Die loopt al sinds het diner in d'r badjas. Heeft ook een uurtje geslapen zei ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Voor Ashley geldt de badjasregel niet?
Waar hebben ze Ariana nu gelaten danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die loopt al sinds het diner in d'r badjas. Heeft ook een uurtje geslapen zei ze.
Tja: maak je televisie, dan krijg je privileges
Ik vind Doriana echt de allergrootse zeur die ik ooit ben tegengekomen. Altijd maar klagen en piepen. En dan dat zielige stemmetje erbij.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is er mis met Doriana,? zie haar toch vaak bezig in de keuken. Is niet superdruk of op de voorgrond. Heb meer iets tegen Don en Karen die erg druk zijn.
Ja maar ja, dat was vorige week ook al zo 😅quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft al aangegeven dat als ze mag blijven zondag gaat.
in de 11erquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ariana naar de gesloten afdeling
zei ze ook toen ze geen koffie kreegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Heb nooit geloofd dat daar wekelijks een notaris is om de resultaten te controlerenquote:
Ja die mag er wel uit, maar het gaat spannend worden hoe Ariana morgen in de uitzending te zien gaat zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik vind Doriana echt de allergrootse zeur die ik ooit ben tegengekomen. Altijd maar klagen en piepen. En dan dat zielige stemmetje erbij.
Die heeft een middag/avondje vrijaf denk ik. Ook een privilegequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar hebben ze Ariana nu gelaten dan
Ze is geen Charlotte.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang van niet......volgens mij is Ariana het zorgenkindje die BB erin wil houden en gepamperd moet worden,
Als dat in dgk gebeurdequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die heeft een middag/avondje vrijaf denk ik. Ook een privilege
Angela ?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef GayGuy het volgende:
Ik mis een Angela type (its MY house, Big brother) in het huis
Wat dacht je van een dubbele exitquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef ben34567 het volgende:
Het scenario morgen zal zijn : Ariana minste stemmen maar febo draait het om naar exit Doriana want de eerste zal voor meer tv zorgen en de polls zijn toch hele close tussen die twee.
Tenzij Ariana reeds met febo afgesproken heeft om het huis te verlaten.
Ik denk toch dat ze een exit Ariana gaan willen vermijden (tenzij zij of haar familie er zelf achter gevraagd hebben).quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dubbele exit
Ja, begon als een truttige theetante, maar ontpopte zich ineens als een geniaal mastermind. Zo'n type heeft nog nooit in Nederland, in een Big brotherhuis gezetenquote:
Kitty heeft nooit de kans gekregenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, begon als een truttige theetante, maar ontpopte zich ineens als een geniaal mastermind. Zo'n type heeft nog nooit in Nederland, in een Big brotherhuis gezeten
*zendercheckquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als dat in dgk gebeurde
Waren anderen dan op de hoogte hiervan ?
kitty had wel mooi een spel gewonnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kitty heeft nooit de kans gekregen
Of 1 naar de secret room, Ariana b.v. Zij lijkt me wel de meest geschikte voor tot nu toe dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dubbele exit
Kitten kwa, nooit in de buurt van een Angela. Die zou haar schoenen nog niet mogen kussen (of haar thee mogen drinken🤣)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Kitty heeft nooit de kans gekregen
Ging die ook niet aan haar voorbij en was daar zééééééér boos over.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
kitty had wel mooi een spel gewonnen
Ik denk dat Ariana mensen om zich heen moet hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of 1 naar de secret room, Ariana b.v. Zij lijkt me wel de meest geschikte voor tot nu toe dit seizoen.
Ze heeft al gezegd dat ze met BB gesproken heeft dat als ze er zaterdag niet uit gaat ze zondag zelf gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:40 schreef ben34567 het volgende:
Het scenario morgen zal zijn : Ariana minste stemmen maar febo draait het om naar exit Doriana want de eerste zal voor meer tv zorgen en de polls zijn toch heel close tussen die twee.
Tenzij Ariana reeds met febo afgesproken heeft om het huis te verlaten.
Echt wil ze het spel verlaten?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |