Ja gezellig.quote:
Dat is op zich best een goed plan, ik vind het wel een goeie mogelijkheid om te kijken of F1TV bevalt, laatste keer dat ik dat gebruikte zat het nog in het ziggo abonnement.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:45 schreef Sorella het volgende:
Als je nu het jaarcontract van viaplay neemt met 2 personen, 1 kijkt via viaplay de ander via f1 tv ben je goedkoper uit als dat je voor 1 persoon f1 tv neemt.
Vandaar dat mijn broer en ik gekozen hebben voor viaplay dit jaar.
quote:Zoals onlangs aangekondigd kun je nu kiezen voor een Viaplay-jaarabonnement met maar liefst 20% korting ten opzichte van het losse maandabonnement. Dat scheelt je op jaarbasis bijna 40 Euro! Je betaalt dan i.p.v. van ¤ 191,88 slechts ¤ 153,48 op jaar basis (¤ 12,79 per maand).
De aanbieding verloopt net na het Grand Prix-weekend in Saudi-Arabië (11 maart 2024). Mis deze kans dus niet!
We willen je nu ook alvast op de hoogte brengen dat we per 22 mei de prijs van het maandelijks opzegbare abonnement gaan verhogen van ¤ 15,99 naar ¤ 17.99. Dus nog een extra reden om nu je voordeel te pakken met een jaarabonnement.
*proestquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
Ik kreeg een mailtje over gebruik F1TV maar in dezelfde mail ook een mededeling dat voor maandabonnementen de prijs in mei omhoog gaat.
[..]
En dan zeiken ze hier over de F1TV prijs.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
Ik kreeg een mailtje over gebruik F1TV maar in dezelfde mail ook een mededeling dat voor maandabonnementen de prijs in mei omhoog gaat.
[..]
Ik heb dat gratisquote:Op maandag 19 februari 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan zeiken ze hier over de F1TV prijs.
Dit staat niet in de mail die ik heb gekregenquote:Zoals onlangs aangekondigd kun je nu kiezen voor een Viaplay-jaarabonnement met maar liefst 20% korting ten opzichte van het losse maandabonnement. Dat scheelt je op jaarbasis bijna 40 Euro! Je betaalt dan i.p.v. van ¤ 191,88 slechts ¤ 153,48 op jaar basis (¤ 12,79 per maand
Voor wat ze bieden aan sport vind ik dat allemaal nog steeds meevallen, mochten ze F1 niet krijgen volgend jaar ben ik vast duurder uit voor de combinatie F1 en Premier League (de rest kijk ik te weinig om er een abonnement voor af te sluiten).quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je betaalt je scheel aan Viaplay.
Nog duurder dan het duurste abo van Netflixquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ALWEER EEN VERHOGING?? zijn ze daar gek gewordenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
clickbait sitequote:“Sportrechten van wereldklasse zoals de Formule 1, Bundesliga, Premier League en Darts zijn ontzettend populair”, vertelt de nieuwe CEO Roger Lodewick aan GPblog. “Om deze te kunnen blijven aanbieden en te produceren in onze eigen Viaplay stijl, zullen we soms onze prijzen moeten aanpassen. Wij willen onze klanten de sporten blijven aanbieden die zij willen zien, en dat betekent ook dat wij een realistische prijs daar tegenover moeten stellen.”
Valt wel mee als je meer kijkt dan alleen F1.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je betaalt je scheel aan Viaplay.
Zonder aan de rest van je verhaal af te doen is dat laatste punt is natuurlijk niet heel sterk. Het heeft weinig zin om de prijs van PL te vergelijken met die in Engeland. Natúúrlijk is PL in thuisland Engeland veel duurder, simpelweg omdat de vraag daar bizar veel groter is. Vandaar ook dat meerdere zenders van de taart mee willen eten. (Even afgezien nog van de 3pm blackout.)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:49 schreef Gunner het volgende:
Echt hč dat gezeik op vp begint me te irriteren. Op diverse andere plekken ook al tientallen die zich enorm druk maken over iets als een bedrijf wat niet eens een eerste levensbehoefte verkoopt. Dat moet keihard kaput. Kaput!
Maar idd als je naast f1 ook andere dingen kijkt is het zelfs met de prijsverhoging een prima deal
Kijk eens wat ze in Engeland voor premier league kijken moeten betalen. Versnipperd aanbod en je kan niet eens alles zien
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @Nattekat maar eens wijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Valt wel mee als je meer kijkt dan alleen F1.
We zijn in Nederland wat dat betreft redelijk verwend geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @:nattekat maar eens wijs.
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De PL is ook veel beter dan het ooit was bij ziggo met alle wedstrijden en dan heb je nog bundelsliga en darts, niet dat ik die laatste 2 veel kijk dus daar zou ik het niet voor nemen. Toch is voor wat ze bieden het bedrag prima, maar maak dat de @:nattekat maar eens wijs.
Wat is D+?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.
Andere, minder populaire, sporten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is de duurste dienst die we hebben, D+ biedt (veel) meer voor de helft van de prijs.
Het ging over prijs. Dan is Viaplay de duurste, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Andere, minder populaire, sporten.
Klopt, maar je had het er ook over dat ze meer boden. Daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging over prijs. Dan is Viaplay de duurste, hoe je het ook wendt of keert.
Als zij tzt F1 en/of PL uitzenden zal ik daar wel een abonnement moeten nemen maar dan kan je er ook wel weer vanuit gaan dat het bij hun ook weer duurder wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Discovery+. Platform waar we ook de OS weer mogen kijken.
Muah. Twee grote sporten, verder wat niche. Dat is D+ ook. Het WEC zijnde de meest relevante voor hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt, maar je had het er ook over dat ze meer boden. Daar reageerde ik op.
Ja, lekker alle concurrentie eruit bieden met belachelijk hoge bedragen en dit dan doorrekenen aan de gebruikers. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als zij tzt F1 en/of PL uitzenden zal ik daar wel een abonnement moeten nemen maar dan kan je er ook wel weer vanuit gaan dat het bij hun ook weer duurder wordt.
Het is een kosten baten plaatje zoals je weet.
Dat weet je nooit, maar er zijn altijd wel type abonnementen te verzinnen inclusief of exclusief die A sporten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Discovery heeft al een markt en zou nooit die bestaande markt om zeep helpen met fikse prijsstijgingen.
Eens, wel Bundesliga en Premier League en dat soort voetbalmeuk, maar niet meer de Ski Classics met de Marcialonga en La Diagonela en de König-Ludwig-Lauf en de Jizerska en de Vasaloppet etc etcquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)dewick-reageert.html
[..]
clickbait site
Wat een kutbedrijf
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:01 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlee begint nu echt kans te maken om in de categorie DSB bank te raken: pure oplichting en schimmige kartelvorming met de FOM. Het is een wedloop geworden die zijn weerga niet kent, en de consument is keihard de dupe. Hoe meer ze per maand vragen, hoe meer ze kunnen bieden, een gebed zonder end, en aangezien Ziggo en andere concurrenten óók interesse hebben, kunnen en moeten ze de prijzen wel verhogen, maar waar eindigt het? Het is een keiharde vicieuze cirkel geworden, er is geen eind in zicht, want de consument kan maar bij 1 partij kijken (op dit moment is het ViaPlee/F1 TV), dus als ze het verhogen naar 25 euro per maand kunnen ze straks 100+ miljoen bieden, en zo blijft het doorgaan en doorgaan. Als het in het zeldzame geval naar een andere aanbieder gaat moeten we dáár een extreme verhoging accepteren. We worden keihard als consument gebruikt, ik ben inmiddels sinds zeer recent op een illegale manier overgestapt, eerst vond ik dat altijd oneerlijk en piraten, maar nu zie ik ze oprecht als “Robin Hoods”, opstaan tegen het groot kapitalisme met de steeds maar erger graaiende mensen die aan de top staan bij die bedrijven om hun macht (wij hebben/behouden het monopolie!) en hun persoonlijke bonussen veilig te stellen, want zeg nou zelf, deze verhogingen doen NIETS met de kwaliteit van de dienst, en ook NIETS met de beschikbaarheid (kwantiteit). Het is enkel en alleen om de macht en het grote geld die de rechten met zich meebrengen te kunnen behouden. Sterker nog, ze kunnen zelfs keuzes maken de kwaliteit te verlagen als ze dat kans geeft meer geld aan de FOM voor de rechten te kunnen overmaken. Voorbeeld: als je je essentiële boodschappen zoals WC papier in het hele land nog maar bij twee winkels kunt kopen en die onderling samen afspreken de prijs met absurde percentages en frequent ook nog te verhogen, en je kunt het nergens anders legaal verkrijgen, ben je dan een crimineel als je het gaat stelen? Wie is er dan nog goed en wie kwaad in dit verhaal? Ik zie mezelf oprecht als een eerlijk mens, maar ik zou jullie het antwoord op die laatste vraag schuldig moeten blijven, en dat zegt genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.Ik kon het prima lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bro is on fire🔥🤣🤣quote:Op woensdag 21 februari 2024 02:01 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlee begint nu echt kans te maken om in de categorie DSB bank te raken: pure oplichting en schimmige kartelvorming met de FOM. Het is een wedloop geworden die zijn weerga niet kent, en de consument is keihard de dupe. Hoe meer ze per maand vragen, hoe meer ze kunnen bieden, een gebed zonder end, en aangezien Ziggo en andere concurrenten óók interesse hebben, kunnen en moeten ze de prijzen wel verhogen, maar waar eindigt het? Het is een keiharde vicieuze cirkel geworden, er is geen eind in zicht, want de consument kan maar bij 1 partij kijken (op dit moment is het ViaPlee/F1 TV), dus als ze het verhogen naar 25 euro per maand kunnen ze straks 100+ miljoen bieden, en zo blijft het doorgaan en doorgaan. Als het in het zeldzame geval naar een andere aanbieder gaat moeten we dáár een extreme verhoging accepteren. We worden keihard als consument gebruikt, ik ben inmiddels sinds zeer recent op een illegale manier overgestapt, eerst vond ik dat altijd oneerlijk en piraten, maar nu zie ik ze oprecht als “Robin Hoods”, opstaan tegen het groot kapitalisme met de steeds maar erger graaiende mensen die aan de top staan bij die bedrijven om hun macht (wij hebben/behouden het monopolie!) en hun persoonlijke bonussen veilig te stellen, want zeg nou zelf, deze verhogingen doen NIETS met de kwaliteit van de dienst, en ook NIETS met de beschikbaarheid (kwantiteit). Het is enkel en alleen om de macht en het grote geld die de rechten met zich meebrengen te kunnen behouden. Sterker nog, ze kunnen zelfs keuzes maken de kwaliteit te verlagen als ze dat kans geeft meer geld aan de FOM voor de rechten te kunnen overmaken. Voorbeeld: als je je essentiële boodschappen zoals WC papier in het hele land nog maar bij twee winkels kunt kopen en die onderling samen afspreken de prijs met absurde percentages en frequent ook nog te verhogen, en je kunt het nergens anders legaal verkrijgen, ben je dan een crimineel als je het gaat stelen? Wie is er dan nog goed en wie kwaad in dit verhaal? Ik zie mezelf oprecht als een eerlijk mens, maar ik zou jullie het antwoord op die laatste vraag schuldig moeten blijven, en dat zegt genoeg.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 05:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk anders tussendoor even een keer op Enter, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er bestaat geen “minder volk”.quote:
Gemis aan concurrentie is wel killing ja. Net zoals toen Hamilton alles won is er nu ook niet veel aanquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:08 schreef THEFXR het volgende:
Max bijna een sec sneller, zegt het maar op, seizoen is gelopen
8 april pas blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef Tiemie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)entaire-viaplay.html
Staat er nog steeds niet op... 🤔
Erg raar🤔quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:58 schreef Tiemie het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)entaire-viaplay.html
Staat er nog steeds niet op... 🤔
Aangekondigd voor 15 februari, hadden zeker Max nog niet betaald?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
8 april pas blijkbaar.
https://viaplay.com/series/max-verstappen-off-the-beaten-track
Vervolg is ook al bekend met zijn vaderquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
8 april pas blijkbaar.
https://viaplay.com/series/max-verstappen-off-the-beaten-track
Wel?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:02 schreef Sorella het volgende:
Gvd, ik was ff vergeten dat f1tv geen aftertalk heeft zoals viaplay wel heeft en die kan ik dus niet zien.
Ik ga bij mijn broer een gedeelte van het geld terug halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |