Uiteindelijk wel ja. Ik betaalde alleen 13,79 zonder reclame . Was een aanbieding vorig jaar dus dat is wel een stuk duurder, maar eerlijk gezegd kan het me gestolen worden want ik de kader vermaak valt het heel erg mee. Ga eens avondje naar de bios of op stapquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen ze dat aankondigden heb ik meteen een jaarabonnement zonder reclame genomen. Net zo duur en dus geen reclame.
Ja dat is het wel een beetje, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag aan de klantenservice over de compensatie voor het missen van de eerste zaterdag PL wedstrijd die ze aan Prime verkocht hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
gewoon meteen 12maand geld binnen harken en hopen dat je als aanbieder nog 12 maand vol kan houden.
Die ga je niet krijgen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is het wel een beetje, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag aan de klantenservice over de compensatie voor het missen van de eerste zaterdag PL wedstrijd die ze aan Prime verkocht hebben.
Is dit iets wat je zeker weet of een gokje?quote:Op maandag 15 september 2025 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ga je niet krijgen.
Tuurlijk houden ze dat stil. Volgens mij hebben gewoon recht op compensatie omdat het abbo eenzijdig is aangepast en je minder krijgt voor waar je het voor hebt afgesloten.quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is het wel een beetje, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag aan de klantenservice over de compensatie voor het missen van de eerste zaterdag PL wedstrijd die ze aan Prime verkocht hebben.
Waarom betaal je er überhaupt voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tuurlijk houden ze dat stil. Volgens mij hebben gewoon recht op compensatie omdat het abbo eenzijdig is aangepast en je minder krijgt voor waar je het voor hebt afgesloten.
Ik blijf maandelijks betalen want ik vertrouw die hele situatie bij viaplee echt niet.
Omdat ik ook wel eens een wedstrijdje PL wil kijken. Ik heb viaplee niet voor 1 dingquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom betaal je er überhaupt voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |