quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef NailQueen het volgende: [..] Wat vind jij trouwens van de regisseur die gaat stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door molloot200 op 07-01-2024 10:41:21 ]
Dreigen om 24/7 Engelbewaarder te draaien. Dan gaat die denk ik wel praten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Correctie, ik ga niet Sleepers kijken maar zien of ik Assassin's Creed Mirage aan de praat krijg.
Jij Krijgt die Lach Niet van Mijn Gezicht is ook al zeer effectief geblekenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dreigen om 24/7 Engelbewaarder te draaien. Dan gaat die denk ik wel praten.
Dan breken zelfs de moeilijkste gevallen binnen no time ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij Krijgt die Lach Niet van Mijn Gezicht is ook al zeer effectief gebleken
Ik kan de SC wel in jouw plaats teruglezen.quote:Op zondag 7 januari 2024 03:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf de SC niet terug te lezen vanwege mogelijke spoilers. Hopelijk kan ik morgenavond WidM kijken
Alleen de eerste post van dit topic door @molloot200 is een spoiler, dus alleen die even snel voorbij scrollenquote:Op zondag 7 januari 2024 03:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf de SC niet terug te lezen vanwege mogelijke spoilers. Hopelijk kan ik morgenavond WidM kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Gaat beter dan gisteren sinds ik van de zware pijnstilling af ben. Nu daar van herstellen en verder ben ik zwaar verkouden. Verder ga ik af en toe huishoudelijke taken doen en heel veel relaxenquote:
Hier schijnt het zonnetjequote:
Oh ja oeps. Ik heb het in spoilerhaken gezet.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen de eerste post van dit topic door @:molloot200 is een spoiler, dus alleen die even snel voorbij scrollen
quote:Op zondag 7 januari 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]Helemaal mee eens FredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ah, top! Ik zag die post inderdaad en dacht meteen: "GEVAAR!! GEVAAR!! WEGBLIJVEN!!".quote:Op zondag 7 januari 2024 08:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen de eerste post van dit topic door @:molloot200 is een spoiler, dus alleen die even snel voorbij scrollen
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:04 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh nu gaat het er even over maar straks switchen we gewoon weer naar schaatsen en zoquote:Op zondag 7 januari 2024 11:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat ik de SC weer een tijdje moet mijden.
Ik kijk ook geen Mol hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 11:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat ik de SC weer een tijdje moet mijden.
Lekker de tijd nemen voor je herstel de komende tijdquote:Op zondag 7 januari 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen voornamelijk bank gelegen en Downton Abbey zitten te kijken
Wat is jouw mening over de PVV?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we dat óók al gemeenWhat's next!?
Oh ja, dan mijd je het vanwege de mogelijke spoilers. Ik ben niet zo helder vandaagquote:
Ook dat niet.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, dan mijd je het vanwege de mogelijke spoilers. Ik ben niet zo helder vandaag
Ik geef het opquote:
Verwerpelijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat vind jij van genocide als concept?
Nee, maar verwerpelijk gaat misschien óók wel weer een beetje ver!quote:Op zondag 7 januari 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
Grapje hoor, ik vind genocide helemaal niet zo heel gezellig.
Sterktequote:Op zondag 7 januari 2024 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen Mol hoor
[..]
Lekker de tijd nemen voor je herstel de komende tijd![]()
Morgen tweede helft van de middag doe ik even met je mee, dan gaat mijn verstandskies eruit(Zou eerst in december al zijn maar was precies op de datum van de crematie van schoonmoeder, dus moest verplaatst worden). En daarna mag ik ook de rest van de middag bijkomen vind ik
Het ligt inderdaad wat genuanceerd.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, maar verwerpelijk gaat misschien óók wel weer een beetje ver!
Abject en infaam mag nog wel?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, maar verwerpelijk gaat misschien óók wel weer een beetje ver!
Je wilt natuurlijk niet alle genocides over een kam scheren.quote:
Weinig dingen zijn zomaar gezellig van zichzelf, je moet het gewoon gezellig máken.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:37 schreef Strani het volgende:
Grapje hoor, ik vind genocide helemaal niet zo heel gezellig.
Jij wil genocide weer gezellig makenquote:Op zondag 7 januari 2024 15:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weinig dingen zijn zomaar gezellig van zichzelf, je moet het gewoon gezellig máken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |