komt nog want ze gaat nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Toch jammer dat we niet Ariana met haar kaarten hebben gehad in het huis![]()
Had haar voorspellingen wel willen zien
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Zo lullig als je je eigen exit moet voorspellen...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:22 schreef ledn81 het volgende:
Wat is er mis met Doriana,? zie haar toch vaak bezig in de keuken. Is niet superdruk of op de voorgrond. Heb meer iets tegen Don en Karen die erg druk zijn.quote:
Op YT spant het er een beetje om. Ben benieuwd. Voor de streams en tv zou het wel het beste zijn als Ariaantje blijftquote:
Don?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is er mis met Doriana,? zie haar toch vaak bezig in de keuken. Is niet superdruk of op de voorgrond. Heb meer iets tegen Don en Karen die erg druk zijn.
Die heeft al aangegeven dat als ze mag blijven zondag gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op YT spant het er een beetje om. Ben benieuwd. Voor de streams en tv zou het wel het beste zijn als Ariaantje blijft
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/post/Ugkxi5pVq_QgU8NOsepXADLBstI-hjoE_KrW
Ze is niet voor niks al de hele tijd niet on streamquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op YT spant het er een beetje om. Ben benieuwd. Voor de streams en tv zou het wel het beste zijn als Ariaantje blijft
[ afbeelding ]
asslie die denkt, ik kan beter aanpappen met een belg dat met een nl-erquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Tom en Ashley hebben dus echt wel dik een uur zitten lullen
En de laatste minuut mogen we meekijken
Verdacht dit
Wanneer de uitslag in polls zo close is tussen twee kandidaten kiest febo gewoon zelf wie ze eruit willen ongeacht het echte resultaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moesten vast even het script voor de exit van morgen doornemenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Tom en Ashley hebben dus echt wel dik een uur zitten lullen
En de laatste minuut mogen we meekijken
Verdacht dit
Ben bang van niet......volgens mij is Ariana het zorgenkindje die BB erin wil houden en gepamperd moet worden,quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft al aangegeven dat als ze mag blijven zondag gaat.
Mooi bye bye Dorianaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wanneer de uitslag in polls zo close is tussen twee kandidaten kiest febo gewoon zelf wie ze eruit willen ongeacht het echte resultaat.
Dat vraagt ze dan netjes aan BB.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Voor Ashley geldt de badjasregel niet?
Die loopt al sinds het diner in d'r badjas. Heeft ook een uurtje geslapen zei ze.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef TheLuckyman het volgende:
Voor Ashley geldt de badjasregel niet?
Waar hebben ze Ariana nu gelaten danquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die loopt al sinds het diner in d'r badjas. Heeft ook een uurtje geslapen zei ze.
Tja: maak je televisie, dan krijg je privileges
Ik vind Doriana echt de allergrootse zeur die ik ooit ben tegengekomen. Altijd maar klagen en piepen. En dan dat zielige stemmetje erbij.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is er mis met Doriana,? zie haar toch vaak bezig in de keuken. Is niet superdruk of op de voorgrond. Heb meer iets tegen Don en Karen die erg druk zijn.
Ja maar ja, dat was vorige week ook al zo 😅quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
in de 11erquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ariana naar de gesloten afdeling
zei ze ook toen ze geen koffie kreegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Heb nooit geloofd dat daar wekelijks een notaris is om de resultaten te controlerenquote:
Ja die mag er wel uit, maar het gaat spannend worden hoe Ariana morgen in de uitzending te zien gaat zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:33 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik vind Doriana echt de allergrootse zeur die ik ooit ben tegengekomen. Altijd maar klagen en piepen. En dan dat zielige stemmetje erbij.
Die heeft een middag/avondje vrijaf denk ik. Ook een privilegequote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar hebben ze Ariana nu gelaten dan
Ze is geen Charlotte.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang van niet......volgens mij is Ariana het zorgenkindje die BB erin wil houden en gepamperd moet worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |