Hoe oud is die LG? Er komt een update aan met Chromecast support.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een LG en waren zo blij dat in ieder geval viaplay via ziggo te kijken was. Nu moet ik ze straks gaan vertellen dat er een chromecast nodig is, een extra remote en nog wat handelingen. Die gaan hardcore mopperen...
Denk zo'n drie jaar, maximaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe oud is die LG? Er komt een update aan met Chromecast support.
Dan is het even duimen. De meeste 2022 varianten krijgen hem, 2021 niet. Ik heb zelf een gloednieuwe C2 uit 2022, dus was wel goed zuur geweest als ik nu al net buiten de boot was gevallen.quote:
Je kijkt toch geen Viaplayquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het even duimen. De meeste 2022 varianten krijgen hem, 2021 niet. Ik heb zelf een gloednieuwe C2 uit 2022, dus was wel goed zuur geweest als ik nu al net buiten de boot was gevallen.
Ik ga kijken of Ik F1TV op mijn kpn kastje kan installeren en dan is het bye bye chromecastquote:
Als je de TV+ Box hebt van KPN, dan kan dat inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga kijken of Ik F1TV op mijn kpn kastje kan installeren en dan is het bye bye chromecast
quote:Hi, mijn abonnement loopt eind februari af en ik zou graag weer voor een jaar Viaplay willen, kan dat?
Bedankt voor je bericht. Ik kan voor je regelen dat je huidige abonnement na de einddatum over zal gaan in het nieuwe jaarabonnement van ¤12,79 per maand. Om aanpassingen te doen aan je account moeten we wel eerst het account verifiëren. Hiervoor zal ik je een e-mail sturen met een viercijferige code. Als je die vier cijfers hier in de chat kunt sturen dan kan ik je verder helpen
Ik heb dit bij deze geregeld! 😀 Het nieuwe abonnement zal ingaan wanneer je huidige abonnement verloopt, in jouw geval is dit op 27 februari. Je zult binnenkort een automatische bevestigingsmail hierover krijgen.
Hier staat een uitleg:quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:32 schreef Sorella het volgende:
Mijn broer heeft viaplay genomen en nu is het de bedoeling dat wij samen de kosten delen maar ik heb begrepen dat er maar 1 iemand f1 via viaplay kan kijken en de ander kijkt dan via f1 tv. Nu zou ik f1tv nemen maar die zie ik nergens staan bij viaplay ? iemand enig idee hoe dat te activeren ?
Ik heb net via die link boven jouw bericht geprobeerd en omdat ik al een formula1.com account had hoefde ik alleen een paar keer op volgende te drukken, m'n viaplay mailadres en wachtwoord in te vullen en toe ging hij zelf het id nummer zoeken. Vervolgens de melding dat alles akkoord was en dat ik een bevestigingsmail zou krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:48 schreef Sorella het volgende:
Dat synchroniseren vond ik dus niet maar ben ff in de chat gegaan met f1 tv en heb het gevonden, nu wachten op op viaplay met het identificatienummer, maar de chat wist niet wanneer die kwam ?
🤩quote:
Dit is geen echte "aanbieding" he?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien een optie deze korting na de prijsverhoging van F1TV. Nu beide werelden. En ik kan op de ziggo-kastje Viaplay kijken. Is wellicht beter dan dat kut-casten
[ afbeelding ]
Het is volgens mij geen misleidend iets.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is geen echte "aanbieding" he?
Alleen dat als je voor een heel jaar betaalt, dat je dan (gemiddeld per maand) goedkoper uit bent dan elke maand een bedrag.
Mss een beetje verneukeratieve marketingtruc. Maar het mag
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen misleidend iets.
Het is een jaarcontract dat je per maand betaalt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.
Maar het staat er nu als 'korting' vermeld. Dat is dus als je 12 maanden ineens afrekent.
Dát is dan 20% minder dan 12x 1 maand betalen (wat ook kan).
Ah zo. Dat weet ik dan weer niet precies.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is een jaarcontract dat je per maand betaalt.
Dat is normaal bij een jaarcontract, jaquote:Op zondag 18 februari 2024 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah zo. Dat weet ik dan weer niet precies.
Maar je bent verplicht 12 maanden te betalen, in elk geval.
Zó lees ik het.
🤣quote:Op zondag 18 februari 2024 11:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is normaal bij een jaarcontract, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |