Ja, op F1TV.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef Sorella het volgende:
Op viaplay maar niet op f1 tv of ik heb het over het hoofd gezien maar dan is het hoogstwaarschijnlijk engels en daar heb ik geen probs mee maar manlief wel wat.
Mijn man is iets ouder als 60quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, op F1TV.
Wel in het Engels, maar dat begrijpt iedereen onder de 60 wel.
Volgens mij hebben ze daar een prima te doen programma om de gps heen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Sorella het volgende:
Gvd, ik was ff vergeten dat f1tv geen aftertalk heeft zoals viaplay wel heeft en die kan ik dus niet zien.
Ik ga bij mijn broer een gedeelte van het geld terug halen
Moet echt heerlijk zijn op die roze wolk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Alleen Eredivisie en F1 trekken kijkers.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Volgens mij zijn ze de rechten kwijt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Ik wacht nog even met de loftrompet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze de rechten kwijt.
Ik ben minstens net zo bang voor Canal+, dus die was er sowieso nog niet geweest.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met de loftrompet.
Idem hier. Ik hoop echt dat het weer bij Ziggo komtquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben minstens net zo bang voor Canal+, dus die was er sowieso nog niet geweest.
Ik heb Viaplay vooral voor Duits voetbal.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Laat het er 100k zijn die je zonder F1 trekt, dat is veel te weinig plus dat je dan ook je tarieven omlaag met brengen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen Eredivisie en F1 trekken kijkers.
Overige sport is vulling. Met de PL krijg je wellicht een paar duizend abo´s verkocht maar dat is het dan ook max. Niet de honderdduizenden of miljoen+.
Ik voor de combinatie F1 en PL, dat laatste wil ik wel ook wel blijven kijken, maar denk alleen dat Viaplay gewoon klaar is zonder F1 en dan de andere sport ook weer elders te zien is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb Viaplay vooral voor Duits voetbal.
F1tv had ik al, maar toch kijk ik via Viaplay.
Dat zou deze maand afgerond moeten zijn dus we horen het wel snel. Dit zeggen in een interview lijkt al een beetje op z'n verlies nemen.quote:
Als via de appstore doet, dan kan het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Playstore als je een normale goede telefoon hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDealquote:
Presto, klaar!quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Je kan tegenwoordig met iDeal een abbo afsluiten? Voorheen alleen eenmalige betalingen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |