Dat was denk de winter van de huilende Wennemars?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
In 2012 was het ook zo'n koude gevoelstemperatuur, lag er ook een bak sneeuw.
Vond het toen wel een prima plan om 16km te gaan fietsen 's avond, naar mijn vriendin. Ach, kalverliefde.Helemaal ingepakt, twee paar sokken, thermondergoed, alles. .
Jup.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was denk de winter van de huilende Wennemars?
Weet nog goed dat ik die uitzending vanuit Colombia bekeek. Ik had m'n schoonfamilie al verteld dat ik hoe dan ook en ongeacht de tijden de hele dag TV zou kijken als het zo ver zou komen.quote:
Met dezelfde hoofdpersonen.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:58 schreef Koen66 het volgende:
al die door elkaar lopende slowchats tegenwoordig
Ohh was dat vandaag? Hoe vond je het alleen? En hoe was de film?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor het eerst alleen naar een bioscoop en de McDrive. Ja echt waar
Dat was The Hunger Games. Een paar weken geleden.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh was dat vandaag? Hoe vond je het alleen? En hoe was de film?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Terug van The Hunger Games. Mooie film. De personages zijn echt goed gecast. Viola Davis is een geweldige actrice![]()
Als je het boek hebt gelezen is een aanrader. Anders mis je toch een stukje context.
Enige minpuntje was het laatste deel. Het voelde een beetje alsof alles wat moest gebeuren op een hoop werd gegooid.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog even door de McDrive te gaan. Van popcorn krijg je honger
Half Nederland zat toen vol spanning voor de buis.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet nog goed dat ik die uitzending vanuit Colombia bekeek. Ik had m'n schoonfamilie al verteld dat ik hoe dan ook en ongeacht de tijden de hele dag TV zou kijken als het zo ver zou komen.
Ja tochquote:Op maandag 8 januari 2024 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Half Nederland zat toen vol spanning voor de buis.Heerlijk als dat landje van ons massaal mesjogge raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:kolere wat een afbraakpand zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:Lijkt net alsof ze het verkeerd hadden uitgemeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
shit, vergeten een lift in te plannen. Naja dan maar ernaast met wat bruggetjesquote:Op maandag 8 januari 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze het verkeerd hadden uitgemeten.
Ja maar blijkbaar gaan de apartementen daar de spreekwoordelijke toonbank over voor zo'n 900k pounds. En dan nog eens 8000 per jaar servicekosten.quote:
serieusquote:Op maandag 8 januari 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar gaan de apartementen daar de spreekwoordelijke toonbank over voor zo'n 900k pounds. En dan nog eens 8000 per jaar servicekosten.
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:Kijk, je hebt brutalisme dat nog wat uitstraalt. Dit is meer een willekeurige oostblokflat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Echt hè. Hier nog wat meer foto's: https://www.themodernhouse.com/past-sales/trellick-tower/quote:Op maandag 8 januari 2024 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk, je hebt brutalisme dat nog wat uitstraalt. Dit is meer een willekeurige oostblokflat.
echt zo'n gebouw waar je drugsoverlast en zwervers verwachtquote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè. Hier nog wat meer foto's: https://www.themodernhouse.com/past-sales/trellick-tower/
Sommige foto's van de interieuren zijn nog best leuk. Maar die gangen en trappenhuis zijn ook weer verschrikkelijk,
Misschien ziet het er van binnen wel heel mooi uitquote:Op maandag 8 januari 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar gaan de apartementen daar de spreekwoordelijke toonbank over voor zo'n 900k pounds. En dan nog eens 8000 per jaar servicekosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oja ik wist dat je daarheen ging maar niet zeker of dat al geweest wasquote:Op maandag 8 januari 2024 22:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was The Hunger Games. Een paar weken geleden.
[..]
pfoe.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè. Hier nog wat meer foto's: https://www.themodernhouse.com/past-sales/trellick-tower/
Sommige foto's van de interieuren zijn nog best leuk. Maar die gangen en trappenhuis zijn ook weer verschrikkelijk,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh ja daar heb ik ook nog wel eens gelopenquote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
pfoe.
Nee, dan radio kootwijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
pfoe.
Nee, dan radio kootwijk.
Ook het buurtschap dat ze ernaast hebben gebouwd, met dezelfde naam, lijkt me een bijzondere plek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.google.com/ma(...)312!8i6656?entry=ttu
quote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
pfoe.
Nee, dan radio kootwijk.
Staatsbosbeheer (?) heeft moeite met het onderhouden ervan helaas, vanwege de kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het hier laatst over lelijke gebouwen en kom net deze tegen van Trellick Tower in Londen:Echt zo’n gebouw waarin in een BBC-serie de politie in de eerste aflevering een verdacht persoon bezoekt en in de laatste aflevering erachter komt dat dat inderdaad de juiste persoon was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mooi beschrevenquote:Op maandag 8 januari 2024 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt zo’n gebouw waarin in een BBC-serie de politie in de eerste aflevering een verdacht persoon bezoekt en in de laatste aflevering erachter komt dat dat inderdaad de juiste persoon was.
De gangen doen me denken aan een ziekenhuisquote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is pech hebbenquote:
Balen, wil het nog niet met het gips?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga over 3 kwartier de poli weer bellen
Gips glijdt er weer af, want heeft geen houvast. Het zit alleen rond mijn grote teen en mijn wreef. Als ze weer nieuw gips moeten zetten dan ook om hak of dat verbandachtige spul om enkel als zo houvast. Anders zit ik elke dag in de gipskamer.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen, wil het nog niet met het gips?
De auto kan ook niet met startkabels, want de auto van New Mexico is daar schijnbaar niet geschikt voor
Dat wordt de wegenwacht bellenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
De auto kan ook niet met startkabels, want de auto van New Mexico is daar schijnbaar niet geschikt voor
Balen! NM heeft een (semi-)elektrische toch? Dan wil je inderdaad niet met startkabels gaan klooien en is de wegenwacht of garage bellen een veel beter idee. Sterkte!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je gisteren aan het schaatsen geweest?quote:
Jup. We bellen zo de Wegenwachtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Balen! NM heeft een (semi-)elektrische toch? Dan wil je inderdaad niet met startkabels gaan klooien en is de wegenwacht of garage bellen een veel beter idee. Sterkte!
Nee dat durf ik niet meer. Ik heb nogal last van evenwichtsstoornissen en dan is schaatsen niet zo verstandig. Ik vind het wel jammer hoor maar ik ga straks wel een hele lange wandeling maken. Toch nog een koude neus halen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je gisteren aan het schaatsen geweest?
Hopelijk fixen ze het nu goed!quote:
Ja ik hoorde het al op het nieuws. Balen joh. Ach je zit nu lekker warm, koffie erbij en wachten tot de mijnheer van de ANWB langs komt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:38 schreef Arizona het volgende:
De wachttijd is extreem lang, zeggen ze aan de telefoon
Ah echt?? En wat nu?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:51 schreef Arizona het volgende:
Schijnbaar hebben we een pakket voor hééééééeĺ Europa, maar niet voor onze eigen woonplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |