Die was uitgesteld vanwege gebrek aan bieders, meen ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was schijnbaar juli 2023.
Dna durt het allemaal wel weer heel lang
Dit, maar dit jaar moet het op de biedingsmarkt komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die was uitgesteld vanwege gebrek aan bieders, meen ik.
Opschieten!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit, maar dit jaar moet het op de biedingsmarkt komen.
NEEquote:
Over 2 weken auto reveal party's en over iets meer dan een maand: RACEWEEKquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NEE
Heb last van F1-afkickverschijnselen
Jeeeejquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over 2 weken auto reveal en over iets meer dan een maand: RACEWEEK
Viaplay voor en Viaplay naquote:
Flinke korting wel. Nog steeds duurder dan F1TV na die gigantische verhoging, maar hé, je moet iets.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het plaatje in de openingspost klopt niet meer. Er is nu een jaarabonnement met korting, echter is de prijs iets hoger.
[ afbeelding ]
Je kunt nog steeds het abonnement delen met iemand, om de prijs te drukken.
Met andere woorden; er kan op maximaal 2 devices tegelijk worden gekeken.
Ookal is het bedrijf Viaplay maarliefst 98% minder waard ten opzichte van Januari vorig jaar, heb er vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt. In ieder geval voor dit seizoen.
Bij F1TV kan je maar 1 stream tegelijkertijd kijken. Bij Viaplay kan dat met twee streams.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flinke korting wel. Nog steeds duurder dan F1TV na die gigantische verhoging, maar hé, je moet iets.
Zal mij benieuwen of ze 2025 gaan halen.
Okquote:Op zondag 21 januari 2024 09:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Bij F1TV kan je maar 1 stream tegelijkertijd kijken. Bij Viaplay kan dat met twee streams.
Dan is 2x ¤94.99 duurder dan 1x ¤153.48
Overigens is F1TV VPNs aan het detecteren en deleten. Viaplay werkt overal in de EU en Noorwegen.
Dat lijkt me wel, ben meer benieuwd over beyond 2024.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:52 schreef Nattekat het volgende:
Zal mij benieuwen of ze 2025 gaan halen.
Die kans is wel groot lijkt me gezien hun aandeel in Viaplay en Olav is ook al oud dus die gaan ze echt niet meer bellen.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stel dat Canal+ beyond 2024 de rechten heeft, dan hoop ik dat ze die commentatoren van Viaplay niet overnemen
Dit blijft maar terugkomen, omdat het in de voorwaarden van F1TV staat. Maar F1TV dwingt die voorwaarden niet af. In de praktijk kun je het abonnement dus gewoon met meerdere mensen delen. Ook het hoofdkanaal, ook op verschillende locaties. Alleen de limiet van maximaal zes apparaten waar je de app op kunt installeren is een harde.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Bij F1TV kan je maar 1 stream tegelijkertijd kijken. Bij Viaplay kan dat met twee streams.
Dan is 2x ¤94.99 duurder dan 1x ¤153.48
Overigens is F1TV VPNs aan het detecteren en deleten. Viaplay werkt overal in de EU en Noorwegen.
Het zal inmiddels misschien 100k schelen aan beide kanten maar meer dan dat niet, die verhalen dat F1TV zo groot is in NL geloof ik ook weinig van.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay had 1 miljoen Nederlandse abonnees. F1TV slechts 75.000
En dat over de financiele afgrond.... Een aandeel Viaplay group (VPLAY-B) is momenteel omgerekend 0,25 euro waard. Bekijk dat over twee maanden nog maar eens.
Lastig zeggen wat goede (betere) alternatieven zouden zijn. Olav uiteraard niet, dan wordt het weer hysterisch geschreeuw en niet-bestaande zinsconstructies op willekeurige momenten, en doe ook maar geen Allard Kalff, dat is leuk voor de wat kleinere dingetjes. Weer iemand van Eurosport plukken wordt lastig, daar zijn de Nederlandse commentatoren tegenwoordig niet echt geweldig meer volgens mij (Nelson is er immers weg nu), en RTL heeft van die commentatoren die beter passen bij de uitzendingen van dingen als de Pinksterraces in Zandvoort, twee weken na die racesquote:Op zondag 21 januari 2024 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stel dat Canal+ beyond 2024 de rechten heeft, dan hoop ik dat ze die commentatoren van Viaplay niet overnemen
Plus dat hij het altijd alleen wil doen en dat is gewoon een beetje achterhaald.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig zeggen wat goede (betere) alternatieven zouden zijn. Olav uiteraard niet, dan wordt het weer hysterisch geschreeuw en niet-bestaande zinsconstructies op willekeurige momenten, en doe ook maar geen Allard Kalff, dat is leuk voor de wat kleinere dingetjes.
Mee eens, maar dat lijkt me in de praktijk onwaarschijnlijk, dat gaat Nelson niet laten gebeurenquote:Op zondag 21 januari 2024 10:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kwestie van Melroy vervangen.
Een ex (F1) racer naast een commentator lijkt me wel een aardige combinatie, nu vd Garde gestopt is met zelf racen zou dat eventueel kunnen.quote:
Van de Garde en Winkelman?quote:Op zondag 21 januari 2024 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een ex (F1) racer naast een commentator lijkt me wel een aardige combinatie, nu vd Garde gestopt is met zelf racen zou dat eventueel kunnen.
Liever niet, want zowel F1 als bijna wekelijks 's avonds (laat) NASCAR lijkt me teveel van het goede. Enige 'goede' optie voor Winkelman als F1-commentator zou zijn als hij dat gewoon doet vanuit Hilversum of waar ze dan ook zitten, ipv op locatie, maar dan nog lijkt dat me veel te veel.quote:
Een man mag dromen tochquote:Op zondag 21 januari 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever niet, want zowel F1 als bijna wekelijks 's avonds (laat) NASCAR lijkt me teveel van het goede. Enige 'goede' optie voor Winkelman als F1-commentator zou zijn als hij dat gewoon doet vanuit Hilversum of waar ze dan ook zitten, ipv op locatie, maar dan nog lijkt dat me veel te veel.
Ik dacht even aan andere plaatsnamen, maar dat kan ookquote:Op zondag 21 januari 2024 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom niet beide. Meerdere audiokanalen.
Een audiokanaal met Giedo en Rick, en een ander audiokanaal met plaatsnaam-commentatoren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mol_(Belgi%C3%AB)quote:Op zondag 21 januari 2024 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een audiokanaal met Giedo en Rick, en een ander audiokanaal met plaatsnaam-commentatoren
Ik vind die grappen van Nelson en Melroy zo tenenkrommend slecht dat ik liever bleek in mijn oren giet dan ernaar te luisteren.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo kan je wisselen van commentaar in de tijd die ze nodig hebben om te lachen om de eigen grappen.
Het probleem met F1, zeker in NL is dat er veel nitwits kijken want Verstappen successupporters, dan krijg je toch snel een beetje dat "we moeten alles uitleggen" commentaar, ook in de beschouwingen.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat was voor 2015 had je minder dat "we moeten alles uitleggen" commentaarquote:Op zondag 21 januari 2024 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem met F1, zeker in NL is dat er veel nitwits kijken want Verstappen successupporters, dan krijg je toch snel een beetje dat "we moeten alles uitleggen" commentaar, ook in de beschouwingen.
Melroy Heemskerk kan worden vervangen door Rutger Castricum.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mol_(Belgi%C3%AB)
Datquote:Op zondag 21 januari 2024 10:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kwestie van Melroy vervangen.
Olav heeft aangegeven een ander naast hem te laten zitten om op te leiden.quote:Op maandag 22 januari 2024 01:49 schreef Eagles89 het volgende:
Mol doet het nu prima samen met Plooij dat is prima te luisteren, maar als Ziggo vanaf eind dit jaar weer de rechten heeft zal Plooij weer pitreporter worden, en Mol weer alleen het commentaar, maar misschien dat er een oud coureur nog naast kan.
Eerst zien dan geloven. Sowieso lijkt het mij niet de beste opleiderquote:Op maandag 22 januari 2024 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav heeft aangegeven een ander naast hem te laten zitten om op te leiden.
Dan moeten de rechten wel weer bij Ziggo liggenquote:Op maandag 22 januari 2024 07:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Sowieso lijkt het mij niet de beste opleider
Laten we het hopen.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moeten de rechten wel weer bij Ziggo liggen
4kquote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moeten de rechten wel weer bij Ziggo liggen
Wat ik wel vreemd vind is dat ik waarschijnlijk weer hetzelfde moet doen als vorig jaar en dat is opzeggen en met een ander e-mail adres het abonnement voor een jaar afsluiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het plaatje in de openingspost klopt niet meer. Er is nu een jaarabonnement met korting, echter is de prijs iets hoger.
[ afbeelding ]
Je kunt nog steeds het abonnement delen met iemand, om de prijs te drukken.
Met andere woorden; er kan op maximaal 2 devices tegelijk worden gekeken.
Ookal is het bedrijf Viaplay maarliefst 98% minder waard ten opzichte van Januari vorig jaar, heb er vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt. In ieder geval voor dit seizoen.
Of je blijft gewoon loyaal omdat je begrijpt dat kortingsacties bij vrijwel alle bedrijven die abonnementen verkopen een gebruikelijk marketing-middel is.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind is dat ik waarschijnlijk weer hetzelfde moet doen als vorig jaar en dat is opzeggen en met een ander e-mail adres het abonnement voor een jaar afsluiten.
er zal een vouchercode zijn die dit voor je kan verreken bij een bestaand account. de aanbieding is namelijk voor zowel bestaande als nieuwe klanten. het is wel opmerkelijk dat Viaplay daar zelf niets over zegt, dat geef ik toe.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind is dat ik waarschijnlijk weer hetzelfde moet doen als vorig jaar en dat is opzeggen en met een ander e-mail adres het abonnement voor een jaar afsluiten.
Ik vind het al vrij loyaal als ik het weer voor een jaar vastleg, sponsoring zit niet in m'n budget.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon loyaal omdat je begrijpt dat kortingsacties bij vrijwel alle bedrijven die abonnementen verkopen een gebruikelijk marketing-middel is.
En dat je als bestaande abonnee ook gebaat bent bij groei en continuiteit.
27e is mijn laatste betaling, misschien dat er dan wel een mogelijkheid komt, mogelijkheid tot annulering iig wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zal een vouchercode zijn die dit voor je kan verreken bij een bestaand account. de aanbieding is namelijk voor zowel bestaande als nieuwe klanten. het is wel opmerkelijk dat Viaplay daar zelf niets over zegt, dat geef ik toe.
onder de knop 'Pakket bestellen' kan je klikken op de link 'Lees meer over onze pakketten'. Op die pagina kan je wel een jaarabonnement met korting bestellen.
https://viaplay.com/package
quote:JOUW PAKKET
Viaplay per jaar
¤10,49/maand (12-month bundle)
Inbegrepen in dit pakket
Het abonnement heeft een bindende periode van 12 maanden. De annuleerknop verschijnt hier zodra je de 12e betaling van het abonnement hebt voltooid.
Ze kunnen Winkelman ook in gaan zetten. Die heeft Plooij al een paar keer vervangen rond corona en dat deed hij prima.quote:Op maandag 22 januari 2024 01:49 schreef Eagles89 het volgende:
Mol doet het nu prima samen met Plooij dat is prima te luisteren, maar als Ziggo vanaf eind dit jaar weer de rechten heeft zal Plooij weer pitreporter worden, en Mol weer alleen het commentaar, maar misschien dat er een oud coureur nog naast kan.
niet meer 'HATSEFLATS' bij het inhalen?quote:Op maandag 22 januari 2024 01:49 schreef Eagles89 het volgende:
Hij vond het destijds ook prima dat iemand het zo-commentaar gaf. Dat was echter heel snel voorbijquote:Op maandag 22 januari 2024 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Olav heeft aangegeven een ander naast hem te laten zitten om op te leiden.
Zelfs zonder dat kanaal liep Viaplay op de TV app voor op F1TVquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)niet-meer-nodig.html
Viaplay kijkers lopen niet meer voor op F1tv kijkers met het live kijken
Oh, dat die zender verdwijnt is wel kutquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)niet-meer-nodig.html
Viaplay kijkers lopen niet meer voor op F1tv kijkers met het live kijken
Ze hadden dat lineaire kanaal ook zoveel beter kunnen gebruiken dan nu het geval was, zoals zoveel mogelijk lineair uitzenden met verwijzing naar de app (om op die manier mensen sneller van hun zapronde naar de app te krijgen), of op z'n minst een dagelijks bijgewerkt overzicht met wat er precies wanneer op de app te zien zou zijn als simpele tabel in beeld.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat die zender verdwijnt is wel kut
Moet je alsnog elke keer met een app aan de gang en kun je met een apploze TV dus überhaupt niks meer wat F1 betreft (tenzij je er ook nog iets als een Chromecast voor hebt)
Aanbod van Viaplay -->![]()
Manier waarop Viaplay dingen brengt -->
Dat laatste is het grote probleem.
Een Chromecast kost gelukkig maar een paar tientjes. Maar ik denk dat best veel mensen nog gewoon via het TV-kanaal keken en ik kan me voorstellen dat die niet allemaal gelijk een alternatief geregeld hebben. Zeker de mensen die niet zo handig zijn met technologie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je alsnog elke keer met een app aan de gang en kun je met een apploze TV dus überhaupt niks meer wat F1 betreft (tenzij je er ook nog iets als een Chromecast voor hebt)
Zou me niet verbazen, je kan in 1 klap een klantenbase van een kleine miljoen aan je binden, geen idee hoeveel klanten ze nu hebben maar denk dat het voor alle streamanbieders interressant is behalve Netflix die al een grote basis hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:05 schreef Donna het volgende:
Ik heb zojuist een enquęte afgerond van Amazon, over de interesse voor Formule 1 en Premier League.
Zou Amazon ook interesse hebben in F1?
Ja precies. Ik kreeg 20 prijs + aanbod scenario's en moest aangeven of ik dat zou overwegen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, je kan in 1 klap een klantenbase van een kleine miljoen aan je binden, geen idee hoeveel klanten ze nu hebben maar denk dat het voor alle streamanbieders interressant is behalve Netflix die al een grote basis hebben.
Dat zal ongetwijfeld, Amazon is, zo te zien, al een tijdje op zoek naar klantenbinders voor hun streaming diensten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:05 schreef Donna het volgende:
Ik heb zojuist een enquęte afgerond van Amazon, over de interesse voor Formule 1 en Premier League.
mijn ouders hebben een LG en waren zo blij dat in ieder geval viaplay via ziggo te kijken was. Nu moet ik ze straks gaan vertellen dat er een chromecast nodig is, een extra remote en nog wat handelingen. Die gaan hardcore mopperen...quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat die zender verdwijnt is wel kut
Aanbod van Viaplay -->![]()
Manier waarop Viaplay dingen brengt -->
Dat laatste is het grote probleem.
Ja: https://viaplay.com/nl-nl/devices/lgquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
wacht, is er eigenlijk een viaplay app voor de LG TV? dat zou het al een stuk makkelijker maken
ze zijn wel groot, met prime abo hebt je gratis verzenden en films,seriesquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:05 schreef Donna het volgende:
Klopt ja. Doordat je straks met je Viaplay-account toegang krijgt tot F1TV, kun je F1 eigenlijk gewoon blijven 'delen' met iemand anders (de een via Viaplay, de ander via F1TV). F1TV wordt inderdaad nog niet ondersteund op smart-tv's (tenzij je de app zelf sideloadt op een Android TV), maar van die Chromecast (met Google TV) ga je waarschijnlijk geen spijt krijgen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:55 schreef Sorella het volgende:
Kreeg dit in de mail:
Je kunt nog steeds dezelfde Viaplay F1-stream kijken op twee apparaten die zijn verbonden met hetzelfde IP-adres.
Je kunt nog steeds twee verschillende Viaplay F1-streams bekijken op apparaten die zijn verbonden met verschillende IP-adressen.
Je kunt echter niet langer dezelfde Viaplay F1-stream bekijken op twee apparaten met verschillende IP-adressen.
Je kunt wel gelijktijdig naar dezelfde F1-stream kijken op twee apparaten met verschillende IP-adressen waarbij het ene apparaat gebruik maakt van Viaplay en het andere apparaat gebruik maakt van F1 TV Pro.
Dus dit houdt dus in dat mijn broer en ik niet meer gelijktijdig viaplay kunnen kijken maar dat de 1 dus f1 tv en de ander wel viaplay kan kijken, begrijp ik dit goed ?
Wordt 1 van ons dus op extra kosten gejaagd om een chromecast te moeten kopen.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt ja. Doordat je straks met je Viaplay-account toegang krijgt tot F1TV, kun je F1 eigenlijk gewoon blijven 'delen' met iemand anders (de een via Viaplay, de ander via F1TV). Het aantal ondersteunde apparaten waarop je de F1TV-app kunt installeren is voorlopig inderdaad iets beperkter dan bij Viaplay het geval is (maar van die Chromecast ga je waarschijnlijk geen spijt krijgen).
SPOILER: Supported DevicesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 25 januari 2024 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Want ik heb de F1TV Pro app, op meerdere apparaten plus bij kennissen geďnstalleerd en ik/we kunnen op 6 apparaten tegelijk ingelogd zijn. En kijken.
Edit:
Of heb je het over het soort apparaat?
Uit de FAQ:Ik doelde inderdaad op het soort apparaat en dan vooral op de allerlaatste regel uit je quote. (Ik had het inderdaad beter kunnen omschrijven.)SPOILER: Supported DevicesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Viaplay-app kan ook geďnstalleerd worden op smart-tv's van Samsung, LG, Sony, Philips, TCL en Hisense. Met F1TV is dat vooralsnog niet mogelijk (al kun je de app zelf eventueel sideloaden op tv's met Android TV). Met name voor oudere en minder technische mensen is het fijn om de app gewoon direct op je smart-tv te kunnen installeren zonder in de weer te hoeven met een Chromecast of ander los apparaat.
(Persoonlijk vind ik die Chromecast (met Google TV) dan juist weer fijner dan het smart-tv gedeelte van een tv, maar dat is weer een andere kwestie...)
[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 25-01-2024 16:50:32 ]
In mijn Ziggobox zit een Viaplay-app die het prima deed met de livestreams van het darten. Misschien de moeite om te checken hoe dat bij hun zit voor je ze aan de chromecast zetquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een LG en waren zo blij dat in ieder geval viaplay via ziggo te kijken was. Nu moet ik ze straks gaan vertellen dat er een chromecast nodig is, een extra remote en nog wat handelingen. Die gaan hardcore mopperen...
Hoe oud is die LG? Er komt een update aan met Chromecast support.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een LG en waren zo blij dat in ieder geval viaplay via ziggo te kijken was. Nu moet ik ze straks gaan vertellen dat er een chromecast nodig is, een extra remote en nog wat handelingen. Die gaan hardcore mopperen...
Denk zo'n drie jaar, maximaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe oud is die LG? Er komt een update aan met Chromecast support.
Dan is het even duimen. De meeste 2022 varianten krijgen hem, 2021 niet. Ik heb zelf een gloednieuwe C2 uit 2022, dus was wel goed zuur geweest als ik nu al net buiten de boot was gevallen.quote:
Je kijkt toch geen Viaplayquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het even duimen. De meeste 2022 varianten krijgen hem, 2021 niet. Ik heb zelf een gloednieuwe C2 uit 2022, dus was wel goed zuur geweest als ik nu al net buiten de boot was gevallen.
Ik ga kijken of Ik F1TV op mijn kpn kastje kan installeren en dan is het bye bye chromecastquote:
Als je de TV+ Box hebt van KPN, dan kan dat inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga kijken of Ik F1TV op mijn kpn kastje kan installeren en dan is het bye bye chromecast
quote:Hi, mijn abonnement loopt eind februari af en ik zou graag weer voor een jaar Viaplay willen, kan dat?
Bedankt voor je bericht. Ik kan voor je regelen dat je huidige abonnement na de einddatum over zal gaan in het nieuwe jaarabonnement van ¤12,79 per maand. Om aanpassingen te doen aan je account moeten we wel eerst het account verifiëren. Hiervoor zal ik je een e-mail sturen met een viercijferige code. Als je die vier cijfers hier in de chat kunt sturen dan kan ik je verder helpen
Ik heb dit bij deze geregeld! 😀 Het nieuwe abonnement zal ingaan wanneer je huidige abonnement verloopt, in jouw geval is dit op 27 februari. Je zult binnenkort een automatische bevestigingsmail hierover krijgen.
Hier staat een uitleg:quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:32 schreef Sorella het volgende:
Mijn broer heeft viaplay genomen en nu is het de bedoeling dat wij samen de kosten delen maar ik heb begrepen dat er maar 1 iemand f1 via viaplay kan kijken en de ander kijkt dan via f1 tv. Nu zou ik f1tv nemen maar die zie ik nergens staan bij viaplay ? iemand enig idee hoe dat te activeren ?
Ik heb net via die link boven jouw bericht geprobeerd en omdat ik al een formula1.com account had hoefde ik alleen een paar keer op volgende te drukken, m'n viaplay mailadres en wachtwoord in te vullen en toe ging hij zelf het id nummer zoeken. Vervolgens de melding dat alles akkoord was en dat ik een bevestigingsmail zou krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:48 schreef Sorella het volgende:
Dat synchroniseren vond ik dus niet maar ben ff in de chat gegaan met f1 tv en heb het gevonden, nu wachten op op viaplay met het identificatienummer, maar de chat wist niet wanneer die kwam ?
🤩quote:
Dit is geen echte "aanbieding" he?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien een optie deze korting na de prijsverhoging van F1TV. Nu beide werelden. En ik kan op de ziggo-kastje Viaplay kijken. Is wellicht beter dan dat kut-casten
[ afbeelding ]
Het is volgens mij geen misleidend iets.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is geen echte "aanbieding" he?
Alleen dat als je voor een heel jaar betaalt, dat je dan (gemiddeld per maand) goedkoper uit bent dan elke maand een bedrag.
Mss een beetje verneukeratieve marketingtruc. Maar het mag
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen misleidend iets.
Het is een jaarcontract dat je per maand betaalt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.
Maar het staat er nu als 'korting' vermeld. Dat is dus als je 12 maanden ineens afrekent.
Dát is dan 20% minder dan 12x 1 maand betalen (wat ook kan).
Ah zo. Dat weet ik dan weer niet precies.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is een jaarcontract dat je per maand betaalt.
Dat is normaal bij een jaarcontract, jaquote:Op zondag 18 februari 2024 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah zo. Dat weet ik dan weer niet precies.
Maar je bent verplicht 12 maanden te betalen, in elk geval.
Zó lees ik het.
🤣quote:Op zondag 18 februari 2024 11:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is normaal bij een jaarcontract, ja
Ja gezellig.quote:
Dat is op zich best een goed plan, ik vind het wel een goeie mogelijkheid om te kijken of F1TV bevalt, laatste keer dat ik dat gebruikte zat het nog in het ziggo abonnement.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:45 schreef Sorella het volgende:
Als je nu het jaarcontract van viaplay neemt met 2 personen, 1 kijkt via viaplay de ander via f1 tv ben je goedkoper uit als dat je voor 1 persoon f1 tv neemt.
Vandaar dat mijn broer en ik gekozen hebben voor viaplay dit jaar.
quote:Zoals onlangs aangekondigd kun je nu kiezen voor een Viaplay-jaarabonnement met maar liefst 20% korting ten opzichte van het losse maandabonnement. Dat scheelt je op jaarbasis bijna 40 Euro! Je betaalt dan i.p.v. van ¤ 191,88 slechts ¤ 153,48 op jaar basis (¤ 12,79 per maand).
De aanbieding verloopt net na het Grand Prix-weekend in Saudi-Arabië (11 maart 2024). Mis deze kans dus niet!
We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van ¤ 15,99 naar ¤ 17.99. Dus nog een extra reden om nu je voordeel te pakken met een jaarabonnement.
*proestquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
Ik kreeg een mailtje over gebruik F1TV maar in dezelfde mail ook een mededeling dat voor maandabonnementen de prijs in mei omhoog gaat.
[..]
En dan zeiken ze hier over de F1TV prijs.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
Ik kreeg een mailtje over gebruik F1TV maar in dezelfde mail ook een mededeling dat voor maandabonnementen de prijs in mei omhoog gaat.
[..]
Ik heb dat gratisquote:Op maandag 19 februari 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan zeiken ze hier over de F1TV prijs.
Dit staat niet in de mail die ik heb gekregenquote:Zoals onlangs aangekondigd kun je nu kiezen voor een Viaplay-jaarabonnement met maar liefst 20% korting ten opzichte van het losse maandabonnement. Dat scheelt je op jaarbasis bijna 40 Euro! Je betaalt dan i.p.v. van ¤ 191,88 slechts ¤ 153,48 op jaar basis (¤ 12,79 per maand
Voor wat ze bieden aan sport vind ik dat allemaal nog steeds meevallen, mochten ze F1 niet krijgen volgend jaar ben ik vast duurder uit voor de combinatie F1 en Premier League (de rest kijk ik te weinig om er een abonnement voor af te sluiten).quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je betaalt je scheel aan Viaplay.
Nog duurder dan het duurste abo van Netflixquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ALWEER EEN VERHOGING?? zijn ze daar gek gewordenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
clickbait sitequote:“Sportrechten van wereldklasse zoals de Formule 1, Bundesliga, Premier League en Darts zijn ontzettend populair”, vertelt de nieuwe CEO Roger Lodewick aan GPblog. “Om deze te kunnen blijven aanbieden en te produceren in onze eigen Viaplay stijl, zullen we soms onze prijzen moeten aanpassen. Wij willen onze klanten de sporten blijven aanbieden die zij willen zien, en dat betekent ook dat wij een realistische prijs daar tegenover moeten stellen.”
Valt wel mee als je meer kijkt dan alleen F1.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je betaalt je scheel aan Viaplay.
Zonder aan de rest van je verhaal af te doen is dat laatste punt is natuurlijk niet heel sterk. Het heeft weinig zin om de prijs van PL te vergelijken met die in Engeland. Natúúrlijk is PL in thuisland Engeland veel duurder, simpelweg omdat de vraag daar bizar veel groter is. Vandaar ook dat meerdere zenders van de taart mee willen eten. (Even afgezien nog van de 3pm blackout.)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:49 schreef Gunner het volgende:
Echt hč dat gezeik op vp begint me te irriteren. Op diverse andere plekken ook al tientallen die zich enorm druk maken over iets als een bedrijf wat niet eens een eerste levensbehoefte verkoopt. Dat moet keihard kaput. Kaput!
Maar idd als je naast f1 ook andere dingen kijkt is het zelfs met de prijsverhoging een prima deal
Kijk eens wat ze in Engeland voor premier league kijken moeten betalen. Versnipperd aanbod en je kan niet eens alles zien
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @Nattekat maar eens wijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt wel mee als je meer kijkt dan alleen F1.
We zijn in Nederland wat dat betreft redelijk verwend geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @:nattekat maar eens wijs.
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @:nattekat maar eens wijs.
Wat is D+?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.
Andere, minder populaire, sporten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.
Het ging over prijs. Dan is Viaplay de duurste, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Andere, minder populaire, sporten.
Klopt, maar je had het er ook over dat ze meer boden. Daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging over prijs. Dan is Viaplay de duurste, hoe je het ook wendt of keert.
Als zij tzt F1 en/of PL uitzenden zal ik daar wel een abonnement moeten nemen maar dan kan je er ook wel weer vanuit gaan dat het bij hun ook weer duurder wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Discovery+. Platform waar we ook de OS weer mogen kijken.
Muah. Twee grote sporten, verder wat niche. Dat is D+ ook. Het WEC zijnde de meest relevante voor hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt, maar je had het er ook over dat ze meer boden. Daar reageerde ik op.
Ja, lekker alle concurrentie eruit bieden met belachelijk hoge bedragen en dit dan doorrekenen aan de gebruikers. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als zij tzt F1 en/of PL uitzenden zal ik daar wel een abonnement moeten nemen maar dan kan je er ook wel weer vanuit gaan dat het bij hun ook weer duurder wordt.
Het is een kosten baten plaatje zoals je weet.
Dat weet je nooit, maar er zijn altijd wel type abonnementen te verzinnen inclusief of exclusief die A sporten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Discovery heeft al een markt en zou nooit die bestaande markt om zeep helpen met fikse prijsstijgingen.
Eens, wel Bundesliga en Premier League en dat soort voetbalmeuk, maar niet meer de Ski Classics met de Marcialonga en La Diagonela en de König-Ludwig-Lauf en de Jizerska en de Vasaloppet etc etcquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)dewick-reageert.html
[..]
clickbait site
Wat een kutbedrijf
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:01 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlee begint nu echt kans te maken om in de categorie DSB bank te raken: pure oplichting en schimmige kartelvorming met de FOM. Het is een wedloop geworden die zijn weerga niet kent, en de consument is keihard de dupe. Hoe meer ze per maand vragen, hoe meer ze kunnen bieden, een gebed zonder end, en aangezien Ziggo en andere concurrenten óók interesse hebben, kunnen en moeten ze de prijzen wel verhogen, maar waar eindigt het? Het is een keiharde vicieuze cirkel geworden, er is geen eind in zicht, want de consument kan maar bij 1 partij kijken (op dit moment is het ViaPlee/F1 TV), dus als ze het verhogen naar 25 euro per maand kunnen ze straks 100+ miljoen bieden, en zo blijft het doorgaan en doorgaan. Als het in het zeldzame geval naar een andere aanbieder gaat moeten we dáár een extreme verhoging accepteren. We worden keihard als consument gebruikt, ik ben inmiddels sinds zeer recent op een illegale manier overgestapt, eerst vond ik dat altijd oneerlijk en piraten, maar nu zie ik ze oprecht als “Robin Hoods”, opstaan tegen het groot kapitalisme met de steeds maar erger graaiende mensen die aan de top staan bij die bedrijven om hun macht (wij hebben/behouden het monopolie!) en hun persoonlijke bonussen veilig te stellen, want zeg nou zelf, deze verhogingen doen NIETS met de kwaliteit van de dienst, en ook NIETS met de beschikbaarheid (kwantiteit). Het is enkel en alleen om de macht en het grote geld die de rechten met zich meebrengen te kunnen behouden. Sterker nog, ze kunnen zelfs keuzes maken de kwaliteit te verlagen als ze dat kans geeft meer geld aan de FOM voor de rechten te kunnen overmaken. Voorbeeld: als je je essentiële boodschappen zoals WC papier in het hele land nog maar bij twee winkels kunt kopen en die onderling samen afspreken de prijs met absurde percentages en frequent ook nog te verhogen, en je kunt het nergens anders legaal verkrijgen, ben je dan een crimineel als je het gaat stelen? Wie is er dan nog goed en wie kwaad in dit verhaal? Ik zie mezelf oprecht als een eerlijk mens, maar ik zou jullie het antwoord op die laatste vraag schuldig moeten blijven, en dat zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.Ik kon het prima lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bro is on fire🔥🤣🤣quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:01 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlee begint nu echt kans te maken om in de categorie DSB bank te raken: pure oplichting en schimmige kartelvorming met de FOM. Het is een wedloop geworden die zijn weerga niet kent, en de consument is keihard de dupe. Hoe meer ze per maand vragen, hoe meer ze kunnen bieden, een gebed zonder end, en aangezien Ziggo en andere concurrenten óók interesse hebben, kunnen en moeten ze de prijzen wel verhogen, maar waar eindigt het? Het is een keiharde vicieuze cirkel geworden, er is geen eind in zicht, want de consument kan maar bij 1 partij kijken (op dit moment is het ViaPlee/F1 TV), dus als ze het verhogen naar 25 euro per maand kunnen ze straks 100+ miljoen bieden, en zo blijft het doorgaan en doorgaan. Als het in het zeldzame geval naar een andere aanbieder gaat moeten we dáár een extreme verhoging accepteren. We worden keihard als consument gebruikt, ik ben inmiddels sinds zeer recent op een illegale manier overgestapt, eerst vond ik dat altijd oneerlijk en piraten, maar nu zie ik ze oprecht als “Robin Hoods”, opstaan tegen het groot kapitalisme met de steeds maar erger graaiende mensen die aan de top staan bij die bedrijven om hun macht (wij hebben/behouden het monopolie!) en hun persoonlijke bonussen veilig te stellen, want zeg nou zelf, deze verhogingen doen NIETS met de kwaliteit van de dienst, en ook NIETS met de beschikbaarheid (kwantiteit). Het is enkel en alleen om de macht en het grote geld die de rechten met zich meebrengen te kunnen behouden. Sterker nog, ze kunnen zelfs keuzes maken de kwaliteit te verlagen als ze dat kans geeft meer geld aan de FOM voor de rechten te kunnen overmaken. Voorbeeld: als je je essentiële boodschappen zoals WC papier in het hele land nog maar bij twee winkels kunt kopen en die onderling samen afspreken de prijs met absurde percentages en frequent ook nog te verhogen, en je kunt het nergens anders legaal verkrijgen, ben je dan een crimineel als je het gaat stelen? Wie is er dan nog goed en wie kwaad in dit verhaal? Ik zie mezelf oprecht als een eerlijk mens, maar ik zou jullie het antwoord op die laatste vraag schuldig moeten blijven, en dat zegt genoeg.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er bestaat geen “minder volk”.quote:
Gemis aan concurrentie is wel killing ja. Net zoals toen Hamilton alles won is er nu ook niet veel aanquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:08 schreef THEFXR het volgende:
Max bijna een sec sneller, zegt het maar op, seizoen is gelopen
8 april pas blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef Tiemie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)entaire-viaplay.html
Staat er nog steeds niet op... 🤔
Erg raar🤔quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef Tiemie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)entaire-viaplay.html
Staat er nog steeds niet op... 🤔
Aangekondigd voor 15 februari, hadden zeker Max nog niet betaald?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
8 april pas blijkbaar.
https://viaplay.com/series/max-verstappen-off-the-beaten-track
Vervolg is ook al bekend met zijn vaderquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
8 april pas blijkbaar.
https://viaplay.com/series/max-verstappen-off-the-beaten-track
Wel?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Sorella het volgende:
Gvd, ik was ff vergeten dat f1tv geen aftertalk heeft zoals viaplay wel heeft en die kan ik dus niet zien.
Ik ga bij mijn broer een gedeelte van het geld terug halen
Ja, op F1TV.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef Sorella het volgende:
Op viaplay maar niet op f1 tv of ik heb het over het hoofd gezien maar dan is het hoogstwaarschijnlijk engels en daar heb ik geen probs mee maar manlief wel wat.
Mijn man is iets ouder als 60quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, op F1TV.
Wel in het Engels, maar dat begrijpt iedereen onder de 60 wel.
Volgens mij hebben ze daar een prima te doen programma om de gps heen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Sorella het volgende:
Gvd, ik was ff vergeten dat f1tv geen aftertalk heeft zoals viaplay wel heeft en die kan ik dus niet zien.
Ik ga bij mijn broer een gedeelte van het geld terug halen
Moet echt heerlijk zijn op die roze wolk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Alleen Eredivisie en F1 trekken kijkers.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Volgens mij zijn ze de rechten kwijt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Ik wacht nog even met de loftrompet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze de rechten kwijt.
Ik ben minstens net zo bang voor Canal+, dus die was er sowieso nog niet geweest.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met de loftrompet.
Idem hier. Ik hoop echt dat het weer bij Ziggo komtquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben minstens net zo bang voor Canal+, dus die was er sowieso nog niet geweest.
Ik heb Viaplay vooral voor Duits voetbal.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Laat het er 100k zijn die je zonder F1 trekt, dat is veel te weinig plus dat je dan ook je tarieven omlaag met brengen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen Eredivisie en F1 trekken kijkers.
Overige sport is vulling. Met de PL krijg je wellicht een paar duizend abo´s verkocht maar dat is het dan ook max. Niet de honderdduizenden of miljoen+.
Ik voor de combinatie F1 en PL, dat laatste wil ik wel ook wel blijven kijken, maar denk alleen dat Viaplay gewoon klaar is zonder F1 en dan de andere sport ook weer elders te zien is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb Viaplay vooral voor Duits voetbal.
F1tv had ik al, maar toch kijk ik via Viaplay.
Dat zou deze maand afgerond moeten zijn dus we horen het wel snel. Dit zeggen in een interview lijkt al een beetje op z'n verlies nemen.quote:
Als via de appstore doet, dan kan het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Playstore als je een normale goede telefoon hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDealquote:
Presto, klaar!quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Je kan tegenwoordig met iDeal een abbo afsluiten? Voorheen alleen eenmalige betalingen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Dat lukt dus niet..quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gecondoleerd…quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet..
Heb inmiddels Viaplay dus ik kan niet meer terug.
Hier nemen ze wel klachten serieusquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ziggo onderzoekt slechte beeldkwaliteit Ziggo Sport
Bij de discussies die in het verleden werden gevoerd over Formule 1 bij Viaplay, werd in veel gevallen een vergelijking gemaakt met de beeldkwaliteit van de uitzendingen toen deze nog bij Ziggo Sport te zien waren. Formule 1 bij Ziggo Sport had inderdaad een betere beeldkwaliteit, maar nu de kans aanwezig is dat Formule 1 na drie jaar weer terugkeert naar Ziggo Sport zit eigenaar VodafoneZiggo in de maag met het slechtere beeld van het hoofdkanaal. Sinds enige weken zijn hierover klachten. Ziggo zegt dat het inmiddels een onderzoek is begonnen naar de beeldklachten.
https://www.totaaltv.nl/n(...)-onderzoek-begonnen/
Heerlijk, een bedrijf dat ook daadwerkelijk orde op zaken stelt in plaats van naar de gebruiker wijst.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij de discussies die in het verleden werden gevoerd over Formule 1 bij Viaplay, werd in veel gevallen een vergelijking gemaakt met de beeldkwaliteit van de uitzendingen toen deze nog bij Ziggo Sport te zien waren. Formule 1 bij Ziggo Sport had inderdaad een betere beeldkwaliteit, maar nu de kans aanwezig is dat Formule 1 na drie jaar weer terugkeert naar Ziggo Sport zit eigenaar VodafoneZiggo in de maag met het slechtere beeld van het hoofdkanaal. Sinds enige weken zijn hierover klachten. Ziggo zegt dat het inmiddels een onderzoek is begonnen naar de beeldklachten.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier nemen ze wel klachten serieus
Hier hebben ze ook geen Dennis in dienst.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk, een bedrijf dat ook daadwerkelijk orde op zaken stelt in plaats van naar de gebruiker wijst.
Het zal het niet je insteek zijn geweest, maar hij is mooi.
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?quote:Het probleem met de slechtere beeldkwaliteit wordt veroorzaakt door het aantal beelden per seconde. Dit was voorheen met het beeldformaat 1080i50 via de DVB-C uitzendnorm 50 beelden per seconde. Ziggo levert sinds enkele weken alle kanalen van Ziggo Sport in 1080i25. In plaats van 50 dus 25 beelden per seconde. Dit zorgt voor een beduidend slechter beeld, vooral bij snel wisselende beeldregistratie zoals juist bij Ziggo Sport aan de orde is.
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.
[..]
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?
In de tussentijd maar wat korting gaan vragen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.
Ik denk dat het vooral niet de bedoeling is dat het interlaced is. 1080p bij 25 fps is niet zo slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.
25fps is slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral niet de bedoeling is dat het interlaced is. 1080p bij 25 fps is niet zo slecht.
25%?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de tussentijd maar wat korting gaan vragen.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Alles om de databundel op te krijgen
Met de snelheden waarmee Max wint gaat dat best rap.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Alles om de databundel op te krijgen
juist niet, want de races zijn snel afgelopenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de snelheden waarmee Max wint gaat dat best rap.
En weer gefixt: https://community.ziggo.n(...)ghlight/true#M165726quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zag dit probleem alleen op kanaal 14 als ik naar select zapte was het wel goed.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.
[..]
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?
Dat wordt al jaren uitgezonden in 4K op kanaal 400.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:23 schreef Eagles89 het volgende:
Worden komend jaar alle kanalen van Ziggo in 4K uitgezonden? Of alleen dat Ziggo Sport Totaal kanaal waar Formule 1 te zien zal zijn? Want ik heb nu het basis pakket van Ziggo (kanaal 14 is nu het Race Cafe oa op vrijdag bijv) maar wordt daar straks dan ook in 4k uitgezonden? Of daar nog niet omdat het op het “gratis” kanaal is…
Ik dacht dat alleen 14 4k was en 401 niet. In ieder geval in de tijd dat ze de F1 hadden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren uitgezonden in 4K op kanaal 400.
Ffies ja. Met het testen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen 14 4k was en 401 niet. In ieder geval in de tijd dat ze de F1 hadden.
14 en 401 is toch hetzelfde kanaal?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen 14 4k was en 401 niet. In ieder geval in de tijd dat ze de F1 hadden.
Wat je vaak ziet wel. Maar 14 en 401 zijn echt anders.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
14 en 401 is toch hetzelfde kanaal?
Nooit geweten, dacht hetzelfde maar als je sportpakket hebt heb je 2 keer van hetzelfde.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat je vaak ziet wel. Maar 14 en 401 zijn echt anders.
Er zijn momenten geweest dat 401 en 14 echt wat anders uitzonden. Plus in 2021 die 4k/normale resolutie verschil. Ze zenden op het moment hetzelfde uit op de 2 kanalen, maar kan dus ook wat anders zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit geweten, dacht hetzelfde maar als je sportpakket hebt heb je 2 keer van hetzelfde.
Maakt niet uit. Als ik andere negatieve berichten over Ziggo tegenkom probeer ik het opnieuw.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk, een bedrijf dat ook daadwerkelijk orde op zaken stelt in plaats van naar de gebruiker wijst.
Het zal het niet je insteek zijn geweest, maar hij is mooi.
14 is het open kanaal, 401 is Ziggo Sport Select. Ze zenden wel hetzelfde uit, maar in de tijd dat Ziggo de F1 uitzond, was 401 niet in 4k en 14 wel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
14 en 401 is toch hetzelfde kanaal?
Ze kunnen al niet eens 1080p in goede kwaliteit leverenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:49 schreef Starflyer het volgende:
Maar ook Viaplay gaat kijken of ze de races in 4k kunnen streamen, las ik.
https://www.gpfans.com/nl(...)1-academy-uitzenden/
Bij mij is de zender op 400 in 4K en 14 in HD. 401 is Select.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat er geruchten zijn dat F1 daar weer heen gaat, zijn wat mensen enthousiast over, ik noem geen namen.quote:
Enthousiast zijn over Jack Plooij....wat een rare mensen zijn er toch.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat er geruchten zijn dat F1 daar weer heen gaat, zijn wat mensen enthousiast over, ik noem geen namen.
Dat valt wel mee toch, is 1 wedstrijd per weekend en niet in NL, voor doei Viaplay is wel wat meer nodig zoals de F1 rechten verliezen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)mier-league-voetbal/
Nog meer doei Viaplay
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:49 schreef Starflyer het volgende:
Wel gaaf. 4K in 4fps.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:49 schreef Starflyer het volgende:
Bovendien zaterdagmiddag 13.30 uur, niet echt Prime (quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch, is 1 wedstrijd per weekend en niet in NL, voor doei Viaplay is wel wat meer nodig zoals de F1 rechten verliezen.
ViAway.quote:
Ze hebben de PL rechten t/m seizoen 27/28 zag ik, zonder F1 gaat het hier uiteraard niet meer lukken, hopelijk een snelle oplossing anders moet ik het er nog bij gaan houden.quote:
"overlopers"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een doodse stilte van de ViaPlay fanboys hier. Ik ben in elk geval heerlijk wakker geworden vandaag, een van de mooiste berichten (nu al) van dit jaar. Hoop wel dat de rechtvaardigheid zege zal vieren en ze die overlopers vd Garde en de Coronel brothers nooit meer een stap in de Ziggo studio laten zetten. Ho Pin Tung is nooit een vaste Ziggo waarde geweest dus die mogen ze eventueel verwelkomen, is een hele prima analist. Amber Brandsen mag lekker terug het huishouden in om voor haar kindjes te zorgen en over die twee commentatoren kunnen we het beter helemaal niet meer hebben, maar op Eurosport het EK vissen verslaan lijkt me afdoende.
Wat een héérlijk Paasweekend is dit!Ik ben echt heel blij
Fijn voor je maar jij bent een Viaplay hater, dat maakt mensen die het niet met je eens zijn nog geen fanboys.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een doodse stilte van de ViaPlay fanboys hier. Ik ben in elk geval heerlijk wakker geworden vandaag, een van de mooiste berichten (nu al) van dit jaar. Hoop wel dat de rechtvaardigheid zege zal vieren en ze die overlopers vd Garde en de Coronel brothers nooit meer een stap in de Ziggo studio laten zetten. Ho Pin Tung is nooit een vaste Ziggo waarde geweest dus die mogen ze eventueel verwelkomen, is een hele prima analist. Amber Brandsen mag lekker terug het huishouden in om voor haar kindjes te zorgen en over die twee commentatoren kunnen we het beter helemaal niet meer hebben, maar op Eurosport het EK vissen verslaan lijkt me afdoende.
Wat een héérlijk Paasweekend is dit!Ik ben echt heel blij
Zijn ze al (op 1 na)quote:
Als je voornamelijk voor Max kijkt ben je geen mainstream F1 kijker maar een Maxfanboy.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zijn ze al (op 1 na)![]()
Jullie beseffen niet hoeveel plezier ViaPlay de mainstream F1 kijker die voornamelijk voor Max kijkt heeft ontnomen, de hele week kon ik altijd uitkijken naar de race met op vrijdag al beelden in het café, en dan alle voor en nabeschouwingen etc. En dat eeuwige gekut met dat syncen van GPR om die twee vreselijke Viaplay commentatoren maar te kunnen ontwijken, en dat anno 2024, en dat vreselijke streamen via internet…wat was dat ongelofelijk irritant!!
Dus eigenlijk ben je helemaal geen F1 fan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Jullie beseffen niet hoeveel plezier ViaPlay de mainstream F1 kijker die voornamelijk voor Max kijkt heeft ontnomen, de hele week kon ik altijd uitkijken naar de race met op vrijdag al beelden in het café, en dan alle voor en nabeschouwingen etc. En dat eeuwige gekut met dat syncen van GPR om die twee vreselijke Viaplay commentatoren maar te kunnen ontwijken, en dat anno 2024, en dat vreselijke streamen via internet…wat was dat ongelofelijk irritant!!
Zing jij ook altijd mee met 'SUPER MAX MAX MAX'?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik keek als hele kleine jongen toen Jos Verstappen in de F1 reed, en toen hij niet meer reed heb ik geen race meer gezien. Ergens rond 2005 werd bekend dat hij A1 GP ging rijden en daar heb ik elke race die ze uitzonden live gezien (waar Jos meedeed) met Kalff destijds als commentator. En toen bekend werd dat Max in 2015 in de F1 zou gaan racen heb ik sinds Australië 2015 geen race meer gemistquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je helemaal geen F1 fan?
Moet Kalff kaal geschoren worden?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik keek als hele kleine jongen toen Jos Verstappen in de F1 reed, en toen hij niet meer reed heb ik geen race meer gezien. Ergens rond 2005 werd bekend dat hij A1 GP ging rijden en daar heb ik elke race die ze uitzonden live gezien (waar Jos meedeed) met Kalff destijds als commentator. En toen bekend werd dat Max in 2015 in de F1 zou gaan racen heb ik sinds Australië 2015 geen race meer gemisteen Verstappen fan kun je het noemen
en nu het weer naar Ziggo gaat word ik weer op mijn wenken bediend, ik beleef daar gewoon heel veel meer plezier aan, en daarom ben ik ontzettend blij dat het weer vertrekt bij ViaPlay, net als de meesten met mij
Ik denk dat het gros van de Nederlandse kijkers de laatste jaren vanwege het succes van Max kijken, hoor. De groep "echte" F1-fans is niet zo groot.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je voornamelijk voor Max kijkt ben je geen mainstream F1 kijker maar een Maxfanboy.
Sowieso is Nederland geen autosport land en zal het ook nooit worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de Nederlandse kijkers de laatste jaren vanwege het succes van Max kijken, hoor. De groep "echte" F1-fans is niet zo groot.
Dit is gewoon feitelijk keihard onjuist. Zo erg dat het gewoon lachwekkend is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:16 schreef GM78 het volgende:
[..]
Sowieso is Nederland geen autosport land en zal het ook nooit worden.
Zodra Max stopt, is er geen hond die nog gaat kijken.
Zal mij überhaupt benieuwen wie dan nog heel veel geld wil betalen voor de rechten.
Jij denkt dat wanneer Max stopt, er nog veel F1-kijkers overblijven in NL? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon feitelijk keihard onjuist. Zo erg dat het gewoon lachwekkend is.
Ik kan me nog een autosportevenement herinneren een jaar voor Max zijn debuut maakte. Je kon over de hoofden lopen zo druk was het. Die racedagen op Assen deden het ook altijd goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij denkt dat wanneer Max stopt, er nog veel F1-kijkers overblijven in NL? Ik denk het niet.
Oh ik geloof best dat er 100.000 Nederlanders te vinden zijn die zo'n uitje leuk vinden. Het punt was dat die F1-rechten voor Nederland in de toekomst na het vertrek van Max niet zoveel meer waard gaan zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me nog een autosportevenement herinneren een jaar voor Max zijn debuut maakte. Je kon over de hoofden lopen zo druk was het. Die racedagen op Assen deden het ook altijd goed.
Langer geleden was A1GP ook altijd een gekkenhuis.
Dus ja, er blijft een flinke kern autosportfans over. Niet per se F1-kijkers, maar als je Nederland een niet-autosport land noemt, heb je er echt totaal niets van begrepen.
Nee, tuurlijk niet. Maar ik reageerde op "Nederland is geen autosportland".quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat er 100.000 Nederlanders te vinden zijn die zo'n uitje leuk vinden. Het punt was dat die F1-rechten voor Nederland in de toekomst na het vertrek van Max niet zoveel meer waard gaan zijn.
Het is toch een vrij niche aangelegenheid. Vraag 10 mensen op straat of ze iets met autosport hebben, en 9 zeggen nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar ik reageerde op "Nederland is geen autosportland".
Nee, of 'Ja voor Max natuurlijk he!'.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is toch een vrij niche aangelegenheid. Vraag 10 mensen op straat of ze iets met autosport hebben, en 9 zeggen nee.
Het is geen voetbal nee. Ik snap echt niet welk punt je probeert te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is toch een vrij niche aangelegenheid. Vraag 10 mensen op straat of ze iets met autosport hebben, en 9 zeggen nee.
Volgens mij gewoon dat de groep die ook F1 kijkt als er geen (goed presterende) Nederlander meedoet, niet zo groot is. En zeker niet als je er een duur abonnement voor moet afsluiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen voetbal nee. Ik snap echt niet welk punt je probeert te maken.
Dan is momenteel de groep 'mainstream F1-kijkers' zo klein dat het eigenlijk het predikaat 'mainstream' niet echt mag dragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je voornamelijk voor Max kijkt ben je geen mainstream F1 kijker maar een Maxfanboy.
ViaPlee zal voor de komende honderd jaar nog in lesboeken opduiken hoe het absoluut NIET moet. Pure kapitaalsvernietiging op amateurniveau, bijna zo bizar dramatisch dat je een soort vooropgezet plan begint te vermoeden…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon dat de groep die ook F1 kijkt als er geen (goed presterende) Nederlander meedoet, niet zo groot is. En zeker niet als je er een duur abonnement voor moet afsluiten.
Maar goed, laten we niet doen alsof NL daarin uniek is en of dat niet voor heel veel andere sporten net zo geldt.
[..]
Dan is momenteel de groep 'mainstream F1-kijkers' zo klein dat het eigenlijk het predikaat 'mainstream' niet echt mag dragen.![]()
Ik heb persoonlijk nooit begrepen waarom VP zich per se op die kleine groep hardcore liefhebbers leek te willen richten, terwijl juist die groep altijd al beter af was bij F1TV met hun archief e.d. Als je tijdens deze Verstappen-gloriejaren voor veel geld de NLse rechten koopt, moet je de 'Maxfanboys' juist omarmen. Zou ik denken... Alleen al puur commercieel. Maar daar hoef je natuurlijk ook niet per se hossend door een cafe voor te gaan.
Dat is echt onzin, in NL doen ze het gewoon goed, het was een kwestie van te snel teveel willen qua uitbreiden en ze hebben zich verkeken op de covid periode, vooral in Scandinavië toen mensen niets anders te doen hadden.quote:Op zondag 31 maart 2024 01:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
ViaPlee zal voor de komende honderd jaar nog in lesboeken opduiken hoe het absoluut NIET moet. Pure kapitaalsvernietiging op amateurniveau, bijna zo bizar dramatisch dat je een soort vooropgezet plan begint te vermoeden…
waar wordt het budget dan gekort bij ziggo vraag ik mij af? die daar in het F1 cafe zitten kosten ook een vermogen.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, in NL doen ze het gewoon goed, het was een kwestie van te snel teveel willen qua uitbreiden en ze hebben zich verkeken op de covid periode, vooral in Scandinavië toen mensen niets anders te doen hadden.
Hun problemen zijn ontstaan in Scandinavië omdat mensen daar die absurde maandbedragen niet meer wilden betalen na corona.
Dat ze het nu kwijt (gaan) zijn komt omdat Ziggo F1 in NL ook heel hard nodig heeft om te overleven en daar dus nog meer geld voor over had.
Ze doen gewoon een ViaPlay’tje. Elke paar maanden het verhogen van de abonnementen van hun F1 zender, en na die ViaPlay naaierij kan ik het ze niet eens kwalijk nemen. Zit zelf al bij Ziggo dus zal er minder tot geen last van hebben, maar misschien zullen ze het totaalpakket ook wel verhogen van de klanten die al de combo Ziggo Vodafone hebben zoals ik, en ik betaal het graag alleen al voor de 4K upgrade tov F1 TV en ViaPlay.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar wordt het budget dan gekort bij ziggo vraag ik mij af? die daar in het F1 cafe zitten kosten ook een vermogen.
Achteraf gezien en dat is uiteraard altijd makkelijker had Liberty die rechten gewoon bij ziggo moeten laten, voor die pak m beet 10 miljoen per jaar meer voor 3 jaar, tig klanten kwijt en moet er nu weer diep in de buidel getast worden om dat te herstellen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waar wordt het budget dan gekort bij ziggo vraag ik mij af? die daar in het F1 cafe zitten kosten ook een vermogen.
Daar zal wel weer een EU regulatie in de weg zitten. De Nederlandse overheid mag straks niet eens meer de NS het personenvervoer onderhands gunnen.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf gezien en dat is uiteraard altijd makkelijker had Liberty die rechten gewoon bij ziggo moeten laten, voor die pak m beet 10 miljoen per jaar meer voor 3 jaar, tig klanten kwijt en moet er nu weer diep in de buidel getast worden om dat te herstellen.
Als je een jaar abbo hebt dan denk ik het wel omdat je niet alleen betaalt voor de f1 maar ook voor alle andere sporten en films etc.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef THEFXR het volgende:
moeten we nu tot maart 2025 betalen? ondanks dat de rechten in 2025 weg zijn
Klopt.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:19 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als je een jaar abbo hebt dan denk ik het wel omdat je niet alleen betaalt voor de f1 maar ook voor alle andere sporten en films etc.
Als ze de PL houden dan blijf ik helaas wel klant denk ik, mits ze dan de prijs wel wat omlaag brengen, heb liever dat ze afscheid nemen dan en ze die andere rechten ook verkopen.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Ben voor via gegaan omdat ze ook pl en darts hebben.
Maaaaar als f1 weg gaat bij via en terug naar sicko? Via raus.
Premier League ging toch ook naar Prime? Is dat geen optie?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze de PL houden dan blijf ik helaas wel klant denk ik, mits ze dan de prijs wel wat omlaag brengen, heb liever dat ze afscheid nemen dan en ze die andere rechten ook verkopen.
Nee niet in NL, tenminste nog nietquote:Op zondag 31 maart 2024 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Premier League ging toch ook naar Prime? Is dat geen optie?
Schijnt een rechtendingetje te zijn geweest. Dus zelfs als dat naar Ziggo gaat, zal het wel zo blijven.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:52 schreef Tarado het volgende:
Het mooie bij Viaplay is juist dat je alle wedstrijden kan zien, dus geen redactie die een paar wedstrijden uitkiest zoals bij ziggo was.
Zou best kunnen maar 1 van de (weinige) voordelen van streamen is dat je geen kanaal nodig hebt.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt een rechtendingetje te zijn geweest. Dus zelfs als dat naar Ziggo gaat, zal het wel zo blijven.
ik weet niet of ze nog bestaansrecht hebben na het verlies van F1quote:Op maandag 1 april 2024 09:26 schreef Gunner het volgende:
Iemand vertelde me eens dat Ziggo best de optie had om alle wedstrijden te mogen utzenden maar dat ze dat niet wilden. Geen idee of dat waar is. Dus de vraag is of ze daarvoor extra voor willen betalen mochten de rechten na 2028 weer te koop zijn. Want zolang ligt het nog bij VP.
Volgens de directeur welquote:Op maandag 1 april 2024 11:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet niet of ze nog bestaansrecht hebben na het verlies van F1
Directeur Mooi Weer.quote:
Ja wat kan hij anders zeggen, het is voor hun operatie in NL wel de doodsteek denk ik plus dat die hele expansie buiten Scandinavië dan eigenlijk een mislukking is geworden. Benieuwd wat canal+ gaat doen, het helemaal opslokken of hun verlies nemen.quote:
Dat is ook wat te makkelijk want dan is klein blijven ook geen optie en voor zover bekend maakt de NL operatie winst dus dat was een goeie zet, dat ze het op hun thuismarkt verneukt hebben is weer wat anders.quote:Op maandag 1 april 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Wel tekenend voor de streamingmarkt. Netflix is en blijft het enige platform dat winst maakt, de rest gaat eraan kapot. Zo'n kleine speler als Viaplay had dit nooit overleefd. Het is toch wel een beetje die arrogantie dat ze iets konden gaan doen waar Disney en Apple falen wat ze nu parten speelt.
Korte termijn winst zegt niets, het gaat om marktaandeel vergaren en de lange termijn. Hebben ze die investering in Nederland er überhaupt uit? Dat is het enige wat aandeelhouders boeit.quote:Op maandag 1 april 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wat te makkelijk want dan is klein blijven ook geen optie en voor zover bekend maakt de NL operatie winst dus dat was een goeie zet, dat ze het op hun thuismarkt verneukt hebben is weer wat anders.
Je hebt diepe zakken nodig voor live sport maar het is wel de manier om marktaandeel te pakken.
Ze zeggen van wel, natuurlijk hebben ze fouten gemaakt maar ambitie is verder niks mis mee en Liberty heeft met ziggo ook fouten gemaakt, dan is het geen arrogantie?quote:Op maandag 1 april 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Korte termijn winst zegt niets, het gaat om marktaandeel vergaren en de lange termijn. Hebben ze die investering in Nederland er überhaupt uit? Dat is het enige wat aandeelhouders boeit.
2 april 2024, 08:33 uur, dat zou wel lullig zijn een dag later maar je zou het wel denken inderdaad.quote:
Al die mensen die een duur abo hebben afgesloten bij viaplayquote:
Ja ditquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al die mensen die een duur abo hebben afgesloten bij viaplay
Gelukkig doen ze niet meer aan jaarabonnementen!quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb nog een paar tweets erbij gezetquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Ze namen ook Viaplay voor de andere contentquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Terug naar de veronica tijden met toen nog sport1 als soort van streamingdienstquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb nog een paar tweets erbij gezet
Maar geen live-F1-wedstrijd, dus leuk die hoogtepunten, maar daar heb je niks aan.
In het AD artikel staat dat ze de 2de vrije training, kwalificatie en race uitzenden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar geen live-F1-wedstrijd, dus leuk die hoogtepunten, maar daar heb je niks aan.
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In het AD artikel staat dat ze de 2de vrije training, kwalificatie en race uitzenden.
https://www.ad.nl/show/ta(...)-uitzenden~a830312f/
quote:Voorlopig gaat het om één race die gratis wordt uitgezonden, maar er zullen er meer volgen, aldus Talpa.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Race niet, hoor ik net op het nieuws.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In het AD artikel staat dat ze de 2de vrije training, kwalificatie en race uitzenden.
https://www.ad.nl/show/ta(...)-uitzenden~a830312f/
quote:Voorlopig gaat het om één race die gratis en met enkele uren vertraging wordt uitgezonden.
Dubbel zo hard werken ☹️quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:04 schreef Rnie het volgende:
Dus we krijgen nu "uitgesteld kijken op SBS9" topics?![]()
De FOM is van liberty media. Ziggo is eigendom van Liberty global.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf gezien en dat is uiteraard altijd makkelijker had Liberty die rechten gewoon bij ziggo moeten laten, voor die pak m beet 10 miljoen per jaar meer voor 3 jaar, tig klanten kwijt en moet er nu weer diep in de buidel getast worden om dat te herstellen.
Dat wist ik niet, ik dacht dat het nog dezelfde groep was.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De FOM is van liberty media. Ziggo is eigendom van Liberty global.
De bedrijven zijn in 2005 uit elkaar gegaan, liberty media heeft duys geen enkel belang om de rechten bij ziggo te krijgen, als andere meer bieden.
Is niet de hele race, dus neequote:Op dinsdag 2 april 2024 09:04 schreef Rnie het volgende:
Dus we krijgen nu "uitgesteld kijken op SBS9" topics?![]()
Het heet nog steeds ViaPlay (TV)quote:
Voor de uitgestelde kijkers / zuinige kijkersquote:
Iemand bij Tweakers opperde dat Viaplay en talpa samen een bod hebben uitgebracht op de f1 rechten vanaf 2025. Vandaar deze samenwerkingquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vind het maar apart maar vooruit
Het is een samenvatting, dus neequote:Op dinsdag 2 april 2024 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de uitgestelde kijkers / zuinige kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |