Dat was denk de winter van de huilende Wennemars?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
In 2012 was het ook zo'n koude gevoelstemperatuur, lag er ook een bak sneeuw.
Vond het toen wel een prima plan om 16km te gaan fietsen 's avond, naar mijn vriendin. Ach, kalverliefde.Helemaal ingepakt, twee paar sokken, thermondergoed, alles. .
Jup.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was denk de winter van de huilende Wennemars?
Weet nog goed dat ik die uitzending vanuit Colombia bekeek. Ik had m'n schoonfamilie al verteld dat ik hoe dan ook en ongeacht de tijden de hele dag TV zou kijken als het zo ver zou komen.quote:
Met dezelfde hoofdpersonen.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:58 schreef Koen66 het volgende:
al die door elkaar lopende slowchats tegenwoordig
Ohh was dat vandaag? Hoe vond je het alleen? En hoe was de film?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor het eerst alleen naar een bioscoop en de McDrive. Ja echt waar
Dat was The Hunger Games. Een paar weken geleden.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh was dat vandaag? Hoe vond je het alleen? En hoe was de film?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Terug van The Hunger Games. Mooie film. De personages zijn echt goed gecast. Viola Davis is een geweldige actrice![]()
Als je het boek hebt gelezen is een aanrader. Anders mis je toch een stukje context.
Enige minpuntje was het laatste deel. Het voelde een beetje alsof alles wat moest gebeuren op een hoop werd gegooid.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog even door de McDrive te gaan. Van popcorn krijg je honger
Half Nederland zat toen vol spanning voor de buis.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet nog goed dat ik die uitzending vanuit Colombia bekeek. Ik had m'n schoonfamilie al verteld dat ik hoe dan ook en ongeacht de tijden de hele dag TV zou kijken als het zo ver zou komen.
Ja tochquote:Op maandag 8 januari 2024 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Half Nederland zat toen vol spanning voor de buis.Heerlijk als dat landje van ons massaal mesjogge raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:kolere wat een afbraakpand zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:Lijkt net alsof ze het verkeerd hadden uitgemeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
shit, vergeten een lift in te plannen. Naja dan maar ernaast met wat bruggetjesquote:Op maandag 8 januari 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze het verkeerd hadden uitgemeten.
Ja maar blijkbaar gaan de apartementen daar de spreekwoordelijke toonbank over voor zo'n 900k pounds. En dan nog eens 8000 per jaar servicekosten.quote:
serieusquote:Op maandag 8 januari 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar gaan de apartementen daar de spreekwoordelijke toonbank over voor zo'n 900k pounds. En dan nog eens 8000 per jaar servicekosten.
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:Kijk, je hebt brutalisme dat nog wat uitstraalt. Dit is meer een willekeurige oostblokflat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Echt hè. Hier nog wat meer foto's: https://www.themodernhouse.com/past-sales/trellick-tower/quote:Op maandag 8 januari 2024 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk, je hebt brutalisme dat nog wat uitstraalt. Dit is meer een willekeurige oostblokflat.
echt zo'n gebouw waar je drugsoverlast en zwervers verwachtquote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè. Hier nog wat meer foto's: https://www.themodernhouse.com/past-sales/trellick-tower/
Sommige foto's van de interieuren zijn nog best leuk. Maar die gangen en trappenhuis zijn ook weer verschrikkelijk,
Misschien ziet het er van binnen wel heel mooi uitquote:Op maandag 8 januari 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar gaan de apartementen daar de spreekwoordelijke toonbank over voor zo'n 900k pounds. En dan nog eens 8000 per jaar servicekosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oja ik wist dat je daarheen ging maar niet zeker of dat al geweest wasquote:Op maandag 8 januari 2024 22:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was The Hunger Games. Een paar weken geleden.
[..]
pfoe.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè. Hier nog wat meer foto's: https://www.themodernhouse.com/past-sales/trellick-tower/
Sommige foto's van de interieuren zijn nog best leuk. Maar die gangen en trappenhuis zijn ook weer verschrikkelijk,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh ja daar heb ik ook nog wel eens gelopenquote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
pfoe.
Nee, dan radio kootwijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
pfoe.
Nee, dan radio kootwijk.
Ook het buurtschap dat ze ernaast hebben gebouwd, met dezelfde naam, lijkt me een bijzondere plek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.google.com/ma(...)312!8i6656?entry=ttu
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
pfoe.
Nee, dan radio kootwijk.
Staatsbosbeheer (?) heeft moeite met het onderhouden ervan helaas, vanwege de kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:Echt zo’n gebouw waarin in een BBC-serie de politie in de eerste aflevering een verdacht persoon bezoekt en in de laatste aflevering erachter komt dat dat inderdaad de juiste persoon was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mooi beschrevenquote:Op maandag 8 januari 2024 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt zo’n gebouw waarin in een BBC-serie de politie in de eerste aflevering een verdacht persoon bezoekt en in de laatste aflevering erachter komt dat dat inderdaad de juiste persoon was.
De gangen doen me denken aan een ziekenhuisquote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is pech hebbenquote:
Balen, wil het nog niet met het gips?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga over 3 kwartier de poli weer bellen
Gips glijdt er weer af, want heeft geen houvast. Het zit alleen rond mijn grote teen en mijn wreef. Als ze weer nieuw gips moeten zetten dan ook om hak of dat verbandachtige spul om enkel als zo houvast. Anders zit ik elke dag in de gipskamer.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen, wil het nog niet met het gips?
De auto kan ook niet met startkabels, want de auto van New Mexico is daar schijnbaar niet geschikt voor
Dat wordt de wegenwacht bellenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
De auto kan ook niet met startkabels, want de auto van New Mexico is daar schijnbaar niet geschikt voor
Balen! NM heeft een (semi-)elektrische toch? Dan wil je inderdaad niet met startkabels gaan klooien en is de wegenwacht of garage bellen een veel beter idee. Sterkte!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je gisteren aan het schaatsen geweest?quote:
Jup. We bellen zo de Wegenwachtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Balen! NM heeft een (semi-)elektrische toch? Dan wil je inderdaad niet met startkabels gaan klooien en is de wegenwacht of garage bellen een veel beter idee. Sterkte!
Nee dat durf ik niet meer. Ik heb nogal last van evenwichtsstoornissen en dan is schaatsen niet zo verstandig. Ik vind het wel jammer hoor maar ik ga straks wel een hele lange wandeling maken. Toch nog een koude neus halen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je gisteren aan het schaatsen geweest?
Hopelijk fixen ze het nu goed!quote:
Ja ik hoorde het al op het nieuws. Balen joh. Ach je zit nu lekker warm, koffie erbij en wachten tot de mijnheer van de ANWB langs komt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
De wachttijd is extreem lang, zeggen ze aan de telefoon
Ah echt?? En wat nu?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:51 schreef Arizona het volgende:
Schijnbaar hebben we een pakket voor hééééééeĺ Europa, maar niet voor onze eigen woonplaats
Wat een meisje in nood altijd doet als het uitzichtloos lijkt: haar vader om hulp vragenquote:
Wie doet normaal het onderhoud van je auto? Als dat een merkgarage is: die doen soms een jaar gratis pechhulp bij een APK of beurtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:51 schreef Arizona het volgende:
Schijnbaar hebben we een pakket voor hééééééeĺ Europa, maar niet voor onze eigen woonplaats
Geen merkgarage.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie doet normaal het onderhoud van je auto? Als dat een merkgarage is: die doen soms een jaar gratis pechhulp bij een APK of beurt
Ik heb nu gips tot mijn om hak heenquote:
Hup accu van Arizonaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen merkgarage.
Maar mijn vader is net langs geweest en met behulp van zijn auto konden we de mijne startenHeb net een stuk gereden en nu maar hopen dat de accu het blijft volhouden
Sterkte ermee! Hoe lang is er voor het herstel voorzien?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nu gips tot mijn om hak heen
6 weken gips, maar over ander halveweek willen ze kijken hoe geneest. Dus gaat het gips wat er nu op zit er af.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sterkte ermee! Hoe lang is er voor het herstel voorzien?
Bazenvaderquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen merkgarage.
Maar mijn vader is net langs geweest en met behulp van zijn auto konden we de mijne startenHeb net een stuk gereden en nu maar hopen dat de accu het blijft volhouden
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:20 schreef Arizona het volgende:
@:Fred_B hoe gaat het met de familie in China?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat mag! Het is gelukkig geen geheimquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik vind het binnen ook best koud.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal eens iet raars zeggen, ik vind het maar koud buiten. Koud, ík, het moet niet gekker worden.
Krijg je er sneeuwballen van? (hihaho)quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal eens iet raars zeggen, ik vind het maar koud buiten. Koud, ík, het moet niet gekker worden.
Klinkt omslachtig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:12 schreef H_T het volgende:
Ik heb net online een cadeaubon ingewisseld om een andere cadeaubon mee te kunnen kopen. Nu wacht ik op die code in de mail, zodat ik hem vast kan toevoegen aan mijn account bij een winkel waar ik nu niets wil bestellen maar in de toekomst wel, al weet ik nog niet wat.
Nee, ik had wel gewoon kleren aan.quote:
Huh maar huh?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:51 schreef Arizona het volgende:
Ze lijken het niet of nauwelijks meer aan te passen, maar vroeger was dat standaardquote:
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze lijken het niet of nauwelijks meer aan te passen, maar vroeger was dat standaardHeel Nederland, maar niet je eigen woonplaats. Het idee was dat je dan altijd thuiskomt en dat je ze niet als garagevervanger gebruikt. Eigen woonplaats of Europa kostte extra. Toen we vlakbij een gemeentegrens woonde heeft mijn moeder zo wel eens een paar meter buiten de eigen woonplaats pech gekregen! Balen he?
Ben jij de Ice Man?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is ergens ook wel logisch. Ik bedoel, het is de wegenwacht, die moet je assisteren als je onderweg bent en niet als je nog thuis op de oprit staat. Denk ik toch.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze lijken het niet of nauwelijks meer aan te passen, maar vroeger was dat standaardHeel Nederland, maar niet je eigen woonplaats. Het idee was dat je dan altijd thuiskomt en dat je ze niet als garagevervanger gebruikt. Eigen woonplaats of Europa kostte extra. Toen we vlakbij een gemeentegrens woonde heeft mijn moeder zo wel eens een paar meter buiten de eigen woonplaats pech gekregen! Balen he?
Vroeger was het allemaal zo veel makkelijkerquote:
Klopt inderdaad en ik was in de veronderstelling dat ons pakket allang was omgezet naar de Wegenwacht standaard die ze nu aanbieden. My badquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn auto stond op de weg, niet op de opritquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ergens ook wel logisch. Ik bedoel, het is de wegenwacht, die moet je assisteren als je onderweg bent en niet als je nog thuis op de oprit staat. Denk ik toch.
En hoe ver van de oprit was dat stukje weg waar je auto op stond?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt inderdaad en ik was in de veronderstelling dat ons pakket allang was omgezet naar de Wegenwacht standaard die ze nu aanbieden. My bad
[..]
Mijn auto stond op de weg, niet op de oprit
O daar word ik ook zo kriegel van, die kadobonnen waar je eerst weer een andere bon voor moet halen. Met de fashion cheque heb je dat ook steeds meer. Eerst kon je die bij heel veel zaken gewoon gebruiken maar nu moet je dan eerst weer een bon van die winkel halen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:12 schreef H_T het volgende:
Ik heb net online een cadeaubon ingewisseld om een andere cadeaubon mee te kunnen kopen. Nu wacht ik op die code in de mail, zodat ik hem vast kan toevoegen aan mijn account bij een winkel waar ik nu niets wil bestellen maar in de toekomst wel, al weet ik nog niet wat.
Ik heb dat ook zojuist gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:12 schreef H_T het volgende:
1,5 meter ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe ver van de oprit was dat stukje weg waar je auto op stond?
Niet dat ik weet.quote:
Ver genoeg van de opritquote:
Het is wat meer gedoe, maar aan de andere kant kan je wel zelf kiezen welke bon je wilquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
O daar word ik ook zo kriegel van, die kadobonnen waar je eerst weer een andere bon voor moet halen. Met de fashion cheque heb je dat ook steeds meer. Eerst kon je die bij heel veel zaken gewoon gebruiken maar nu moet je dan eerst weer een bon van die winkel halen.
Zeker, maar het is ook fijn dat ze je auto zo ver kunnen krijgen dat je er mee naar de garage kunt gaan om daar (bijvoorbeeld) een nieuwe accu te laten monteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ergens ook wel logisch. Ik bedoel, het is de wegenwacht, die moet je assisteren als je onderweg bent en niet als je nog thuis op de oprit staat. Denk ik toch.
Het is zo heerlijk buitenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:49 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet meer. Ik heb nogal last van evenwichtsstoornissen en dan is schaatsen niet zo verstandig. Ik vind het wel jammer hoor maar ik ga straks wel een hele lange wandeling maken. Toch nog een koude neus halen.
Dat heb ik als min werkmonitor en mijn eigen monitor op mijn werklaptop heb aangesloten. Verschillende helderheid van kleuren.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:12 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een nieuwe monitor geïnstalleerd en nu kloppen de kleuren voor mijn gevoel niet, terwijl het waarschijnlijk nu dichter zit bij wat het zou moeten zijn dan hiervoorZal ook een kwestie van gewenning zijn: de vorige heb ik zo'n 15 jaar in gebruik gehad
Ik heb er al even mee zitten prutsen en het past nu al beter bij mijn idee van wat het zou moeten zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik als min werkmonitor en mijn eigen monitor op mijn werklaptop heb aangesloten. Verschillende helderheid van kleuren.
Ja met het zonnetje erbij is het heerlijk. Een heel eind gewandeld ( dan mis ik mijn hondje nog steeds). En bij thuiskomst tintelden mijn handen en oren, want ik vind het heerlijk om zonder muts en handschoenen te lopen, laat de koude wind maar zijn gang gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk buiten![]()
En ik hoef onze hond niet af te spoelen en af te drogen
Ach, jouw hondjequote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:33 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja met het zonnetje erbij is het heerlijk. Een heel eind gewandeld ( dan mis ik mijn hondje nog steeds). En bij thuiskomst tintelden mijn handen en oren, want ik vind het heerlijk om zonder muts en handschoenen te lopen, laat de koude wind maar zijn gang gaan.![]()
Ja die natte honden brrr. Maar wil jouw hond wel naar buiten met regen? Ik had altijd van die hondjes die de kop om de deur staken en zeiden je gaat zelf maar buiten plassen.
Hebben ze je ook verteld wat het betekent?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag in het café toevallig geleerd dat Luctor et Emergo in het schild van Zeeland staat. Dus nu snap ik de username van @:Luctor.Et.Emergo ook veel beter.
Nee dat weet eigenlijk niemand.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze je ook verteld wat het betekent?
Je worstelt ermee, maar er komt niets boven?quote:
Die referentie begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Je worstelt ermee, maar er komt niets boven?
Kijk mensen als wij nou in deze SC een béétje meer ons best zouden doen dan zouden wij ook zo beloond kunnen worden, zoals nu het geval is in de KSC.quote:
Hoezo leer jij in een Spaans cafe wat er op het schild van Zeeland staat?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag in het café toevallig geleerd dat Luctor et Emergo in het schild van Zeeland staat. Dus nu snap ik de username van @:Luctor.Et.Emergo ook veel beter.
Ik weet niet of jij wel eens aan de Costa Blanca komt maar ik hoor hier waarschijnlijk meer over Nederland dan jij op een gemiddelde dagquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoezo leer jij in een Spaans cafe wat er op het schild van Zeeland staat?
Maar dan nog. Hoe kwam het ter sprake?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens aan de Costa Blanca komt maar ik hoor hier waarschijnlijk meer over Nederland dan jij op een gemiddelde dag
Nou blijkbaar komt de dienstdoende serveerster uit Terneuzen. Dat wist ik tot vandaag ook niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan nog. Hoe kwam het ter sprake?
Oh leuk.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou blijkbaar komt de dienstdoende serveerster uit Terneuzen. Dat wist ik tot vandaag ook niet.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh leuk.
Ik snap wel dat je vanuit Terneuzen naar Spanje vertrekt.
Ja, daar kan ik wel inkomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]Oké. Zij was wel positief over Goes trouwens.
Ja, klagen kunnen we wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens echt waar dat ik bijna elke dag (behalve als ik thuisblijf) gezeik over Nederland moet horen. Dat het allemaal zo kut is en vol en slecht weer en alles slecht geregeld en de pensioenen en de buitenlanders en iedereen chagrijnig enz enz enz.
'Hier zijn JULLIE de buitenlanders!'quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van wel ja
Als ik het zat ben dan zeg ik ook 'ja, we zitten nu in Spanje hoor'.
Geloof me, ook dát heb ik regelmatig tegen mensen gezegdquote:
Geert gaat het allemaal oplossenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens echt waar dat ik bijna elke dag (behalve als ik thuisblijf) gezeik over Nederland moet horen. Dat het allemaal zo kut is en vol en slecht weer en alles slecht geregeld en de pensioenen en de buitenlanders en iedereen chagrijnig enz enz enz.
Laat hem beginnen met het weer, want het is wel echt berekoud zegquote:
ik vermoed dat dit niet voorkomt in het verkiezingsprogrammaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem beginnen met het weer, want het is wel echt berekoud zeg
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem beginnen met het weer, want het is wel echt berekoud zeg
Geert heeft alles uit zijn verkiezingsprogramma in de ijskast gezet, maar vergeten die dicht te doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat dit niet voorkomt in het verkiezingsprogramma
zou het daarom zou koud zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geert heeft alles uit zijn verkiezingsprogramma in de ijskast gezet, maar vergeten die dicht te doen.
ver-moe-denquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik begin het te vermoeden.
Ik zie nu pas dat Sarah Jessica Parker er in zit joh, dat is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
Ik kijk voor het eerst de film Hocus Pocus. De twee belangrijkste redenen: hij schijnt leuk te zijn en hij duurt niet zo lang
Ik was ook verbaasd! In deze film ziet ze er een stuk knapper uit dan ik gewend ben!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Sarah Jessica Parker er in zit joh, dat is me nooit opgevallen
Ja toch! Had ze zichzelf zomaar knapgetoverd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd! In deze film ziet ze er een stuk knapper uit dan ik gewend ben!
Als ik haar naam hoor denk ik toch altijd aan een gekookt paard, zoals Jeremy Clarkson haar omschreefquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch! Had ze zichzelf zomaar knapgetoverd.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik haar naam hoor denk ik toch altijd aan een gekookt paard, zoals Jeremy Clarkson haar omschreef
Family Guy heeft sowieso gezegd dat ze eruit ziet als een voetquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]Ja ik vrees dat ik er soortgelijke gedachtes bij heb. In Family Guy werd ze geloof ik ook als paard neergezet.
De combinatie lekker en koud past sowieso zelden bij elkaar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mag het woord “lekker” uit de TT?
Roomijs! Case in pointquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De combinatie lekker en koud past sowieso zelden bij elkaar.
quote:
Geen gipsnieuws. Het blijft nu zitenquote:
Dat is 1. Zelden doelt daar mijn inziens al op.quote:
Dan is het geen loopgipsquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen gipsnieuws. Het blijft nu ziten
Ik kan er op lopen (alleen op de hak). Het is kunststof gipsquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het geen loopgips
Hihaho. * laat zichzelf uit
Sorbetijs, cola, sinas, bier, witte wijn, een duik op een hete dag...quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is 1. Zelden doelt daar mijn inziens al op.
Vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op woensdag 10 januari 2024 08:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mag het woord “lekker” uit de TT?
quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt
Servicequote:
Jammer dat je niks hebt gezegd over de gipsvluchtpogingen van de laatste dagen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het geen loopgips
Hihaho. * laat zichzelf uit
Hahaha ik wilde hem ook al hier postenquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:01 schreef Em31 het volgende:
Jongens, @:Arizona werkt nu voor De Speld!
[ twitter ]
Dit had ik inderdaad kunnen schrijven! Ik ben gewoon niet op mijn best als het zó koud isquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:01 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Doet je wagentje het nu wel helemaal goed? Of wordt het toch tijd voor een nieuwe accu?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit had ik inderdaad kunnen schrijven! Ik ben gewoon niet op mijn best als het zó koud isMijn auto dus ook niet en zelfs de kat ligt dichterbij de kachel dan ooit
.
Ik ben ook maar niet naar de sportschool gegaan vandaag. Technisch gezien mocht ik ook 2 dagen niet sporten van de tandartsmaar het had makkelijk gekund, behalve wat stijfheid en een licht beurs gevoel heb ik nergens meer last van.
In plaats daarvan heb ik mooi aan mijn Rustgevende tuin gebouwd, hij is nu bijna klaar. En gekeken welke lego sets ik nog meer wil
.
Hoe is jullie dag?
Ik ben nog niet weer met de auto op pad geweestquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Doet je wagentje het nu wel helemaal goed? Of wordt het toch tijd voor een nieuwe accu?
Ik ben aan het werk vandaag. Best relaxed tot nu toe, vooral wachten op dingen. Daarna krijg ik het wel een uur of twee best druk, maar er is geen enkele manier waarop ik dat kan voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Des 'n schôôn waoge jè, die heej niks geleeje.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Doet je wagentje het nu wel helemaal goed? Of wordt het toch tijd voor een nieuwe accu?
Heerlijk is nog beterquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt
IK HAUW TOG LEKKER NIE ME BEKquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:01 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Als je RTL Duitsland in je kabelpakket hebt zitten, die gaan ook weer een aantal F1 races uitzenden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:35 schreef H_T het volgende:
F1TV gaat van 65 naar 95 euro per jaar
![]()
Mogelijk kunnen bestaande abonnees nog 1 keer verlengen voor 65 als ze dat snel doen, maar ik ga ontdekken of ik het echt ga missen
Wij hebben ook weleens een stukje race op een Franse (of in ieder geval Franstalige) zender gezien.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je RTL Duitsland in je kabelpakket hebt zitten, die gaan ook weer een aantal F1 races uitzenden.
Kan je die in elk geval helemaal live zien.
Je hoort mij ook niet klagen over de zonnige en lichte aspecten van dit weerquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was weer een heerlijke zonnige, lichte dag George!
Mij wel, vooral onderweg naar huis met die lage zon in mijn gezicht. Ik heb bijna de hele weg niks kunnen zien.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet klagen over de zonnige en lichte aspecten van dit weer
Op de RTBF wordt (of werd) het ook uitgezonden inderdaad. Al zit die niet standaard in het Nederlandse zenderpakket.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook weleens een stukje race op een Franse (of in ieder geval Franstalige) zender gezien.
Ja daar had ik dan weer geen last van vandaag, ik ben niet met de auto weg geweest. Maar ik snap je strugglesquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mij wel, vooral onderweg naar huis met die lage zon in mijn gezicht. Ik heb bijna de hele weg niks kunnen zien.![]()
Vooral vervelend als je ernaar uitkijkt even lekker te gaan ontspannen, maar bij thuiskomst blijkt dat je eerst nog even zes fietsers onder je bumper uit moet harken.
Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mij wel, vooral onderweg naar huis met die lage zon in mijn gezicht. Ik heb bijna de hele weg niks kunnen zien.![]()
Vooral vervelend als je ernaar uitkijkt even lekker te gaan ontspannen, maar bij thuiskomst blijkt dat je eerst nog even zes fietsers onder je bumper uit moet harken.
Met vrieskouquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was weer een heerlijke zonnige, lichte dag George!
En per maand?quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:35 schreef H_T het volgende:
![]()
Mogelijk kunnen bestaande abonnees nog 1 keer verlengen voor 65 als ze dat snel doen, maar ik ga ontdekken of ik het echt ga missen
quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:01 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat is ook wel een flinke prijsverhoging.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:35 schreef H_T het volgende:
![]()
Dat heb ik niet gelezen, maar ik gok rond de 12 euro, misschien meer. Op die manier is het niet goedkoper om alleen in de maanden dat er F1 is een maandabonnement te nemenquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En per maand?
Net nu wij een ingebouwde chromecast hebben en ik een abo wilde nemen![]()
Nou ja, altijd nog goedkoper dan Viaplay
ik hoorde dat elders ook al, sneeuw volgende week, maar er wordt vooralsnog geen dag met vorst verwachtquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:08 schreef H_T het volgende:
Als het volgende week echt gaat sneeuwen ga ik zeker een mok glühwein nemenIk heb het al in huis (al ruim een jaar), dus dat is goed nieuws
Op 27 april verwacht ik wel vorstquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoorde dat elders ook al, sneeuw volgende week, maar er wordt vooralsnog geen dag met vorst verwacht
Die hele voorspelling is ook enorm overdreven door de media en paar van die popi jopi meteorologie kanalen. "Sneeuw des doods" , "Snow armageddon". Er zit veel neerslag in de voorspelling inderdaad. Maar het is waarschijnlijker dat het waarschijnlijk te warm gaat zijn voor sneeuw. Al er nog wel een kans dat wel sneeuw is inderdaad als we net een paar graden kouder zitten, er is wel "een kans" (10-20 procent). En dan heb je ook meteen veel sneeuw eventueel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoorde dat elders ook al, sneeuw volgende week, maar er wordt vooralsnog geen dag met vorst verwacht
Sneeuw des doodsquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Die hele voorspelling is ook enorm overdreven door de media en paar van die popi jopi meteorologie kanalen. "Sneeuw des doods" , "Snow armageddon". Er zit veel neerslag in de voorspelling inderdaad. Maar het is waarschijnlijker dat het waarschijnlijk te warm gaat zijn voor sneeuw. Al er nog wel een kans dat wel sneeuw is inderdaad als we net een paar graden kouder zitten, er is wel "een kans" (10-20 procent). En dan heb je ook meteen veel sneeuw eventueel.
Sneeuw of geen sneeuw, we zullen zien. Hoe dan ook heb ik uit voorzorg alvast glühwein in huisquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Die hele voorspelling is ook enorm overdreven door de media en paar van die popi jopi meteorologie kanalen. "Sneeuw des doods" , "Snow armageddon". Er zit veel neerslag in de voorspelling inderdaad. Maar het is waarschijnlijker dat het waarschijnlijk te warm gaat zijn voor sneeuw. Al er nog wel een kans dat wel sneeuw is inderdaad als we net een paar graden kouder zitten, er is wel "een kans" (10-20 procent). En dan heb je ook meteen veel sneeuw eventueel.
Glühwein kan ook met 30 graden en felle zon,niemand gaat je stoppenquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Sneeuw of geen sneeuw, we zullen zien. Hoe dan ook heb ik uit voorzorg alvast glühwein in huis
Als ik sportdingen mag geloven zit Nederland ook vrijwel altijd in de 'poule des doods'quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sneeuw des doodsAfgelopen jaren hadden we ook al Storm des doods inderdaad
In @Em31 ?quote:
Oh zeker, maar dat voelt toch andersquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Glühwein kan ook met 30 graden en felle zon,niemand gaat je stoppen
Meteen het topic stilquote:
Ben je door het ijs gevallen!?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar het ijs was hier niet dik genoeg![]()
Denk dat het morgen te laat is
Dat had je weer goed voor mekaar ja, mensen zo laten schrikken. En dat nadat ze al door het ijs was gezaktquote:
Het spijt mequote:Op donderdag 11 januari 2024 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat had je weer goed voor mekaar ja, mensen zo laten schrikken. En dat nadat ze al door het ijs was gezakt
@Em31 is gelukkig heel vergevingsgezind meestal, morgen zal ze het je vast laten weten of dat in dit geval ook zo isquote:
Stond je vanmorgen bij de tramhalte? (Ghighihi?)quote:Op donderdag 11 januari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
Vandaag in de tram onder andere stukjes Jiskefet gekeken.
Zo ook deze:
Blijft toch briljant, van begin tot eind.
Eens even kijken wat we vandaag op ons brood hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2024 01:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Stond je vanmorgen bij de tramhalte? (Ghighihi?)
Qua prestige 2 voor 12! Qua cash lijkt Miljoenenjacht me beterquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:58 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
De theezakjesvraag van de dag: aan welke spelshow zou je mee willen doen?
Ter land, ter zee en in de lucht lijkt me wel lachen. Maar dat is geen spelshow.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:58 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Het is meer spelshow dan actualiteitenprogrammaquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ter land, ter zee en in de lucht lijkt me wel lachen. Maar dat is geen spelshow.
Ik mis dit programmaquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is meer spelshow dan actualiteitenprogramma
WIDM/De Mol lijkt me ook erg leukquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:58 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik vind het wel tellen hoorquote:Op donderdag 11 januari 2024 10:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ter land, ter zee en in de lucht lijkt me wel lachen. Maar dat is geen spelshow.
Ik kijk af en toe stukjes Countdown (of vaker 8 Out of 10 Cats does Countdown) via Youtubequote:Op donderdag 11 januari 2024 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het wel tellen hoor
Ik wilde zelf als kind graag meedoen aan Cijfers en Letters
Nu zou ik het eigenlijk niet weten. Ik ben niet zo van met mijn gezicht op de buis
8oo10cdc is altijd (meestal, ligt een beetje aan de deelnemers en de tussenact) wel een leuk programma, moet ik ook weer eens gaan kijken.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe stukjes Countdown (of vaker 8 Out of 10 Cats does Countdown) via YoutubeDie ronde dat je een anagram van 8 letters moet oplossen is moeilijk
The Amazing Race.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:58 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wie is de Mol, mochten ze dat ooit weer met onbekende Nederlanders gaan doen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:58 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Stond er geen water in de tramrails?quote:Op donderdag 11 januari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
Vandaag in de tram onder andere stukjes Jiskefet gekeken.
Zo ook deze:
Blijft toch briljant, van begin tot eind.
Uiteraard WIDM als favoriet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:58 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wie is de molquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:58 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Oh, die spelshow ken ik niet, is dat van SBS?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga de sportschool maar weer eens opzoeken, eerste keer dit jaar.
Ook nooit van gehoord. Ik denk dat het ergens achter de decoder zit hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die spelshow ken ik niet, is dat van SBS?
Ook wel een erg lange naam.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die spelshow ken ik niet, is dat van SBS?
Misschien is het een nieuwe versie van “Uhhhh vergeet je tandenborstel niet” ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wel een erg lange naam.
Van welke spelshow is dit een onderdeel? Klinkt inderdaad leuk, hier wil ik wel aan meedoenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
Vandaag met een vriendin mandarijnen, sinaasappels en avocado's gaan plukken bij een boerderij hier in de buurt. Leuk concept wel, die mensen stellen hun terrein open en mensen kunnen op afspraak zoveel komen plukken als ze willen. Leuk sfeertje ook want er is altijd wel een groepje mensen tegelijk bezig.
Het is eigenlijk het hoofdonderdeel van de spelshow "mandarijnen, sinaasappels en avocado's gaan plukken bij een boerderij hier in de buurt".quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van welke spelshow is dit een onderdeel? Klinkt inderdaad leuk, hier wil ik wel aan meedoen
En één iemand is dan de mol, die express sinaasappels in de mand met mandarijnen gooit enzo?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk het hoofdonderdeel van de spelshow "mandarijnen, sinaasappels en avocado's gaan plukken bij een boerderij hier in de buurt".
Die laatste vind ik ook leuk, maar ik zou denk ik al snel falen bij zo’n vraag over jaartallen of audio van oudere commentatoren ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uiteraard WIDM als favoriet.
Maar Miljoenenjacht/Deal or no deal is een mooi alternatief.
Ik zou niet meteen in iets als Per Seconde Wijzer deelnemen, want dan zou ik er zomaar keihard af kunnen gaan op een vraag over paardensport ofzo.
HOE BEDOELL JIJJ???quote:Op donderdag 11 januari 2024 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik nog even helpen met de spelling of is het wel goed zo?
Ga je ook sporten of gezellig aan de bar hangen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga de sportschool maar weer eens opzoeken, eerste keer dit jaar.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk het hoofdonderdeel van de spelshow "mandarijnen, sinaasappels en avocado's gaan plukken bij een boerderij hier in de buurt".
quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wel een erg lange naam.
Ja, ik vind dat ook altijd wel mooi om te zien, als er van die kandidaten meedoen die echt heel veel weten. Ook bij moeilijkere quizzen, als Twee Voor Twaalf bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die laatste vind ik ook leuk, maar ik zou denk ik al snel falen bij zo’n vraag over jaartallen of audio van oudere commentatoren ofzo.![]()
Ik zit soms wel met verbazing te kijken als iemand de categorie geschiedenis ofzo heeft en gewoon álles weet.
Ik heb daadwerkelijk gesport.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ga je ook sporten of gezellig aan de bar hangen?
Ik vind Only Connect leuk om te kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd wel mooi om te zien, als er van die kandidaten meedoen die echt heel veel weten. Ook bij moeilijkere quizzen, als Twee Voor Twaalf bijvoorbeeld.
Nee oké het is al goed mevrouw, excuses mijnerzijds!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
HOE BEDOELL JIJJ???
NIEMANT HOEF MIJN TE HELPEN SEKER GEEN SPANJAARDOOL MEIN NEDERLANDSCH IS PERVECD
Ik denk dat Café De Twee Zwaantjes in Amsterdam misschien iets minder goed te beveiligen is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:04 schreef Strani het volgende:
Landgoed De Zwaluwenberg in Hilversum. Die politici komen ook nooit eens samen op een normale plek om dingen te bespreken hè. Dat ze ineens bij Café De Twee Zwaantjes in Amsterdam zitten.
Nee juist super makkelijk. Het is een klein café met slechts één ingang dus eerst gewoon alles goed scannen en daarna beveiliging bij de deur zettenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Café De Twee Zwaantjes in Amsterdam misschien iets minder goed te beveiligen is.
Welke emotie ervaren we hierbij?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:13 schreef Em31 het volgende:
Ik zie dat de McFlurry Stroopwafel terug is.
Maar dat landgoed kom je helemaal niet eens zomaar op, terwijl dat café gewoon direct aan de straat ligt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee juist super makkelijk. Het is een klein café met slechts één ingang dus eerst gewoon alles goed scannen en daarna beveiliging bij de deur zetten
En extra leuk ook dat je dan tijdens de onderhandelingen kan kijken naar foto's van bekende mensen die er ooit geweest zijn, zoals Ramses Shaffy.
Ja hallo, een drone kan toch gewoon over dat landgoed vliegen? Probeer dat maar eens te doen aan de Prinsengrachtquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat landgoed kom je helemaal niet eens zomaar op, terwijl dat café gewoon direct aan de straat ligt.
Ik ga morgen waarschijnlijk ook door de McDrivequote:Op donderdag 11 januari 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit nu bij de McDonald’s (#viesdik #moddervet #winnaarcholesterolklassementseizoen20232024), en tot mijn verbazing draaien ze hier UK-inzending I Wrote A Song
Geniet er maar van. Over een paar dagen komt @Luctor.et.Emergo weer keihard vertellen dat het weekend voorbij isquote:
Ja, ik gok op zondagavond ergens.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Geniet er maar van. Over een paar dagen komt @:Luctor.et.Emergo weer keihard vertellen dat het weekend voorbij is
Dat kan ook inspiratie geven dat we eigenlijk niet willen: 'We zullen doorgaan!' (Tot het gaatje)quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En extra leuk ook dat je dan tijdens de onderhandelingen kan kijken naar foto's van bekende mensen die er ooit geweest zijn, zoals Ramses Shaffy.
Nou lekker dan, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik gok op zondagavond ergens.
Ja óf Laat Me. Dat ze dan met hun vieren onafhankelijk van elkaar aan de bar dronken willen worden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kan ook inspiratie geven dat we eigenlijk niet willen: 'We zullen doorgaan!' (Tot het gaatje)
Heb je iets in het vooruitzicht?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:26 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn weekend eindigt gewoon maar niet.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:26 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn weekend eindigt gewoon maar niet.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je iets in het vooruitzicht?
Ik weet inmiddels zo ongeveer welke kant ik op wil, maar de vacatures zijn so far erg karig. Eens kijken of ik wat kan bereiken met netwerken, al heb ik niet zo veel contacten..quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:41 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je zoektocht naar wat anders?
En dan is alles koek en ei en hebben ze de formatie rond en zingen ze de Pastoralequote:Op donderdag 11 januari 2024 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja óf Laat Me. Dat ze dan met hun vieren onafhankelijk van elkaar aan de bar dronken willen worden.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:43 schreef Arizona het volgende:
Echt gewéldig deze kou. Code oranje vanwege ijzel.
Zojuist met gevaar voor lijf en ledematen van het huis van mijn ouders naar mijn eigen huis gegaan. De straat en de stoepen zijn veranderd in verraderlijk onzichtbare spekgladde ijsbanen. Gelukkig ben ik niet gevallen en zowaar nog in leven!
Ja, het was ECHT niet leukquote:
Hmm maar dan met Geert Wilders als de zon en de andere drie als aanbidders?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan is alles koek en ei en hebben ze de formatie rond en zingen ze de Pastorale
Nu al valangst? Hoe moet dat als je 80 bent?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het was ECHT niet leuk![]()
Ik heb tegenwoordig al meer angst om te vallen dan vroeger dus dit was wel een uitdaging
Ik wist niet dat het zo glad was. Hier was het iets boven nul.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig al meer angst om te vallen dan vroeger dus dit was wel een uitdaging
Ja oké ijzel is natuurlijk kut maar verder heb je volgens mij best een leuk leven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:43 schreef Arizona het volgende:
Zojuist met gevaar voor lijf en ledematen van het huis van mijn ouders naar mijn eigen huis gegaan. De straat en de stoepen zijn veranderd in verraderlijk onzichtbare spekgladde ijsbanen. Gelukkig ben ik niet gevallen en zowaar nog in leven!
Dan krijgt ze uitvalangst.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu al valangst? Hoe moet dat als je 80 bent?
Nou ja, vooral bij smalle paadjes op hoogtes in de bergen ben ik tegenwoordig bang dat ik naar beneden valquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu al valangst? Hoe moet dat als je 80 bent?
Ik ben hypochonder, dat heb ik nu ook al!quote:
Misschien dan invalangst? Dat je doodsbang wordt voor ideeën omdat ze hoogstwaarschijnlijk slecht zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben hypochonder, dat heb ik nu ook al!
Deze grap krijgt van mij een onvoldoende.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien dan invalangst? Dat je doodsbang wordt voor ideeën omdat ze hoogstwaarschijnlijk slecht zijn?
Opvalangst, dat je gewoon niet meer in de spotlight wilt staan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Deze grap krijgt van mij een onvoldoende.
Dat lijkt mij persoonlijk beter dan afvalangst, de angst om af te vallen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Opvalangst, dat je gewoon niet meer in de spotlight wilt staan?
Oh dat lijkt me ook heel naarquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij persoonlijk beter dan afvalangst, de angst om af te vallen.
IJzel suggereert dat de temperatuur in elk geval positief is. Hier is het nog gewoon -3quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:43 schreef Arizona het volgende:
Ik heb last van vaalangst, dat ik fouten maak in mijn spelling.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Opvalangst, dat je gewoon niet meer in de spotlight wilt staan?
Ik zag afvalangst en ik dacht meteen aan een soort smetvrees, voordat ik verder lasquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij persoonlijk beter dan afvalangst, de angst om af te vallen.
Gevaar op dwangmatig eten om afvallen te voorkomen, voor je het weet kan je aan een TLC programma meedoen.quote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag afvalangst en ik dacht meteen aan een soort smetvrees, voordat ik verder las
Ik heb net drie flinke plakken kerststol op en nu ben ik bang dat ik afvalangst hebquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gevaar op dwangmatig eten om afvallen te voorkomen, voor je het weet kan je aan een TLC programma meedoen.
Je hebt wel aardig wat afval uit de groene container gehouden zoquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net drie flinke plakken kerststol op en nu ben ik bang dat ik afvalangst heb
Dat dan wel weer. Ongelofelijk trouwens hoe lang dat spul goed blijft.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt wel aardig wat afval uit de groene container gehouden zo
We zien de Spaanse variant van "My 600lb life" tegemoet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net drie flinke plakken kerststol op en nu ben ik bang dat ik afvalangst heb
En die Spaanse ramen zijn ook al zo klein, daar krijgen ze me nooit doorheen getakeldquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We zien de Spaanse variant van "My 600lb life" tegemoet.
Ja, dat is meestal geen signaal dat je iets gezonds naar binnen werkt hoorquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dan wel weer. Ongelofelijk trouwens hoe lang dat spul goed blijft.
Nee preciesquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal geen signaal dat je iets gezonds naar binnen werkt hoor
Nee precies, dat moet je ook niet hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee preciesMaar ja hè, honger hebben is ook niet gezond.
Doe je gelijk ook mee aan de Spaanse versie van "De Grote Verbouwing."quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
En die Spaanse ramen zijn ook al zo klein, daar krijgen ze me nooit doorheen getakeld
Dan ga je naar Dr. Ahoraquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
En die Spaanse ramen zijn ook al zo klein, daar krijgen ze me nooit doorheen getakeld
Maar dan moet je wel zo'n drone hebben, daarbij lijkt me dat defensie wel iets heeft staan om zo'n ding neer te halen mocht het zover komen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hallo, een drone kan toch gewoon over dat landgoed vliegen? Probeer dat maar eens te doen aan de Prinsengracht
Ja kijk ik heb wel meer ideeën maar het lijkt me verstandig dat we dat niet hier besprekenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel zo'n drone hebben, daarbij lijkt me dat defensie wel iets heeft staan om zo'n ding neer te halen mocht het zover komen.
Ik heb van die spikes voor onder je schoenen gekochtquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een landgoed met Wilders en Yesilgoz, de AIVD is inderdaad weer eens aan het meelezen in dit topic.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja kijk ik heb wel meer ideeën maar het lijkt me verstandig dat we dat niet hier bespreken
Ik hoor de laatste tijd in een reclame vaak ook een deuntje voorbij komen dat mij sterke ESF-vibes geeft, misschien van een voorronde ergens. Ik weet alleen niet meer welke dat isquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:55 schreef Fred_B het volgende:
Ik zit nu bij de McDonald’s (#viesdik #moddervet #winnaarcholesterolklassementseizoen20232024), en tot mijn verbazing draaien ze hier UK-inzending I Wrote A Song
En het is heel handig om vervelende blagen mee tegen de schenen te trappenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb van die spikes voor onder je schoenen gekochtIk voel me een kneusje maar MINDER kneus dan als ik half huilend over straat loopt omdat er een minibeetje ijs ligt
![]()
Ahh dat jij zo graag wilt dat ik in Nederland in de gevangenis kom in plaats van veel verder weg in Spanje te zitten vind ik wel heel liefquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een landgoed met Wilders en Yesilgoz, de AIVD is inderdaad weer eens aan het meelezen in dit topic.
Ga je je vóór het ontbijt al volproppen met brood?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:05 schreef Strani het volgende:
Tevens aan de AIVD: Ik heb m'n koffie het liefst met melk en een paar boterhammen voor het ontbijt.
Dat zal toch die afvalangst zijn dan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je je vóór het ontbijt al volproppen met brood?
Op kosten van de staat? Wat denk jij dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga je je vóór het ontbijt al volproppen met brood?
Dat je wacht op de eieren met spek!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Op kosten van de staat? Wat denk jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |