quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende: [..] Wat vind jij trouwens van de regisseur die gaat stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door molloot200 op 07-01-2024 10:41:21 ]
Dreigen om 24/7 Engelbewaarder te draaien. Dan gaat die denk ik wel praten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Correctie, ik ga niet Sleepers kijken maar zien of ik Assassin's Creed Mirage aan de praat krijg.
Jij Krijgt die Lach Niet van Mijn Gezicht is ook al zeer effectief geblekenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dreigen om 24/7 Engelbewaarder te draaien. Dan gaat die denk ik wel praten.
Dan breken zelfs de moeilijkste gevallen binnen no time ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij Krijgt die Lach Niet van Mijn Gezicht is ook al zeer effectief gebleken
Ik kan de SC wel in jouw plaats teruglezen.quote:Op zondag 7 januari 2024 03:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf de SC niet terug te lezen vanwege mogelijke spoilers. Hopelijk kan ik morgenavond WidM kijken
Alleen de eerste post van dit topic door @molloot200 is een spoiler, dus alleen die even snel voorbij scrollenquote:Op zondag 7 januari 2024 03:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf de SC niet terug te lezen vanwege mogelijke spoilers. Hopelijk kan ik morgenavond WidM kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gaat beter dan gisteren sinds ik van de zware pijnstilling af ben. Nu daar van herstellen en verder ben ik zwaar verkouden. Verder ga ik af en toe huishoudelijke taken doen en heel veel relaxenquote:
Hier schijnt het zonnetjequote:
Oh ja oeps. Ik heb het in spoilerhaken gezet.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen de eerste post van dit topic door @:molloot200 is een spoiler, dus alleen die even snel voorbij scrollen
quote:Op zondag 7 januari 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]Helemaal mee eens FredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ah, top! Ik zag die post inderdaad en dacht meteen: "GEVAAR!! GEVAAR!! WEGBLIJVEN!!".quote:Op zondag 7 januari 2024 08:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen de eerste post van dit topic door @:molloot200 is een spoiler, dus alleen die even snel voorbij scrollen
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:04 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh nu gaat het er even over maar straks switchen we gewoon weer naar schaatsen en zoquote:Op zondag 7 januari 2024 11:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat ik de SC weer een tijdje moet mijden.
Ik kijk ook geen Mol hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 11:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat ik de SC weer een tijdje moet mijden.
Lekker de tijd nemen voor je herstel de komende tijdquote:Op zondag 7 januari 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen voornamelijk bank gelegen en Downton Abbey zitten te kijken
Wat is jouw mening over de PVV?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we dat óók al gemeenWhat's next!?
Oh ja, dan mijd je het vanwege de mogelijke spoilers. Ik ben niet zo helder vandaagquote:
Ook dat niet.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, dan mijd je het vanwege de mogelijke spoilers. Ik ben niet zo helder vandaag
Ik geef het opquote:
Verwerpelijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat vind jij van genocide als concept?
Nee, maar verwerpelijk gaat misschien óók wel weer een beetje ver!quote:Op zondag 7 januari 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
Grapje hoor, ik vind genocide helemaal niet zo heel gezellig.
Sterktequote:Op zondag 7 januari 2024 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen Mol hoor
[..]
Lekker de tijd nemen voor je herstel de komende tijd![]()
Morgen tweede helft van de middag doe ik even met je mee, dan gaat mijn verstandskies eruit(Zou eerst in december al zijn maar was precies op de datum van de crematie van schoonmoeder, dus moest verplaatst worden). En daarna mag ik ook de rest van de middag bijkomen vind ik
Het ligt inderdaad wat genuanceerd.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, maar verwerpelijk gaat misschien óók wel weer een beetje ver!
Abject en infaam mag nog wel?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, maar verwerpelijk gaat misschien óók wel weer een beetje ver!
Je wilt natuurlijk niet alle genocides over een kam scheren.quote:
Weinig dingen zijn zomaar gezellig van zichzelf, je moet het gewoon gezellig máken.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
Grapje hoor, ik vind genocide helemaal niet zo heel gezellig.
Jij wil genocide weer gezellig makenquote:Op zondag 7 januari 2024 15:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weinig dingen zijn zomaar gezellig van zichzelf, je moet het gewoon gezellig máken.
Ja, gewoon weer natte haartjes voor de tv en zoquote:Op zondag 7 januari 2024 15:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wil genocide weer gezellig maken
Met het bord op schoot?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer natte haartjes voor de tv en zo
Kom maar doorquote:Op zondag 7 januari 2024 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor het eerst s'mores gemaakt uit de oven. Tast toe mensen!
Uiteraardquote:
En begeleidend commentaar door André van Duin net als ooit met Ter Land, ter zee en in de luchtquote:Op zondag 7 januari 2024 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer natte haartjes voor de tv en zo
Gewoon modderfietsen kijken. Matje ligt alweer drie ronden voor.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:26 schreef Arizona het volgende:
Hoezo wint er opeens iemand anders dan een Nederlander goud op het EK
Wilt u wel of genocide?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En begeleidend commentaar door André van Duin net als ooit met Ter Land, ter zee en in de lucht
Stel je vindt veldrijden en Formule 1 leuk en je hebt een hekel aan Nederlanders. Zware tijden.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon modderfietsen kijken. Matje ligt alweer drie ronden voor.
In beide sporten is de winnaar eigenlijk een Vlaming.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je vindt veldrijden en Formule 1 leuk en je hebt een hekel aan Nederlanders. Zware tijden.
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 7 januari 2024 15:26 schreef Arizona het volgende:
Hoezo wint er opeens iemand anders dan een Nederlander goud op het EK
gelukkig bestaat hln.bequote:Op zondag 7 januari 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je vindt veldrijden en Formule 1 leuk en je hebt een hekel aan Nederlanders. Zware tijden.
Ik ken genoeg Lewis Hamilton fans op Twitter die het zwaar hebben om fan te zijn van F1quote:Op zondag 7 januari 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In beide sporten is de winnaar eigenlijk een Vlaming.
Dus we mogen straks ook niet zeggen dat een Fries het ESF wintquote:
RPM zou eens een hele video aan dit fenomeen moeten wijden.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Lewis Hamilton fans op Twitter die het zwaar hebben om fan te zijn van F1
Bekijk zijn Zandvoort 2022 video eensquote:Op zondag 7 januari 2024 16:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
RPM zou eens een hele video aan dit fenomeen moeten wijden.
Dat is lang geleden dat ik die gezien heb, straks maar weer eens kijkenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bekijk zijn Zandvoort 2022 video eens
Zolang hij maar niet met een (erg aanstootgevende) Friese vlag zwaaitquote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus we mogen straks ook niet zeggen dat een Fries het ESF wint
Mijn gevoel zegt dat vooral Joost zelf dat zou doenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus we mogen straks ook niet zeggen dat een Fries het ESF wint
Naar Groningen ermeequote:
Lijkt mij sowieso een zware combinatie gezien de vele sporten waar we goed in zijnquote:Op zondag 7 januari 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal veldrijden als je Belg bent, denk ik?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij sowieso een zware combinatie gezien de vele sporten waar we goed in zijnNou ja voetbal tegenwoordig uitgezonderd.
Er keihard afgaan tegen Denemarken in de korfbalfinale ofzoquote:Op zondag 7 januari 2024 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal veldrijden als je Belg bent, denk ik?![]()
Stel de Belgen domineren ineens het hele schaatsen
Ja, bijzonder hèquote:
Iemand moet het doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wil genocide weer gezellig maken
Koude wind ookquote:Op zondag 7 januari 2024 17:02 schreef Arizona het volgende:
Het was wel enorm koud, daar moest ik wel flink aan wennen toen we even gingen wandelen vanmiddag
Koude wind hoeft van mij niet, laat het maar lekker windstil zijnquote:
Ja de eerste echte keer vriezen deze winter.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:02 schreef Arizona het volgende:
Het was wel enorm koud, daar moest ik wel flink aan wennen toen we even gingen wandelen vanmiddag
Zeker. Zon en vries temperaturen zijn juist heel mooi. En vaak ook wel prettig om dan buiten te lopen. Mits het niet waait.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:28 schreef Em31 het volgende:
Vind dat echt heerlijk, dat koude weer met zon/blauwe lucht![]()
Blijft een aantal dagen overdag ook onder 0 lijkt het
AHUMquote:Op zondag 7 januari 2024 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helemaal veldrijden als je Belg bent, denk ik?![]()
Stel de Belgen domineren ineens het hele schaatsen
Was een enorme klap ja.quote:
Bij de mass start doet de Belg het al jaren beter dan de Nederlanders dus niks nieuwsquote:
Ja heerlijk inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2024 17:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Zon en vries temperaturen zijn juist heel mooi. En vaak ook wel prettig om dan buiten te lopen. Mits het niet waait.
Pas maar op, geef ze een vinger en ze nemen je hele handquote:
Als het een Nederlandse vinger is, dan gooien ze er bier of urine overheen. Of ze spugen erop.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pas maar op, geef ze een vinger en ze nemen je hele hand
Dit zijn inderdaad Wim Hof temperaturenquote:Op zondag 7 januari 2024 17:02 schreef Arizona het volgende:
Zó erg is het nog lang nietquote:Op zondag 7 januari 2024 18:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad Wim Hof temperaturen
Dan loop je alsnog een paar schoenen op me achterquote:Op zondag 7 januari 2024 19:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb mijn eerste paar schoenen van het jaar alweer besteld hoor
Netjesquote:Op zondag 7 januari 2024 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan loop je alsnog een paar schoenen op me achter![]()
. Ik heb vrijdag 2 paar besteld ter vervanging van versleten schoenen
Ik heb inmiddels al twee bestellingen bij de Wehkamp gedaanquote:Op zondag 7 januari 2024 19:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb mijn eerste paar schoenen van het jaar alweer besteld hoor
Ik voel me echt stukken beter nu, dankzij jou en @H_Tquote:Op zondag 7 januari 2024 19:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al twee bestellingen bij de Wehkamp gedaan
Bij een set van de oude schoenen is een groot deel van het profiel weggesleten. Als het dan regent en je loopt op gladde steen is uitglijden en op je muil gaan een realistisch gevaarquote:Op zondag 7 januari 2024 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Netjes![]()
Hier geen versleten schoenen, ik zocht gewoon een leuke uitbreiding op mijn collectie
Herkenbaarquote:Op zondag 7 januari 2024 19:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij een set van de oude schoenen is een groot deel van het profiel weggesleten. Als het dan regent en je loopt op gladde steen is uitglijden en op je muil gaan een realistisch gevaar![]()
En ze zijn niet meer waterdicht en ruiken niet meer 100% fris als je er mee door de regen gelopen hebt
Wat een verstandige vrouw ben je toch!quote:Op zondag 7 januari 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
HerkenbaarNew Mexico wacht ook altijd net zolang met nieuwe schoenen kopen, tot hij minstens drie maal bijna onderuit geglibberd is
![]()
Ik compenseer dat door al láng voordat mijn schoenen versleten zijn, nieuwe te kopen
En om slijtage te voorkomen, koop je zoveel mogelijk schoenen om steeds te kunnen wisselenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
HerkenbaarNew Mexico wacht ook altijd net zolang met nieuwe schoenen kopen, tot hij minstens drie maal bijna onderuit geglibberd is
![]()
Ik compenseer dat door al láng voordat mijn schoenen versleten zijn, nieuwe te kopen
Jij snapt mijquote:Op zondag 7 januari 2024 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
En om slijtage te voorkomen, koop je zoveel mogelijk schoenen om steeds te kunnen wisselen
Is dat een serie?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Into the Spiderverse staat sinds kort op Disney+. Uitstekend nieuws voor mij, want die wilde ik al een tijdje weer kijken dus dat ga ik nu lekker doen
Nee, animatiefilmquote:Op zondag 7 januari 2024 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is dat een serie?
Ik kijk nu Only murders in the building.
Herkenbaar. En voor de zekerheid koop ik een paar anderen. Handig voor het matchen met de kleren en dan voorkom je sneller slijtagequote:Op zondag 7 januari 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Moest je de koekjestrommel bewaken?quote:Op zondag 7 januari 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Weer thuis van verjaardag.
Wat is je team?quote:Op maandag 8 januari 2024 00:19 schreef Strani het volgende:
Weer thuis van Alicante waar ik weer een paar nieuwe mensen heb leren kennen vanavond en leuke gesprekken heb gevoerd. En nu nog even NFL kijken om te zien of m'n team de play-offs haalt
Green Bay Packers, spelen nu tegen hun rivaal Chicago Bears (die al uitgeschakeld zijn). Als Green Bay wint zitten ze in de play-offs.quote:
Echt blij mee. Het was een heel zwaar jaar en in het begin ging het meeste fout, met een nieuwe quarterback en veel blessures. Maar tweede helft van het seizoen kwam de ommeslag en nu zijn ze de jongste ploeg ooit in de play-offs.quote:
Ze zijn een soort Ajax dus? Slecht begin, jonge ploeg en uiteindelijk komt het toch allemaal goedquote:Op maandag 8 januari 2024 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt blij mee. Het was een heel zwaar jaar en in het begin ging het meeste fout, met een nieuwe quarterback en veel blessures. Maar tweede helft van het seizoen kwam de ommeslag en nu zijn ze de jongste ploeg ooit in de play-offs.
Zoietsquote:Op maandag 8 januari 2024 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zijn een soort Ajax dus? Slecht begin, jonge ploeg en uiteindelijk komt het toch allemaal goed(hoop ik)
quote:Op zondag 7 januari 2024 13:47 schreef Strani het volgende:
@:Koen66 ik ben er al achter waar ik een ruime 10 jaar geleden in GC postte, dat was dus inderdaad de KSC. Ik was gewoon een regular daar (en mod) maar was helemaal vergeten dat het KSC heette
Hier ook! Niet hard overigens.quote:
Veel sterkte, je kan hetquote:Op maandag 8 januari 2024 09:25 schreef Arizona het volgende:
Vanmiddag gaat mijn verstandskies eruit, ik ben weer zoooo nerveus![]()
Zou eerst vorige maand al zijn, maar moest dus verplaatst worden ivm de uitvaart.
I know, na al mijn andere tandartsbezoeken ben ik ook in leven geblevenquote:
Maar tot die tijd... Packman!quote:Op maandag 8 januari 2024 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets
Nou, zolang ze in de play-offs zitten hou ik deze UI aan
(Dus kan ook zomaar dat ik volgende week weer gewoon moraalridder ben.)
Ik heb nog nooit een zinnig verband kunnen ontdekken tussen de uitslag van de Golden Globes en de Super Bowlquote:Op maandag 8 januari 2024 01:16 schreef Strani het volgende:
Vanavond ook Golden Globes trouwens. Niet dat ik dat ga kijken maar toch altijd een interessante graadmeter.
Dan zit je nu in de laatste paar uur waarin je je druk kan maken over die kies. Na vanmiddag hoeft dat nooit meerquote:Op maandag 8 januari 2024 09:25 schreef Arizona het volgende:
Vanmiddag gaat mijn verstandskies eruit, ik ben weer zoooo nerveus![]()
Zou eerst vorige maand al zijn, maar moest dus verplaatst worden ivm de uitvaart.
Mijn tijger komt vast wel weer een keer terug. Ik gun hem nu even zijn vakantiequote:Op maandag 8 januari 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al die nieuwe UIen de laatste tijd weer, hoe ga ik hier ooit nog mensen herkennen?
Oef, goeie! Ik vind mezelf geen English blend sowieso, maar ook zeker geen kamille.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Een mooie poëtische vraag op mijn theezakje: Met welke theesmaak zou je jezelf omschrijven?
Kom maar door met de antwoorden!
Ik drink best veel Earl Grey, dus die wil ik nog niet meteen uitsluitenquote:
Nee maar in mijn geval is het maar tijdelijk hoor! Ik doe niet aan permanente UI-veranderingenquote:Op maandag 8 januari 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al die nieuwe UIen de laatste tijd weer, hoe ga ik hier ooit nog mensen herkennen?
Nee echt zo in 2013 maar in de oude topics die ik nu even doorgespeurd heb kwam ik jou ook niet tegen dus misschien deed je het toen net eventjes rustig aan.quote:Op maandag 8 januari 2024 05:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is dan toch langer geleden, ik post er vanaf eind 2010 en toen was je er al niet meer
Maar dat is omdat je je er nooit echt in hebt verdiept H_T.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zinnig verband kunnen ontdekken tussen de uitslag van de Golden Globes en de Super Bowl
Heroine-gember, denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Een mooie poëtische vraag op mijn theezakje: Met welke theesmaak zou je jezelf omschrijven?
Dutch Blendquote:Op maandag 8 januari 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Earl Greyquote:Op maandag 8 januari 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2024 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Veel succes/sterkte!quote:Op maandag 8 januari 2024 13:51 schreef Arizona het volgende:
Ik zit bij de tandarts in de wachtkamer. Ik wil zo’n anti stress thee zijn
Thnx! Denk dat ik hier mog wel even zit, het is drukquote:
Misschien vrijdag daar een dag voor maken? 'Goede vrijdag om deprimerende dingen te bedenken' kunnen we als naam aanhouden.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
Over een weekje is het weer Blue Monday mensen! Dus misschien wel leuk om de komende week eens na te denken over waar we allemaal gedeprimeerd om kunnen wezen
Suzan en Freek.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
Over een weekje is het weer Blue Monday mensen! Dus misschien wel leuk om de komende week eens na te denken over waar we allemaal gedeprimeerd om kunnen wezen
Hmm ja maar op vrijdag heb je weer zin in het weekend dus dan zit je misschien niet in de juiste mindset. Je moet juist vandaag beginnen, nu alles kut is want het is maandag.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien vrijdag daar een dag voor maken? 'Goede vrijdag om deprimerende dingen te bedenken' kunnen we als naam aanhouden.
Nou nou nouquote:Op maandag 8 januari 2024 14:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Samen verantwoordelijk voor 42% van alle zelfmoorden.
Oh ik ben vandaag al depri, zit nog steeds in de wachtkamerquote:Op maandag 8 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
Gebruik die energie!quote:Op maandag 8 januari 2024 14:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik ben vandaag al depri, zit nog steeds in de wachtkamer
Ik hou het vast tot blue monday!quote:
Oh nou dat is wel meteen een vervelend moment achter de rug met die prik. Maar ja dat voelt altijd heel gek hèquote:Op maandag 8 januari 2024 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou het vast tot blue monday!
Ik zit nu wéér in de wachtkamer, maar met verdoving in mijn smoeltje. In mijn gehemelte, voelt heel raar nu dat intrekt
Succes!quote:Op maandag 8 januari 2024 13:51 schreef Arizona het volgende:
Ik zit bij de tandarts in de wachtkamer. Ik wil zo’n anti stress thee zijn
Ik voel De Kies nog wel, dat is enigszin verontrustendquote:Op maandag 8 januari 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou dat is wel meteen een vervelend moment achter de rug met die prik. Maar ja dat voelt altijd heel gek hè
Komt goed schatje.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik voel De Kies nog wel, dat is enigszin verontrustend
Vast wel, er kan nog veel meer verdoving in!quote:
Tuurlijk! Als jij niet straks knetterstoned het pand verlaat heb je iets niet goed gedaanquote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast wel, er kan nog veel meer verdoving in!
Ik vroeg me vandaag al af of het zover wasquote:Op maandag 8 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
Ik ook, vandaar dat ik het opzochtquote:Op maandag 8 januari 2024 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vroeg me vandaag al af of het zover was
Bij mijn ontstoken kies ooit had ik aan 3 of 4 doses nog niet genoegquote:Op maandag 8 januari 2024 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast wel, er kan nog veel meer verdoving in!
Met twee handen? Werkt soms beter inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mijn ontstoken kies ooit had ik aan 3 of 4 doses nog niet genoegToen probeerden ze een andere manier van trekken en dat werkte veel beter
Hoe kan je binnen 16 minuten én meer verdoving hebben gekregen, de behandeling hebben ondergaan en naar huis zijn gegaan?quote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Arizona het volgende:
Thuis! Er moest inderdaad verdoving bij, ik ben een kenner. Maar verder ging het goed.
Nee, een soort ring erom, die aandraaien en zo heel langzaam de kies eruit forcerenquote:Op maandag 8 januari 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Met twee handen? Werkt soms beter inderdaad.
Hoera! Het is achter de rugquote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Arizona het volgende:
Thuis! Er moest inderdaad verdoving bij, ik ben een kenner. Maar verder ging het goed.
Oh ja een ring werkt ook altijd heel goed.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, een soort ring erom, die aandraaien en zo heel langzaam de kies eruit forceren
Helaasquote:Op maandag 8 januari 2024 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! Als jij niet straks knetterstoned het pand verlaat heb je iets niet goed gedaan
Ik moest inderdaad nog verdoving in de ontsteking zelf. Daarna geen pijn meer bij het wiebelen! Maar nu al wel redelijk wat napijn, dat had ik bij de vorige kies niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mijn ontstoken kies ooit had ik aan 3 of 4 doses nog niet genoegToen probeerden ze een andere manier van trekken en dat werkte veel beter
En dan ook nog eerst New Mexico bijgepraat voor ik hier posttequote:Op maandag 8 januari 2024 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan je binnen 16 minuten én meer verdoving hebben gekregen, de behandeling hebben ondergaan en naar huis zijn gegaan?
Iets klopt hier niet!
Kippensoepquote:Op maandag 8 januari 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera! Het is achter de rug![]()
![]()
![]()
Nu vanavond pannenkoeken?
Hmm nou vooruit maar we checken de camerabeelden voor de zekerheid nog even.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan ook nog eerst New Mexico bijgepraat voor ik hier postte![]()
Die extra verdoving werkte direct en de kies was er in 10 seconden uit. Hij was mij net zo zat als ik hem
en ik moest ook nog wachten met wegrijden, een oudere man in een leenauto blokkeerde de uitrit omdat hij de auto niet in zijn achteruit kreegquote:Op maandag 8 januari 2024 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit maar we checken de camerabeelden voor de zekerheid nog even.
En hoe lang was het daarna nog rijden?quote:Op maandag 8 januari 2024 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
en ik moest ook nog wachten met wegrijden, een oudere man in een leenauto blokkeerde de uitrit omdat hij de auto niet in zijn achteruit kreeg
3 minuten ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2024 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe lang was het daarna nog rijden?
Ja, 3 minuten volgens google maps!quote:Op maandag 8 januari 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik voeg deze informatie toe aan het onderzoeksdossier.
Ik ben al begonnen met lijnen trekken op Google Maps om te zien of de snelheidslimiet niet is overtreden.quote:
JE HEBT HET ACHTER DE RUGquote:Op maandag 8 januari 2024 14:35 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2024 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
en ik moest ook nog wachten met wegrijden, een oudere man in een leenauto blokkeerde de uitrit omdat hij de auto niet in zijn achteruit kreeg
Heb jij nog steeds vakantie?quote:Op maandag 8 januari 2024 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ik voeg deze informatie toe aan het onderzoeksdossier.
Nee ik ben weer aan het werk, vandaar ook dat het onderzoek wat traag gaat.quote:
Nee, hij stak heel opgelucht twee duimen op toen hij achteruit was en ik zwaaide glimlachend naar hemquote:Op maandag 8 januari 2024 14:53 schreef Strani het volgende:
Wat heb je eigenlijk met die oudere man gedaan @:Arizona? De huid volgescholden en een deuk in z'n auto getrapt neem ik aan?
Oké.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, hij stak heel opgelucht twee duimen op toen hij achteruit was en ik zwaaide glimlachend naar hem![]()
Eígenlijk ben ik heel aardig.
Het feit dat je ondanks gevoelstemperatuur -11 je alsnog naar werk moet (al is dat morgen al..)quote:Op maandag 8 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
Goedzo, even tot rust komenquote:Op maandag 8 januari 2024 14:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben trouwens op de bank gaan liggen, even lekker bijkomen. Ik heb toch al het werk dat ik vandaag wilde / moest doen al af.
@:esf1gamer hoe gaat het met jou vandaag?
En @:georgeM met jou?
Ik werk misschien morgen wel een dagje extra thuisquote:Op maandag 8 januari 2024 14:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het feit dat je ondanks gevoelstemperatuur -11 je alsnog naar werk moet (al is dat morgen al..)
[..]
Goedzo, even tot rust komen
Mijn Outlook agenda zei vandaag "u heeft veel vergaderingen deze week, wilt u wat focus time inplannen?". Dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik moet morgen zelfs naar 2 locatiesquote:Op maandag 8 januari 2024 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werk misschien morgen wel een dagje extra thuisLigt er een beetje aan of ik goed slaap vannacht. Moet jij wel echt naar kantoor morgen met die vreselijke gevoelstemperaturen?
Oh neequote:Op maandag 8 januari 2024 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn Outlook agenda zei vandaag "u heeft veel vergaderingen deze week, wilt u wat focus time inplannen?". Dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik moet morgen zelfs naar 2 locaties
Ook een uitstekende keusquote:
Ik heb door jouw post nu wel zin in poffertjes of pannenkoeken, misschien kijk ik New Mexico zo even lief (doch met scheve mond) aan of hij zo’n zak poffertjes erbij haaltquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 14:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ben trouwens op de bank gaan liggen, even lekker bijkomen. Ik heb toch al het werk dat ik vandaag wilde / moest doen al af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Rust lekker uitquote:Op maandag 8 januari 2024 14:58 schreef Arizona het volgende:
Ik merk dat over explosieven niks gezegd wordtquote:Op maandag 8 januari 2024 15:21 schreef H_T het volgende:
Pakketje opgehaald, gaat de verpakking zich lopen bemoeien met hoe ik die open maak
[ afbeelding ]
Als dit allemaal al niet mag, wat mag er dan nog wel in dit land?
Perfect ideaquote:Op maandag 8 januari 2024 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat over explosieven niks gezegd wordt
Voor het op een conflict tussen de staten uitloopt: Ik heb niets over poffertjes gezegd! Influflenser okay, maar poffertjespromotie heb ik me niet mee bezig gehouden vandaagquote:Op maandag 8 januari 2024 15:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb door jouw post nu wel zin in poffertjes of pannenkoeken, misschien kijk ik New Mexico zo even lief (doch met scheve mond) aan of hij zo’n zak poffertjes erbij haalt
Plaatje 2 Straan!quote:Op maandag 8 januari 2024 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat over explosieven niks gezegd wordt
Ik heb wel 6 verdovingen erin gehad bij het trekken van mijn verstandskiezen. Ik wilde puur niks voelen in mijn mond.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh sorryquote:
Ik wil Sytse wel lenen om je doos open te makenquote:
Deze post zou ik even heroverwegen.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil Sytse wel lenen om je doos open te maken
Geen Ed Sheeranquote:
Hoe krijg ik dan mijn auto op 2 hoog?quote:Op maandag 8 januari 2024 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh sorryJa ik zocht meer naar een dynamietstaaf. Dit plaatje is wel wat veranderd.
Oké in dat geval... Met een auto eroverheen rijden?
Sytse is geen olifant, maar misschien dat dat symbool staat voor alle dierenquote:Op maandag 8 januari 2024 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil Sytse wel lenen om je doos open te maken
Geen onbeperkt bellet/sms bundel hebbenquote:Op maandag 8 januari 2024 15:46 schreef Yesse het volgende:
Had niet zo snel verwacht een klacht te hebben over coolblue maar die heb ik nu tochOnze elektrische tandenborstel is na reparatie wéér stuk. Maar ik kan hem niet aanmelden omdat ik dan op een 404-pagina kom.. Nu is klacht 1 al dat ik niet anders kan dan bellen (geen mail, geen chat niks) en klacht 2 is dat er nu "meerdere wachtenden voor me" zijn. Lekker voor mijn belminuten dit.
Er staat alleen een olifant op symbool en dat is geen katquote:Op maandag 8 januari 2024 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Sytse is geen olifant, maar misschien dat dat symbool staat voor alle dieren
quote:
Jij zit steeds hier, vandaar dat het onderzoek erg traag verlooptquote:Op maandag 8 januari 2024 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben weer aan het werk, vandaar ook dat het onderzoek wat traag gaat.
Ben jij nog met ziekteverlof?
Veel te nieuwerwets voor mijquote:
Mja het is een rustige dag op zich vandaag, gelukkig niet zo veel berichten te beantwoorden (men heeft mijn vakantietijd aardig gerespecteerd) en maar één call.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jij zit steeds hier, vandaar dat het onderzoek erg traag verloopt![]()
Ben vandaag weer begonnen, valt tegen
Veel pijn?quote:Op maandag 8 januari 2024 14:58 schreef Arizona het volgende:
En Bankzitters?quote:
Ouderwets is ook niet altijd handig blijkt. Ik heb na 15 minuten "meerdere wachtenden" voor me de telefoon maar opgehangen. Dan toch liever een mailtje of een chatberichtquote:
Ik ga meestal iets anders doen met de telefoon op luidspreker.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ouderwets is ook niet altijd handig blijkt. Ik heb na 15 minuten "meerdere wachtenden" voor me de telefoon maar opgehangen. Dan toch liever een mailtje of een chatbericht
Nee, maar ik neem aan dat dat een pars pro toto isquote:Op maandag 8 januari 2024 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staat alleen een olifant op symbool en dat is geen kat
Maar wat als die óók nog in de doos zit?quote:
Hmm... dat staat er niet op! Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 8 januari 2024 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:H_T Mag je wel je pakket uit het raam gooien om hem open te krijgen?
Maar het is niet verboden volgens de plaatjesquote:Op maandag 8 januari 2024 16:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat dat een pars pro toto is. Het enige vuurwapen dat erop staat is een UZI, maar ik denk niet dat het dan wel de bedoeling is dat ik er met een Winchester, M16 of Kalasjnikov op ga schieten
Hopelijk is het niet breekbaarquote:Op maandag 8 januari 2024 16:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmm... dat staat er niet op! Bedankt voor de tip!
Feitquote:Op maandag 8 januari 2024 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft altijd een te kleine databundel
Viel mee, het waren keukenmessen. Het pakketje is open!quote:
Hoeveel GB heb je dan?quote:
Dit is indirect een pakketjesklachtquote:Op maandag 8 januari 2024 15:46 schreef Yesse het volgende:
Had niet zo snel verwacht een klacht te hebben over coolblue maar die heb ik nu tochOnze elektrische tandenborstel is na reparatie wéér stuk. Maar ik kan hem niet aanmelden omdat ik dan op een 404-pagina kom.. Nu is klacht 1 al dat ik niet anders kan dan bellen (geen mail, geen chat niks) en klacht 2 is dat er nu "meerdere wachtenden voor me" zijn. Lekker voor mijn belminuten dit.
Dat is te weinig voor alle F1 gifjes en RPM video'squote:
Daarom wifiquote:Op maandag 8 januari 2024 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is te weinig voor alle F1 gifjes en RPM video's
Leve New Mexicoquote:
Hij trotseert nu de ijzige vrieskou om voor mij poffertjes te halenquote:
Lekkerquote:
HELDquote:Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij trotseert nu de ijzige vrieskou om voor mij poffertjes te halen
Wat een HELD
Waarom zo weinig? Ik betaal 9 euro voor 10 GB/min. Heel veel goedkoper gaat 0,6 dan toch niet zijn?quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij trotseert nu de ijzige vrieskou om voor mij poffertjes te halen
Wat een HELD
quote:Op maandag 8 januari 2024 17:23 schreef Strani het volgende:
Franz Beckenbauer overledenToch maar even de Duitse TV opzetten.
Bij mij zou 10GB richting de 20 euro gaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zo weinig? Ik betaal 9 euro voor 10 GB/min. Heel veel goedkoper gaat 0,6 dan toch niet zijn?
Oei goed punt!quote:Op maandag 8 januari 2024 17:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]![]()
Een paar dagen geleden overleed met Mario Zagallo de eerste ooit die zowel als speler en als trainer wereldkampioen voetbal werd. Beckenbauer was de tweede die dat presteerde.
Van een uniek trio is dus nu alleen Didier Deschamps nog over.
Ik betaal iets meer dan dat voor 50GBquote:Op maandag 8 januari 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij zou 10GB richting de 20 euro gaan.
quote:Op maandag 8 januari 2024 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik betaal iets meer dan dat voor 50GB
De invloed van Wopke is wel helemaal verdwenen zegquote:Op maandag 8 januari 2024 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik betaal iets meer dan dat voor 50GB
Je kan overstappen hequote:Op maandag 8 januari 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij zou 10GB richting de 20 euro gaan.
Jep. De chat geeft je echt een standaard FAQ en als je antwoord daar niet tussen staat stuurt hij je door naar bellen (het is een bot)quote:Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef Arizona het volgende:
@:yesse kom je via de chat ook niet verder? Of is het dan: voor deze vraag, bel met onze klantenservice?
O ja, die bots zijn echt vrijwel altijd nog bar slecht.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jep. De chat geeft je echt een standaard FAQ en als je antwoord daar niet tussen staat stuurt hij je door naar bellen (het is een bot)
Ik las het netquote:Op maandag 8 januari 2024 17:23 schreef Strani het volgende:
Franz Beckenbauer overledenToch maar even de Duitse TV opzetten.
Heerlijkquote:Op maandag 8 januari 2024 19:40 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Hoe was het eten? En hoe is het nu met jou?
quote:Op maandag 8 januari 2024 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn Outlook agenda zei vandaag "u heeft veel vergaderingen deze week, wilt u wat focus time inplannen?". Dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik moet morgen zelfs naar 2 locaties
Wowquote:Op maandag 8 januari 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
Morgenochtend gewoon code geel hier vanwege de gevoelstemperatuur![]()
Ik wil toch wel naar kantoor, mijn leuke collegaatje komt ook en ik voel me dus best wel prima. Hopelijk start mijn auto morgen, hij had er vanmiddag al niet heel veel zin in. De laatste 2 weken alleen maar korte stukjes gereden en dan nu die kou
Dit zou ook zomaar een post uit 2023 kunnen zijnquote:Op maandag 8 januari 2024 21:20 schreef Koen66 het volgende:
@:strani
we hebben zelfs in 2013 tegelijk in KSC gezeten
Strani in GC / [KSC #6020] De moeder van TS heeft een videotheekje in Knoestegem-Dorp
-15quote:Op maandag 8 januari 2024 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
WowWat is de verwachtte gevoelstemperatuur?
behalve dat er wat Fokkers zoek zijn kan het zo gisteren zijnquote:Op maandag 8 januari 2024 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit zou ook zomaar een post uit 2023 kunnen zijn
Ah tochquote:Op maandag 8 januari 2024 21:20 schreef Koen66 het volgende:
@:strani
we hebben zelfs in 2013 tegelijk in KSC gezeten
Strani in GC / [KSC #6020] De moeder van TS heeft een videotheekje in Knoestegem-Dorp
ik heb in je pohi lopen struinen of er overeenkomsten waren . Zijn er wellicht nog wel meerquote:Op maandag 8 januari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah tochWat gaaf dat je dat hebt teruggevonden
Oh dat weet ik dan wel zekerquote:Op maandag 8 januari 2024 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb in je pohi lopen struinen of er overeenkomsten waren . Zijn er wellicht nog wel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op maandag 8 januari 2024 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het eerst alleen naar een bioscoop en de McDrive. Ja echt waarquote:Op maandag 8 januari 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen mijn theezakje wil weten welke angst je hebt overwonnen
quote:Op maandag 8 januari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |