Ovenklokje zegt 0.16quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:23 schreef chufi het volgende:
Is dit nog live ? Ik krijg door al die SL's en streamwissel steeds meer een gevoel van dat dit al van eerder is ...

Man 3quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
Roddelsessie over Tom en Ashley in de keuken

Hoor die Bassie dan.quote:

Ga vooral zo door...quote:

Elke vrouw zoekt daar naar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:28 schreef greysbones het volgende:
Bas zegt nu eigenlijk
Karen kan er niet tegen
Door haar verleden
Ligt niet aan mij
Maar aan haar
Ik ben gewoon boos
Maar niet boos

Dus eigenlijk zegt ie vrij weinig ..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:28 schreef greysbones het volgende:
Bas zegt nu eigenlijk
Karen kan er niet tegen
Door haar verleden
Ligt niet aan mij
Maar aan haar
Ik ben gewoon boos
Maar niet boos

Wat erg dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Elke vrouw zoekt daar naar
Een man die dominant is
Die de beslissingen maakt

quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Een man die dominant is

Dit is niet grappig.quote:

Leeft die nog in de jaren 50quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Een man die dominant is

Komt alleen niet aan bij hemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
De dames geven wel goed commentaar.

Zegt genoeg over hem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Basiri is bang dat hij als een halve Janet (verwijfde homo) het BB-huis uitkomt omdat hij al twee keer heeft gehuild.![]()

Zijn misogynie is ook niet mals overigensquote:

Hij heeft wel meer issues.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn misogynie is ook niet mals overigens

Dat was geen roddelsessie. Het ging over Ariana en Ashley en hoe het zo kwam.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
Roddelsessie over Tom en Ashley in de keuken

Behoorlijk ja. En vindt zichzelf een hele stoere vent.quote:

ff gegoogled ... Is ie dan van de mannen? Of ja meer het macho type man ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn misogynie is ook niet mals overigens

Komt zichzelf nog wel een keer tegen.Ik kan heel slecht met dit soort mennekes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. En vindt zichzelf een hele stoere vent.

Hoe doe je dat dan elke keer weer?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:49 schreef mario390 het volgende:
laatste ochhtend handy kaputt gevallen

Toxic alert 🚨quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Basiri is bang dat hij als een halve Janet (verwijfde homo) het BB-huis uitkomt omdat hij al twee keer heeft gehuild.![]()

quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Toxic alert 🚨
Van die mannen die het hele mannelijke geslacht in de tang denken te moeten houden om maar een half mens te mogen zijn. Een compleet mens heeft namelijk gevoelens en mag die te tonen. Door precies gasten zoals hij ligt er zo’n enorm taboe op. En guess what, waarom zou het zelfmoordcijfer onder mannen nou zó hoog liggen? Omdat ze het niet mogen uiten en direct in een hokje worden getrapt. Niet alleen door andere mannen trouwens, ook genoeg vrouwen die bijdragen aan dit taboe.
Maar niet zo vreemd van iemand die een Andrew Tate adept is (althans dat las ik hier eerder, dat hij dat heeft gezegd). Allemaal van die brainwashed mannetjes die zichzelf heel krachtig vinden, maar juist mentaal superzwak (bespeelbaar) zijn als je het ontleed 🤷🏻♂

Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ff gegoogled ... Is ie dan van de mannen? Of ja meer het macho type man ?

Dus meer dat laatste .. de macho man met een vies randjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.

Ik las dat hij gezegd heeft dat vrouwen boven de 90 kilo om te kotsen zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.

Nee joh, daarom werd er ook gefluisterd..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was geen roddelsessie. Het ging over Ariana en Ashley en hoe het zo kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |