SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat wel, er blijft niet veel van over als je nu naakt naar buiten rentquote:
Brrrrrrrquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, er blijft niet veel van over als je nu naakt naar buiten rent
vlinder mag datquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, er blijft niet veel van over als je nu naakt naar buiten rent
Ik denk dat het meeste eten eigenlijk al wel verzonnen is. Er zijn wel websites met lijstjes, misschien kan je daar iets van overnemen?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar wel zin om te vechten ja...
wie?
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Etto heeft hier een heel andere act dan in pol.
Ben niet zo exhibitionistischquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg, dat soort kinky dingen is meer iets voor jou, Mevrouw Attributen-in-de-slaapkamer-want-anders-val-ik-in-slaap-saaie-burgerlul
Geen idee meer. We kregen statistiek in het half jaar extra om naar het HBO te kunnen...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moesten jullie dan berekenen met spss?
Ik ga ook maar eens kijken naar iets op Netflix..quote:
is hij daar minder vermoeiend?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Etto heeft hier een heel andere act dan in pol.
Maar je denkt dat Etto dit niet kan lezen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:54 schreef Strani het volgende:
Hé maar ik ben (opnieuw) nieuw hier hè, die etto is een vaste klant hier of niet echt?
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Valt het op dat vlinder op zakenreis is
dacht dat we iets hadden gianni.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat we iets hadden gianni.
Diep in mijn ziel getroffen
nee, dat is zo onzinnig veel werkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste eten eigenlijk al wel verzonnen is. Er zijn wel websites met lijstjes, misschien kan je daar iets van overnemen?
Ik denk dat in de derde persoon praten soms als spoiler werkt, ja. Dan zien ze het niet. Jouw post ziet 'ie ook niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je denkt dat Etto dit niet kan lezen ?
Oh, goed om te weten!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat in de derde persoon praten soms als spoiler werkt, ja. Dan zien ze het niet. Jouw post ziet 'ie ook niet.
Hij is daar nog meer hilarisch.quote:
Jongens jongens waarom kunnen jullie je nou niet eens gewoon gedrágen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is daar nog meer hilarisch.
Maar ik heb daar ban, dus al heel lang niks gelezen daar.
Ben jij een belg?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar wel zin om te vechten ja...
wie?
Verbaast me niets; veel mensen zijn er op uit om anderen te zien branden in een hel van misere.quote:
Ah dat is wel logisch. Is toch iets waar veel mensen over struikelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee meer. We kregen statistiek in het half jaar extra om naar het HBO te kunnen...
Is ook al meer dan 20 jaar geleden. Ik onthoud veel, maar dat zijn over het algemeen van die onzinnige feitjes..
Nou de supermarkt hier Emmen is maar twee keer per week na 8 uur open en dat is niet vandaag helaas.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
ga halen dan en vertel ons alles over je trip naar de supermarkt.
Ban is vrijwillig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongens jongens waarom kunnen jullie je nou niet eens gewoon gedrágen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |