Ja gezellig.quote:
Dat is op zich best een goed plan, ik vind het wel een goeie mogelijkheid om te kijken of F1TV bevalt, laatste keer dat ik dat gebruikte zat het nog in het ziggo abonnement.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:45 schreef Sorella het volgende:
Als je nu het jaarcontract van viaplay neemt met 2 personen, 1 kijkt via viaplay de ander via f1 tv ben je goedkoper uit als dat je voor 1 persoon f1 tv neemt.
Vandaar dat mijn broer en ik gekozen hebben voor viaplay dit jaar.
quote:Zoals onlangs aangekondigd kun je nu kiezen voor een Viaplay-jaarabonnement met maar liefst 20% korting ten opzichte van het losse maandabonnement. Dat scheelt je op jaarbasis bijna 40 Euro! Je betaalt dan i.p.v. van ¤ 191,88 slechts ¤ 153,48 op jaar basis (¤ 12,79 per maand).
De aanbieding verloopt net na het Grand Prix-weekend in Saudi-Arabië (11 maart 2024). Mis deze kans dus niet!
We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van ¤ 15,99 naar ¤ 17.99. Dus nog een extra reden om nu je voordeel te pakken met een jaarabonnement.
*proestquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
Ik kreeg een mailtje over gebruik F1TV maar in dezelfde mail ook een mededeling dat voor maandabonnementen de prijs in mei omhoog gaat.
[..]
En dan zeiken ze hier over de F1TV prijs.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
Ik kreeg een mailtje over gebruik F1TV maar in dezelfde mail ook een mededeling dat voor maandabonnementen de prijs in mei omhoog gaat.
[..]
Ik heb dat gratisquote:Op maandag 19 februari 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan zeiken ze hier over de F1TV prijs.
Dit staat niet in de mail die ik heb gekregenquote:Zoals onlangs aangekondigd kun je nu kiezen voor een Viaplay-jaarabonnement met maar liefst 20% korting ten opzichte van het losse maandabonnement. Dat scheelt je op jaarbasis bijna 40 Euro! Je betaalt dan i.p.v. van ¤ 191,88 slechts ¤ 153,48 op jaar basis (¤ 12,79 per maand
Voor wat ze bieden aan sport vind ik dat allemaal nog steeds meevallen, mochten ze F1 niet krijgen volgend jaar ben ik vast duurder uit voor de combinatie F1 en Premier League (de rest kijk ik te weinig om er een abonnement voor af te sluiten).quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je betaalt je scheel aan Viaplay.
Nog duurder dan het duurste abo van Netflixquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ALWEER EEN VERHOGING?? zijn ze daar gek gewordenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
clickbait sitequote:“Sportrechten van wereldklasse zoals de Formule 1, Bundesliga, Premier League en Darts zijn ontzettend populair”, vertelt de nieuwe CEO Roger Lodewick aan GPblog. “Om deze te kunnen blijven aanbieden en te produceren in onze eigen Viaplay stijl, zullen we soms onze prijzen moeten aanpassen. Wij willen onze klanten de sporten blijven aanbieden die zij willen zien, en dat betekent ook dat wij een realistische prijs daar tegenover moeten stellen.”
Valt wel mee als je meer kijkt dan alleen F1.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je betaalt je scheel aan Viaplay.
Zonder aan de rest van je verhaal af te doen is dat laatste punt is natuurlijk niet heel sterk. Het heeft weinig zin om de prijs van PL te vergelijken met die in Engeland. Natúúrlijk is PL in thuisland Engeland veel duurder, simpelweg omdat de vraag daar bizar veel groter is. Vandaar ook dat meerdere zenders van de taart mee willen eten. (Even afgezien nog van de 3pm blackout.)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:49 schreef Gunner het volgende:
Echt hč dat gezeik op vp begint me te irriteren. Op diverse andere plekken ook al tientallen die zich enorm druk maken over iets als een bedrijf wat niet eens een eerste levensbehoefte verkoopt. Dat moet keihard kaput. Kaput!
Maar idd als je naast f1 ook andere dingen kijkt is het zelfs met de prijsverhoging een prima deal
Kijk eens wat ze in Engeland voor premier league kijken moeten betalen. Versnipperd aanbod en je kan niet eens alles zien
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @Nattekat maar eens wijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt wel mee als je meer kijkt dan alleen F1.
We zijn in Nederland wat dat betreft redelijk verwend geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @:nattekat maar eens wijs.
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @:nattekat maar eens wijs.
Wat is D+?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.
Andere, minder populaire, sporten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.
Het ging over prijs. Dan is Viaplay de duurste, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Andere, minder populaire, sporten.
Klopt, maar je had het er ook over dat ze meer boden. Daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging over prijs. Dan is Viaplay de duurste, hoe je het ook wendt of keert.
Als zij tzt F1 en/of PL uitzenden zal ik daar wel een abonnement moeten nemen maar dan kan je er ook wel weer vanuit gaan dat het bij hun ook weer duurder wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Discovery+. Platform waar we ook de OS weer mogen kijken.
Muah. Twee grote sporten, verder wat niche. Dat is D+ ook. Het WEC zijnde de meest relevante voor hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt, maar je had het er ook over dat ze meer boden. Daar reageerde ik op.
Ja, lekker alle concurrentie eruit bieden met belachelijk hoge bedragen en dit dan doorrekenen aan de gebruikers. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als zij tzt F1 en/of PL uitzenden zal ik daar wel een abonnement moeten nemen maar dan kan je er ook wel weer vanuit gaan dat het bij hun ook weer duurder wordt.
Het is een kosten baten plaatje zoals je weet.
Dat weet je nooit, maar er zijn altijd wel type abonnementen te verzinnen inclusief of exclusief die A sporten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Discovery heeft al een markt en zou nooit die bestaande markt om zeep helpen met fikse prijsstijgingen.
Eens, wel Bundesliga en Premier League en dat soort voetbalmeuk, maar niet meer de Ski Classics met de Marcialonga en La Diagonela en de König-Ludwig-Lauf en de Jizerska en de Vasaloppet etc etcquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)dewick-reageert.html
[..]
clickbait site
Wat een kutbedrijf
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:01 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlee begint nu echt kans te maken om in de categorie DSB bank te raken: pure oplichting en schimmige kartelvorming met de FOM. Het is een wedloop geworden die zijn weerga niet kent, en de consument is keihard de dupe. Hoe meer ze per maand vragen, hoe meer ze kunnen bieden, een gebed zonder end, en aangezien Ziggo en andere concurrenten óók interesse hebben, kunnen en moeten ze de prijzen wel verhogen, maar waar eindigt het? Het is een keiharde vicieuze cirkel geworden, er is geen eind in zicht, want de consument kan maar bij 1 partij kijken (op dit moment is het ViaPlee/F1 TV), dus als ze het verhogen naar 25 euro per maand kunnen ze straks 100+ miljoen bieden, en zo blijft het doorgaan en doorgaan. Als het in het zeldzame geval naar een andere aanbieder gaat moeten we dáár een extreme verhoging accepteren. We worden keihard als consument gebruikt, ik ben inmiddels sinds zeer recent op een illegale manier overgestapt, eerst vond ik dat altijd oneerlijk en piraten, maar nu zie ik ze oprecht als “Robin Hoods”, opstaan tegen het groot kapitalisme met de steeds maar erger graaiende mensen die aan de top staan bij die bedrijven om hun macht (wij hebben/behouden het monopolie!) en hun persoonlijke bonussen veilig te stellen, want zeg nou zelf, deze verhogingen doen NIETS met de kwaliteit van de dienst, en ook NIETS met de beschikbaarheid (kwantiteit). Het is enkel en alleen om de macht en het grote geld die de rechten met zich meebrengen te kunnen behouden. Sterker nog, ze kunnen zelfs keuzes maken de kwaliteit te verlagen als ze dat kans geeft meer geld aan de FOM voor de rechten te kunnen overmaken. Voorbeeld: als je je essentiële boodschappen zoals WC papier in het hele land nog maar bij twee winkels kunt kopen en die onderling samen afspreken de prijs met absurde percentages en frequent ook nog te verhogen, en je kunt het nergens anders legaal verkrijgen, ben je dan een crimineel als je het gaat stelen? Wie is er dan nog goed en wie kwaad in dit verhaal? Ik zie mezelf oprecht als een eerlijk mens, maar ik zou jullie het antwoord op die laatste vraag schuldig moeten blijven, en dat zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.Ik kon het prima lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bro is on fire🔥🤣🤣quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:01 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlee begint nu echt kans te maken om in de categorie DSB bank te raken: pure oplichting en schimmige kartelvorming met de FOM. Het is een wedloop geworden die zijn weerga niet kent, en de consument is keihard de dupe. Hoe meer ze per maand vragen, hoe meer ze kunnen bieden, een gebed zonder end, en aangezien Ziggo en andere concurrenten óók interesse hebben, kunnen en moeten ze de prijzen wel verhogen, maar waar eindigt het? Het is een keiharde vicieuze cirkel geworden, er is geen eind in zicht, want de consument kan maar bij 1 partij kijken (op dit moment is het ViaPlee/F1 TV), dus als ze het verhogen naar 25 euro per maand kunnen ze straks 100+ miljoen bieden, en zo blijft het doorgaan en doorgaan. Als het in het zeldzame geval naar een andere aanbieder gaat moeten we dáár een extreme verhoging accepteren. We worden keihard als consument gebruikt, ik ben inmiddels sinds zeer recent op een illegale manier overgestapt, eerst vond ik dat altijd oneerlijk en piraten, maar nu zie ik ze oprecht als “Robin Hoods”, opstaan tegen het groot kapitalisme met de steeds maar erger graaiende mensen die aan de top staan bij die bedrijven om hun macht (wij hebben/behouden het monopolie!) en hun persoonlijke bonussen veilig te stellen, want zeg nou zelf, deze verhogingen doen NIETS met de kwaliteit van de dienst, en ook NIETS met de beschikbaarheid (kwantiteit). Het is enkel en alleen om de macht en het grote geld die de rechten met zich meebrengen te kunnen behouden. Sterker nog, ze kunnen zelfs keuzes maken de kwaliteit te verlagen als ze dat kans geeft meer geld aan de FOM voor de rechten te kunnen overmaken. Voorbeeld: als je je essentiële boodschappen zoals WC papier in het hele land nog maar bij twee winkels kunt kopen en die onderling samen afspreken de prijs met absurde percentages en frequent ook nog te verhogen, en je kunt het nergens anders legaal verkrijgen, ben je dan een crimineel als je het gaat stelen? Wie is er dan nog goed en wie kwaad in dit verhaal? Ik zie mezelf oprecht als een eerlijk mens, maar ik zou jullie het antwoord op die laatste vraag schuldig moeten blijven, en dat zegt genoeg.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er bestaat geen “minder volk”.quote:
Gemis aan concurrentie is wel killing ja. Net zoals toen Hamilton alles won is er nu ook niet veel aanquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:08 schreef THEFXR het volgende:
Max bijna een sec sneller, zegt het maar op, seizoen is gelopen
8 april pas blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef Tiemie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)entaire-viaplay.html
Staat er nog steeds niet op... 🤔
Erg raar🤔quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef Tiemie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)entaire-viaplay.html
Staat er nog steeds niet op... 🤔
Aangekondigd voor 15 februari, hadden zeker Max nog niet betaald?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
8 april pas blijkbaar.
https://viaplay.com/series/max-verstappen-off-the-beaten-track
Vervolg is ook al bekend met zijn vaderquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
8 april pas blijkbaar.
https://viaplay.com/series/max-verstappen-off-the-beaten-track
Wel?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Sorella het volgende:
Gvd, ik was ff vergeten dat f1tv geen aftertalk heeft zoals viaplay wel heeft en die kan ik dus niet zien.
Ik ga bij mijn broer een gedeelte van het geld terug halen
Ja, op F1TV.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef Sorella het volgende:
Op viaplay maar niet op f1 tv of ik heb het over het hoofd gezien maar dan is het hoogstwaarschijnlijk engels en daar heb ik geen probs mee maar manlief wel wat.
Mijn man is iets ouder als 60quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, op F1TV.
Wel in het Engels, maar dat begrijpt iedereen onder de 60 wel.
Volgens mij hebben ze daar een prima te doen programma om de gps heen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Sorella het volgende:
Gvd, ik was ff vergeten dat f1tv geen aftertalk heeft zoals viaplay wel heeft en die kan ik dus niet zien.
Ik ga bij mijn broer een gedeelte van het geld terug halen
Moet echt heerlijk zijn op die roze wolk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Alleen Eredivisie en F1 trekken kijkers.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Volgens mij zijn ze de rechten kwijt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Ik wacht nog even met de loftrompet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze de rechten kwijt.
Ik ben minstens net zo bang voor Canal+, dus die was er sowieso nog niet geweest.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met de loftrompet.
Idem hier. Ik hoop echt dat het weer bij Ziggo komtquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben minstens net zo bang voor Canal+, dus die was er sowieso nog niet geweest.
Ik heb Viaplay vooral voor Duits voetbal.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Topman Viaplay:
[..]
Denk van niet Roger.
Laat het er 100k zijn die je zonder F1 trekt, dat is veel te weinig plus dat je dan ook je tarieven omlaag met brengen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen Eredivisie en F1 trekken kijkers.
Overige sport is vulling. Met de PL krijg je wellicht een paar duizend abo´s verkocht maar dat is het dan ook max. Niet de honderdduizenden of miljoen+.
Ik voor de combinatie F1 en PL, dat laatste wil ik wel ook wel blijven kijken, maar denk alleen dat Viaplay gewoon klaar is zonder F1 en dan de andere sport ook weer elders te zien is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb Viaplay vooral voor Duits voetbal.
F1tv had ik al, maar toch kijk ik via Viaplay.
Dat zou deze maand afgerond moeten zijn dus we horen het wel snel. Dit zeggen in een interview lijkt al een beetje op z'n verlies nemen.quote:
Als via de appstore doet, dan kan het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Playstore als je een normale goede telefoon hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDealquote:
Presto, klaar!quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Je kan tegenwoordig met iDeal een abbo afsluiten? Voorheen alleen eenmalige betalingen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Dat lukt dus niet..quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gecondoleerd…quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet..
Heb inmiddels Viaplay dus ik kan niet meer terug.
Hier nemen ze wel klachten serieusquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ziggo onderzoekt slechte beeldkwaliteit Ziggo Sport
Bij de discussies die in het verleden werden gevoerd over Formule 1 bij Viaplay, werd in veel gevallen een vergelijking gemaakt met de beeldkwaliteit van de uitzendingen toen deze nog bij Ziggo Sport te zien waren. Formule 1 bij Ziggo Sport had inderdaad een betere beeldkwaliteit, maar nu de kans aanwezig is dat Formule 1 na drie jaar weer terugkeert naar Ziggo Sport zit eigenaar VodafoneZiggo in de maag met het slechtere beeld van het hoofdkanaal. Sinds enige weken zijn hierover klachten. Ziggo zegt dat het inmiddels een onderzoek is begonnen naar de beeldklachten.
https://www.totaaltv.nl/n(...)-onderzoek-begonnen/
Heerlijk, een bedrijf dat ook daadwerkelijk orde op zaken stelt in plaats van naar de gebruiker wijst.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij de discussies die in het verleden werden gevoerd over Formule 1 bij Viaplay, werd in veel gevallen een vergelijking gemaakt met de beeldkwaliteit van de uitzendingen toen deze nog bij Ziggo Sport te zien waren. Formule 1 bij Ziggo Sport had inderdaad een betere beeldkwaliteit, maar nu de kans aanwezig is dat Formule 1 na drie jaar weer terugkeert naar Ziggo Sport zit eigenaar VodafoneZiggo in de maag met het slechtere beeld van het hoofdkanaal. Sinds enige weken zijn hierover klachten. Ziggo zegt dat het inmiddels een onderzoek is begonnen naar de beeldklachten.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier nemen ze wel klachten serieus
Hier hebben ze ook geen Dennis in dienst.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk, een bedrijf dat ook daadwerkelijk orde op zaken stelt in plaats van naar de gebruiker wijst.
Het zal het niet je insteek zijn geweest, maar hij is mooi.
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?quote:Het probleem met de slechtere beeldkwaliteit wordt veroorzaakt door het aantal beelden per seconde. Dit was voorheen met het beeldformaat 1080i50 via de DVB-C uitzendnorm 50 beelden per seconde. Ziggo levert sinds enkele weken alle kanalen van Ziggo Sport in 1080i25. In plaats van 50 dus 25 beelden per seconde. Dit zorgt voor een beduidend slechter beeld, vooral bij snel wisselende beeldregistratie zoals juist bij Ziggo Sport aan de orde is.
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.
[..]
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?
In de tussentijd maar wat korting gaan vragen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.
Ik denk dat het vooral niet de bedoeling is dat het interlaced is. 1080p bij 25 fps is niet zo slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.
25fps is slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral niet de bedoeling is dat het interlaced is. 1080p bij 25 fps is niet zo slecht.
25%?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de tussentijd maar wat korting gaan vragen.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Alles om de databundel op te krijgen
Met de snelheden waarmee Max wint gaat dat best rap.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Alles om de databundel op te krijgen
juist niet, want de races zijn snel afgelopenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de snelheden waarmee Max wint gaat dat best rap.
En weer gefixt: https://community.ziggo.n(...)ghlight/true#M165726quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zag dit probleem alleen op kanaal 14 als ik naar select zapte was het wel goed.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.
[..]
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?
Dat wordt al jaren uitgezonden in 4K op kanaal 400.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:23 schreef Eagles89 het volgende:
Worden komend jaar alle kanalen van Ziggo in 4K uitgezonden? Of alleen dat Ziggo Sport Totaal kanaal waar Formule 1 te zien zal zijn? Want ik heb nu het basis pakket van Ziggo (kanaal 14 is nu het Race Cafe oa op vrijdag bijv) maar wordt daar straks dan ook in 4k uitgezonden? Of daar nog niet omdat het op het “gratis” kanaal is…
Ik dacht dat alleen 14 4k was en 401 niet. In ieder geval in de tijd dat ze de F1 hadden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren uitgezonden in 4K op kanaal 400.
Ffies ja. Met het testen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen 14 4k was en 401 niet. In ieder geval in de tijd dat ze de F1 hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |