SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat wel, er blijft niet veel van over als je nu naakt naar buiten rentquote:
Brrrrrrrquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, er blijft niet veel van over als je nu naakt naar buiten rent
vlinder mag datquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, er blijft niet veel van over als je nu naakt naar buiten rent
Ik denk dat het meeste eten eigenlijk al wel verzonnen is. Er zijn wel websites met lijstjes, misschien kan je daar iets van overnemen?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar wel zin om te vechten ja...
wie?
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Etto heeft hier een heel andere act dan in pol.
Ben niet zo exhibitionistischquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg, dat soort kinky dingen is meer iets voor jou, Mevrouw Attributen-in-de-slaapkamer-want-anders-val-ik-in-slaap-saaie-burgerlul
Geen idee meer. We kregen statistiek in het half jaar extra om naar het HBO te kunnen...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moesten jullie dan berekenen met spss?
Ik ga ook maar eens kijken naar iets op Netflix..quote:
is hij daar minder vermoeiend?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Etto heeft hier een heel andere act dan in pol.
Maar je denkt dat Etto dit niet kan lezen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
Hé maar ik ben (opnieuw) nieuw hier hè, die etto is een vaste klant hier of niet echt?
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Valt het op dat vlinder op zakenreis is
dacht dat we iets hadden gianni.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat we iets hadden gianni.
Diep in mijn ziel getroffen
nee, dat is zo onzinnig veel werkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste eten eigenlijk al wel verzonnen is. Er zijn wel websites met lijstjes, misschien kan je daar iets van overnemen?
Ik denk dat in de derde persoon praten soms als spoiler werkt, ja. Dan zien ze het niet. Jouw post ziet 'ie ook niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je denkt dat Etto dit niet kan lezen ?
Oh, goed om te weten!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat in de derde persoon praten soms als spoiler werkt, ja. Dan zien ze het niet. Jouw post ziet 'ie ook niet.
Hij is daar nog meer hilarisch.quote:
Jongens jongens waarom kunnen jullie je nou niet eens gewoon gedrágen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is daar nog meer hilarisch.
Maar ik heb daar ban, dus al heel lang niks gelezen daar.
Ben jij een belg?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar wel zin om te vechten ja...
wie?
Verbaast me niets; veel mensen zijn er op uit om anderen te zien branden in een hel van misere.quote:
Ah dat is wel logisch. Is toch iets waar veel mensen over struikelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee meer. We kregen statistiek in het half jaar extra om naar het HBO te kunnen...
Is ook al meer dan 20 jaar geleden. Ik onthoud veel, maar dat zijn over het algemeen van die onzinnige feitjes..
Nou de supermarkt hier Emmen is maar twee keer per week na 8 uur open en dat is niet vandaag helaas.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
ga halen dan en vertel ons alles over je trip naar de supermarkt.
Ban is vrijwillig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongens jongens waarom kunnen jullie je nou niet eens gewoon gedrágen.
Iedere SC een andere Koenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh dus in ESF krijgen we de 'stil hier'-versie en hier ben je een heel ander mens
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is logisch en de enige juiste actie
Hmmm enlighten mequote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan weet ik wel in welke SC je binnenkomt met 'donker hier'.
Ik was blijkbaar net te vroeg met mijn plaatje.quote:
Hallo Godwin.quote:
Er waren hier wel tijden dat iedereen acuut ging slapen als ik binnenvielquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat iemand een silent ban aan ons allemaal had uitgedeeld.
Ja maar dan kwam je om 22.30 uur eindelijk een keertje aankakkenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er waren hier wel tijden dat iedereen acuut ging slapen als ik binnenviel
Nietquote:
Mooie tijd om te slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan kwam je om 22.30 uur eindelijk een keertje aankakken
Moet je 'm gewoon in de hoogste versnelling laten bevriezen en routes uitkiezen die alleen bergafwaards gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
So kak aan dit weer dat de versnellingen van je fiets vast bevriezen en je veel moet trappen om vooruit te moeten komen
Ja vind ik ookquote:
quote:
quote:
lastig zonder bergenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je 'm gewoon in de hoogste versnelling laten bevriezen en routes uitkiezen die alleen bergafwaards gaanOpgelost.
Dat eerste wel jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je 'm gewoon in de hoogste versnelling laten bevriezen en routes uitkiezen die alleen bergafwaards gaanOpgelost.
Als er geen bergen zijn moet je je fietsframe iets naar beneden hellend afstellen. In oplossingen denken hè.quote:
Het leven kan soms heel zwaar zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn pen is leeg en mijn iphone draadje is stuk
Echt hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het leven kan soms heel zwaar zijn
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het leven kan soms heel zwaar zijn
Of gewoon over de samenleving rijden, die gaat schijnbaar ook altijd bergafwaartsquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als er geen bergen zijn moet je je fietsframe iets naar beneden hellend afstellen. In oplossingen denken hè.
Komt wel goed, schatje.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon over de samenleving rijden, die gaat schijnbaar ook altijd bergafwaarts
quote:
quote:
quote:
quote:
Koenquote:
Een UFOquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Met of zonder witte puntmuts wezen wandelen?quote:
Altijd metquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder witte puntmuts wezen wandelen?
quote:
Unidentified aerial projectile?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ohnee tegenwoordig is het een UAP
Dan kunnen er ook portals enzo onder vallen
Was die niet zichtbaar met het blote oog?quote:
quote:
Phenomenon geloof ikquote:
Jawel, maar het leek verdacht veel op een straatlampquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was die niet zichtbaar met het blote oog?
Ah dat kan natuurlijk ook nog, om het nog zweveriger te makenquote:
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is een ufo niet vaak gewoon een lichtweerkaatsing of lampje van een vliegtuig?
Vergevorderde afschermingstechniekquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar het leek verdacht veel op een straatlamp
Dus als er een alien in zijn ufo landt is het geen ufo meer en moeten we het ruimteschip of iets noemen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kan niet
Dan is het niet meer unidentified
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als er een alien in zijn ufo landt is het geen ufo meer en moeten we het ruimteschip of iets noemen?
Een ufo is gewoon een mislukte foto.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is een ufo niet vaak gewoon een lichtweerkaatsing of lampje van een vliegtuig?
Sowieso op het moment dat het geland is, is het geen flying object meerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als er een alien in zijn ufo landt is het geen ufo meer en moeten we het ruimteschip of iets noemen?
Ze kunnen bij een bouwmarkt ook gewoon op maat zagen voor je.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg ik heb voor een klusprojectje eigenlijk een houten balk van 140 x 45 mm en 90 cm lang nodig (meter mag ook of zo). Als ik die nieuw moet kopen zijn ze vaak minstens 3 meter lang en moet ik de rest weggooien. Terwijl het transport dan ook een probleem is. Wie weet waar je gewoon vrij korte houten balken kunt kopen?
Het was toch ook zo dat sinds de komst van digitale camera's en zeker die op telefoons het aantal vage foto's van ufo's en bigfoot drastisch is gedaald?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een ufo is gewoon een mislukte foto.
We kunnen haarscherpe foto's maken van verre planeten, maar bij een ufo zijn ze altijd onscherp.
Dan is het een ILOquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso op het moment dat het geland is, is het geen flying object meer
Bij de bouwmarkt kun je het gewoon op maat laten zagen, dan betaal je gewoon de prijs van de lengte van het hout plus een beetje extra. Dus voor jouw 90 cm betaal je waarschijnlijk voor 1 meter, dus een derde van die balkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg ik heb voor een klusprojectje eigenlijk een houten balk van 140 x 45 mm en 90 cm lang nodig (meter mag ook of zo). Als ik die nieuw moet kopen zijn ze vaak minstens 3 meter lang en moet ik de rest weggooien. Terwijl het transport dan ook een probleem is. Wie weet waar je gewoon vrij korte houten balken kunt kopen?
Oh dat zou natuurlijk erg handig zijn. En putjes erin frezen ook?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kunnen bij een bouwmarkt ook gewoon op maat zagen voor je.
Nou ja niet per se identified, het is nog steeds een onbekend voertuig, ondanks dat je ziet hoe die er uit ziet weet je alsnog niet wat het isquote:
Tegenwoordig rond vieren ergens als bal naar bed gaat.quote:
6 uur geleden ofzo?quote:
Nou dat denk ik niet maar je kunt het altijd vragen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou natuurlijk erg handig zijn. En putjes erin frezen ook?
Het zagen wel, maar als je zoals fles maar een stukje balk neemt reken ze vaak een meterprijs ipv een balkprijs voor het houtquote:
Oh nou ja zo'n freesdingetje kan ik ook zelf kopen. Of een beitel, kan het ook mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet maar je kunt het altijd vragen.
ja dat geeft niet, dat is prima. Ik wil ook best de hele balk betalen of zo anders hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zagen wel, maar als je zoals fles maar een stukje balk neemt reken ze vaak een meterprijs ipv een balkprijs voor het hout
Gewoon op maat laten zagen dan, dan kun je ook vragen of ze die balk in drieën willen zagen dat je gewoon 1 balk meeneemtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat geeft niet, dat is prima. Ik wil ook best de hele balk betalen of zo anders hoor.
Spuiten maarquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Heb alle brandweerkleding en andere spullen
Inclusief stoere helm?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Wel even lief vragen, dat kan jij wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zelf alleen maar een schraal klein handzaagje, dus als ik gewoon AL het zaagwerk daar kan laten doen heeft dat wel de voorkeur. Maar dat zal ik wel even vragen dan.
Mevrouw de brandweer, wist jij dat er wordt aangeraden om rookmelders 1x per maand te stofzuigen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ook voor houten planken en balken? Ken eigenlijk alleen maar bouwmarkten die plaatmateriaal zagen.quote:
Gewoon alles zuigen!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mevrouw de brandweer, wist jij dat er wordt aangeraden om rookmelders 1x per maand te stofzuigen?
Ik ook niet. Tot vannacht
Toen ie zomaar afging
Ik broodjes pindakaasquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb voor morgenochtend overnight oats met banaan/ pindakaas
*zuigt @dud0r's koekjes opquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel even lief vragen, dat kan jij wel.
https://www.praxis.nl/service/zagerijquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook voor houten planken en balken? Ken eigenlijk alleen maar bouwmarkten die plaatmateriaal zagen.
Geen idee wat dat is, maar ik moet nog wel even blauwe bessen voor morgen ontdooien jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het vandaag andersomdag?quote:
Oke Kirbyquote:
Is heel makkelijk. Gewoon een paar keer met je ogen knipperen, je mondhoeken omhoog doen, je haren wapperen en zeggen "ja hoi, zaag deze"quote:
elitevoerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar ik moet nog wel even blauwe bessen voor morgen ontdooien ja
quote:
Je zou er bijna een handleiding van maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is heel makkelijk. Gewoon een paar keer met je ogen knipperen, je mondhoeken omhoog doen, je haren wapperen en zeggen "ja hoi, zaag deze"
Nee. Ik heb s middags en s avonds ook thee.quote:
Dus als er rookmelders afgaan dan is het eerste wat je doet, een kopje thee zitten en drinken?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Ik heb s middags en s avonds ook thee.
Alleen s nachts niet. Want dan slaap ik
Tenzij er rookmelders afgaan
*nieuwe koekjes geeftquote:
Ga je dan eerst thee maken als die afgaat?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Ik heb s middags en s avonds ook thee.
Alleen s nachts niet. Want dan slaap ik
Tenzij er rookmelders afgaan
Ah, zo te zien hebben sommige Praxis vestigingen ook een afkortzaag. Hier hebben alle bouwmarkten in de buurt alleen een platenzaak geloof ik. Nice.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.praxis.nl/service/zagerij
Hmm, voor in de OP bij de kibbeling bestellen handleiding?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zou er bijna een handleiding van maken.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, voor in de OP bij de kibbeling bestellen handleiding?
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus als er rookmelders afgaan dan is het eerste wat je doet, een kopje thee zitten en drinken?
Ja, dat is de procedure.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je dan eerst thee maken als die afgaat?
quote:
Zo raar is dat toch niet?quote:
Ja maar die is dus echt kanjeloerus ver weg. De Karwei is dichterbij maar die doet dus idd alleen maar platen. EN alleen transportklaar, de kleine hoekjes moet ik alsnog zelf doen dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.praxis.nl/service/zagerij
Goed planquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is de procedure.
Eerst thee, dan pas andere onbenullige zaken zoals potentieel levensbedreigende situaties
Wel een Gamma in de buurt?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die is dus echt kanjeloerus ver weg. De Karwei is dichterbij maar die doet dus idd alleen maar platen. EN alleen transportklaar, de kleine hoekjes moet ik alsnog zelf doen dan.
Ook wel een beetje afhankelijk van de bouwmarkt, hier in het dorp zagen ze alles op maatquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook voor houten planken en balken? Ken eigenlijk alleen maar bouwmarkten die plaatmateriaal zagen.
Ik gewoon volle campina kwarkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde dus die Campina kopenquote:
Wat wil je laten maken?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die is dus echt kanjeloerus ver weg. De Karwei is dichterbij maar die doet dus idd alleen maar platen. EN alleen transportklaar, de kleine hoekjes moet ik alsnog zelf doen dan.
Nee ook bij de Praxis op hetzelfde industrieterrein. Maar de Praxis heeft wel iets waar ik wat mee kanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een Gamma in de buurt?
https://www.gamma.nl/serv(...)agen-in-de-bouwmarkt
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
Twee kwiwi's komen elkaar tegen in de kazerne, vraagt de ene aan de ander "is het vuur al uit?"
Zegt die ander "Nee brand weer, man"
Ze post niet voor niets hierquote:
Dan past ze goed bij jouquote:
Ja ik heb gisteren meteen 4 bakken meegenomen, vandaag was alle volle al weer op, stond alleen nog heel veel van die vanillequote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde dus die Campina kopen
Bijna alles leeg
Nou, laat maar weer
Ik heb een dartbord tegen de achterdeur aan hangen, en de berging is eigenlijk 15 cm te kort dus dan heb ik de deur open en ga ik in de gang staan. En nu heb ik een stukkie van dat schilderstape op de vloerbedekking maar dat wordt vies en goor en gaat kapot en zo. Ik wil een mooie stoere oche zoals dat heet. Dus een fysieke verhoging in de vorm van een houten balk in het deurkozijn. Maar dan wel een turbozestienklepper met stootviltjes, verzonken inklapbare grepen (geveerd en wel) om hem aan op te pakken en aan de kant te zetten, en een ledstrip in een ingefreesd profiel en zo. Met een ingefreesde accu of een powerbank oid. Moet ik nog even kijken. En nog wel meer coole features. En dan in eoa geil kleurtje schilderen. Lijkt me leukquote:
Ja heeft dimmy goed weten uit te zoekenquote:
Ik pas prima in jullie familiequote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een dartbord tegen de achterdeur aan hangen, en de berging is eigenlijk 15 cm te kort dus dan heb ik de deur open en ga ik in de gang staan. En nu heb ik een stukkie van dat schilderstape op de vloerbedekking maar dat wordt vies en goor en gaat kapot en zo. Ik wil een mooie stoere oche zoals dat heet. Dus een fysieke verhoging in de vorm van een houten balk in het deurkozijn. Maar dan wel een turbozestienklepper met stootviltjes, verzonken inklapbare grepen (geveerd en wel) om hem aan op te pakken en aan de kant te zetten, en een ledstrip in een ingefreesd profiel en zo. Met een ingefreesde accu of een powerbank oid. Moet ik nog even kijken. En nog wel meer coole features. En dan in eoa geil kleurtje schilderen. Lijkt me leuk
EN dat jij het niet snapt, dat is helemaal primaquote:
Kan je de berging dan ook niet gelijk uitbreiden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een dartbord tegen de achterdeur aan hangen, en de berging is eigenlijk 15 cm te kort dus dan heb ik de deur open en ga ik in de gang staan. En nu heb ik een stukkie van dat schilderstape op de vloerbedekking maar dat wordt vies en goor en gaat kapot en zo. Ik wil een mooie stoere oche zoals dat heet. Dus een fysieke verhoging in de vorm van een houten balk in het deurkozijn. Maar dan wel een turbozestienklepper met stootviltjes, verzonken inklapbare grepen (geveerd en wel) om hem aan op te pakken en aan de kant te zetten, en een ledstrip in een ingefreesd profiel en zo. Met een ingefreesde accu of een powerbank oid. Moet ik nog even kijken. En nog wel meer coole features. En dan in eoa geil kleurtje schilderen. Lijkt me leuk
Ja, niemand moet die troep met vaaaanieeljequote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren meteen 4 bakken meegenomen, vandaag was alle volle al weer op, stond alleen nog heel veel van die vanille
Welkom, zwagerinquote:
Gaat even lekker ergens anders Tilly's pratenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niemand moet die troep met vaaaanieelje
Zwageres klinkt beterquote:
Dit is wel dubbel toepasselijkquote:
Lelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat even lekker ergens anders Tilly's praten
Zwageress, driedubbelquote:
Ik kon niet kiezenquote:
Ipv één massieve balk waarvan je driekwart wegpleurt, kan je ook een lat kopen, in stukken zagen, en tot één blok verlijmen. Waarschijnlijk nog minder krom ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet te kiezenquote:
Aangezien ik een Zwaag wonend essje ben is Zwageress wel de bestequote:
Gisterenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ipv één massieve balk waarvan je driekwart wegpleurt, kan je ook een lat kopen, in stukken zagen, en tot één blok verlijmen. Waarschijnlijk nog minder krom ook.
In principe kan ik dat ook wrl voor je maken, want ik heb er de zagen, frezen en klemmen allemaal voor. Maar weet niet op wat voor termijn je het wilt hebben.
nee joh dan moet ik muren aan uitbreken etc.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je de berging dan ook niet gelijk uitbreiden.
Sowiesoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:haags zou deze goedkeuren
Oh kunnen we ook wel ff naar kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ipv één massieve balk waarvan je driekwart wegpleurt, kan je ook een lat kopen, in stukken zagen, en tot één blok verlijmen. Waarschijnlijk nog minder krom ook.
In principe kan ik dat ook wrl voor je maken, want ik heb er de zagen, frezen en klemmen allemaal voor. Maar weet niet op wat voor termijn je het wilt hebben.
Mijn quote, mijn lefuhquote:
Alsof Ajax nog niet genoeg gestraft is.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:30 schreef Koen66 het volgende:
man man man, Overmars wereldwijd geschorst/gestraft voor dickpics bij Ajax
Gestraft door de meest corrupte organisatie die er bestaat, de FIFA.
Jezus waar laat je al die spullen manquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar iets zeggen over mensenrechten in bepaalde landen is teveel gevraagdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Ja weet je, ik vind het wel terecht. Het gaat niet alleen om de dickpics maar om het misbruiken maken van een machtspositie.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:30 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar iets zeggen over mensenrechten in bepaalde landen is teveel gevraagd
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:30 schreef Koen66 het volgende:
de meest corrupte organisatie die er bestaat, de FIFA.
daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar maak dan ook je eigen organisatie schoon , die hele organisatie maakt misbruik van hun machtspositiequote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet je, ik vind het wel terecht. Het gaat niet alleen om de dickpics maar om het misbruiken maken van een machtspositie.
Ook zeker eens hoor. Alleen dit specifieke ding doen ze - vind ik - dan weer wel goed dus tja.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar maak dan ook je eigen organisatie schoon , die hele organisatie maakt misbruik van hun machtspositie
Dat pakt ie wel infantiel aan jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Infantino die na Blatter de FIFA wilde opschonen![]()
Daar staat ook gewoon Corrupt met hoofdletters op het voorhoofdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Onder de trap staan wat koffers en een gereedschapskar. En een paar pijpklemmen van een meter.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus waar laat je al die spullen manOf heeft je moeder een grote/garage schuur bij het huis?
lekker weer naar de zandbak over een paar jaarquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar staat ook gewoon Corrupt met hoofdletters op het voorhoofd
Slechte woordgrappenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je een like omdat je het goed bedoelt
quote:
probeer het beste van te maken, maar ik ga godverdomme dood en vertrouw geen mens meer hoe aardig ze ook zijnquote:
dat klinkt minderquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
probeer het beste van te maken, maar ik ga godverdomme dood en vertrouw geen mens meer hoe aardig ze ook zijn
Opschonen van integriteit zeker.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:37 schreef Koen66 het volgende:
heb je hulp om dat te verbeteren?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
ik ben extreem op mijn hoede en vertrouw niemand meer
Je vertrouwt jezelf wel? Dat kan natuurlijk aan ten grondslag liggen als dat ook niet het geval is.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
ik ben extreem op mijn hoede en vertrouw niemand meer
Karzai, ga naar de dokter. Je zit waarschijnlijk in een psychose.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
er zijn ook het afgelopen jaar dingen gebeurd waarvan ik denk daar klopt geen ruk van
6 uur later toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal wel aan het slapen zijn nu.
Dan is het daar nu toch half 5 in de ochtend. Zo vroeg zal ze toch niet op staan daar.quote:
tuurlijk wel, stuitert zo het strand opquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het daar nu toch half 5 in de ochtend. Zo vroeg zal ze toch niet op staan daar.
Even de webcam checken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, stuitert zo het strand op
klopt inderdaad. NL blijft altijd ietwat neerkijken op BEquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
Ik zit een quiz te kijken op d'n VRT en het blijft me verbazen hoeveel meer zij zich bewust zijn van Nederland dan andersom. Boudewijn de Groot en Herman van Veen kwamen al voorbij en daarna een hele ronde over de Elfstedentocht.
quote:
quote:be·doe·ling (de; v; meervoud: bedoelingen)
1 doel, oogmerk: dat was niet mijn bedoeling; het ligt in de bedoeling om … we zijn van plan om …
quote:be·doe·ning (de; v; meervoud: bedoeningen)
1 gang van zaken: een saaie bedoening
Waar zal dat door komen? Wij vinden Belgen te bourgondisch en te rommelig?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt inderdaad. NL blijft altijd ietwat neerkijken op BE
Goeie vraag. Ik denk dat het eigenlijk gewoon nationale desinteresse is.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar zal dat door komen? Wij vinden Belgen te bourgondisch en te rommelig?
Kan ik wel bij voorstellen, maar ik ben zelf ook niet enorm Nederlandslievend, laat staan Belgisch-lievend. Ik ben blij in een land als Nederland op te groeien, maar daar houd het ook wel bij op.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik denk dat het eigenlijk gewoon nationale desinteresse is.
ik denk zelfs dat het Nederland minus Limburg en Brabant is, die 2 provincies hebben zoveel gemeen met de Belgenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar zal dat door komen? Wij vinden Belgen te bourgondisch en te rommelig?
Trots zijn op NL wordt in NL al snel verward met Nationalisme en daarop volgend uitwassen als racisme en xenofobiequote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan ik wel bij voorstellen, maar ik ben zelf ook niet enorm Nederlandslievend, laat staan Belgisch-lievend. Ik ben blij in een land als Nederland op te groeien, maar daar houd het ook wel bij op.
Dat is enerzijds waar maar tegelijkertijd wéten we wel veel over die provincies terwijl we over België toch maar bar weinig weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat het Nederland minus Limburg en Brabant is, die 2 provincies hebben zoveel gemeen met de Belgen
true truequote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is enerzijds waar maar tegelijkertijd wéten we wel veel over die provincies terwijl we over België toch maar bar weinig weten.
Als je zegt trots te zijn, zou ik jou niet als racist, nationalist zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trots zijn op NL wordt in NL al snel verward met Nationalisme en daarop volgend uitwassen als racisme en xenofobie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |