Als een ware vriend heb ik je uit de brand geholpen maatquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
VERGEET IK ‘ANTI’ VOOR OLAV MOL TE ZETTEN NEEEEEEEEEE
VANDAAG IS NIET MIJN DAG
Niks van te merken maatquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
VERGEET IK ‘ANTI’ VOOR OLAV MOL TE ZETTEN NEEEEEEEEEE
VANDAAG IS NIET MIJN DAG
Je bent een échte vriend. Chapeau.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een ware vriend heb ik je uit de brand geholpen maat
Ben jij ook F1 mod tegenwoordig?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boh wat attent. Respect.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ongelofelijk inderdaad.quote:
Lijkt FOK! F1 wel xDquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:37 schreef King_Merc het volgende:
Ik begin me een beetje te storen aan Giedo, met z,n hopelijk raken die McLarens elkaar nog een keer..
Was Allard denk ik. Echt verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2025 02:22 schreef SiGNe het volgende:
Irriterend, een van de 2 commentatoren van Viaplay heeft de microfoon te dicht onder de neus zitten waardoor je die de hele tijd hoor ademen in de microfoon.
Dat is geen fijn geluid
Volgens mij ook Allard en voor iemand die al zo lang commentaar geeft zou dat niet mogen gebeuren eigenlijk, rookie fout.quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was Allard denk ik. Echt verschrikkelijk inderdaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |