quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Gevangene Straan I. (rechts) ontvangt bezoek
Leuk grietje he?quote:
Op haar kan je aanquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar ook heel loyaal want ze komt op bezoek en alles
Waardeloos ja! Wie is dat dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Op haar kan je aanIn tegenstelling tot deze dame
[ afbeelding ]
die zich weer eens heeft 'verslapen'
Een blondje dat graag heel lang slaapt, misschien ben ik ditquote:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat een blondje dat graag slaapt wel m'n ideale vrouw is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een blondje dat graag heel lang slaapt, misschien ben ik dit
Ze zegt Door 'nRoosje te heten, maar daar geloof ik natuurlijk niks vanquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:47 schreef H_T het volgende:
Vanavond is er een bedrijfsfeest waar ik al sinds het ontvangen van de uitnodiging geen zin in heb, dus ik ga niet. Wat een heerlijk vooruitzicht
Dat zou ik misschien nog wel leuk vindenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik ben daar tegenwoordig ook veel makkelijker in geworden.
Mijn werk heeft er een handje van om een uitnodiging te versturen voor een uitje maar dan is het nog een verrassing wat je gaat doen en waar. Dat hoor je dan pas een week of twee van tevoren. Dat haat ik. Dus dan ga ik gewoon niet
Bij ons was het de laatste keer ook met thema inderdaad, hoorde je 2 weken van tevoren. En tafelschikking zodat je “eens andere mensen spreekt”.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien nog wel leuk vindenDat van mij is geloof ik zo'n standaardfeest met een dj, een dansvloer (niks voor mij) en wat gedoe er omheen. Hele tijd staan, geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren en dan uiteindelijk niet van een collega af kunnen komen die je de rest van het jaar niet spreekt. Oh, en het is met thema, dus of we daarvoor wat leuks aan willen doen/kopen. Nou, nee! Dit keer niet!
Ideale manier om te ontdekken waarom je ze anders nooit spreektquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons was het de laatste keer ook met thema inderdaad, hoorde je 2 weken van tevoren. En tafelschikking zodat je “eens andere mensen spreekt”.
Dat heb ik altijd met collega's van andere vestigingen. En die anderen weten dan nog wel mijn naam, maar ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ideale manier om te ontdekken waarom je ze anders nooit spreekt
Ik heb ook wel een paar keer zo'n activiteit gehad waarbij je bewust bij andere mensen werd gezet. Over het algemeen was het best gezellig, maar de volgende keer dat ik ze zag wist ik al niet meer wie ze waren. Dat is ook niet echt de bedoeling van die exercitie
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs de ringweg van Groningen in de spits kon er niet voor zorgen dat ik te laat was bij het UWV. Wat hou ik toch van in het noorden wonen.
Daarvoor hoef je niet in het noorden te wonen. Op weg naar werk heb ik ook zelden last van het verkeer op ringweg Groningenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs de ringweg van Groningen in de spits kon er niet voor zorgen dat ik te laat was bij het UWV. Wat hou ik toch van in het noorden wonen.
We worden wakker in Grunn. Wat een geluk!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Deze verdient eigenlijk geen reactie.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in het noorden te wonen. Op weg naar werk heb ik ook zelden last van het verkeer op ringweg Groningen
Ik word alleen wakker in Drenthe.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We worden wakker in Grunn. Wat een geluk!
Ah, ouderwetse uithuwelijking?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanavond een blind date. Nee het is niet wat jullie denken. Mijn ouders hebben dit geregeld
Waarom zou dat niet precies zijn wat wij denken?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanavond een blind date. Nee het is niet wat jullie denken. Mijn ouders hebben dit geregeld
Jazeker.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het al tijd voor weekend trouwens?
Mooi!quote:
Mijn ouders gaan meequote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, ouderwetse uithuwelijking?
Hoe dan ook: heel veel plezier!
Nou ja dat je ouders het hebben geregeld, veranderd niks aan het principe van een blind date hequote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet het ook niet Roger.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet precies zijn wat wij denken?
@NailQueen onderschat ons gewoon. Denken dat wij niet zulke dingen zouden denken, het moet niet gekker worden.quote:
Ja. Als we niet zouden denken, dan zouden we niet bestaanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:NailQueen onderschat ons gewoon. Denken dat wij niet zulke dingen zouden denken, het moet niet gekker worden.
Als dat echt een regel zou zijn dan ken ik nog wel wat mensen die eigenlijk niet zouden bestaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Als we niet zouden denken, dan zouden we niet bestaan
We hebben dat eerder gehad en dan werd je in groepjes bij elkaar aan tafel gezet op basis van een gemeenschappelijke interesse, bijvoorbeeld skiën.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ideale manier om te ontdekken waarom je ze anders nooit spreekt
Ik heb ook wel een paar keer zo'n activiteit gehad waarbij je bewust bij andere mensen werd gezet. Over het algemeen was het best gezellig, maar de volgende keer dat ik ze zag wist ik al niet meer wie ze waren. Dat is ook niet echt de bedoeling van die exercitie
Chippendales?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan mee
Het is geen echte blind date. Mijn moeder heeft gewoon kaartjes gekocht voor een voorstelling maar wat het is is nog geheim. Dat noemen ze dus een blind date
Ja zeg dat valt weer tegenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan mee
Het is geen echte blind date. Mijn moeder heeft gewoon kaartjes gekocht voor een voorstelling maar wat het is is nog geheim. Dat noemen ze dus een blind date
Doe je goedquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:47 schreef H_T het volgende:
Vanavond is er een bedrijfsfeest waar ik al sinds het ontvangen van de uitnodiging geen zin in heb, dus ik ga niet. Wat een heerlijk vooruitzicht
Ik gok dat er helemaal niemand is uitgenodigd en dat de 'date' de voorstelling is, niet een persoonquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat je ouders het hebben geregeld, veranderd niks aan het principe van een blind date he![]()
Maar aangezien het dan niet is wat we denken. Is het gewoon iemand die zij hebben uitgenodigd die jij niet kent? Die dan niet bedoeld is als date?
Mensen die niet kunnen nadenken bestaan gewoon niet voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat echt een regel zou zijn dan ken ik nog wel wat mensen die eigenlijk niet zouden bestaan.
Ik heb sowieso al meteen een paar collega's in gedachten.
Een vriendin van mij had dat bij haar bruiloft, daar vond ik het wel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben dat eerder gehad en dan werd je in groepjes bij elkaar aan tafel gezet op basis van een gemeenschappelijke interesse, bijvoorbeeld skiën.
En dan was het zo van, oh dus jij skiet ook? Ja. Waar heb jij voor het laatst geskiet? Oostenrijk. Jij? Frankrijk. En op welke vestiging werkte je ook alweer? Almere. Ja ik Arnhem dus.
Nou en dan viel het redelijk dood zeg maar
Bij een jubileumverjaardag in de familie zat ik ook een keer aan tafel met mensen die uitgebreid een bepaald skigebied bespraken. Oersaai als je er nog nooit geweest bent, maar ik heb gewoon gedaan alsof ik luisterde. Dan hoefde ik me er mooi niet in te mengenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben dat eerder gehad en dan werd je in groepjes bij elkaar aan tafel gezet op basis van een gemeenschappelijke interesse, bijvoorbeeld skiën.
En dan was het zo van, oh dus jij skiet ook? Ja. Waar heb jij voor het laatst geskiet? Oostenrijk. Jij? Frankrijk. En op welke vestiging werkte je ook alweer? Almere. Ja ik Arnhem dus.
Nou en dan viel het redelijk dood zeg maar
Dat is een stuk minder spannend..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan mee
Dan gelijk maar even bij haar inprenten dat dit die naam gewoon niet past en ze voortaan maar wel iets passend bedenktquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan mee
Wat was jouw 'interesse'?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had dat bij haar bruiloft, daar vond ik het wel leuk
Oh vandaar dat je steeds even weg was destijds bij Jitsiquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was jouw 'interesse'?
Mij lijkt het verschrikkelijk. Maar ik ben met zulke dingen sowieso heel erg van het heen en weer lopen en steeds met andere mensen staan, anders ga ik me snel vervelen
Eensquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat NQ ons een échte blind date inclusief live tiktok verschuldigd is.
Ja dan zat ik steeds met één van jullie (afwisselend) ook privé te chatten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je steeds even weg was destijds bij Jitsi
Ik ben te oud voor live TikTok, dus dan ben jij het ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat NQ ons een échte blind date inclusief live tiktok verschuldigd is.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor live TikTok, dus dan ben jij het ook.
Gelukkig maar dat je mij dan steeds was vergeten. Met jou in een groep praten was al erg genoeg. Laat staan één op één.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan zat ik steeds met één van jullie (afwisselend) ook privé te chatten.
Was ik jou vergeten
Ik twijfel of ik trots op je moet zijn, of toch teleurgesteld.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hoor deze jongen is al een tijdje een passief TikTok-gebruiker
Eén op één ben ik volgens sommige mensen anders wél gezellig hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je mij dan steeds was vergeten. Met jou in een groep praten was al erg genoeg. Laat staan één op één.
Probeer gewoon eens trots, voor één keerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik trots op je moet zijn, of toch teleurgesteld.
Sommige ja, daar zeg je het goedquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén op één ben ik volgens sommige mensen anders wél gezellig hoor.
Leuk! Zijn jullie er al eerder geweest? En zijn er dingen die je sowieso wil doen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:23 schreef Arizona het volgende:
Ok wij gaan dus in de meivakantie naar Londen![]()
Waarschijnlijk toch met de Eurostar, als we de kosten voor parkeren op Schiphol en vluchten bij elkaar optellen, komen we redelijk gelijk uit met de trein, dus.
Wat mogen we niet missen? We gaan 4 nachten / 3 volle dagen dus.
Wij zijn allen trots op je Straan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer gewoon eens trots, voor één keer
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn allen trots op je Straan.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben al wel eerder in Londen geweest, NM en dochter niet. We willen dus sowieso de standaard highlights als Buckingham Palace, Tower Bridge en Big Ben zien.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Zijn jullie er al eerder geweest? En zijn er dingen die je sowieso wil doen?
Ik zou vast kijken naar het theaterprogramma voor die dagen. Als er iets is waar je supergraag heen wil kan je daar alvast kaartjes voor kopen, want dan weet je zeker dat je kan. Anders kan je nog wachten tot er weer een keer London Theatre Week is en met korting wat kopen, of eventueel zelfs een last minute op de dag zelf. Vaak is er op korte termijn nog wel wat mogelijk, maar langer vooraf heb je meer keus qua zitplaatsen.
Harrod's is zeer geschikt om je te verbazen over van alles en nog wat. Dat kan ook bij het veel kleinere Fortnum & Mason. In de buurt van Leicester Square heb je een Legowinkel en een M&M's World, en er zijn ook zat onofficiële Harry Potter-winkels te vinden. Ik vind Camden Town vaak ook leuk om een middagje door te brengen. Daar hebben ze veel vintage dingen, broodjes worst van een halve meter en opvallend veel poffertjeskramen.
London Zoo heeft wat dieren die ik niet in andere dierentuinen heb gezien, zoals een luiaard waar je heel dichtbij kan komen. Musea zijn in de regel gratis te bezoeken met soms een vrijwillige bijdrage of een toeslag voor een bijzondere expositie. British Museum heeft ook zat mummies
En het is natuurlijk de kans om in de ochtend een Engels ontbijt te nemen en dan pas rond vier uur weer een beetje trek te krijgen
Ohh vertel daar eens wat meer over, als goedmakertje?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb trouwens wel ooit een blind date gehad die mijn moeder had geregeld. Dat was geen succes
Piccadilly circus is dan ook een aanraderquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben al wel eerder in Londen geweest, NM en dochter niet. We willen dus sowieso de standaard highlights als Buckingham Palace, Tower Bridge en Big Ben zien.
Verder staan Harrods en Oxford Street op het lijstje. British Museum lijkt me erg mooi!
De rest ga ik googlen. Een lego winkel klinkt goed
Het bleek haar vader te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh vertel daar eens wat meer over, als goedmakertje?
Goeie ninja-editquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Piccadilly circus is dan ook een aanrader
Het was erg ongemakkelijk. En hij was al 5 jaar stagiair in de afwas.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh vertel daar eens wat meer over, als goedmakertje?
'Wij allen' zijn jij en al die niet bestaande mensen van daarnet, neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn allen trots op je Straan.
Je hoeft denk ik niet naar Harrods en naar Fortnum. Beide verkopen dure luxeproducten, en na Harrods heb je er daar wel genoeg van gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben al wel eerder in Londen geweest, NM en dochter niet. We willen dus sowieso de standaard highlights als Buckingham Palace, Tower Bridge en Big Ben zien.
Verder staan Harrods en Oxford Street op het lijstje. British Museum lijkt me erg mooi!
De rest ga ik googlen. Een lego winkel klinkt goed
Hoe krijgt ie dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En hij was al 5 jaar stagiair in de afwas.
Ssst. Gun die jongen nou eens wat johquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
'Wij allen' zijn jij en al die niet bestaande mensen van daarnet, neem ik aan?
Goed afwassen is een kunst, daar mag best wat tijd voor uitgetrokken worden om dat onder de knie te krijgen.quote:
Niks, hij moet het verdienen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ssst. Gun die jongen nou eens wat joh
Afwassen - en trouwens alle huishoudelijke werk - probeer ik altijd in een zo kort mogelijke tijd te doenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed afwassen is een kunst, daar mag best wat tijd voor uitgetrokken worden om dat onder de knie te krijgen.
Ik zou zelf vijf jaar stage met een opleiding wel als minimum zien om iemand full time afwasser te laten worden.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met collega's van andere vestigingen. En die anderen weten dan nog wel mijn naam, maar ik heb geen idee.
Voor sommigen is dat de enige manier om wat te krijgen hequote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks, hij moet het verdienen.![]()
We geven hier ook geen medailles voor het meedoen of zo.
Compassie doen we hier ook niet aan, daar wordt niemand sterker van.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat de enige manier om wat te krijgen he
Hmm. Terecht punt. @Strani, hierbij is de trots dus weer ingetrokken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Compassie doen we hier ook niet aan, daar wordt niemand sterker van.
Heel goed. Orde en tucht dienen hier in de SC leidend te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm. Terecht punt. @:Strani, hierbij is de trots dus weer ingetrokken.
Pernilla Wahlgren-genotquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Piccadilly circus is dan ook een aanrader
Als je als interesse het ESF opgeeft, heb je waarschijnlijk een privé-tafel. Dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij lijkt het verschrikkelijk. Maar ik ben met zulke dingen sowieso heel erg van het heen en weer lopen en steeds met andere mensen staan, anders ga ik me snel vervelen
Maak je het niet te wild? Mijn moeder verwacht jullie morgen op haar verjaardagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus, hoe laat gaan we rellen vanavond?
Zijn er voetbalclubs in Londenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:05 schreef Fred_B het volgende:
Van de nog niet genoemde dingen vond ik het Imperial War Museum ooit erg interessant trouwens.
En mocht het gezelschap van voetbal houden, dan is London uiteraard ook een geschikte locatie, variërend van een stadiontour tot een wedstrijd in de 76th League ofzo.
Heet dat dan een blind date bij jullie?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maak je het niet te wild? Mijn moeder verwacht jullie morgen op haar verjaardag
Gewoon een Telstartour doen, dat is ongetwijfeld rustigquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
En als je een stadiumtour doet, ga dan niet naar de grote clubs, maar kijk of een kleinere club ook een tour doet. Dat is veel minder toeristisch
Nou, dat vind ik nog best een leuk idee!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een Telstartour doen, dat is ongetwijfeld rustig
Het kunnen er nooit veel zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt gezegd ja. Het is mij ook nooit zo opgevallen.
Het ligt eraan wat je onder voetbal rekent.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt gezegd ja. Het is mij ook nooit zo opgevallen.
Staat genoteerd. Ik wil niet perse zeggen dat het gevolgen heeft, maar pas op voor de gevolgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Er bestaat een kans dat Cyan en ik tegelijkertijd verhinderd zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heftige club hoor, als ze commando's in dienst hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nog best een leuk idee!
Rondleiding 711 Stadion
Met uw gezelschap achter de schermen kijken bij de Witte Leeuwen. Met de rondleiding komt u normaal op plekken die normaal niet toegankelijk zijn voor buitenstaander. De kleedkamers, kantoren, commandoruimtes en supportershome. Alle deuren gaan voor u open. Misschien heeft de trainer zelf nog tijd om een vraag te beantwoorden. Vanaf 5 personen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Ik wil niet perse zeggen dat het gevolgen heeft, maar pas op voor de gevolgen.
Waar gaan jullie samen naartoe?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Er bestaat een kans dat Cyan en ik tegelijkertijd verhinderd zijn
Internet! Veel over gehoord, hoog tijd daar eens een kijkje te nemenquote:
Schijnt veelbelovend te zijn ja. Dat wordt misschien nog wel wat.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Internet! Veel over gehoord, hoog tijd daar eens een kijkje te nemen
Ik weet niet hoor maar ik heb het gevoel dat het een beetje te laat isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, ik denk dat we de interventie voor Luctor's overmatige alcoholgebruik maar naar voren moeten schuiven. Het gaat helemaal de verkeerde kant op, vanochtend las ik dit:
[..]
Oh nou dan ga ik ook geen koekjes meer aan jou geven, wat ik wel van plan wasquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm. Terecht punt. @:Strani, hierbij is de trots dus weer ingetrokken.
Ik ben er morgen niet. Kan het nog verzet worden?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
[success]
Hallo!Reminder, morgen zijn er 3 live evenementen voor ESF
15:00-18:00 Moldavië audities
19:50-21:00 Melodi Grand Prix Heat 1 Noorwegen
20:00-22:00 Eurovizija.LT Heat 1 Litouwen
[/success]
Dat is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik ook geen koekjes meer aan jou geven, wat ik wel van plan was
Nee volg ik niet echtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani Volg je het baanwielrennen een beetje? Roy Eefting heet tegenwoordig Roy Eefting - Bloem![]()
Des te beterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Het waren geen 'gewone' koekjes Redefine.
Correct!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee volg ik niet echtDus zijn partner heet Bloem? En dat is een vrouw?
Jeetje, ja dat komt wel een beetje heel erg politiek correct over vind ik. Maar goed, gelukkig kan ik het heel consequent belachelijk vindenquote:
Nog iets om belachelijk te vinden dan: nog even en dan heet ons gezin allemaal hetzelfde qua achternaam (Naam meneer - naam Yesse). Al is het bij meneer en mij naamgebruik en is het bij mini officieel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, ja dat komt wel een beetje heel erg politiek correct over vind ik. Maar goed, gelukkig kan ik het heel consequent belachelijk vinden
Zie je wel, schoonmoeders veroorzaken alléén maar problemenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog iets om belachelijk te vinden dan: nog even en dan heet ons gezin allemaal hetzelfde qua achternaam (Naam meneer - naam Yesse). Al is het bij meneer en mij naamgebruik en is het bij mini officieel.
Ik geef overigens de schuld aan mijn schoonmoeder en haar opmerkingen voordat ik ging trouwen
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je wel, schoonmoeders veroorzaken alléén maar problemen
Ach dan ben jij het tenminste eens een keer niet die wanhopig isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zeg je nu, en dan straks weer in m'n DM helemaal wanhopig of ik nog wat kan sturen
Overigens vind ik het dan weer wel logisch dat het kind beide namen draagt. Dat is in de hele Spaanstalige wereld ook zo.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Overigens vind ik het dan weer wel logisch dat het kind beide namen draagt. Dat is in de hele Spaanstalige wereld ook zo.
Mijn achternaam is zeldzamerder!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:42 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat vond ik dus ook. Wel jammer at het niet veel eerder normaal was, dan had ik de zeldzame naam van mijn moeder door kunnen geven (minder dan 150 mensen in Nederland).
Waarheid als eenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je wel, schoonmoeders veroorzaken alléén maar problemen
Teckelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang je er alleen doorheen gaat en niks bestelt kan het toch geen kwaad?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net weer door de McDrive gegaan. Dit moet geen gewoonte worden
Je kan ook een paar keer een paar dagen gaan hequote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:22 schreef Meke het volgende:
Wij zitten trouwens ook naar Londen te kijken @:arizona!Maar het wordt duuur want dan willen we naar zowel het Harry Potter toneelstuk als het Stranger Things toneelstuk als de Harry Potter studios als dat ik er nog nooit geweest ben en alle touristshit wil zien
Oja en misschien wil m'n vriend dan inderdaad naar 4774e divisie voetbal. Kan ik mooi naar Hamilton dan
![]()
Maarja met al die plannen zitten we dus drie weken in Londen en da's zo duuuuuuuur
Tenzij je het met 100 km per uur doet natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang je er alleen doorheen gaat en niks bestelt kan het toch geen kwaad?
Alleen doorheen rijden lijkt me niet zo’n probleem. Tenzij je het meerdere keren per dag doet?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben net weer door de McDrive gegaan. Dit moet geen gewoonte worden
Jaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook een paar keer een paar dagen gaan he
Als jij daar graag naar kijkt, nou vooruit dan maar.quote:
Volgens mij keek mijn vader dat vroeger.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij daar graag naar kijkt, nou vooruit dan maar.
Je hebt je kans op rellen gemist!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij keek mijn vader dat vroeger.
Mijn moeder was meer van de GTST.
Persoonlijk weet ik niet direct wat erger was om mee te kijken.
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet
[ afbeelding ]
Ok, let's see you do better.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:13 schreef NailQueen het volgende:
Poeh poeh. Is dat alles wat jullie in huis hebben?
Hey jullie wilden rellen. Ik ben gewoon niet onder de indrukquote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, let's see you do better.
Och, dat ben je nooit dus echt mijn best deed ik ook niet voor je.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 02:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey jullie wilden rellen. Ik ben gewoon niet onder de indruk
Komt omdat ik niet bij de relparty benquote:
Wat zou je met het topic gedaan hebben?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet bij de relparty ben
Zou er nog wel een topic zijn geweest?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zou je met het topic gedaan hebben?
Voor mij een weet, voor jou een vraagquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat zou je met het topic gedaan hebben?
Goed ideequote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou er nog wel een topic zijn geweest?
Welke agenda gebruik je?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Esf1gamer Het lukt me niet op de F1 tijden in mijn agenda te krijgen.
Kan je niet verder helpenquote:
Misschien is je pen gewoon leeg, overkomt mij ook wel eens.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Esf1gamer Het lukt me niet op de F1 tijden in mijn agenda te krijgen.
Ik update volgende maand wel tijden topic voor de volgende racequote:
Als ik via mijn gmail inlog op de computer en daar in de agenda kijk, zie ik ze wel staan, maar op mijn telefoon komen ze niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik update volgende maand wel tijden topic voor de volgende race
Tja dat jij nou de enige mod bent die onze... 'geste' in ruil voor een oogje dichtknijpen niet heeft geaccepteerd, daar kunnen wij ook niks aan doenquote:
Nee dat klopt, ligt aan Googlequote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik via mijn gmail inlog op de computer en daar in de agenda kijk, zie ik ze wel staan, maar op mijn telefoon komen ze niet.
Jazeker!quote:
Volgens mij is alles wat in "andere agenda's" op Google Calendar in je mobiele app niet te zien. Wat je eventueel wel kunt doen is de .ics exporteren en dan in één van jouw eigen agenda's importeren. Dat is alleen wel statisch, dus de huidige stand van zaken. Dus alle komende F1-seizoenen en eventuele wijzigingen krijg je dan niet te zien.quote:
Ik heb nu de Google agenda app gedownload en zal die voorlopig gebruiken. Kijken of ik kan wennen aan die manier van weergeven.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is alles wat in "andere agenda's" op Google Calendar in je mobiele app niet te zien. Wat je eventueel wel kunt doen is de .ics exporteren en dan in één van jouw eigen agenda's importeren. Dat is alleen wel statisch, dus de huidige stand van zaken. Dus alle komende F1-seizoenen en eventuele wijzigingen krijg je dan niet te zien.
Ik weet uit zeer betrouwbare bronnen dat Spanjolische gestes door wel meer mods niet op prijs worden gesteld.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja dat jij nou de enige mod bent die onze... 'geste' in ruil voor een oogje dichtknijpen niet heeft geaccepteerd, daar kunnen wij ook niks aan doen
Hmm dan zit jij met een ander issue dan ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu de Google agenda app gedownload en zal die voorlopig gebruiken. Kijken of ik kan wennen aan die manier van weergeven.
Zie deze mention nu pas H_Tquote:
Welk issue heb jij dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm dan zit jij met een ander issue dan ik
Ja dat je die geïmporteerde agenda's dus ook in die Google calendar app niet zietquote:
Ten eerste: Dat ze dat in jullie groepschat zeggen lijkt me niet meer dan logischquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet uit zeer betrouwbare bronnen dat Spanjolische gestes door wel meer mods niet op prijs worden gesteld.
Of er is ergens een schat begraven en die moeten ze als groep zien te vinden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
Bij het woord groepschat lees ik het woord elke keer verkeerd en vraag ik me af wie nou de schat van de groep is.
Als de schat begraven is vraag ik me helemaal af wie het is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of er is ergens een schat begraven en die moeten ze als groep zien te vinden.
Heb je even?quote:
Iedereen weet dat jij de bron bent. Zonder jou stort het kaartenhuis in.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ten eerste: Dat ze dat in jullie groepschat zeggen lijkt me niet meer dan logisch
Ten tweede: Het komt niet alleen van mij af hè
Ik heb geen kaartjes maar ik ga ze wel zien in de oosterpoortquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zie deze mention nu pas H_THeb kaartjes! Ook 1 voor mijn moeder, die wil ik haar cadeau geven maar daar moet ik nog even mee wachten tot moederdag.
En ik zie Son Mieux aanstaande woensdag ook nog tijdens Vrienden van Amstel
@Meke wat leuk dat jullie ook misschien naar Londen gaanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:22 schreef Meke het volgende:
Wij zitten trouwens ook naar Londen te kijken @:arizona!Maar het wordt duuur want dan willen we naar zowel het Harry Potter toneelstuk als het Stranger Things toneelstuk als de Harry Potter studios als dat ik er nog nooit geweest ben en alle touristshit wil zien
Oja en misschien wil m'n vriend dan inderdaad naar 4774e divisie voetbal. Kan ik mooi naar Hamilton dan
![]()
Maarja met al die plannen zitten we dus drie weken in Londen en da's zo duuuuuuuur
Trafalgar Square kun je daar nog wel aan toevoegen. Dat is prima te combineren. Kun je ook eventueel nog naar de National Gallery.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:meke wat leuk dat jullie ook misschien naar Londen gaan. Ik krijg ze hier niet warm voor het theater en ook niet voor de Harry Potter studios, ik ben de enige HP fan hier in huis
New Mexico geeft helemaal niks om voetbal dus hier zal er geen stadiontour of voetbalwedstrijd komen. En ik ben al in Wembley geweest toen we met school naar Londen gingen. En bij een paardenrenbaan ergens in Londen.
We zijn toen ook nog naar Windsor Castle en Eton college geweest, dat was ook leuk. Maar ik zie nu dat dat nog best ver uit Londen ligt
.
We hebben nu staan, in willekeurige volgorde:
- Westminster Abbey
- Big Ben
- Tower Bridge
- London Bridge
- Bourough Market (lunch)
- Buckingham Palace
- Harrods
- Covent garden /
- Oxford Street eo /
- Leiceister Square eo
- Camden
- Hyde park
- Pub: Wetherspoons voor snelle hap
- British Museum (mummies!)
- In zo'n rode bus
Ik ga komende week de treinkaartjes vast boeken
Ja oké dat is natuurlijk wel waarquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij de bron bent. Zonder jou stort het kaartenhuis in.
Gezellig.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:28 schreef Strani het volgende:
Plannen zijn veranderd dus ik ben alsnog thuis vanavond, maar gezien dat de NSF's nog maar heats zijn richt ik me denk ik op WIDM.
Oh leuk Arizona! Als ik je programma zie heb je echt de highlights te pakken!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:meke wat leuk dat jullie ook misschien naar Londen gaan. Ik krijg ze hier niet warm voor het theater en ook niet voor de Harry Potter studios, ik ben de enige HP fan hier in huis
New Mexico geeft helemaal niks om voetbal dus hier zal er geen stadiontour of voetbalwedstrijd komen. En ik ben al in Wembley geweest toen we met school naar Londen gingen. En bij een paardenrenbaan ergens in Londen.
We zijn toen ook nog naar Windsor Castle en Eton college geweest, dat was ook leuk. Maar ik zie nu dat dat nog best ver uit Londen ligt
.
We hebben nu staan, in willekeurige volgorde:
- Westminster Abbey
- Big Ben
- Tower Bridge
- London Bridge
- Bourough Market (lunch)
- Buckingham Palace
- Harrods
- Covent garden /
- Oxford Street eo /
- Leiceister Square eo
- Camden
- Hyde park
- Pub: Wetherspoons voor snelle hap
- British Museum (mummies!)
- In zo'n rode bus
Ik ga komende week de treinkaartjes vast boeken
* noteert.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:08 schreef Strani het volgende:
@:Arizona wel een vechtpartij veroorzaken in Wetherspoon's hè, als er niet al eentje is
O dat ziet er leuk uit!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh leuk Arizona! Als ik je programma zie heb je echt de highlights te pakken!
Laat me nog een tip geven om alsnog een beetje aan je Harry Potter boost te komen: als je op Oxford street of Piccadilly Circus bent, zou je best een kleine wandeling naar het zaakje Minalima kunnen maken.... Is van de mensen die alle grafische designs voor de Harry Potter films hebben gemaakt. Best leuk om een klein uurtje rond te dwalen. (Staat ook wsl een wachtrij buiten, maar die gaat best snel is mijn ervaring.)
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
* noteert.
Nog een bepaald type met wie ik moet gaan vechten? Ik wil wel het echte Londense leven ervaren hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Nee hoor niet te veel bij nadenken, gewoon even lekker helemaal losquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
* noteert.
Nog een bepaald type met wie ik moet gaan vechten? Ik wil wel het echte Londense leven ervaren hè?
Nee gewoon de eerste de beste chav die je tegenkomt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
* noteert.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]Nou ja technisch tacklet die kleine hém hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dan wel opletten dat het geen chavs uit Eden Lake zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee gewoon de eerste de beste chav die je tegenkomt.
Daarom juist hequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja technisch tacklet die kleine hém hè.
quote:
HarrieGodquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vergeet Harrie Lavreysen niet
Het is een aardig sportavondje zo
Komt omdat ik het ook nog niet heb kunnen kijkenquote:Op zondag 14 januari 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
GoedemorgenGeen WidM spoilers, heel fijn, heel fijn
Je was in elk geval niet de enige Molloot die niet gezellig met de rest meekeek.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt omdat ik het ook nog niet heb kunnen kijken
Ik ook nog niet en vandaag gaat vast ook niet lukken. Ach ja, aflevering 2 is vaak toch minder dan aflevering 1quote:Op zondag 14 januari 2024 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt omdat ik het ook nog niet heb kunnen kijken
quote:Op zondag 14 januari 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat goed! Is dat ook een teken dat het beter gaat met de patiënt?quote:Op zondag 14 januari 2024 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Vanmorgen is mijn vrouw weer thuisgekomen, dus hier is het in elk geval minder stil
Momenteel vooral in afwachting van de volgende behandeling. Maar hij heeft nu weinig klachten, dus dat is positiefquote:Op zondag 14 januari 2024 12:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat goed! Is dat ook een teken dat het beter gaat met de patiënt?
Ah dat is heel goed nieuws Fred! Doe haar de groetjesquote:Op zondag 14 januari 2024 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Vanmorgen is mijn vrouw weer thuisgekomen, dus hier is het in elk geval minder stil
Ik zal het doen. Ze zal jou vast wel kennen van al je topposts hier.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat is heel goed nieuws Fred! Doe haar de groetjes
quote:Op zondag 14 januari 2024 12:06 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoiler" Rik is de presentatorquote:Op zondag 14 januari 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
Kwam ie goed weg iddquote:Op zondag 14 januari 2024 15:53 schreef Redefine het volgende:
Shorttracker Teun Boer werd daar even een eeuwige beschaming bespaard. Te vroeg juichen, maar wint nog net
Zo jaquote:Op zondag 14 januari 2024 15:53 schreef Redefine het volgende:
Shorttracker Teun Boer werd daar even een eeuwige beschaming bespaard. Te vroeg juichen, maar wint nog net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb gisteren eens voor de grap de jaaraantallen genoteerd van deze SC en de negen andere grootste SC's van dit moment.
Vanaf 2017, in het geval van de ESF-SC
2017 7783
2018 37695
2019 148671
2020 220673
2021 143921
2022 82442
2023 53673
Dus een hele duidelijke piek te zien in eerst 2019 en daarna 2020, en vanaf daar een neerwaardse spiraal.
Oei en nu? Afgelasten?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax - PSV is op mijn verjaardag.
Ah, dan ben je dus eenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax - PSV is op mijn verjaardag.
Ja, mijn verjaardag gaat niet door op die dag.quote:
Nee die moet je dan ergens op een woensdagavond proberen in te halen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mijn verjaardag gaat niet door op die dag.
In 2019 deed Duncan wel het nodige wervende werk natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb gisteren eens voor de grap de jaaraantallen genoteerd van deze SC en de negen andere grootste SC's van dit moment.
Vanaf 2017, in het geval van de ESF-SC
2017 7783
2018 37695
2019 148671
2020 220673
2021 143921
2022 82442
2023 53673
Dus een hele duidelijke piek te zien in eerst 2019 en daarna 2020, en vanaf daar een neerwaardse spiraal.
We zullen Luctor een kratje Stella sturenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ah, dan ben je dus een
van sterrenbeeld. Ik ga het proberen te onthouden.
Help zelf ook nog even. Het is nog bijna drie weken.
Absoluut. Je ziet dat de KSC nog wel stabiel blijft hoewel ik verwacht dat ook dat wat af zal nemen zodra de andere SC's een beetje zijn leeggetrokken.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2019 deed Duncan wel het nodige wervende werk natuurlijk.![]()
Maar de algemene negatieve trend in het aantal gebruikers en berichten en vooral ook de totale afwezigheid van nieuwe aanwas op FOK is uiteraard wel een groot probleem voor de lange termijn.
Je verjaardag op woensdagavond inhalen op Woudestein ofzo is wel een beetje treurigquote:Op zondag 14 januari 2024 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die moet je dan ergens op een woensdagavond proberen in te halen.
Ja het is niet andersquote:Op zondag 14 januari 2024 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je verjaardag op woensdagavond inhalen op Woudestein ofzo is wel een beetje treurig
Ja, op een gegeven moment zijn er ook gewoon te weinig users om een SC levensvatbaar te houden. Of het wordt te veel incrowd.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Je ziet dat de KSC nog wel stabiel blijft hoewel ik verwacht dat ook dat wat af zal nemen zodra de andere SC's een beetje zijn leeggetrokken.
Nee dat denk ik ook niet. Of je moet een ander soort oplossing vinden maar een forum zou inderdaad heel moeilijk succesvol te krijgen zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment zijn er ook gewoon te weinig users om een SC levensvatbaar te houden. Of het wordt te veel incrowd.
Dat is ook wel de reden dat ik bij een eventueel verdwijnen van FOK ook niet echt de illusie heb dat wij wel even een nieuw goed draaiend ESF-forum uit de grond stampen.
Dat je een dag na je inhaalverjaardag een uitwedstrijd karaoke tegen @BillDauterive moet spelen ofzo. Dan ga je er keihard af natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is niet andersVoor je het weet is het alweer Pasen en dan wil je echt niet meer achterlopen want dan kom je niet goed uit in mei.
Ja, met zijn allen naar Twitter ofzo. Maar dat is nou niet bepaald hetzelfde.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Of je moet een ander soort oplossing vinden maar een forum zou inderdaad heel moeilijk succesvol te krijgen zijn.
Kansloosquote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je een dag na je inhaalverjaardag een uitwedstrijd karaoke tegen @:billdauterive moet spelen ofzo. Dan ga je er keihard af natuurlijk.
Nee daar heb je inderdaad helemaal niet het community-element. En Reddit eigenlijk hetzelfde. En voor een SC is het al helemaal geen vervanging.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, met zijn allen naar Twitter ofzo. Maar dat is nou niet bepaald hetzelfde.
Dan lijkt me een Discord-server nog het beste eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, met zijn allen naar Twitter ofzo. Maar dat is nou niet bepaald hetzelfde.
Ja precies. Nou ja, die hebben we achter de hand.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan lijkt me een Discord-server nog het beste eigenlijk.
Alles gaat naar de kloten Ariquote:Op zondag 14 januari 2024 19:41 schreef Arizona het volgende:
De Blue Monday stemming zit er al goed in hier zie ik!
Niet verkeerd om te hebben inderdaad. Tot die tijd mag ie wel zo levenloos blijven als nu.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Nou ja, die hebben we achter de hand.
vorig jaar ook pas ergens in de zomer gevierd.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is niet andersVoor je het weet is het alweer Pasen en dan wil je echt niet meer achterlopen want dan kom je niet goed uit in mei.
Ja zekerquote:Op zondag 14 januari 2024 19:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet verkeerd om te hebben inderdaad. Tot die tijd mag ie wel zo levenloos blijven als nu.
Dat is tov 2020 wel een stuk beter geworden ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zekerOok mee eens. Gelukkig hebben we ook al tijden geen grote serverstoringen gehad hier.
Oh, is dat morgen?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:41 schreef Arizona het volgende:
De Blue Monday stemming zit er al goed in hier zie ik!
Ja verder was 2020 een topjaar met alles maar op FOK! ging het minder.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is tov 2020 wel een stuk beter geworden ja.
Ja maar je hoeft er niet specifiek gedeprimeerd om te zijn hoor, als je het niet al van jezelf was.quote:
Oh gelukkig.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft er niet specifiek gedeprimeerd om te zijn hoor, als je het niet al van jezelf was.
Maar het mág wel hoor!quote:
Zou wel lachen zijn als je morgen opeens alleen maar positieve dingen postquote:Op zondag 14 januari 2024 19:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben vrijwel altijd al een vrij somber persoon, morgen wordt echt mijn dag
Morgen wel weer een maandag natuurlijk en kans op gladheid ook nogquote:
Ja, weer een lange saaie grijze koude week voor de boegquote:Op zondag 14 januari 2024 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen wel weer een maandag natuurlijk en kans op gladheid ook nog
Ik denk dat we Blue Monday wel kunnen omdopen tot Arizona monday.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben vrijwel altijd al een vrij somber persoon, morgen wordt echt mijn dag
quote:Op zondag 14 januari 2024 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als je morgen opeens alleen maar positieve dingen post
Dit geldt dit jaar niet vond ikquote:Op zondag 14 januari 2024 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook nog niet en vandaag gaat vast ook niet lukken. Ach ja, aflevering 2 is vaak toch minder dan aflevering 1
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen spreken van een groot probleem op de kortere termijn (in de zin van een paar jaar), aangezien de nieuwe aanwas al jaren een probleem is. Fora zijn al langer niet heel populair. Wat FOK! betreft helpt het dan niet dat in diverse fora de sfeer niet al te best is en/of er veel te weinig gepost wordt (travel is vrijwel dood bijvoorbeeld). De fora die dan nog wel veel posts en/of users aantrekken hebben dan weer flinke concurrentie. VBL leeft bijvoorbeeld nog wel behoorlijk, maar daar zijn genoeg alternatieven waardoor je er geen hele hordes nieuwe users bijkrijgt.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2019 deed Duncan wel het nodige wervende werk natuurlijk.![]()
Maar de algemene negatieve trend in het aantal gebruikers en berichten en vooral ook de totale afwezigheid van nieuwe aanwas op FOK is uiteraard wel een groot probleem voor de lange termijn.
Halloooo Cee.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:42 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat er voor veel “speciale” onderwerpen zoals ESF al heel veel alternatieven zijn waar mensen nu eenmaal in vastgebakken zitten totdat ze er zelf om één of andere reden weglopen of weggejaagd worden, of dat de boel aldaar sluit. Vooral voor iets als ESF hebben dan natuurlijk internationale fora nog een voordeel. Het is een lastig iets.
Hallo allemaal trouwens
Waarom zit jij dan niet op forum.fok.esquote:Op zondag 14 januari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Halloooo Cee.
En ja absoluut. Dat is ook zo. Hoewel het ook wel weer leuk is om een ESF mee te maken met mensen van je eigen land.
Ik zal jou eens opwachten bij jevoordeur.nlquote:Op zondag 14 januari 2024 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zit jij dan niet op forum.fok.es
Jij wachten mensen altijd op bij een websitequote:Op zondag 14 januari 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal jou eens opwachten bij jevoordeur.nl
Ja, ik kan bijvoorbeeld een week later met je afspreken voor een koffie bij nieuwgebit.nl.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wachten mensen altijd op bij een website
Is best aan te raden hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wachten mensen altijd op bij een website
Ik ben wel voor een FOK ESF Discord, mocht het zo ver komen. Ik vind dat uiteindelijk toch een prettiger platform qua gebruiksvriendelijkheidquote:Op zondag 14 januari 2024 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen spreken van een groot probleem op de kortere termijn (in de zin van een paar jaar), aangezien de nieuwe aanwas al jaren een probleem is. Fora zijn al langer niet heel populair. Wat FOK! betreft helpt het dan niet dat in diverse fora de sfeer niet al te best is en/of er veel te weinig gepost wordt (travel is vrijwel dood bijvoorbeeld). De fora die dan nog wel veel posts en/of users aantrekken hebben dan weer flinke concurrentie. VBL leeft bijvoorbeeld nog wel behoorlijk, maar daar zijn genoeg alternatieven waardoor je er geen hele hordes nieuwe users bijkrijgt.
Hebben we al, zit jij daar niet in dan? Wel toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 21:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een FOK ESF Discord, mocht het zo ver komen. Ik vind dat uiteindelijk toch een prettiger platform qua gebruiksvriendelijkheid
Ok is goed, dan tot ikzalbijjelangskomenmaaruiteindelijkkomiknietenstajijtewachten.nlquote:Op zondag 14 januari 2024 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik kan bijvoorbeeld een week later met je afspreken voor een koffie bij nieuwgebit.nl.
Nou ja dan komen we elkaar vanzelf tegen bij navanavondhebjetochnieuwetandennodigdusjemoetertocheenkeernaartoe.be.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ok is goed, dan tot ikzalbijjelangskomenmaaruiteindelijkkomiknietenstajijtewachten.nl
Er is al een FOK ESF Discordquote:Op zondag 14 januari 2024 21:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een FOK ESF Discord, mocht het zo ver komen. Ik vind dat uiteindelijk toch een prettiger platform qua gebruiksvriendelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |