Zou het zo werken ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daar zijn we hopelijk na de exit van morgen ook vanaf![]()
Trusten!
Vind je? Ik vind dat ze hierin beiden gewoon realistisch zijn. En niet alleen hun 2, Ronahi snapt het ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:45 schreef woxxel het volgende:
Die 2 maken geen goede zet zo.
Maar goed dat t zo laat is en niet veel mensen kijken. Niet normaal die 2 jongens
Dat is een beetje verdraaien wat er wordt gezegd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:46 schreef FBtje het volgende:
Basiri gelooft z'n ogen niet als Doriana zegt dat ze nog nooit sex heeft gehad met één van haar mannelijke vrienden
MOD Edit:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze hierin beiden gewoon realistisch zijn. En niet alleen hun 2, Ronahi snapt het ook.
Nee, het is een zeer achterlijke en oerconservatieve opvatting dat een man geen beste vriendin kan hebben als hij zelf al een vriendin heeft. Want bij een vriendin hoort sexquote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze hierin beiden gewoon realistisch zijn. En niet alleen hun 2, Ronahi snapt het ook.
"Heb je echt niet..."quote:Op zaterdag 3 februari 2024 01:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is een beetje verdraaien wat er wordt gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |