Ideaal niet nee maar wel de beste vervanger mocht het ooit zo ver komen.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is al een FOK ESF DiscordDie werd vooral gebruikt in de tijd dat er veel serverproblemen waren.
Maar ik vind Discord als back up prima, maar qua totale gebruiksvriendelijkheid dan ook weer niet zo heel geweldig.
pleasecarryon.nl?quote:
Ja klopt. Maar doelde op dat het gebruiksvriendelijker is dan een regulier forum, dat vind ik dan weer niet echt.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ideaal niet nee maar wel de beste vervanger mocht het ooit zo ver komen.
En ja ik denk wel dat het ooit zo ver gaat komen.
Ja, het is jammer dat dingen als TRV of C&H min of meer stilgevallen zijn. Vroeger was het in TRV toch altijd leuk om te lezen hoe vergelijkbare mensen bepaalde bestemmingen ervaren en wat voor tips ze daarvoor hebben. Dat was toch inspirerender dan de Google-reviews van een algemeen publiek. Maar goed, daar verwacht ik geen opleving meer van. En dat treft uiteindelijk ook ESF, omdat genoeg users (ook buiten mei) hier van elders op FOK zijn komen aanwaaien.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen spreken van een groot probleem op de kortere termijn (in de zin van een paar jaar), aangezien de nieuwe aanwas al jaren een probleem is. Fora zijn al langer niet heel populair. Wat FOK! betreft helpt het dan niet dat in diverse fora de sfeer niet al te best is en/of er veel te weinig gepost wordt (travel is vrijwel dood bijvoorbeeld). De fora die dan nog wel veel posts en/of users aantrekken hebben dan weer flinke concurrentie. VBL leeft bijvoorbeeld nog wel behoorlijk, maar daar zijn genoeg alternatieven waardoor je er geen hele hordes nieuwe users bijkrijgt.
Ik denk dat FOK! zelf niet zo snel zal sluiten. Maar de vraag is hoe lang het voor veel mensen nog interessant blijft om te blijven posten als er steeds minder mensen reageren. Ik verwacht dus eerder een nachtkaars dan dat het opeens stopt. Alleen moet je dan wel het juiste moment weten om over te stappen en dan moeten er ook genoeg mensen mee akkoord gaan.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar doelde op dat het gebruiksvriendelijker is dan een regulier forum, dat vind ik dan weer niet echt.
En ja dat gaat zeker een keer komen. Lijkt mij wel ergens binnen de komende vijf jaar. Maar hopelijk nog veel langer natuurlijk.
Ja. Dat was wel een leuk forumdeel. Vooral om de verslagen te lezen en foto's te zien. Vaak toch wel wat anders dan veel andere plekken op internet. Op zich zijn er nog best wel mensen online te vinden die wel leuke blogs bijhouden van leuke afwijkende locaties, maar meestal is dat vrij kort of minder interessant.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat dingen als TRV of C&H min of meer stilgevallen zijn. Vroeger was het in TRV toch altijd leuk om te lezen hoe vergelijkbare mensen bepaalde bestemmingen ervaren en wat voor tips ze daarvoor hebben. Dat was toch inspirerender dan de Google-reviews van een algemeen publiek. Maar goed, daar verwacht ik geen opleving meer van. En dat treft uiteindelijk ook ESF, omdat genoeg users (ook buiten mei) hier van elders op FOK zijn komen aanwaaien.
Ik zou niet uit mezelf op zoek zijn gegaan naar een ESF-forum. Als het geen onderdeel van Fok was, was ik hier niet geweestquote:Op zondag 14 januari 2024 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat dingen als TRV of C&H min of meer stilgevallen zijn. Vroeger was het in TRV toch altijd leuk om te lezen hoe vergelijkbare mensen bepaalde bestemmingen ervaren en wat voor tips ze daarvoor hebben. Dat was toch inspirerender dan de Google-reviews van een algemeen publiek. Maar goed, daar verwacht ik geen opleving meer van. En dat treft uiteindelijk ook ESF, omdat genoeg users (ook buiten mei) hier van elders op FOK zijn komen aanwaaien.
Daar heb je wel een punt. Zo zal het waarschijnlijk wel gaan. Grote kans dat dan voor het ESF deel een tijd komt waarbij het weer een beetje terug gaat naar voor 2017. De tijd dat het alleen open was rondom het ESF zelf, doordat er verder rest in het jaar steeds minder interactie is. Dan bedoel ik niet dat het weer een tijdelijk forum wordt, maar wel de aard daarvan heeft.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK! zelf niet zo snel zal sluiten. Maar de vraag is hoe lang het voor veel mensen nog interessant blijft om te blijven posten als er steeds minder mensen reageren. Ik verwacht dus eerder een nachtkaars dan dat het opeens stopt. Alleen moet je dan wel het juiste moment weten om over te stappen en dan moeten er ook genoeg mensen mee akkoord gaan.
Ja, dat klinkt inderdaad heel realistisch.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Zo zal het waarschijnlijk wel gaan. Grote kans dat dan voor het ESF deel een tijd komt waarbij het weer een beetje terug gaat naar voor 2017. De tijd dat het alleen open was rondom het ESF zelf, doordat er verder rest in het jaar steeds minder interactie is. Dan bedoel ik niet dat het weer een tijdelijk forum wordt, maar wel de aard daarvan heeft.
Voor mij geldt hetzelfde. Als dit ESF forum er niet meer is, dan is de kans dat ik elders op een ESF forum ga meeposten ook vrij klein. Tenzij het iets is wat vanuit diverse users hier komt.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou niet uit mezelf op zoek zijn gegaan naar een ESF-forum. Als het geen onderdeel van Fok was, was ik hier niet geweest
Ja, internationale ESF-fora hebben mij sowieso ook nooit zo geïnteresseerd, en op FOK zat ik al voor ESF een eigen subforum kreeg. Het mooie aan FOK is ook juist dat je met redelijk ‘gewone’ mensen over het ESF kan discussiëren, doordat het zo’n breed forum is.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou niet uit mezelf op zoek zijn gegaan naar een ESF-forum. Als het geen onderdeel van Fok was, was ik hier niet geweest
Bij mij was het precies andersom. Ik was benieuwd of er een Nederlands ESF forum bestond en vond toen deze.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hetzelfde als de anderen. Ik zat al 12 jaar op FOK! toen ik actief in ESF kwam posten. Ik zou ook nooit zelf hebben gezocht naar een ESF-forum.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij mij was het precies andersom. Ik was benieuwd of er een Nederlands ESF forum bestond en vond toen deze.
Was ESF er niet geweest dan had ik waarschijnlijk nooit op Fok gezeten.
Dit is denk ik een heel goed punt. Ik moet er ook niet aan denken om tussen alleen maar superfans te zitten.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, internationale ESF-fora hebben mij sowieso ook nooit zo geïnteresseerd, en op FOK zat ik al voor ESF een eigen subforum kreeg. Het mooie aan FOK is ook juist dat je met redelijk ‘gewone’ mensen over het ESF kan discussiëren, doordat het zo’n breed forum is.
Dat heb ik ook wel. Ik kom zelf ook al niet heel vaak in de drukkere topics buiten het 'seizoen' om, dus een dedicated ESF forum zou mij al minder liggen. Ik praat zeker wel graag over het ESF, maar niet op een manier die de die hard ESF fan zal doen.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, internationale ESF-fora hebben mij sowieso ook nooit zo geïnteresseerd, en op FOK zat ik al voor ESF een eigen subforum kreeg. Het mooie aan FOK is ook juist dat je met redelijk ‘gewone’ mensen over het ESF kan discussiëren, doordat het zo’n breed forum is.
Ja een WIDM-live topic is dan nog wel redelijk actief inderdaad maar ook weer niet dat het enorm storm loopt. En ook dat zijn allemaal mensen die waarschijnlijk al op FOK! zaten om andere redenen.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ander punt is natuurlijk ook wel dat fora het heel erg van evenementen moeten hebben. En met evenementen bedoel ik ook een tv-programma waar veel mensen tegelijkertijd over meepraten. FOK! is zelf groot geworden door Big Brother. En je ziet nu ook wel dat rondom het ESF, de Olympische Spelen, voetbaltoernooien en de Top 2000 het wel relatief druk is.
En voorheen had je buiten deze grotere evenementen nog wel veel tv-programma's of tv-series waar men massaal tegelijkertijd naar keek en dus over wilde praten. Eerst natuurlijk de reality shows, maar ook de talentenjachten of diverse grotere tv-programma's, waarvan je nu nog uiteraard WIDM hebt en een paar andere programma's (BZV, de Slimste, Masked Singer etc.), die nog wel lopen, maar wel kleinschaliger.
Dat is wel een stuk minder dan vroeger. En voor tv-series heb je dat natuurlijk al bijna helemaal niet meer. Vooral doordat er bijna niet meer tegelijkertijd gekeken wordt. In F&S wordt nog best wel wat gepost, maar gezien de hoeveelheid mogelijke onderwerpen en vooral de grote populariteit van die onderwerpen valt dat nog wel tegen.
We moeten er over kunnen praten NQquote:Op zondag 14 januari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Hoho mensen. Waarom hebben we het over het einde der tijden? We gaan hier nog lang niet weg
Nou dat is wel de redenen dat ik hier ben gekomen. Ik was op zoek naar een ontmoetingsplek voor ESF fansquote:Op zondag 14 januari 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ja. Sowieso heb ik het zelf ook liever over van alles. Denk dat de superfans die alleen op een ESF forum zouden zitten dat niet echt zouden waarderen als we zo vaak off topic zouden gaan.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is denk ik een heel goed punt. Ik moet er ook niet aan denken om tussen alleen maar superfans te zitten.
quote:Op zondag 14 januari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Hoho mensen. Waarom hebben we het over het einde der tijden? We gaan hier nog lang niet weg
Niet is onvermijdelijk. Over de dood praten we ook weleens, ondanks dat dit (hopelijk) nog heel erg ver weg isquote:Op zondag 14 januari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat het de balans is die hier heel goed is. Een aantal echt grote fans en een aantal mensen die het wel volgen maar niet weten wie in 2007 tweede werd in de Kroatische voorselectie.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou dat is wel de redenen dat ik hier ben gekomen. Ik was op zoek naar een ontmoetingsplek voor ESF fans
Ik zou er eigenlijk verdrietiger van worden als we geen back-up plan zouden hebben want dat het hier op FOK een keer afloopt is een zekerheidje.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet dat het morgen Blue Monday is maar we kunnen ook overdrijven.
Ja. Waarbij het bestaan van het WIDM topic voor mij nog wel een reden is om het te blijven volgen. Voorheen sprak ik nog wel veel vaste WIDM kijkers in mijn omgeving, maar de meeste mensen die ik nu op de dagen na de uitzending spreek volgen het niet of hebben het er niet over. En de charme van WIDM zit eigenlijk toch vooral in het gezamenlijk bespreken wie je Mol is wat er verdacht was of wat er grappig/apart was.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja een WIDM-live topic is dan nog wel redelijk actief inderdaad maar ook weer niet dat het enorm storm loopt. En ook dat zijn allemaal mensen die waarschijnlijk al op FOK! zaten om andere redenen.
Ja daarom kijk ik dit jaar ook weer mee inderdaad, zodat ik op zaterdagavond een beetje lol heb aan het live-topicquote:Op zondag 14 januari 2024 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij het bestaan van het WIDM topic voor mij nog wel een reden is om het te blijven volgen. Voorheen sprak ik nog wel veel vaste WIDM kijkers in mijn omgeving, maar de meeste mensen die ik nu op de dagen na de uitzending spreek volgen het niet of hebben het er niet over. En de charme van WIDM zit eigenlijk toch vooral in het gezamenlijk bespreken wie je Mol is wat er verdacht was of wat er grappig/apart was.
Ondanks dat ik beide afleveringen wel prima vond wegkijken, zou ik vrijwel zeker afhaken als ik het in mijn eentje zou kijken.
Dat. En realisme is sowieso wel wat anders dan pessimisme. Nog los ervan dat ik niet verwacht dat het heel snel al voorbij isquote:Op zondag 14 januari 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk verdrietiger van worden als we geen back-up plan zouden hebben want dat het hier op FOK een keer afloopt is een zekerheidje.
Ik ook niet, hoewel de statistieken van in elk geval deze SC me enige zorgen baren. En dat zit 'm vooral in het wegblijven van nieuwe mensen. Maar goed, daar hebben we het laatst al over gehad.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. En realisme is sowieso wel wat anders dan pessimisme. Nog los ervan dat ik niet verwacht dat het heel snel al voorbij is
Dat off-topic is op zich wel vrij beperkt buiten de SC. Maar bij de ‘standaard megafan’ stel ik me toch eerder iemand voor die zich er niets bij kan voorstellen dat er ook mensen bestaan die Chanel niet zo bijzonder vonden, die er geen problemen mee hebben dat Israël meedoet of die niet denken dat Maan met een DJ de ultieme inzending voor Nederland is.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Sowieso heb ik het zelf ook liever over van alles. Denk dat de superfans die alleen op een ESF forum zouden zitten dat niet echt zouden waarderen als we zo vaak off topic zouden gaan.
Ja klopt. Of die sowieso geen enkele vorm van kritiek kunnen verdragen dan wel dat ze juist overdreven kritisch zijn over bepaalde onderdelen.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat off-topic is op zich wel vrij beperkt buiten de SC. Maar bij de ‘standaard megafan’ stel ik me toch eerder iemand voor die zich er niets bij kan voorstellen dat er ook mensen bestaan die Chanel niet zo bijzonder vonden, die er geen problemen mee hebben dat Israël meedoet of die niet denken dat Maan met een DJ de ultieme inzending voor Nederland is.
Zolang er hier nog mensen zijn die samen op een random zaterdagmiddag naar de audities van Moldavië kijken zie ik geen enkele reden om ons zorgen te maken.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk verdrietiger van worden als we geen back-up plan zouden hebben want dat het hier op FOK een keer afloopt is een zekerheidje.
Nee, maar in het algemeen is er wel een ondergrens voor het aantal actieve deelnemers. Als deskundigen als @Strani en ik onze uitgebreide beschouwingen op het ESF en de rest van de wereld voor vijf meelezers doen, wordt het op een bepaald punt ook een beetje zonde van je tijd.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang er hier nog mensen zijn die samen op een random zaterdagmiddag naar de audities van Moldavië kijken zie ik geen enkele reden om ons zorgen te maken.
Klopt. En als je je puur baseert op de statistieken dan kan je ook voorspellen dat die lijn dezelfde kant op blijft gaan. Dus dan moet je je toch af en toe bezig houden met 'wat als'.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar in het algemeen is er wel een ondergrens voor het aantal actieve deelnemers. Als deskundigen als @:strani en ik onze uitgebreide beschouwingen op het ESF en de rest van de wereld voor vijf meelezers doen, wordt het op een bepaald punt ook een beetje zonde van je tijd.
Dat ja. Sowieso gaan mensen vanzelf na een tijd wel ergens anders heen als blijkt dat ze maar met twee of drie een discussie hebben. Daarom heb je wat meer mensen nodig.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar in het algemeen is er wel een ondergrens voor het aantal actieve deelnemers. Als deskundigen als @:strani en ik onze uitgebreide beschouwingen op het ESF en de rest van de wereld voor vijf meelezers doen, wordt het op een bepaald punt ook een beetje zonde van je tijd.
Nou ja. FOK! kan niet leven van die paar verdwaalde mensen hequote:Op zondag 14 januari 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang er hier nog mensen zijn die samen op een random zaterdagmiddag naar de audities van Moldavië kijken zie ik geen enkele reden om ons zorgen te maken.
Ja precies. Bij voorkeur moet je toch ingrijpen voordat de helft redelijk spoorloos is uitgewaaierd naar andere plekken.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. En als je je puur baseert op de statistieken dan kan je ook voorspellen dat die lijn dezelfde kant op blijft gaan. Dus dan moet je je toch af en toe bezig houden met 'wat als'.
Ik heb nu meer het gevoel dat jij gewoon je data analyse fetish aan het bevredigen bentquote:Op zondag 14 januari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
We zien over de laatste drie jaar dat in elk geval in deze SC het aantal posts als volgt is:
2021: 65.2% van 2020
2022: 57.3% van 2021
2023: 65.1% van 2022
Dus elk jaar blijft minder dan twee-derde van de SC over, qua post-aantal in elk geval. Als we de lijn van 65% vasthouden dan hebben we over drie jaar een post-count van iets boven de 14.000. Tegenover 53.673
in 2023.
quote:Op zondag 14 januari 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb nu meer het gevoel dat jij gewoon je data analyse fetish aan het bevredigen bent
Niks mis met die fetish hoor. Aldus een mede liefhebber van dataquote:
Ja klopt, dat is dan ook een zorg inderdaad. Ik zou ook niet zo snel weten hoe je dat oplost.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Het grootste nadeel is dat we hier ook een groep users hebben die tijdens de nationale finales en repetities mee komen posten en verder door het jaar (bijna) niet, maar die raak je dan dus kwijt als je ergens anders heen moet. Dat gaat uiteindelijk wel echt balen zijn.
Dat is toch prima. Daar doet hij niemand kwaad mee.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb nu meer het gevoel dat jij gewoon je data analyse fetish aan het bevredigen bent
Er zijn ook gewoon wel mensen weggevallen die niet meer of veel minder meeposten.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
We zien over de laatste drie jaar dat in elk geval in deze SC het aantal posts als volgt is:
2021: 65.2% van 2020
2022: 57.3% van 2021
2023: 65.1% van 2022
Dus elk jaar blijft minder dan twee-derde van de SC over, qua post-aantal in elk geval. Als we de lijn van 65% vasthouden dan hebben we over drie jaar een post-count van iets boven de 14.000. Tegenover 53.673
in 2023.
Klopt. Hoewel dat het laatste jaar minder het geval is denk ik? Het is meer dat dezelfde groep mensen minder post.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon wel mensen weggevallen die niet meer of veel minder meeposten.
Nou ja. Zijn computer gaat anders aardig gebukt onder al de rekenkracht die ze nodig hebben voor zijn analysesquote:Op zondag 14 januari 2024 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch prima. Daar doet hij niemand kwaad mee.
Ja, dat is dus het hele probleem. Dat je met hetzelfde kringetje van 20-30 topposters overblijft op een locatie elders, en op een gegeven moment over alles wel uitgepraat bent.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Het grootste nadeel is dat we hier ook een groep users hebben die tijdens de nationale finales en repetities mee komen posten en verder door het jaar (bijna) niet, maar die raak je dan dus kwijt als je ergens anders heen moet. Dat gaat uiteindelijk wel echt balen zijn.
Ja, op een gegeven moment zijn alle pakketjes ook wel een keer bezorgd.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het hele probleem. Dat je met hetzelfde kringetje van 20-30 topposters overblijft op een locatie elders, en op een gegeven moment over alles wel uitgepraat bent.
Ik vrees dat die pakketjes nou juist net blijven terugkerenquote:Op zondag 14 januari 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment zijn alle pakketjes ook wel een keer bezorgd.
Geen idee, jij hebt als statisticus, badend in een rivier van gemiddeld 20 cm diep, vast de Top 100 topposters van elk jaar in je achterhoofdquote:Op zondag 14 januari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel dat het laatste jaar minder het geval is denk ik? Het is meer dat dezelfde groep mensen minder post.
Ah geretourneerd bedoel je?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees dat die pakketjes nou juist net blijven terugkeren
quote:Op zondag 14 januari 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, jij hebt als statisticus, badend in een rivier van gemiddeld 20 cm diep, vast de Top 100 topposters van elk jaar in je achterhoofd
Ik heb zelf niet echt behoefte aan méér ESF maar wel aan meer interactie dus ik ga inmiddels een weekje vreemd met de KSCquote:Op zondag 14 januari 2024 22:02 schreef Em31 het volgende:
Ik lees de laatste tijd weleens wat mee op Reddit/eurovision, maar valt me op dat de sfeer daar wel aardig normaal is, in tegenstelling tot andere internationale websites.
(Niet als vervanging, maar merkte dat ik verder bijna nergens meer keek om het hoge slayyyy-gehalte en gehaat, dus dan is dit wel weer eens leuk)
Ja inderdaad, moet wel zeggen dat het ook niet meehelpt voor ons dat die repetities nu gesloten zijn. Dat maakte het toch ook wel echt, ook wel echt het hoogtepunt van dit subforum. Heel eerlijk gezegd is daardoor mijn enthousiasme ook wat weg aan het gaan.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het hele probleem. Dat je met hetzelfde kringetje van 20-30 topposters overblijft op een locatie elders, en op een gegeven moment over alles wel uitgepraat bent.
Niet dat ik daar dan naar keek. Maar dat vind ik inderdaad wel een stomme beslissing. Haalt toch veel voorpret bij heel veel volgers weg.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, moet wel zeggen dat het ook niet meehelpt voor ons dat die repetities nu gesloten zijn. Dat maakte het toch ook wel echt, ook wel echt het hoogtepunt van dit subforum. Heel eerlijk gezegd is daardoor mijn enthousiasme ook wat weg aan het gaan.
Je gaat vreemdquote:Op zondag 14 januari 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt behoefte aan méér ESF maar wel aan meer interactie dus ik ga inmiddels een weekje vreemd met de KSC
We zijn allen uiteraard nu Chrystal MADquote:Op zondag 14 januari 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist dat ik de leugen niet veel langer kon volhouden
Dat is ook wel zo inderdaad. Bij die repetities had je automatisch drukke topics, met alle liefhebbers van FOK, waardoor je door de ultieme voorpret had. Nu dat verdwenen is, blijven alleen de ‘kale’ liveshows over, en zeker als Nederland niet voor de prijzen meedoet, is dat ook weer niet iets om maanden van ondersteboven te zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, moet wel zeggen dat het ook niet meehelpt voor ons dat die repetities nu gesloten zijn. Dat maakte het toch ook wel echt, ook wel echt het hoogtepunt van dit subforum. Heel eerlijk gezegd is daardoor mijn enthousiasme ook wat weg aan het gaan.
Ja dat snap ik welquote:Op zondag 14 januari 2024 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allen uiteraard nu Chrystal MAD, maar dat begrijp je denk ik wel.
Het lijkt erop dat ze daar gewoon van af willen ja, blijkbaar een last voor ze ofzo. Nou snap ik dat bepaalde fans niet altijd zo prettig in de omgang zijn, maar om dit compleet weg te pushen vind ik toch wel apart hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet dat ik daar dan naar keek. Maar dat vind ik inderdaad wel een stomme beslissing. Haalt toch veel voorpret bij heel veel volgers weg.
Mijn enthousiasme was vorig jaar zowat compleet weg dat ik dacht, misschien moet ik volgend jaar van te voren niets meer luisteren want dit is toch ook niet best.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo inderdaad. Bij die repetities had je automatisch drukke topics, met alle liefhebbers van FOK, waardoor je door de ultieme voorpret had. Nu dat verdwenen is, blijven alleen de ‘kale’ liveshows over, en zeker als Nederland niet voor de prijzen meedoet, is dat ook weer niet iets om maanden van ondersteboven te zijn.
Ja. Vooral omdat je bij heel veel andere evenementen of populaire dingen in de media juist ziet dat ze meer betrokkenheid van de fans willen. Terwijl dat nog weleens ten koste gaat van de de grotere aantallen casual kijkers.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze daar gewoon van af willen ja, blijkbaar een last voor ze ofzo. Nou snap ik dat bepaalde fans niet altijd zo prettig in de omgang zijn, maar om dit compleet weg te pushen vind ik toch wel apart hoor.
Ach we weten hoe makkelijk jij van teams switched, dus je kunt altijd nog een andere gaan aanmoedigen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
Over aan paar uur kan ik misschien weer terug naar m'n oude UI want m'n ploeg speelt zo in de play-offs tegen een op papier betere tegenstander.
Heel gesprek over hoe er te weinig gepost wordt, komt hij vervolgens met zo'n mededeling.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allen uiteraard nu Chrystal MAD, maar dat begrijp je denk ik wel.
Inderdaadquote:Op zondag 14 januari 2024 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vooral omdat je bij heel veel andere evenementen of populaire dingen in de media juist ziet dat ze meer betrokkenheid van de fans willen. Terwijl dat nog weleens ten koste gaat van de de grotere aantallen casual kijkers.
Denk juist ook dat ze aan de die hard kijkers best wel wat zouden kunnen verdienen als ze het slim zouden spelen. Maar om gewoon de deur dicht te gooien omdat het ze niet uitkomt...
Maar zou de kwaliteit van de shows mensen echt enthousiaster of minder enthousiast maken?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
En daarnaast, Rotterdam was voor ons ook wel een extreem hoogtepunt en ik dacht eerlijk gezegd dat met alle technieken etc. de shows ook elk jaar beter zouden worden daarna. Dat viel een béétje tegen + in beide jaren een duidelijke winnaar vooraf.
Dat het min of meer al vast lag dat Zweden ging winnen hielp daar natuurlijk ook niet echt bij. Plus dat de kwaliteit in de breedte ook niet heel erg over hield.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn enthousiasme was vorig jaar zowat compleet weg dat ik dacht, misschien moet ik volgend jaar van te voren niets meer luisteren want dit is toch ook niet best.![]()
Maar goed dat kwam ook wel door onze eigen inzending denk ik. En Zweden komt ook vast met een topshow dus dit jaar wordt vast weer leuker.
Lief dat je het weekend niet meteen voor iedereen afsluit! Welterusten!quote:Op zondag 14 januari 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wens jullie nog een fijn resterend weekend. Ik ga richting bedje.
Oh vast niet iedereen, maar het contrast tussen Rotterdam en Italië was wel heel groot.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar zou de kwaliteit van de shows mensen echt enthousiaster of minder enthousiast maken?
Oké ik ben natuurlijk oud dus ik ben nog gewend aan behoorlijk simpele shows.
Uiteraard heeft dat er alles mee te maken. Anders had je gewoon een hele nacht doorgehaald. Maar die @Strani weer he, daardoor moeten we jou weer missenquote:Op zondag 14 januari 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel gesprek over hoe er te weinig gepost wordt, komt hij vervolgens met zo'n mededeling.![]()
Daar ben ik natuurlijk helemaal stil van, ik weet niet eens meer wat te posten dus ik denk dat ik maar meteen naar bed ga.![]()
(dat heeft natuurlijk alles te maken met boos zijn en niks met het feit dat straks mijn wekker weer vroeg gaat, dat begrijp je)
zo ben ik.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief dat je het weekend niet meteen voor iedereen afsluit! Welterusten!
Inderdaad dit heeft ook zeker niet meegeholpenquote:Op zondag 14 januari 2024 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het min of meer al vast lag dat Zweden ging winnen hielp daar natuurlijk ook niet echt bij. Plus dat de kwaliteit in de breedte ook niet heel erg over hield.
En dat dan ook nog twee jaar op een rij. Oekraïne was ook al zo'n uitgemaakte zaak. En ook toen was het in de breedte qua liedjes niet heel erg boeiend. Waarbij de show zelf door de Italianen ook nog eens heel erg matig was. Gelukkig was die afgelopen jaar dan wel weer goed.
quote:Op zondag 14 januari 2024 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel gesprek over hoe er te weinig gepost wordt, komt hij vervolgens met zo'n mededeling.![]()
Daar ben ik natuurlijk helemaal stil van, ik weet niet eens meer wat te posten dus ik denk dat ik maar meteen naar bed ga.![]()
(dat heeft natuurlijk alles te maken met boos zijn en niks met het feit dat straks mijn wekker weer vroeg gaat, dat begrijp je)
Ja, in Zweden wordt het ongetwijfeld prima, zeker zo 50 jaar na Waterloo. Maar ik vraag me nog altijd af hoe dit gaat zijn als Georgië of Letland ofzo per ongeluk eens wint. Dan staat de pers vast niet zo te trappelen voor dure reportages op locatie, en lijdt de aandacht daaronder.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn enthousiasme was vorig jaar zowat compleet weg dat ik dacht, misschien moet ik volgend jaar van te voren niets meer luisteren want dit is toch ook niet best.![]()
Maar goed dat kwam ook wel door onze eigen inzending denk ik. En Zweden komt ook vast met een topshow dus dit jaar wordt vast weer leuker.
Het hoogtepunt van Rotterdam was inderdaad lastig op te volgen ja. Is ook de enige editie geweest waar ik buiten de liedjes en de drie uitzendingen zelf andere dingen heb gekeken (die interviews met de kandidaten van Nikie, de loting etc.). Plus dat de kwaliteit in de breedte dat jaar ook heel erg hoog was.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:17 schreef Em31 het volgende:
En daarnaast, Rotterdam was voor ons ook wel een extreem hoogtepunt en ik dacht eerlijk gezegd dat met alle technieken etc. de shows ook elk jaar beter zouden worden daarna. Dat viel een béétje tegen + in beide jaren een duidelijke winnaar vooraf.
Ik snap daar dus ook helemaal niets van. Denk dat de meeste delegaties al het gezeur tijdens de repetities zo erg vonden dat ze dit ervoor over hebben?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, in Zweden wordt het ongetwijfeld prima, zeker zo 50 jaar na Waterloo. Maar ik vraag me nog altijd af hoe dit gaat zijn als Georgië of Letland ofzo per ongeluk eens wint. Dan staat de pers vast niet zo te trappelen voor dure reportages op locatie, en lijdt de aandacht daaronder.
Sowieso vind ik het wel vreemd dat je als evenement met negencijferige kijkersaantallen elke vorm van hype vooraf nu laat verdwijnen, en je voor je publiek toch in zo’n zelfde situatie als The Passion/Prinsengrachtconcert/Domino Day/enz komt, waarin mensen uiteindelijk wel kijken, maar hooguit vanuit een “oh, ik wist niet eens dat dat vandaag was”-benadering.
Kwaliteit en simpel hoeft niet tegenover elkaar te staan he. Vooral buiten Nederland vond men de show in Rotterdam juist relatief simpel, maar wel strak in elkaar zitten (velen misten dan wel weer de obligate humor).quote:Op zondag 14 januari 2024 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar zou de kwaliteit van de shows mensen echt enthousiaster of minder enthousiast maken?
Oké ik ben natuurlijk oud dus ik ben nog gewend aan behoorlijk simpele shows.
Nou ja, ik denk dat we ook niet moeten onderschatten hoe zeer de ESF-organisatie zelf in een enorme bubbel zit. Die organiseren de liveshows vanuit de organisatiestad, waar ze vanuit het raam duizenden mensen zien feesten en bij de repetities de meeste landen tot een prachtig eindproduct zien komen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap daar dus ook helemaal niets van. Denk dat de meeste delegaties al het gezeur tijdens de repetities zo erg vonden dat ze dit ervoor over hebben?
Maarja blijkbaar elk jaar weer populairder, vooral bij een jongere doelgroep, dus missie geslaagd? Die eerste repetitie gesloten vind ik helemaal niet gek, maar daarna wil je als land zelf toch ook hype creëren.
Rotterdam heeft dan ook wel 70 jaar ervaring met dingen er beter uit te laten zien dan ze zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:30 schreef Em31 het volgende:
Achteraf gezien was alle augmented reality in Rotterdam best wel bizar. Ik dacht namelijk dat dat helemaal een ding zou worden, maar we hebben op een paar kleine dingetjes dit helemaal niet meer gezien. Nou hadden ze ook wat extra tijd, maar op dat moment had ik niet altijd door dat dat eigenlijk behoorlijk speciaal was.
Shots firedquote:Op zondag 14 januari 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Rotterdam heeft dan ook wel 70 jaar ervaring met dingen er beter uit te laten zien dan ze zijn.
Leen Huijzer als het ultieme voorbeeld inderdaad.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Rotterdam heeft dan ook wel 70 jaar ervaring met dingen er beter uit te laten zien dan ze zijn.
Die zouden we een lied moeten laten zingen om FOK! te redden. You Never FOK! Alone.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leen Huijzer als het ultieme voorbeeld inderdaad.
Ohjaaquote:Op zondag 14 januari 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we ook niet moeten onderschatten hoe zeer de ESF-organisatie zelf in een enorme bubbel zit. Die organiseren de liveshows vanuit de organisatiestad, waar ze vanuit het raam duizenden mensen zien feesten en bij de repetities de meeste landen tot een prachtig eindproduct zien komen.
Dan is het toch wat moeilijker om vanuit iemand 1000 km verderop te redeneren. Zo vond onze Twan dat idee van de BBC dat ze vooraf hadden doorgesproken met alle artiesten op het podium, om zo de kandidaten aan te kondigen die doorgingen naar de finale, een fantastisch idee. Terwijl iedere joker wel kon uitleggen dat dat een stompzinnig plan was.
Toch leuk dat een Duits bedrijf daarvoor verantwoordelijk wasquote:Op zondag 14 januari 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Deutsche Pünktligkeit hèquote:Op zondag 14 januari 2024 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch leuk dat een Duits bedrijf daarvoor verantwoordelijk was
Snap dat ook niet nee. Maar ik denk dat het komt omdat er toch wel genoeg mensen kijken. Pas als ze miljoenen kijkers verliezen zullen ze waarschijnlijk pas gaan denken dat ze het anders moeten doen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap daar dus ook helemaal niets van. Denk dat de meeste delegaties al het gezeur tijdens de repetities zo erg vonden dat ze dit ervoor over hebben?
Maarja blijkbaar elk jaar weer populairder, vooral bij een jongere doelgroep, dus missie geslaagd? Die eerste repetitie gesloten vind ik helemaal niet gek, maar daarna wil je als land zelf toch ook hype creëren.
Nog niet neequote:Op zondag 14 januari 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zouden we een lied moeten laten zingen om FOK! te redden. You Never FOK! Alone.
Tom Odell dan misschien met Another FOK!quote:
Ja, wat Radio 2 doet met de Top 2000 is eigenlijk een wonder natuurlijk. In de bovenste helft van de lijst gebeurt al 10 jaar nauwelijks iets bijzonders, en iedereen blijft enthousiast luisterenquote:Op zondag 14 januari 2024 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap dat ook niet nee. Maar ik denk dat het komt omdat er toch wel genoeg mensen kijken. Pas als ze miljoenen kijkers verliezen zullen ze waarschijnlijk pas gaan denken dat ze het anders moeten doen.
Als je dan andersom bijvoorbeeld kijkt hoe Radio 2 toch steeds weer de boel goed weet te hypen, zodat erg ook echt al enthousiasme vooraf ontstaat.
Ik hoor het op de een of andere manier op zijn Zwitsers uitgesproken. Nou daar wordt je ook niet heel vrolijk vanquote:Op zondag 14 januari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Van de Duitse wiki:
"Pünktlichkeit ist das präzise Einhalten eines festgesetzten, vereinbarten Termins oder Zeitpunkts. Pünktlichkeit gilt in manchen Gesellschaften als menschliche Tugend."
Ik kan het niet helpen dit met redelijk agressief-autoritaire toon te lezen in m'n hoofd.
Nou ze hebben het geluk dat ze iets hebben gevonden dat na een aantal jaar een associatie opwekt met de kerst en dat het dus inmiddels voor veel mensen een kersttraditie is geworden waar ze graag aan vast willen houden.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wat Radio 2 doet met de Top 2000 is eigenlijk een wonder natuurlijk. In de bovenste helft van de lijst gebeurt al 10 jaar nauwelijks iets bijzonders, en iedereen blijft enthousiast luisteren
Al moeten ze wel een klein beetje oppassen dat ze het niet te veel gaan uitmelken.
Een Zwitserse schoolmeester met lineaal in de handquote:Op zondag 14 januari 2024 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor het op de een of andere manier op zijn Zwitsers uitgesproken. Nou daar wordt je ook niet heel vrolijk van
Je kunt het ook op zijn Rammstein’s lezen. Hier zit wel een coupletje van een nieuwe hit in.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Van de Duitse wiki:
"Pünktlichkeit ist das präzise Einhalten eines festgesetzten, vereinbarten Termins oder Zeitpunkts. Pünktlichkeit gilt in manchen Gesellschaften als menschliche Tugend."
Ik kan het niet helpen dit met redelijk agressief-autoritaire toon te lezen in m'n hoofd.
Dat zou dan wel de Duitse versie van Killing in the Name worden denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kunt het ook op zijn Rammstein’s lezen. Hier zit wel een coupletje van een nieuwe hit in.
Ja het is knap dat ze na zoveel jaren nog steeds zo populair zijn dan wel populairder. Veel grote evenementen/programma's etc. zijn in de tussentijd wel behoorlijk weggezakt of gestopt. Serious Request bijvoorbeeld, al doen die het de laatste jaren wel ok.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wat Radio 2 doet met de Top 2000 is eigenlijk een wonder natuurlijk. In de bovenste helft van de lijst gebeurt al 10 jaar nauwelijks iets bijzonders, en iedereen blijft enthousiast luisteren
Al moeten ze wel een klein beetje oppassen dat ze het niet te veel gaan uitmelken.
Dat laatste is zeker een dingetje ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het is knap dat ze na zoveel jaren nog steeds zo populair zijn dan wel populairder. Veel grote evenementen/programma's etc. zijn in de tussentijd wel behoorlijk weggezakt of gestopt. Serious Request bijvoorbeeld, al doen die het de laatste jaren wel ok.
Oppassen voor het uitmelken klopt ja. Maar denk wel dat ze daar wel goed opletten. Denk dat ze, ondanks de populariteit, die extra 500 ook echt eenmalig zullen houden.
Daarbij aangetekend dat er uiteraard genoeg aan te merken is op de Top 2000. Met name de willekeur van de keuzelijst blijft wel een enigma.
Ja, al heeft het ESF ook wel het USP van de jaarlijkse landenwedstrijd in de muziek in mei.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ze hebben het geluk dat ze iets hebben gevonden dat na een aantal jaar een associatie opwekt met de kerst en dat het dus inmiddels voor veel mensen een kersttraditie is geworden waar ze graag aan vast willen houden.
Ben ik even niet bekend mee geloof ik?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al heeft het ESF ook wel het USP van de jaarlijkse landenwedstrijd in de muziek in mei.
Neuh die zijn niet zozeer streng', tenzij ze er geld aan kunnen verdienen. Dus dat valt wel mee. Maar het maakt het Duits nog lelijker. Al kan het altijd erger.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Een Zwitserse schoolmeester met lineaal in de hand
Dat het ESF net als de Top 2000 niet echt zou lijden onder kopieën, en mensen vanwege het internationale karakter toch wel kijken.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik even niet bekend mee geloof ik?
Klopt. Het werkt vooral ook omdat het die week is.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ze hebben het geluk dat ze iets hebben gevonden dat na een aantal jaar een associatie opwekt met de kerst en dat het dus inmiddels voor veel mensen een kersttraditie is geworden waar ze graag aan vast willen houden.
Russisch snap ik nog wel persoonlijk maar Hebreeuws mooi? Nee.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neuh die zijn niet zozeer streng', tenzij ze er geld aan kunnen verdienen. Dus dat valt wel mee. Maar het maakt het Duits nog lelijker. Al kan het altijd erger.
Hoorde laatst iemand zeggen dat die Hebreeuws en Russisch wilde leren, omdat het zulke mooie talen zijn. Nou bij die gedachte ging er wel een stukje dood bij mij van binnen
Ja nee die hele wedstrijd bedoelde ikquote:Op zondag 14 januari 2024 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het ESF net als de Top 2000 niet echt zou lijden onder kopieën, en mensen vanwege het internationale karakter toch wel kijken.
Russisch is inderdaad wel minder erg dan Hebreeuws. Maar het is alsnog wel erg hard en direct. Soort Duits in het kwadraat.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Russisch snap ik nog wel persoonlijk maar Hebreeuws mooi? Nee.
Het hangt wel allemaal af van context denk ik, Russisch sowieso. Het kan van een wat zachtere persoon ook heel lieflijk klinken.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Russisch is inderdaad wel minder erg dan Hebreeuws. Maar het is alsnog wel erg hard en direct. Soort Duits in het kwadraat.
Ja. Daarom blijft de Tour de France ook zoveel populairder dan de rest.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat het ESF net als de Top 2000 niet echt zou lijden onder kopieën, en mensen vanwege het internationale karakter toch wel kijken.
Hoewel het Regio Songfestival internationaal toch ook een geduchte tegenstander zou kunnen worden. Zolang Groningen niet elk jaar wint, natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarom blijft de Tour de France ook zoveel populairder dan de rest.
Nou ja lieflijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hangt wel allemaal af van context denk ik, Russisch sowieso. Het kan van een wat zachtere persoon ook heel lieflijk klinken.
Die Groningse inzending is wel de enige die ik nu nog zou kunnen reproducerenquote:Op zondag 14 januari 2024 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel het Regio Songfestival internationaal toch ook een geduchte tegenstander zou kunnen worden. Zolang Groningen niet elk jaar wint, natuurlijk.
Scars lied in het Hebreeuws maakt het sowieso extra engquote:Op zondag 14 januari 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Het hangt wel allemaal af van context denk ik, Russisch sowieso. Het kan van een wat zachtere persoon ook heel lieflijk klinken.
Oh jeequote:Op zondag 14 januari 2024 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Scars lied in het Hebreeuws maakt het sowieso extra eng
Boh, ik heb lekker lopen schreeuwen vanavond bij de karaoke op de FOK!Top 2000 meetquote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je een dag na je inhaalverjaardag een uitwedstrijd karaoke tegen @:billdauterive moet spelen ofzo. Dan ga je er keihard af natuurlijk.
Ja dat hoorden we hier zelfs nog.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, ik heb lekker lopen schreeuwen vanavond bij de karaoke op de FOK!Top 2000 meet
Waterloo?quote:Op zondag 14 januari 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was de enige van ESF die er aanwezig was!Nu hebben we maar 1 songfestivalliedje gekaraoked.
Ga ik voor Door de windquote:
Wat zullen we eten?quote:
DE GROENTEMAN!quote:Op maandag 15 januari 2024 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zullen we eten?
Cha Cha Cha
Wie zal dat weten?
Wie is de man die mij dat zeggen kan?
Bijna goedquote:Op maandag 15 januari 2024 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zullen we eten?
Cha Cha Cha
Wie zal dat weten?
Wie is de man die mij dat zeggen kan?
quote:Op maandag 15 januari 2024 00:35 schreef H_T het volgende:
Altijd weer een gezellig moment
Met de lekkerste koffie die je kent
Je bent thuis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige dat we (kunnen) doen is het af en toe (niet continu) vermelden in tweets en er is sinds eind vorig jaar ook threads en insta opgestart maar vooral dat laatste heeft echt nog meer invulling van eigen, recente content nodig in de vorm van foto’s en video en dat is lastig en heeft vooral tijd nodig voordat mensen je daar vinden. En je wil er ook voor waken dat het een compleet alternatief voor het forum wordt, alhoewel we op tweets met interviews van het grote Songfestivalfeest bijvoorbeeld meer reactie kregen dan in het desbetreffende topic hier.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
@:Cee wat wordt op dit moment vanuit songfestivalforum.nl gedaan ter promotie van dit subforum?
Net als dat filmpje van:quote:Op zondag 14 januari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
Van de Duitse wiki:
Hier zag je de auto’s zo naar de verkeerde kant van de rotonde schuivenquote:Op maandag 15 januari 2024 07:29 schreef Redefine het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een vorm van ijzel. Al was het nog niet heel glad. Schijnt in andere delen van het land wel zo te zijn.
Liggen de Cowboys er nu uit?quote:Op maandag 15 januari 2024 01:57 schreef Strani het volgende:
Ik hou m'n UI zeker nog een weekjeGreen Bay 48 - 32 Dallas.
Mooi gezicht vind ik dat altijdquote:
Van de cheerleaders? Dat programma keek ik altijdquote:
Ik denk niet dat we hier moeten streven om de eerste/uitgebreidste/beste te worden met alle ESF-nieuwtjes. Daar zijn andere sites voor en daarbij is het forum toch meer een praathuis, waar langzaam gereageerd wordt op alle gebeurtenissen rond het ESF.quote:Op maandag 15 januari 2024 06:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige dat we (kunnen) doen is het af en toe (niet continu) vermelden in tweets en er is sinds eind vorig jaar ook threads en insta opgestart maar vooral dat laatste heeft echt nog meer invulling van eigen, recente content nodig in de vorm van foto’s en video en dat is lastig en heeft vooral tijd nodig voordat mensen je daar vinden. En je wil er ook voor waken dat het een compleet alternatief voor het forum wordt, alhoewel we op tweets met interviews van het grote Songfestivalfeest bijvoorbeeld meer reactie kregen dan in het desbetreffende topic hier.
Ik ga over een paar weken naar UMK en dat doe ik uit eigen interesse en met eigen budget maar ik ga zeker ook wel van de gelegenheid gebruik maken om er wat meer over te posten op de socials van het forum. (En dan zullen er vast ook weer mensen komen zeiken dat we een voorkeursbehandeling geven aan Finland maar dan mogen ze ons wel geld doneren en onze bazen bellen met de vraag of we ook energie kunnen steken in alle andere nationale voorrondes en artiesten)
Maar ik lees mee en neem alles op en besef ook dat het lastig is om met nieuws en exclusieve dingen op te boksen tegen de wiwi’s en weblogs met een klein team dat ook nog ‘gewoon’ doordeweeks werkt en alles uit eigen zak betaalt.
Hier lag een minuscuul laagje poedersuiker buiten. Al was er wel fanatiek gestrooid overal, want de straten waren gewoon zwart.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi gezicht vind ik dat altijd![]()
Hier heeft het vannacht gesneeuwd, ik werd wakker in een redelijk witte wereld. Het was wel glad op bepaalde plekken, begreep ik van New Mexico.
Die ja, maar ze zijn ook om andere dingen bekend dan alleen om hun cheerleadersquote:Op maandag 15 januari 2024 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van de cheerleaders? Dat programma keek ik altijd
Een centraal topic lijkt mij een goed ideequote:Op maandag 15 januari 2024 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hier moeten streven om de eerste/uitgebreidste/beste te worden met alle ESF-nieuwtjes. Daar zijn andere sites voor en daarbij is het forum toch meer een praathuis, waar langzaam gereageerd wordt op alle gebeurtenissen rond het ESF.
Dat heeft ook wel het vervelende bijeffect dat eigen content niet echt op waarde wordt geschat. Ik kan me voorstellen dat het niet echt dankbaar werk is om video’s te maken of lange interviews uit te schrijven, om vervolgens een paar likes te krijgen, waarna iedereen weer over gaat tot de orde van de dag. Of nog erger, dat mensen de posts wel zien, maar het vanwege de omvang ‘later nog weleens uitgebreid gaan lezen/kijken’, waarna het topic wegzakt, en de potentiële doelgroep hier wel aanwezig is, maar het vooral heel druk heeft in de SC met het Nederlands Elftal ofzo. Iets waarvoor ik zelf ook mijn arm in de lucht kan steken, omdat ik me er schuldig aan maak. Op Twitter worden de leuke dingen toch vaker geretweet, waardoor je het makkelijker meekrijgt, terwijl het hier, zeker als het in een gewoon topic staat, toch vrij snel uit beeld verdwijnt.
Ik denk dat het niet de grote oplossing is, maar als je iets wil posten over je trip naar Finland, dan zou ik beginnen om het in een los topic te zetten (of misschien een algemeen centraal topic voor alle eigen content van ons dreamteam?), dan komt het in elk geval wat prominenter in beeld.
Morgenochtend kan het hier interessant worden. In de laatste plaatselijke voorspelling die ik zag zou het komende nacht licht gaan regenen, om dan een uur ofzo voordat ik naar werk vertrek nog net even te gaan vriezen.quote:Op maandag 15 januari 2024 07:29 schreef Redefine het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een vorm van ijzel. Al was het nog niet heel glad. Schijnt in andere delen van het land wel zo te zijn.
Het is hier ook te warm voor de sneeuw om te blijven liggenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:15 schreef sportfreak het volgende:
De zon schijnt en alle vers gevallen sneeuw smelt alweer weg.
Oei, dat kan inderdaad gevaarlijk zijn. Ik moet morgen ook vroeg op pad (niet zo vroeg als jij denk ikquote:Op maandag 15 januari 2024 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Morgenochtend kan het hier interessant worden. In de laatste plaatselijke voorspelling die ik zag zou het komende nacht licht gaan regenen, om dan een uur ofzo voordat ik naar werk vertrek nog net even te gaan vriezen.
Altijd een leuke combinatie.
Goede Blue Monday postquote:Op maandag 15 januari 2024 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
Leuk die sneeuw, maar ik heb liever dat het even droog is als ik boodschappen ga doen. Ik vind het altijd zo irritant om m'n kratje met boodschappen door de regen/sneeuw te tillen.
Duidelijk! Dank je wel en goed om te horen dat jullie er mee bezig zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 06:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Het enige dat we (kunnen) doen is het af en toe (niet continu) vermelden in tweets en er is sinds eind vorig jaar ook threads en insta opgestart maar vooral dat laatste heeft echt nog meer invulling van eigen, recente content nodig in de vorm van foto’s en video en dat is lastig en heeft vooral tijd nodig voordat mensen je daar vinden. En je wil er ook voor waken dat het een compleet alternatief voor het forum wordt, alhoewel we op tweets met interviews van het grote Songfestivalfeest bijvoorbeeld meer reactie kregen dan in het desbetreffende topic hier.
Ik ga over een paar weken naar UMK en dat doe ik uit eigen interesse en met eigen budget maar ik ga zeker ook wel van de gelegenheid gebruik maken om er wat meer over te posten op de socials van het forum. (En dan zullen er vast ook weer mensen komen zeiken dat we een voorkeursbehandeling geven aan Finland maar dan mogen ze ons wel geld doneren en onze bazen bellen met de vraag of we ook energie kunnen steken in alle andere nationale voorrondes en artiesten)
Maar ik lees mee en neem alles op en besef ook dat het lastig is om met nieuws en exclusieve dingen op te boksen tegen de wiwi’s en weblogs met een klein team dat ook nog ‘gewoon’ doordeweeks werkt en alles uit eigen zak betaalt.
Nee van de American Football-spelersquote:Op maandag 15 januari 2024 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van de cheerleaders? Dat programma keek ik altijd
De bekendste van de VS!quote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee van de American Football-spelersMaar ze zullen vast ook cheerleaders hebben ja.
Ik denk dat dat ook wel een reden is waarom de Cowboys ook de meest gehate ploeg van de VS isquote:
Zwaar leven en alles.quote:
Geïnspireerd door dit verhaal heb ik (min of meer) hetzelfde gedaan, in de droogte naar de supermarkt gelopen en lichte sneeuw/hagel op de terugweg. Alleen ging ik niet naar de Jumbo, maar naar de Lidl en had ik een rugtas ipv een kratje.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zwaar leven en alles.
Het was droog toen ik naar de Jumbo ging, maar niet toen ik eruit kwam. Lekker bijna onderuit gaan op de parkeerplaats. Heerlijk.
Gezellig en welkom!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Het sneeuwt ook in Delft, en hoi, ik waai jullie slowchat in. Schijnt dat jullie nieuwe mensen zoeken, als ik zo terug lees.
Ik was op zoek naar een Nederlands forum over ESF als aanvulling op mijn dagelijkse reddit scroll. ESF-week is mijn happy week, en verder weet ik op dit moment niet te melden.
Jaaaa leuk!! Welkomquote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Het sneeuwt ook in Delft, en hoi, ik waai jullie slowchat in. Schijnt dat jullie nieuwe mensen zoeken, als ik zo terug lees.
Ik was op zoek naar een Nederlands forum over ESF als aanvulling op mijn dagelijkse reddit scroll. ESF-week is mijn happy week, en verder weet ik op dit moment niet te melden.
Welkom! Het is hier heel gezellig schijntquote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Gelijk de vraag der ESF-vragen: favoriete ESF-inzending ooit?quote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Leuk, wees welkom!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Goede vraag!!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelijk de vraag der ESF-vragen: favoriete ESF-inzending ooit?
Als artiest hebben we wel Baby Lasagna nu, al hoeft dat natuurlijk niet met rundvlees te zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:57 schreef Em31 het volgende:
We missen nu alleen nog iemand uit de categorie rundvlees
Go_A - Shum. Vond Solovey in 2020 erg intrigrerend en was blij verrast dat ze weer meededen in 2021. Ik heb ze 1 keer live gezien en de volgende staat op de planning!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelijk de vraag der ESF-vragen: favoriete ESF-inzending ooit?
Het zou inderdaad kunnen dat we dan ook meteen te maken hebben met paardenvlees.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Als artiest hebben we wel Baby Lasagna nu, al hoeft dat natuurlijk niet met rundvlees te zijn.
Welkom! Als je het leuk vindt kan je het vriendenboekje boven de SC in te vullen. Dan krijgt die ook weer eens een schopquote:Op maandag 15 januari 2024 16:00 schreef Kippendij het volgende:
[..]
Go_A - Shum. Vond Solovey in 2020 erg intrigrerend en was blij verrast dat ze weer meededen in 2021. Ik heb ze 1 keer live gezien en de volgende staat op de planning!
Mijn guilty pleasure is "You are the only one" (Sergey Lazarev, Rusland 2016)
En onder de douche zing ik te vaak heel vals "We got love" van Jessica Mauboy. (Australie 2018)
Ik ben in 2012 gaan kijken, overigens.
done!quote:Op maandag 15 januari 2024 16:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welkom! Als je het leuk vindt kan je het vriendenboekje boven de SC in te vullen. Dan krijgt die ook weer eens een schop
Ha welkomquote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Dit snappen demense niet Emquote:Op maandag 15 januari 2024 15:57 schreef Em31 het volgende:
We missen nu alleen nog iemand uit de categorie rundvlees
Dat jij het niet snapt betekent niet dat de rest het ook niet snapt hèquote:
Nee okéquote:Op maandag 15 januari 2024 16:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt betekent niet dat de rest het ook niet snapt hè
nee, ik kende FOK al wel, en voor dit soort dingen is het wel een handig platform.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:46 schreef Strani het volgende:
@:kippendij hoe kwam je eigenlijk hier terecht? Gewoon via Google?
Ja dat is overal wel een beetje zo hè.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:49 schreef Kippendij het volgende:
[..]
nee, ik kende FOK al wel, en voor dit soort dingen is het wel een handig platform.
Maar het sentiment eerder in dit topic over dat fora uitdoven, en echt niet alleen FOK, dat herken ik wel.
Hallo en welkomquote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Ik waardeer je inzet, maar het is niet verplicht alle delen van de SC terug te lezenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:37 schreef Kippendij het volgende:
Dank je, ik heb nog wel wat bij te lezen!
Zijn maar 695.300 posts hoor, kan je in een maand of twee prima allemaal gelezen hebbenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Hallo en welkom!
[..]
Ik waardeer je inzet, maar het is niet verplicht alle delen van de SC terug te lezen
Ons stukje varken is wel vaak afwezig, maar ik denk dat over het algemeen de meesten dit nog wel snappen!quote:
Ja die komt alleen nog maar hier melden tegenwoordig als 'ie weer aan het live vloggen is vanuit de kerkquote:Op maandag 15 januari 2024 17:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ons stukje varken is wel vaak afwezig, maar ik denk dat over het algemeen de meesten dit nog wel snappen!
Als je heel hard Disney roept schijnt hij ineens op te duiken, dat is wel handigquote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die komt alleen nog maar hier melden tegenwoordig als 'ie weer aan het live vloggen is vanuit de kerk
Relinfluencer is het.
Oh goeiequote:Op maandag 15 januari 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je heel hard Disney roept schijnt hij ineens op te duiken, dat is wel handig
Valt toch wel mee? Over het algemeen gedraagt hij zich keurig. Ik zou hem geen rel-influencer noemenquote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die komt alleen nog maar hier melden tegenwoordig als 'ie weer aan het live vloggen is vanuit de kerk
Relinfluencer is het.
Als wij die jongen niet enigszins onder controle hielden per DM, dan was hij allang jullie worst nightmare geweest H_Tquote:Op maandag 15 januari 2024 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Over het algemeen gedraagt hij zich keurig. Ik zou hem geen rel-influencer noemen
Dat is wel een recept voor flinke gladheid. Zolang het maar niet zo glad wordt als begin december 2022. Toen kon ik niet eens naar huis fietsen, omdat mijn fiets al weg gleed terwijl ik m neerzette op straat. En met lopen naar huis was het echt stapje voor stapje. Wonder bij wonder ben ik toen zonder vallen thuis gekomen. Nog nooit zo glad meegemaakt als toenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Morgenochtend kan het hier interessant worden. In de laatste plaatselijke voorspelling die ik zag zou het komende nacht licht gaan regenen, om dan een uur ofzo voordat ik naar werk vertrek nog net even te gaan vriezen.
Altijd een leuke combinatie.
Welkomquote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Ja. Want een slot op deur om de boel dicht te houden hebben we al genoeg.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk een creatieve rechtsbuiten!
#zellufonderzoekdoenquote:Op maandag 15 januari 2024 18:06 schreef Arizona het volgende:
Volgens buienradar is het hier nu droog; toen ik echter warm ingepakt en wel de zojuist voordeur opende voor een wandelingetje, bleek het hard te sneeuwen en te ijzelen
Haha, heeft buienradar je weer gefopt.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:06 schreef Arizona het volgende:
Volgens buienradar is het hier nu droog; toen ik echter warm ingepakt en wel de zojuist voordeur opende voor een wandelingetje, bleek het hard te sneeuwen en te ijzelen
Ik neem aan dat jij dit elk jaar minstens twee keer doet.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn maar 695.300 posts hoor, kan je in een maand of twee prima allemaal gelezen hebben
Zó glad hoop ik het niet te krijgen idd, want ik ga met de auto en ik heb geen idee hoe oud mijn banden zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een recept voor flinke gladheid. Zolang het maar niet zo glad wordt als begin december 2022. Toen kon ik niet eens naar huis fietsen, omdat mijn fiets al weg gleed terwijl ik m neerzette op straat. En met lopen naar huis was het echt stapje voor stapje. Wonder bij wonder ben ik toen zonder vallen thuis gekomen. Nog nooit zo glad meegemaakt als toen
Jahoor, bijna deze maandag overleefd.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Kunnen jullie het nog hebben nu het avond is?
Op je banden staat een code van vier cijfers. Die code geeft precies aan in welke week van welk jaar ze gemaakt zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó glad hoop ik het niet te krijgen idd, want ik ga met de auto en ik heb geen idee hoe oud mijn banden zijn.
Kijk, dat is handig om te weten.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Op je banden staat een code van vier cijfers. Die code geeft precies aan in welke week van welk jaar ze gemaakt zijn
Het houdt niet opquote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik las eerst: als het klaar komt.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
Ik heb sinds kort een nekmassageapparaat voor als ik te gespannen heb gezeten. Het voelt een beetje dom om om met zo'n trillend ding om te zitten, maar het voelt wel beter als het klaar is
Wat jij met dingen in je nek doet moet je zelf weten.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las eerst: als het klaar komt.![]()
Leuk, welkom!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Kippendij het volgende:
Jouw guilty pleasurequote:Op maandag 15 januari 2024 16:00 schreef Kippendij het volgende:
[..]
Go_A - Shum. Vond Solovey in 2020 erg intrigrerend en was blij verrast dat ze weer meededen in 2021. Ik heb ze 1 keer live gezien en de volgende staat op de planning!
Mijn guilty pleasure is "You are the only one" (Sergey Lazarev, Rusland 2016)
En onder de douche zing ik te vaak heel vals "We got love" van Jessica Mauboy. (Australie 2018)
Ik ben in 2012 gaan kijken, overigens.
Waar het hoofd vol van is..quote:Op maandag 15 januari 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las eerst: als het klaar komt.![]()
Zeg me dat het goedkomtquote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
De nek vooral.quote:
Ik zou het graag willen Arizona, maar ik zou niet weten waar de stukjes toekomst liggenquote:
Jazeker en dan hou ik in een Excel bij met welke oude posts ik iedereen hier kan bedreigenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dit elk jaar minstens twee keer doet.
Niet geklikt, anders voel ik me oud.quote:
Ik ben heel benieuwd.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker en dan hou ik in een Excel bij met welke oude posts ik iedereen hier kan bedreigen
Ze haalde in ieder geval haar spullen wegquote:
Ja, maar ik ben niet met de fiets gegaan. De straten zijn glad als er niet is gestrooid maar waar is gestrooid is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:58 schreef H_T het volgende:
Veiligheidscheck: hoe is de sneeuw bij jullie? Kunnen jullie allemaal nog de deur uit als je dat zou willen?
Zelfs hier ligt een half laagje poedersneeuw nu, maar ik kies ervoor om thuis te werken vandaag, zag ook dat er veel OV verstoringen warenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:58 schreef H_T het volgende:
Veiligheidscheck: hoe is de sneeuw bij jullie? Kunnen jullie allemaal nog de deur uit als je dat zou willen?
Ik ben 15 minuten te laat op mijn werk gekomen. De wegen waar ik normaal langs ga waren niet gestrooid dus moest ik omrijden. Mijn baas begreep het gelukkig wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:58 schreef H_T het volgende:
Geen sneeuw hier. Maar wel koud. Ik blijf binnen, want ik hoef de deur niet uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:58 schreef H_T het volgende:
In onze straat was het erg glad, verder was het wel druk op de weg maar goed te doenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:58 schreef H_T het volgende:
Vorige week zag het er nog naar uit dat ik dit kon doen, ware het niet dat ik plots 3 fysieke afspraken in mijn agenda geplempt kreegquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:16 schreef Kippendij het volgende:
Laagje sneeuw ziet er schattig uit, maar ik moet fietsen naar mijn werk, dus besloten om dat lekker vanuit huis te doen, Slofjes aan, een nette trui en een fleece pyamabroek en ik ben prima voor vandaag,
Plemp ze gewoon terug. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vorige week zag het er nog naar uit dat ik dit kon doen, ware het niet dat ik plots 3 fysieke afspraken in mijn agenda geplempt kreegGelukkig donderdag gewoon thuis dus 1/3 dagen kantoor mag ik eigenlijk niet om zeuren
Waarheidquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Plemp ze gewoon terug. Dat zal ze leren.
Jaaa maar met mijn leidinggevende is dat niet handig. Dan sta ik straks op straatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Plemp ze gewoon terug. Dat zal ze leren.
Dan sta ik tenminste niet meer alleen op straat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa maar met mijn leidinggevende is dat niet handig. Dan sta ik straks op straat
Heb je nog iets lopen waar je op kan hopen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan sta ik tenminste niet meer alleen op straat.
Ik heb momenteel geen sollicitaties uitstaan. Ik ben bang dat het deze maand netwerken wordt om aan de voorwaarden van het UWV te voldoen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog iets lopen waar je op kan hopen?
Is het nog een voorwaarde dat je sollicitatie enigszins realistisch is? Anders gewoon lekker op een directeursfunctie solliciterenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen sollicitaties uitstaan. Ik ben bang dat het deze maand netwerken wordt om aan de voorwaarden van het UWV te voldoen.
Genoeg mensen die op burgemeestersfuncties solliciterenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog een voorwaarde dat je sollicitatie enigszins realistisch is? Anders gewoon lekker op een directeursfunctie solliciteren
"Beste Rotterdam,quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Genoeg mensen die op burgemeestersfuncties solliciterenEr komt een plekje vrij in Rotterdam
doe je met deze post nu ook al, toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen sollicitaties uitstaan. Ik ben bang dat het deze maand netwerken wordt om aan de voorwaarden van het UWV te voldoen.
Ik zat net in het begin van de sneeuwval, dus veel lag er niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:58 schreef H_T het volgende:
Als ik het me goed herinner is er wel iets van een voorwaarde dat je wel je best moet doen oid, dus waarschijnlijk gaan ze wel wat sputteren bij deze poging.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
"Beste Rotterdam,
Mij is ter ore gekomen dat u een nieuwe burgemeester zoekt. Ik vind me zelf totaal niet geschikt en ben niet gemotiveerd, maar omdat het UWV erop staat dat ik ergens op solliciteer meld ik me bij deze toch aan als kandidaat voor de functie.
Gr gr,
Cyan9"
Op dat mooie eiland Terschelling ook. En daarna kan Cyan via Castricum wel naar Rotterdam doorstromen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Genoeg mensen die op burgemeestersfuncties solliciterenEr komt een plekje vrij in Rotterdam
Dan vervangen we 'totaal niet geschikt' door 'een interessante keuze' en 'niet gemotiveerd' door 'iemand die efficiënt werken hoog in het vaandel heeft'. Dan zijn we er wel toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is er wel iets van een voorwaarde dat je wel je best moet doen oid, dus waarschijnlijk gaan ze wel wat sputteren bij deze poging.
Ik weet niet of het UWV het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:29 schreef Kippendij het volgende:
[..]
doe je met deze post nu ook al, toch?
Ik heb een gesprek gehad met het UWV, ze weten waar ik naar opzoek ben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog een voorwaarde dat je sollicitatie enigszins realistisch is? Anders gewoon lekker op een directeursfunctie solliciteren
Ik heb de juiste achtergrond, ik ben een kind van het eiland.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op dat mooie eiland Terschelling ook. En daarna kan Cyan via Castricum wel naar Rotterdam doorstromen.
Ik denk meer dat we je nog net tolereren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nog ben is denk ik wel genoeg bewijs dat het waar is.
Ik heb 'm altijd naast me staan totdat ik de indruk krijg dat het te vol begint te worden. Maar verder heb ik ook nog nooit echt gehad dat iemand de tas niet optilde als ik op die plek wilde zitten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:25 schreef Yesse het volgende:
Was hier niet iemand met haat jegens mensen die in de trein hun tas op de stoel naast zich zetten? Ik ben net gaan zitten op de stoel van de tas bij iemand die aan de buitenkant zat en haar tas op de binnenste stoel had staanwel in de (overvolle) metro
Wat ik echt heel knap van jullie vind.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat we je nog net tolereren.
Ik vind het ook heel knap van ons.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik echt heel knap van jullie vind.
Niets mis met het heroverwegen van je ambities!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek gehad met het UWV, ze weten waar ik naar opzoek ben.
Om je gerust te stellen, ik negeer alle DM's. Er is mij nooit verteld dat ik die honderden klachten ook daadwerkelijk moet oppakken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk wel dat steeds minder van jullie reageren op m'n DM's. Ik wil echt alleen maar praten
Dat lijkt mij wel goed genoeg ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan vervangen we 'totaal niet geschikt' door 'een interessante keuze' en 'niet gemotiveerd' door 'iemand die efficiënt werken hoog in het vaandel heeft'. Dan zijn we er wel toch?
* Stuurt z'n klacht over de naaktfoto's van @Redefine alsnog naar @H_Tquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen, ik negeer alle DM's. Er is mij nooit verteld dat ik die honderden klachten ook daadwerkelijk moet oppakken.
Dit is letterlijk wat kan (of je het wordt is een tweede)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:26 schreef H_T het volgende:
[..]
"Beste Rotterdam,
Mij is ter ore gekomen dat u een nieuwe burgemeester zoekt. Ik vind me zelf totaal niet geschikt en ben niet gemotiveerd, maar omdat het UWV erop staat dat ik ergens op solliciteer meld ik me bij deze toch aan als kandidaat voor de functie.
Gr gr,
Cyan9"
Ja doe ik ook zo. Nu was de hele metro al vol en stonden er al mensenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm altijd naast me staan totdat ik de indruk krijg dat het te vol begint te worden. Maar verder heb ik ook nog nooit echt gehad dat iemand de tas niet optilde als ik op die plek wilde zitten.
Ik wijs meestal gewoon vrij dwingend naar de tasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is letterlijk wat kan (of je het wordt is een tweede)
[..]
Ja doe ik ook zo. Nu was de hele metro al vol en stonden er al mensenIk vraag het ook gewoon. Liever zitten dan staan (ik moet een eindje blijven zitten)
Men wil gewoon geen ruzie met jouquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wijs meestal gewoon vrij dwingend naar de tasMisschien helpt het ook dat ik een vrij grote jongen ben.
gewoon proberen. Moet je nog steeds ook de naam van de "genetwerkte" noemen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het UWV het daar mee eens is.
Voor je het weet heb je een nieuwe Spaans - Nederlandse oorlog van tig jaar.quote:
Dat weet ik eigenlijk niet, ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef Kippendij het volgende:
[..]
gewoon proberen. Moet je nog steeds ook de naam van de "genetwerkte" noemen?
Ik geef je wel een lijstje schuilnamen die ik zelf ook regelmatig gebruik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, ik vermoed van wel.
Ahh balen! Hoe voel je je?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb corona.
Eigenlijk zou ik naar mijn oma gaan, maar omdat ik me niet helemaal lekker voel, deed ik maar een testje en daar zie ik ineens twee streepjes staan.
Meh. Irritant.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb corona.
Eigenlijk zou ik naar mijn oma gaan, maar omdat ik me niet helemaal lekker voel, deed ik maar een testje en daar zie ik ineens twee streepjes staan.
Meh. Irritant.
Lichamelijk gaat het wel ok. Het voelt alsof mijn hoofd een beetje opgeblazen is (alsof mijn schedel tegen mijn hersenen drukt, als dat logisch klinkt?) en dat was ook de reden dat ik dat testje deed, want dat heb ik nooit. Ook heb ik licht keelpijn, maar dat is alles.quote:
Beterschap Billquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb corona.
Meh. Irritant.
Wanneer begonnen je klachten? Volgens het RIVM ben je na een dag of 5 al bijna niet meer besmettelijk, dat zou dus (bijna) gelijkvallen met vrijdag.. En beterschap natuurlijk, mijn ervaring is dat rust belangrijk is om corona (zo ver mogelijk) te beperkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat het wel ok. Het voelt alsof mijn hoofd een beetje opgeblazen is (alsof mijn schedel tegen mijn hersenen drukt, als dat logisch klinkt?) en dat was ook de reden dat ik dat testje deed, want dat heb ik nooit. Ook heb ik licht keelpijn, maar dat is alles.
Ik zit meer met vrijdag in mijn hoofd. dan is het een jaar terug dat mijn moeder overleden is en die dag wil ik eigenlijk liever niet alleen doorbrengen. Ik had met vrienden afgesproken, maar weet niet of ik dat nu door moet laten gaan of niet.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat het wel ok. Het voelt alsof mijn hoofd een beetje opgeblazen is (alsof mijn schedel tegen mijn hersenen drukt, als dat logisch klinkt?) en dat was ook de reden dat ik dat testje deed, want dat heb ik nooit. Ook heb ik licht keelpijn, maar dat is alles.
Ik zit meer met vrijdag in mijn hoofd. dan is het een jaar terug dat mijn moeder overleden is en die dag wil ik eigenlijk liever niet alleen doorbrengen. Ik had met vrienden afgesproken, maar weet niet of ik dat nu door moet laten gaan of niet.
Dat weet ik dus niet zeker. Gisteren stond ik al niet helemaal lekker op, maar dat rare gevoel in mijn hoofd is van vandaag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wanneer begonnen je klachten? Volgens het RIVM ben je na een dag of 5 al bijna niet meer besmettelijk, dat zou dus (bijna) gelijkvallen met vrijdag..
Misschien andere variant? Maar als het niet veel erger wordt denk ik dat je op vrijdag redelijk safe zit. Overigens zie ik heel veel mensen die niet meer testen die wel (heel) ziek zijn en gewoon alles doen en laten. Maar kan me voorstellen dat je je vrienden ook niet wil blotstellen.. Even overleggen als je vrijdag nog niet veilig voelt? Niet alleen zijn lijkt me op zo'n dag inderdaad wel belangrijk / fijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet zeker. Gisteren stond ik al niet helemaal lekker op, maar dat rare gevoel in mijn hoofd is van vandaag.
De test is slechts heel licht positief, dus ik weet ook niet of dat wel echt positief is of niet. Of dat ik misschien eerder corona had.
De enige andere keer dat ik positief getest ben op corona, had ik hele andere klachten.
Ik had me ook niet getest als ik niet naar mijn oma van 92 zou gaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Misschien andere variant? Maar als het niet veel erger wordt denk ik dat je op vrijdag redelijk safe zit. Overigens zie ik heel veel mensen die niet meer testen die wel (heel) ziek zijn en gewoon alles doen en laten. Maar kan me voorstellen dat je je vrienden ook niet wil blotstellen.. Even overleggen als je vrijdag nog niet veilig voelt? Niet alleen zijn lijkt me op zo'n dag inderdaad wel belangrijk / fijn
Met jouw klachten had ik hetzelfde gehad hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had me ook niet getest als ik niet naar mijn oma van 92 zou gaan.Wat nog eens extra zuur voelt, want zij heeft ook een emotionele rotweek (om dezelfde redenen) en nu kan ik er niet voor haar zijn.
Ja, goede! Ik was ook van plan om de vrienden op de hoogte te stellen.
Dat waren die van jezelf die ik heb teruggestuurd omdat ik ze niet wilde hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
* Stuurt z'n klacht over de naaktfoto's van @:Redefine alsnog naar @:H_T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |