Ik ook. Zelfgenoegzaam blaaskaakjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt zichzelf nog wel een keer tegen.Ik kan heel slecht met dit soort mennekes.
In een RLS heet dat ventileren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee joh, daarom werd er ook gefluisterd..
Serieus? En hij woog zelf 140kg en dat mag dan wel?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las dat hij gezegd heeft dat vrouwen boven de 90 kilo om te kotsen zijn.
Dit en meer van dit soort berichten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Serieus? En hij woog zelf 140kg en dat mag dan wel?
Hmja, wel anonieme via via Twitter bron, waar veel mensen een hoop dingen uit hun duim zuigen zodra ze iemand niet mogen ;pquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit en meer van dit soort berichten.
[ afbeelding ]
Praten tegen een muur als Rohani je wijf is, meid leeft in een disney filmquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:51 schreef Harry het volgende:
Rohani over communicatie: ik heb een man die niet praat.
Er werd gefluisterd omdat de rest wilde slapen en ze niet duidelijk wilde laten horen wat ze wisten van de nominatiesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee joh, daarom werd er ook gefluisterd..
Onder voorbehoud dan .maar ik hoor het hem zo zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja, wel anonieme via via Twitter bron, waar veel mensen een hoop dingen uit hun duim zuigen zodra ze iemand niet mogen ;p
Ze krijgen hem nu wel redelijk in het gareel door rustig tegen hem te praten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dan .maar ik hoor het hem zo zeggen.
3quote:
Oh ja dat snap ik, past wel in het plaatje, maar idd onder voorbehoud ;pquote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dan .maar ik hoor het hem zo zeggen.
Daar zijn we hopelijk na de exit van morgen ook vanafquote:
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar zijn we hopelijk na de exit van morgen ook vanaf![]()
Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |