Dat zou deze maand afgerond moeten zijn dus we horen het wel snel. Dit zeggen in een interview lijkt al een beetje op z'n verlies nemen.quote:
Als via de appstore doet, dan kan het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Playstore als je een normale goede telefoon hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gvd moeten overstappen van F1pro naar Viaplay omdat je niet normaal voor F1pro kan betalen met ideal
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDealquote:
Presto, klaar!quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Je kan tegenwoordig met iDeal een abbo afsluiten? Voorheen alleen eenmalige betalingen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Google Play Store F1tv app downloaden. App openen en abo afsluiten en dat betalen via iDeal
Dat lukt dus niet..quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gecondoleerd…quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet..
Heb inmiddels Viaplay dus ik kan niet meer terug.
Hier nemen ze wel klachten serieusquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ziggo onderzoekt slechte beeldkwaliteit Ziggo Sport
Bij de discussies die in het verleden werden gevoerd over Formule 1 bij Viaplay, werd in veel gevallen een vergelijking gemaakt met de beeldkwaliteit van de uitzendingen toen deze nog bij Ziggo Sport te zien waren. Formule 1 bij Ziggo Sport had inderdaad een betere beeldkwaliteit, maar nu de kans aanwezig is dat Formule 1 na drie jaar weer terugkeert naar Ziggo Sport zit eigenaar VodafoneZiggo in de maag met het slechtere beeld van het hoofdkanaal. Sinds enige weken zijn hierover klachten. Ziggo zegt dat het inmiddels een onderzoek is begonnen naar de beeldklachten.
https://www.totaaltv.nl/n(...)-onderzoek-begonnen/
Heerlijk, een bedrijf dat ook daadwerkelijk orde op zaken stelt in plaats van naar de gebruiker wijst.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij de discussies die in het verleden werden gevoerd over Formule 1 bij Viaplay, werd in veel gevallen een vergelijking gemaakt met de beeldkwaliteit van de uitzendingen toen deze nog bij Ziggo Sport te zien waren. Formule 1 bij Ziggo Sport had inderdaad een betere beeldkwaliteit, maar nu de kans aanwezig is dat Formule 1 na drie jaar weer terugkeert naar Ziggo Sport zit eigenaar VodafoneZiggo in de maag met het slechtere beeld van het hoofdkanaal. Sinds enige weken zijn hierover klachten. Ziggo zegt dat het inmiddels een onderzoek is begonnen naar de beeldklachten.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier nemen ze wel klachten serieus
Hier hebben ze ook geen Dennis in dienst.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heerlijk, een bedrijf dat ook daadwerkelijk orde op zaken stelt in plaats van naar de gebruiker wijst.
Het zal het niet je insteek zijn geweest, maar hij is mooi.
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?quote:Het probleem met de slechtere beeldkwaliteit wordt veroorzaakt door het aantal beelden per seconde. Dit was voorheen met het beeldformaat 1080i50 via de DVB-C uitzendnorm 50 beelden per seconde. Ziggo levert sinds enkele weken alle kanalen van Ziggo Sport in 1080i25. In plaats van 50 dus 25 beelden per seconde. Dit zorgt voor een beduidend slechter beeld, vooral bij snel wisselende beeldregistratie zoals juist bij Ziggo Sport aan de orde is.
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.
[..]
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?
In de tussentijd maar wat korting gaan vragen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.
Ik denk dat het vooral niet de bedoeling is dat het interlaced is. 1080p bij 25 fps is niet zo slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mogelijk is het niet de bedoeling dat het maar 25fps is.
25fps is slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral niet de bedoeling is dat het interlaced is. 1080p bij 25 fps is niet zo slecht.
25%?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de tussentijd maar wat korting gaan vragen.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Alles om de databundel op te krijgen
Met de snelheden waarmee Max wint gaat dat best rap.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Alles om de databundel op te krijgen
juist niet, want de races zijn snel afgelopenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met de snelheden waarmee Max wint gaat dat best rap.
En weer gefixt: https://community.ziggo.n(...)ghlight/true#M165726quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zag dit probleem alleen op kanaal 14 als ik naar select zapte was het wel goed.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel, het viel mij ook al op maar dacht dat het aan mij lag.
[..]
Ze halveren de beelden/seconde en gaan op onderzoek uit maar waarom als ze al weten waar het aan ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |