Hmm vrees dat Ariana er uit zal moeten, maar toch ook gestemd op haarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb helemaal nog niet gestemd... Ariana stemmen is zo makkelijk, ik vind die ergernis wel geinig in het huis.. anders wordt het mega saai..Doriana vind ik echt helemaal niks toevoegen eigenlijk... dus!
Keuze gemaakt...
Ik heb ook niet gestemd en ga ik ook niet doen. Van mij mogen ze allemaal weg of allemaal blijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb helemaal nog niet gestemd... Ariana stemmen is zo makkelijk, ik vind die ergernis wel geinig in het huis.. anders wordt het mega saai..Doriana vind ik echt helemaal niks toevoegen eigenlijk... dus!
Keuze gemaakt...
Helemaal eens.. ja ik ben ook bang dat Ariana gaat... jammer..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm vrees dat Ariana er uit zal moeten, maar toch ook gestemd op haar![]()
Hoop sowieso dat Randy blijft, Ty zal ook wel blijven en Doriana mag lekker naar huis.
goedemorgen!
Ik heb net gestemd... ik heb ook geen favo of iets.. maar ik wil gewoon niet naar een saaie meuk kijken.. moet gewoon meer leven in..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gestemd en ga ik ook niet doen. Van mij mogen ze allemaal weg of allemaal blijven![]()
En in het huis ligt iedereen nog lekker te slapen
Ja he die pruik anders begon te twijfelen aan mezelfquote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
In de tv uitzending van gisteren zag ik dat Ariana erg naar deed tegen Randy. Met haar: ik ben niet blij met jou. Dit mag je niet doen. Hier heb ik geen zin in. Bijzonder arrogant. Hij moest daarna moeite doen om zijn woede in te houden leek het wel.
In de badkamer nu Ariana, met een andere pruik op.
Ze jammert dat iemand lelijke dingen tegen haar zei. Kinderachtig vond ze het. Verteld ze eerst aan Jimmy en daarna aan Karin in de badkamer.
Ariana heeft zeker weten een andere pruik op. Deze is heel anders.
Dat had je goed gezien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja he die pruik anders begon te twijfelen aan mezelf
Lekker tegenstrijdig, die gozer snapt zichzelf niet..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:55 schreef rinardo het volgende:
2 opmerkelijke uitspraken vannacht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Stem maar op Randy, heb ik ook gedaan Ik erger me kapot aan Ariana. Zonder Ariana verwacht ik ook nog wel wat drama, dus daarom hoef je die muts er niet in te houdenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Als Ariana wil blijven wil ik wel op haar stemmen. ( niet dat dat iets uitmaakt)
Anders stem ik op Randy.
goedemorgen allenquote:
Beeld lock ook. Wat heb ik aan die terugblikken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:13 schreef Lillibet het volgende:
[..]
goedemorgen allen
dacht al dat het hier aan de computer lag
zat al in de instellingen te kijken maar inderdaad sound lock
Inderdaad, eerst zag die scheiding er uit als een deel van een uitgesleten deurmatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan het niet zo duidelijk zien maar volgens mij idd een andere pruik. Scheiding is anders.
Bof jij even! Dat is lekker wakker wordenquote:
Hoe wonderlijk is deze vrouw.quote:
Zelfs kleinerend......quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe wonderlijk is deze vrouw.
Meestal is haar gezichtsuitdrukking en houding verwijtend.
Gaat er vaak en gemakkelijk van uit dat mensen haar niet mogen.
Andersom en tegelijk is zij fel en beschuldigend in haar woorden.
Vind bb leuk van haar als ze dit zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef ledn81 het volgende:
Ariana weet voor 1000 dat de winnaar van de nominaties al bekend is en dat het een beetje gestuurd wordt
Die stoppen haar persoonlijke items en spulletjes alvast in een tasje zodat ze het vanavond zo kan meenemenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind bb leuk van haar als ze dit zegt
De tegeltjes vliegen ons om de orenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:40 schreef ledn81 het volgende:
Randy : "We zijn nu ook wel echt voor het blok gegooid met die nominaties"
Dat heeft ze dan goed bedacht! BB bepaalt. Zonder notaris kan het alles doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:41 schreef ledn81 het volgende:
Ariana weet voor 1000 dat de winnaar van de nominaties al bekend is en dat het een beetje gestuurd wordt
Ja dat was helemaal ergquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. BV tegen Randy "ik ben zo teleurgesteld in jou".
Ik weet het niet Harry, de polls kwamen in het verleden toch aardig overeen met de uitslagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan goed bedacht! BB bepaalt. Zonder notaris kan het alles doen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
"We zijn nu ook wel echt voor het blok gegooid met die nominaties"
zou ze het in de wc gewisseld hebben want niemand heeft het gezien hahhaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nu ook dat Arina een andere pruik heeft, ik heb haar gisteren vanaf 07.00 ik de gaten gehouden maar geen pruikwissel gezien.. wel heb ik haar zien trekken aan die pruik en is ze met de krultang in de weer geweest, waarschijnlijk was dat al die nieuwe pruik... dus foutje van mij door te zeggen dat het nog steeds dezelfde pruik was.. sorry.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |