Hmm vrees dat Ariana er uit zal moeten, maar toch ook gestemd op haarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb helemaal nog niet gestemd... Ariana stemmen is zo makkelijk, ik vind die ergernis wel geinig in het huis.. anders wordt het mega saai..Doriana vind ik echt helemaal niks toevoegen eigenlijk... dus!
Keuze gemaakt...
Ik heb ook niet gestemd en ga ik ook niet doen. Van mij mogen ze allemaal weg of allemaal blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb helemaal nog niet gestemd... Ariana stemmen is zo makkelijk, ik vind die ergernis wel geinig in het huis.. anders wordt het mega saai..Doriana vind ik echt helemaal niks toevoegen eigenlijk... dus!
Keuze gemaakt...
Helemaal eens.. ja ik ben ook bang dat Ariana gaat... jammer..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm vrees dat Ariana er uit zal moeten, maar toch ook gestemd op haar![]()
Hoop sowieso dat Randy blijft, Ty zal ook wel blijven en Doriana mag lekker naar huis.
goedemorgen!
Ik heb net gestemd... ik heb ook geen favo of iets.. maar ik wil gewoon niet naar een saaie meuk kijken.. moet gewoon meer leven in..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gestemd en ga ik ook niet doen. Van mij mogen ze allemaal weg of allemaal blijven![]()
En in het huis ligt iedereen nog lekker te slapen
Ja he die pruik anders begon te twijfelen aan mezelfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
In de tv uitzending van gisteren zag ik dat Ariana erg naar deed tegen Randy. Met haar: ik ben niet blij met jou. Dit mag je niet doen. Hier heb ik geen zin in. Bijzonder arrogant. Hij moest daarna moeite doen om zijn woede in te houden leek het wel.
In de badkamer nu Ariana, met een andere pruik op.
Ze jammert dat iemand lelijke dingen tegen haar zei. Kinderachtig vond ze het. Verteld ze eerst aan Jimmy en daarna aan Karin in de badkamer.
Ariana heeft zeker weten een andere pruik op. Deze is heel anders.
Dat had je goed gezien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja he die pruik anders begon te twijfelen aan mezelf
Lekker tegenstrijdig, die gozer snapt zichzelf niet..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:55 schreef rinardo het volgende:
2 opmerkelijke uitspraken vannacht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Stem maar op Randy, heb ik ook gedaan Ik erger me kapot aan Ariana. Zonder Ariana verwacht ik ook nog wel wat drama, dus daarom hoef je die muts er niet in te houdenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ariana wil blijven wil ik wel op haar stemmen. ( niet dat dat iets uitmaakt)
Anders stem ik op Randy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |