quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Gevangene Straan I. (rechts) ontvangt bezoek
Leuk grietje he?quote:
Op haar kan je aanquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar ook heel loyaal want ze komt op bezoek en alles
Waardeloos ja! Wie is dat dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Op haar kan je aanIn tegenstelling tot deze dame
[ afbeelding ]
die zich weer eens heeft 'verslapen'
Een blondje dat graag heel lang slaapt, misschien ben ik ditquote:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat een blondje dat graag slaapt wel m'n ideale vrouw is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een blondje dat graag heel lang slaapt, misschien ben ik dit
Ze zegt Door 'nRoosje te heten, maar daar geloof ik natuurlijk niks vanquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:47 schreef H_T het volgende:
Vanavond is er een bedrijfsfeest waar ik al sinds het ontvangen van de uitnodiging geen zin in heb, dus ik ga niet. Wat een heerlijk vooruitzicht
Dat zou ik misschien nog wel leuk vindenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik ben daar tegenwoordig ook veel makkelijker in geworden.
Mijn werk heeft er een handje van om een uitnodiging te versturen voor een uitje maar dan is het nog een verrassing wat je gaat doen en waar. Dat hoor je dan pas een week of twee van tevoren. Dat haat ik. Dus dan ga ik gewoon niet
Bij ons was het de laatste keer ook met thema inderdaad, hoorde je 2 weken van tevoren. En tafelschikking zodat je “eens andere mensen spreekt”.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien nog wel leuk vindenDat van mij is geloof ik zo'n standaardfeest met een dj, een dansvloer (niks voor mij) en wat gedoe er omheen. Hele tijd staan, geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren en dan uiteindelijk niet van een collega af kunnen komen die je de rest van het jaar niet spreekt. Oh, en het is met thema, dus of we daarvoor wat leuks aan willen doen/kopen. Nou, nee! Dit keer niet!
Ideale manier om te ontdekken waarom je ze anders nooit spreektquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons was het de laatste keer ook met thema inderdaad, hoorde je 2 weken van tevoren. En tafelschikking zodat je “eens andere mensen spreekt”.
Dat heb ik altijd met collega's van andere vestigingen. En die anderen weten dan nog wel mijn naam, maar ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ideale manier om te ontdekken waarom je ze anders nooit spreekt
Ik heb ook wel een paar keer zo'n activiteit gehad waarbij je bewust bij andere mensen werd gezet. Over het algemeen was het best gezellig, maar de volgende keer dat ik ze zag wist ik al niet meer wie ze waren. Dat is ook niet echt de bedoeling van die exercitie
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs de ringweg van Groningen in de spits kon er niet voor zorgen dat ik te laat was bij het UWV. Wat hou ik toch van in het noorden wonen.
Daarvoor hoef je niet in het noorden te wonen. Op weg naar werk heb ik ook zelden last van het verkeer op ringweg Groningenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Zelfs de ringweg van Groningen in de spits kon er niet voor zorgen dat ik te laat was bij het UWV. Wat hou ik toch van in het noorden wonen.
We worden wakker in Grunn. Wat een geluk!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Deze verdient eigenlijk geen reactie.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in het noorden te wonen. Op weg naar werk heb ik ook zelden last van het verkeer op ringweg Groningen
Ik word alleen wakker in Drenthe.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We worden wakker in Grunn. Wat een geluk!
Ah, ouderwetse uithuwelijking?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanavond een blind date. Nee het is niet wat jullie denken. Mijn ouders hebben dit geregeld
Waarom zou dat niet precies zijn wat wij denken?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vanavond een blind date. Nee het is niet wat jullie denken. Mijn ouders hebben dit geregeld
Jazeker.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het al tijd voor weekend trouwens?
Mooi!quote:
Mijn ouders gaan meequote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, ouderwetse uithuwelijking?
Hoe dan ook: heel veel plezier!
Nou ja dat je ouders het hebben geregeld, veranderd niks aan het principe van een blind date hequote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet het ook niet Roger.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet precies zijn wat wij denken?
@NailQueen onderschat ons gewoon. Denken dat wij niet zulke dingen zouden denken, het moet niet gekker worden.quote:
Ja. Als we niet zouden denken, dan zouden we niet bestaanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:NailQueen onderschat ons gewoon. Denken dat wij niet zulke dingen zouden denken, het moet niet gekker worden.
Als dat echt een regel zou zijn dan ken ik nog wel wat mensen die eigenlijk niet zouden bestaan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Als we niet zouden denken, dan zouden we niet bestaan
We hebben dat eerder gehad en dan werd je in groepjes bij elkaar aan tafel gezet op basis van een gemeenschappelijke interesse, bijvoorbeeld skiën.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ideale manier om te ontdekken waarom je ze anders nooit spreekt
Ik heb ook wel een paar keer zo'n activiteit gehad waarbij je bewust bij andere mensen werd gezet. Over het algemeen was het best gezellig, maar de volgende keer dat ik ze zag wist ik al niet meer wie ze waren. Dat is ook niet echt de bedoeling van die exercitie
Chippendales?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan mee
Het is geen echte blind date. Mijn moeder heeft gewoon kaartjes gekocht voor een voorstelling maar wat het is is nog geheim. Dat noemen ze dus een blind date
Ja zeg dat valt weer tegenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan mee
Het is geen echte blind date. Mijn moeder heeft gewoon kaartjes gekocht voor een voorstelling maar wat het is is nog geheim. Dat noemen ze dus een blind date
Doe je goedquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:47 schreef H_T het volgende:
Vanavond is er een bedrijfsfeest waar ik al sinds het ontvangen van de uitnodiging geen zin in heb, dus ik ga niet. Wat een heerlijk vooruitzicht
Ik gok dat er helemaal niemand is uitgenodigd en dat de 'date' de voorstelling is, niet een persoonquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat je ouders het hebben geregeld, veranderd niks aan het principe van een blind date he![]()
Maar aangezien het dan niet is wat we denken. Is het gewoon iemand die zij hebben uitgenodigd die jij niet kent? Die dan niet bedoeld is als date?
Mensen die niet kunnen nadenken bestaan gewoon niet voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat echt een regel zou zijn dan ken ik nog wel wat mensen die eigenlijk niet zouden bestaan.
Ik heb sowieso al meteen een paar collega's in gedachten.
Een vriendin van mij had dat bij haar bruiloft, daar vond ik het wel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben dat eerder gehad en dan werd je in groepjes bij elkaar aan tafel gezet op basis van een gemeenschappelijke interesse, bijvoorbeeld skiën.
En dan was het zo van, oh dus jij skiet ook? Ja. Waar heb jij voor het laatst geskiet? Oostenrijk. Jij? Frankrijk. En op welke vestiging werkte je ook alweer? Almere. Ja ik Arnhem dus.
Nou en dan viel het redelijk dood zeg maar
Bij een jubileumverjaardag in de familie zat ik ook een keer aan tafel met mensen die uitgebreid een bepaald skigebied bespraken. Oersaai als je er nog nooit geweest bent, maar ik heb gewoon gedaan alsof ik luisterde. Dan hoefde ik me er mooi niet in te mengenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hebben dat eerder gehad en dan werd je in groepjes bij elkaar aan tafel gezet op basis van een gemeenschappelijke interesse, bijvoorbeeld skiën.
En dan was het zo van, oh dus jij skiet ook? Ja. Waar heb jij voor het laatst geskiet? Oostenrijk. Jij? Frankrijk. En op welke vestiging werkte je ook alweer? Almere. Ja ik Arnhem dus.
Nou en dan viel het redelijk dood zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |