omdat ze toch al weet dat de kans groot is dat ze er uit vliegt.. en op deze manier probeert zichzelf te redden; “nee hoor, de kijkers / BB hebben/heeft mij er alleen uit gestemd omdat ik dat zelf zo graag wilde”.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Haha KITTEN. I HATE autocorrect 🤣🤣quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kitten kwa, nooit in de buurt van een Angela. Die zou haar schoenen nog niet mogen kussen (of haar thee mogen drinken🤣)
Ja dat wel maar ik hoop dat degene die zaterdag weg moet dan ook niet terug mag komen omdat Ariana opstaptquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:49 schreef marky het volgende:
[..]
Daar kan BB niets aan doen he. Ze kan altijd gaan.
Angela Rummans BB US Clancy BB AUSquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef GayGuy het volgende:
dat heb ik dan gemist helaasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:50 schreef marky het volgende:
[..]
Gisteren en ik heb het haar vanochtend nog een keer tegen Jimmy horen zeggen aan de eettafel
Ze draaien het zo dat ze zatetdag gewoon gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik hoop dat degene die zaterdag weg moet dan ook niet terug mag komen omdat Ariana opstapt
Dat roept ze al vanaf dag 1.......geloof haar niet meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:50 schreef marky het volgende:
[..]
Gisteren en ik heb het haar vanochtend nog een keer tegen Jimmy horen zeggen aan de eettafel
@ledn81 Marky heeft dit gezien, zijn hier beelden van ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ze schijnt het met BB besproken te hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat roept ze al vanaf dag 1.......geloof haar niet meer.
Was dat niet vorige week?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:49 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Dan ben ik eens benieuwd of dat ook echt waar is en we die beelden te zien krijgen. Het zou mij niets verbazen als dat ook weer zo een hersenspinsel van haar is omdat ze toch al weet dat de kans groot is dat ze er uit vliegt.. en op deze manier probeert zichzelf te redden; “nee hoor, de kijkers / BB hebben/heeft mij er alleen uit gestemd omdat ik dat zelf zo graag wilde”.
Nee vanochten na het ontbijt vertelde ze het aan Jimmy die deed ook nog zo van nee dat ga je niet doen ofzoiets.quote:
Inderdaad, vorige week zei ze dit ook al.. mooi toneelstukjequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ok dat zou kunnen heb ik niet gezien.
Maar vorige week heeft ze het iig ook gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |