Daar zal wel weer een EU regulatie in de weg zitten. De Nederlandse overheid mag straks niet eens meer de NS het personenvervoer onderhands gunnen.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achteraf gezien en dat is uiteraard altijd makkelijker had Liberty die rechten gewoon bij ziggo moeten laten, voor die pak m beet 10 miljoen per jaar meer voor 3 jaar, tig klanten kwijt en moet er nu weer diep in de buidel getast worden om dat te herstellen.
Als je een jaar abbo hebt dan denk ik het wel omdat je niet alleen betaalt voor de f1 maar ook voor alle andere sporten en films etc.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef THEFXR het volgende:
moeten we nu tot maart 2025 betalen? ondanks dat de rechten in 2025 weg zijn
Klopt.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:19 schreef Sorella het volgende:
[..]
Als je een jaar abbo hebt dan denk ik het wel omdat je niet alleen betaalt voor de f1 maar ook voor alle andere sporten en films etc.
Als ze de PL houden dan blijf ik helaas wel klant denk ik, mits ze dan de prijs wel wat omlaag brengen, heb liever dat ze afscheid nemen dan en ze die andere rechten ook verkopen.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Ben voor via gegaan omdat ze ook pl en darts hebben.
Maaaaar als f1 weg gaat bij via en terug naar sicko? Via raus.
Premier League ging toch ook naar Prime? Is dat geen optie?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze de PL houden dan blijf ik helaas wel klant denk ik, mits ze dan de prijs wel wat omlaag brengen, heb liever dat ze afscheid nemen dan en ze die andere rechten ook verkopen.
Nee niet in NL, tenminste nog nietquote:Op zondag 31 maart 2024 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Premier League ging toch ook naar Prime? Is dat geen optie?
Schijnt een rechtendingetje te zijn geweest. Dus zelfs als dat naar Ziggo gaat, zal het wel zo blijven.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:52 schreef Tarado het volgende:
Het mooie bij Viaplay is juist dat je alle wedstrijden kan zien, dus geen redactie die een paar wedstrijden uitkiest zoals bij ziggo was.
Zou best kunnen maar 1 van de (weinige) voordelen van streamen is dat je geen kanaal nodig hebt.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt een rechtendingetje te zijn geweest. Dus zelfs als dat naar Ziggo gaat, zal het wel zo blijven.
ik weet niet of ze nog bestaansrecht hebben na het verlies van F1quote:Op maandag 1 april 2024 09:26 schreef Gunner het volgende:
Iemand vertelde me eens dat Ziggo best de optie had om alle wedstrijden te mogen utzenden maar dat ze dat niet wilden. Geen idee of dat waar is. Dus de vraag is of ze daarvoor extra voor willen betalen mochten de rechten na 2028 weer te koop zijn. Want zolang ligt het nog bij VP.
Volgens de directeur welquote:Op maandag 1 april 2024 11:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet niet of ze nog bestaansrecht hebben na het verlies van F1
Directeur Mooi Weer.quote:
Ja wat kan hij anders zeggen, het is voor hun operatie in NL wel de doodsteek denk ik plus dat die hele expansie buiten Scandinavië dan eigenlijk een mislukking is geworden. Benieuwd wat canal+ gaat doen, het helemaal opslokken of hun verlies nemen.quote:
Dat is ook wat te makkelijk want dan is klein blijven ook geen optie en voor zover bekend maakt de NL operatie winst dus dat was een goeie zet, dat ze het op hun thuismarkt verneukt hebben is weer wat anders.quote:Op maandag 1 april 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Wel tekenend voor de streamingmarkt. Netflix is en blijft het enige platform dat winst maakt, de rest gaat eraan kapot. Zo'n kleine speler als Viaplay had dit nooit overleefd. Het is toch wel een beetje die arrogantie dat ze iets konden gaan doen waar Disney en Apple falen wat ze nu parten speelt.
Korte termijn winst zegt niets, het gaat om marktaandeel vergaren en de lange termijn. Hebben ze die investering in Nederland er überhaupt uit? Dat is het enige wat aandeelhouders boeit.quote:Op maandag 1 april 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wat te makkelijk want dan is klein blijven ook geen optie en voor zover bekend maakt de NL operatie winst dus dat was een goeie zet, dat ze het op hun thuismarkt verneukt hebben is weer wat anders.
Je hebt diepe zakken nodig voor live sport maar het is wel de manier om marktaandeel te pakken.
Ze zeggen van wel, natuurlijk hebben ze fouten gemaakt maar ambitie is verder niks mis mee en Liberty heeft met ziggo ook fouten gemaakt, dan is het geen arrogantie?quote:Op maandag 1 april 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Korte termijn winst zegt niets, het gaat om marktaandeel vergaren en de lange termijn. Hebben ze die investering in Nederland er überhaupt uit? Dat is het enige wat aandeelhouders boeit.
2 april 2024, 08:33 uur, dat zou wel lullig zijn een dag later maar je zou het wel denken inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |