Chique type hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Denk dat ze al naar bed is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
Wel gek om te zien dat ze allemaal gezellig een spelletje doen terwijl er iemand alleen ergens zit (denk ik?) en zich waarschijnlijk kut voelt
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Chique type hoor![]()
ach die omgebouwdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Denk dat ze juist de opdracht hebben om gewoon te doen zodat het niet teveel opvalt. Alice ligt er als jongste ook meestal vroeg in bed en zo valt het ook minder op.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
Wel gek om te zien dat ze allemaal gezellig een spelletje doen terwijl er iemand alleen ergens zit (denk ik?) en zich waarschijnlijk kut voelt
Oh ja hahah dat was ook een rare.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Angela Rummans BB US Clancy BB AUS
Alice ligt ook alquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
ik denk dat ze gewoon in bed ligtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
Zou wel leuk zijn als ze straks bezopen terug komtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
hoez was alicequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice ligt ook al
In bed
En wat Eric net al zei
Die zit ergens achter
Misschien wel te wijnen
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Chique type hoor![]()
Tja, in het spel was ze geweldig, maar dat is alles wat ik van haar weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, 20 posts over iemand van een bb uit een ander land van tig jaar terug is wel normaalquote:
Het is en blijft een tv programma, moet zij dat dan helemaal naar haar hand zetten? lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:57 schreef Was-beer het volgende:
okequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:15 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn meer bewoners die daar niet hebben gezeten.
die ruimte was maar voor een week.
Kijk eens bij de streamverslagenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:18 schreef kater1 het volgende:
Ok een en al gezelligheid en ik doe volop mee met raden. Maar heb al een tijd geen streams gezien en mis Ariana en misschien die types die ik niet uit elkaar kan houden, Aice of Doriana. Iets gebeurt? *zeer luie ikke die geen zin heeft alle cossen door te lezen.
Nee geen idee waaroverquote:
is roddelen niet overquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee geen idee waarover
Kan niet zo goed naar haar luisteren
Vind haar niet leuk
Roddelen is gossipquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is roddelen niet over
de bed wackelen ?
Neequote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is roddelen niet over
de bed wackelen ?
Zondag dacht ikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:32 schreef zodeju het volgende:
De bloem is op en er kan geen brood meer gemaakt worden....
Wanneer krijgen ze nieuwe boodschappen?? Of ligt dat in de voorraadkamer en die nu dicht is.
Zou toch mooi zijn als ze haar excuus aanbied. Stond op alle socials en bij rtl enzquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:37 schreef Snoozey het volgende:
arian is eruit getrapt vanwege valse beschuldigen. #nometoo
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:41 schreef Snoozey het volgende:
wat je aandacht geeft groeit. na dat feestdiner hingen ze idd goed in dr jurk
Dan hoor je Lenie zingen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:17 schreef GayGuy het volgende:
Mijn ogen hebben een streamlock nodig, van minstens 8 uur. Ik ga 💤💤💤 slapen
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan hoor je Lenie zingen.
Sweet dreams.
Ovenklokje zegt 0.16quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:23 schreef chufi het volgende:
Is dit nog live ? Ik krijg door al die SL's en streamwissel steeds meer een gevoel van dat dit al van eerder is ...
Man 3quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
Roddelsessie over Tom en Ashley in de keuken
Hoor die Bassie dan.quote:
Ga vooral zo door...quote:
Elke vrouw zoekt daar naar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:28 schreef greysbones het volgende:
Bas zegt nu eigenlijk
Karen kan er niet tegen
Door haar verleden
Ligt niet aan mij
Maar aan haar
Ik ben gewoon boos
Maar niet boos
Dus eigenlijk zegt ie vrij weinig ..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:28 schreef greysbones het volgende:
Bas zegt nu eigenlijk
Karen kan er niet tegen
Door haar verleden
Ligt niet aan mij
Maar aan haar
Ik ben gewoon boos
Maar niet boos
Wat erg dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Elke vrouw zoekt daar naar
Een man die dominant is
Die de beslissingen maakt
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Een man die dominant is
Dit is niet grappig.quote:
Leeft die nog in de jaren 50quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef greysbones het volgende:
Een man die dominant is
Komt alleen niet aan bij hemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
De dames geven wel goed commentaar.
Zegt genoeg over hem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Basiri is bang dat hij als een halve Janet (verwijfde homo) het BB-huis uitkomt omdat hij al twee keer heeft gehuild.![]()
Zijn misogynie is ook niet mals overigensquote:
Hij heeft wel meer issues.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn misogynie is ook niet mals overigens
Dat was geen roddelsessie. Het ging over Ariana en Ashley en hoe het zo kwam.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
Roddelsessie over Tom en Ashley in de keuken
Behoorlijk ja. En vindt zichzelf een hele stoere vent.quote:
ff gegoogled ... Is ie dan van de mannen? Of ja meer het macho type man ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn misogynie is ook niet mals overigens
Komt zichzelf nog wel een keer tegen.Ik kan heel slecht met dit soort mennekes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. En vindt zichzelf een hele stoere vent.
Hoe doe je dat dan elke keer weer?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:49 schreef mario390 het volgende:
laatste ochhtend handy kaputt gevallen
Toxic alert 🚨quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Basiri is bang dat hij als een halve Janet (verwijfde homo) het BB-huis uitkomt omdat hij al twee keer heeft gehuild.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Toxic alert 🚨
Van die mannen die het hele mannelijke geslacht in de tang denken te moeten houden om maar een half mens te mogen zijn. Een compleet mens heeft namelijk gevoelens en mag die te tonen. Door precies gasten zoals hij ligt er zo’n enorm taboe op. En guess what, waarom zou het zelfmoordcijfer onder mannen nou zó hoog liggen? Omdat ze het niet mogen uiten en direct in een hokje worden getrapt. Niet alleen door andere mannen trouwens, ook genoeg vrouwen die bijdragen aan dit taboe.
Maar niet zo vreemd van iemand die een Andrew Tate adept is (althans dat las ik hier eerder, dat hij dat heeft gezegd). Allemaal van die brainwashed mannetjes die zichzelf heel krachtig vinden, maar juist mentaal superzwak (bespeelbaar) zijn als je het ontleed 🤷🏻♂
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ff gegoogled ... Is ie dan van de mannen? Of ja meer het macho type man ?
Dus meer dat laatste .. de macho man met een vies randjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.
Ik las dat hij gezegd heeft dat vrouwen boven de 90 kilo om te kotsen zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misogynie is vrouwenhaat, vrouwen op hun plek zetten als dienend aan de man.
Nee joh, daarom werd er ook gefluisterd..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was geen roddelsessie. Het ging over Ariana en Ashley en hoe het zo kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |