een broooodje @Zipportalquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelbox vraagt zich af, wanneer bent u voor de laatste keer zo geil als boter geweest?
Dan zullen het er nu wel 57 zijn gezien opsporing verzocht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
19 december @:RamboDirk
DIT IS BIJNA EEN MAAND OUD
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
Straks een presentatie van iemand die zijn pronouns in teams heeft ingevuld
Die staat bij mij al met 0-2 achter kan ik jullie melden
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HALLO JOJO.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.
Ja dat was de grap.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Nederland hebben we geen president, idioot.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja dat was de grap.
Kennelijk geen sterke.
Het is rustig op je werk?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is best goed. Er worden tegenwoordig geen goede reclames meer gemaakt
Die jongen krijgt zo een teams presentatie van iemand die zijn pronouns aankondigt op Teams. Geef die jongen wat ruimte.quote:
Bedankt makker.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die jongen krijgt zo een teams presentatie van iemand die zijn pronouns aankondigt op Teams. Geef die jongen wat ruimte.
wel dit gifje erbij gedaan tochquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.
Je denkt dat ze wekelijks zulke peilingen houden?quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maurice stelt me teleur als hij dat niet doet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ze wekelijks zulke peilingen houden?
quote:Een 'sneeuwstorm des doods' zou het land volgende week weleens 'plat' kunnen leggen: verschillende media berichten over een weersverwachting voor volgende week woensdag. Bij Buienradar trappen ze op de rem. Ja, er is een model dat 20 centimeter sneeuw toont. Maar: "Een week vooruit kijken is echt heel erg ver weg", zegt meteoroloog Martijn Dorrestein.
Terecht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
@Caland is Roman Roy uit Succession, altijd harde grappen maken, maar aan het eind emotioneel aan de bar een traantje wegpinken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
@:Caland lijkt mij het type om hier stoer te doen maar dan in de meeting als iedereen zijn pronouns heeft uitgesproken ook zelf meedoet.
Wat gaat er nu gebeuren met je prostaatkanker behandeling herm?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
66 nummertjes van m'n maten. Recent geupload. Lekker uit de maat, hadden mateloos populair moeten zijn. In plaats daarvan kregen we Kensington, Di-Rect, Kane en Racoon. Wat wil je ook met 30 keer Blöf in de TOP-2000. Ieder land krijgt de shit die het verdient. A load of shit indeed.
Herman. Geen Slaats.
Over 6 tot 8 weken ken ik het resultaat. Dan uitslag van uroloog. Nu moet ik me tevreden houden met hartklachten. Net ECG gehad. Later uitslag van cardioloog. Eerst dinsdag nog naar de kaakchirurg.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat gaat er nu gebeuren met je prostaatkanker behandeling herm?
Wat is er elitair aan goede smaakquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die elitair lopen te doen met hun muzieksmaak (tenzij ik het zelf doe)
Je zou in theorie dus schoon verklaard kunnen zijn over 6 tot 8 weken?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over 6 tot 8 weken ken ik het resultaat. Dan uitslag van uroloog. Nu moet ik me tevreden houden met hartklachten. Net ECG gehad. Later uitslag van cardioloog. Eerst dinsdag nog naar de kaakchirurg.![]()
Dit zou je ook kunnen zeggen over jouw topics natuurlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er elitair aan goede smaakWat jij nu post is juist precies wat ik bedoel. Doe maar gewoon en omarm de stront die je overal hoort.
Uw voor jou. Noem die drie eens.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou je ook kunnen zeggen over jouw topics natuurlijk.
Maar ik laat de (hooguit 3) mensen die jouw topics leuk vinden wel in hun waarde
Ja. Maar niet genezen. Het is ongeneeslijk. Het is dan stabiel. Net zoals tong80. Ondanks diens verwoede pogingen om uit te stralen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je zou in theorie dus schoon verklaard kunnen zijn over 6 tot 8 weken?
Zou fijn voor je zijnquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Maar niet genezen. Het is ongeneeslijk. Het is dan stabiel. Net zoals tong80. Ondanks diens verwoede pogingen om uit te stralen.
Hier ben ik al tevreden mee. Had slechter gekund. Er zijn bijvoorbeeld FA's die niemand, buiten VBL kent.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
- Die ene gast die altijd met '' reageert.
Verder kom ik niet, maar ik zei ook hooguit.
Zuid-Korea, daar hebben ze gisteren pas besloten dat ze gaan stoppen met honden fokken om op te vreten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
NWS / Voor het eerst meer zeventigplussers dan twintigers in Zuid-Korea
@:KingRoland pompuh !!
Wij hadden vroeger thuis een boomertje, dat beestje was zo lief ik kon hem wel opvreten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zuid-Korea, daar hebben ze gisteren pas besloten dat ze gaan stoppen met honden fokken om op te vreten.
parodie op een hondquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis een boomertje, dat beestje was zo lief ik kon hem wel opvreten.
Altijd dat Disney gedoe over dieren is ook vermoeiend, wat voor beest je eet is niet zo relevant, als het voor z'n slacht maar een aardig leven heeft gehad.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zuid-Korea, daar hebben ze gisteren pas besloten dat ze gaan stoppen met honden fokken om op te vreten.
Vind het wel relevant. Snap dat het cultureel anders kan liggen maar sommige dieren staan nu eenmaal al van oudsher dichterbij de mens. Een hond hebben we als mens notabene zelf als maat zo gecreerd uit wolven en dat was niet om ze op te eten. Dat zijn die Aziaten gaan doen. Maar Chinezen eten ook alles wat beweegt.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd dat Disney gedoe over dieren is ook vermoeiend, wat voor beest je eet is niet zo relevant, als het voor z'n slacht maar een aardig leven heeft gehad.
is?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM heeft het weer is aan de stok met tong80.
Goh
quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh
Oke Kukel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hou dat lekker onder je vrienden daar in Emmer-Compascuum.
Dan moet je ook niet klagen wanneer diegene zijn/haar/hen presentatie geeft en je geen idee hebt wat het nou precies moet voorstellen dus je gaat maar heel ongemakkelijk voornaamwoorden ontwijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
isquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goh
Minder erg dan een FA die Maurice Hendriks niet kent en daarom maar een slotje zet op een actueel topic in VBL.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder erg dan een FA die Maurice Hendriks niet kent en daarom maar een slotje zet op een actueel topic in VBL.
Tot nooit.
Je laat je nu kisten door iemand die FA moet worden om een beetje aanzien te krijgen op een forum.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder erg dan een FA die Maurice Hendriks niet kent en daarom maar een slotje zet op een actueel topic in VBL.
Tot nooit.
Nee hoor. Ik laat me niet kisten. Ik wil gecremeerd worden. Heb gewoon geen zin meer om na het openen van een topic in VBL af te moeten wachten of-ie, met God's gratie, open blijft. Deze kist sluit ik. Geen zin meer in de deksel op m'n neus.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je laat je nu kisten door iemand die FA moet worden.
Oh jammer, ik dacht dat je voorgoed weg wasquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat me niet kisten. Ik wil gecremeerd worden. Heb gewoon geen zin meer om na het openen van een topic in VBL af te moeten wachten of-ie, met God's gratie, open blijft. Deze kist sluit ik. Geen zin meer in de deksel op m'n neus.
No you hang up the phone.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat me niet kisten. Ik wil gecremeerd worden. Heb gewoon geen zin meer om na het openen van een topic in VBL af te moeten wachten of-ie, met God's gratie, open blijft. Deze kist sluit ik. Geen zin meer in de deksel op m'n neus.
Bij deze.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht dat je voorgoed weg was
Deze zin mist een woord, Dombo.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Wil jij ook een 'in memoriam' tag @:magerehein langs is geweest @:tong80?
Ik wil wel iedereen bedanken voor alle reflectie. Wat een behulpzaam forum.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Deze zin mist een woord, Dombo.
Maurits.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot nooit.
Imca Marinits.quote:
Tot morgen!quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot nooit.
Had de leeuw in jezelf maar moeten loslaten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven doneren @:zipportal
Alleen als je het topic heropent.quote:
Nee blijf maar weg hoor.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee blijf maar weg hoor.
Ik laat me niet chanteren door één of andere popie-jopie gebruiker
Je hebt dit gifje niet voor niks gemaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:45 schreef RamboDirk het volgende:
bouwpakket boomer @:tong80 en veldwachter @:GGMM zoeken elkaar weer eens op.
[ afbeelding ]
Jawel. Je weet niet eens dat de naam van deze popie-jopie gebruiker tong80 is, i.p.v. Tong80. Gelukkig riep de FA shmoopy, op haar hoogtepunt, m'n naam nog correct. Sommige FA's zullen nooit een hoogtepunt bereiken met tong80.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt dit gifje niet voor niks gemaakt in ieder geval
Stokbroodje denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
bruur van braddie of wa?quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stokbroodje denk ik.
Ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Ik weet niet wat je bedoelt. (ik kijk die zooi niet)quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
bruur van braddie of wa?
AVG.
Spreekt iedereen hier met een dialect of wat?quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
bruur van braddie of wa?
Nou nou nou...quote:
Kip Kerrie.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodjes kaas-prei uit de oven en tomatensoep.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven doneren @:zipportal
KBR maatquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei oei oei. Geen likes meer voor moderator @onlogischquote:
Net geen jaar gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
Wat vindt de niggerkapper er van dat je niet meer komt?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt Aziatische kapper. Ik moet weer lang wachten.. 3 weken. best druk
@:caland @:wereldgozer @:fetx @:oriente @:3rr0r @:coco @:Kukelecucktsju10 @:pisces29 @:de_boswachter
Wat is datquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt Aziatische kapper. Ik moet weer lang wachten.. 3 weken. best druk
@:caland @:wereldgozer @:fetx @:oriente @:3rr0r @:coco @:Kukelecucktsju10 @:pisces29 @:de_boswachter
Turkse kapper is toch eigenlijk de bom. @RamboDirkquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Doet die een halve dag per klant?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Een aziatische kapperquote:
niks voor mij, niet echt goed voor wat ik wilquote:Op woensdag 10 januari 2024 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Turkse kapper is toch eigenlijk de bom. @:rambodirk
veel klantenquote:
Jammer dat je niet vol in de vangrail bent geklapt. Wat heftig zeg. Hopelijk gaat het goed met jequote:Op donderdag 11 januari 2024 07:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden,
Even een lekke band overleefd op de snelweg.
Dit gaat echt mijn jaar worden.
Netjes Flopland. Graag voor- en napics.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor je medeleven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je niet vol in de vangrail bent geklapt. Wat heftig zeg. Hopelijk gaat het goed met je
quote:
quote:
Mensen met vechthonden behoren zonder uitzondering tot de sociaal lagere klasses in onze maatschappij.quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:41 schreef onlogisch het volgende:
Bulldog verscheurt poedel in Brabant, baasje ontkent maar is zwáár de pineut
Erg mooi (Dat het baasje de lul is hé. Niet dat die arme poedel dood is)
quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen met vechthonden behoren zonder uitzondering tot de sociaal lagere klasses in onze maatschappij.
Eenzame mensen of stelletjes die niet meer neukenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]
Driemaal niet geklikt.
Ik drukte per ongeluk op like ipv quotequote:Op donderdag 11 januari 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zou het met @:Littlerabbit gaan?
Wat al voorspeld. Na stoppen van bestralingen extra misselijk. Dus even gebakken lucht.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk allemaal
Oh ik zie dat Drizzt ook wakker is, gezellig
Bedankt voor de like.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drukte per ongeluk op like ipv quote
Nu lijkt het net alsof ik je post leuk vond
Wat is de volgende stap nu makkertquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat al voorspeld. Na stoppen van bestralingen extra misselijk. Dus even gebakken lucht.
Niet, zij gaat hier wonenquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wanneer verhuis je naar de land of the free
Eerst resultaat van hart-ECG afwachten. Dat speelt ook. Maar verder over 4-tot 6 weken pas resultaat van bestralingen. Ondertussen kut muziek draaien en dinsdag in de stoel van de kaakchirurg. Gewoon bezig blijven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap nu makkert
quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
165 euro betaald na het vervangen van mijn lekke band.
Ik krijg de indruk dat ik opgelicht ben.
Trots op je maatquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, vandaag 1,5 jaar rookvrij
Hangt helemaal van de band af maar als ze er maar 1 vervangen hebben zal je wel een kutautootje hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
165 euro betaald na het vervangen van mijn lekke band.
Ik krijg de indruk dat ik opgelicht ben.
Mooi man. Ik dit jaar 10 jaar. Na 30jaar roken. Hoelang heb jij gerookt ? Sprak gisteren een roker. Die betaalt 16 euro per pakkie shag. Fucking meer dan 30 gulden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Anal cunt is pas een kutband.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de band af maar als ze er maar 1 vervangen hebben zal je wel een kutautootje hebben.
duurt 5.352 dagenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gohquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Oriente probeert iets.
Als je domme keuzes herstelt is dat wel een compliment waard. Genoeg mensen die te koppig zijn om hun fouten toe te geven en dom blijven doen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:42 schreef Tarado het volgende:
Ik heb er toch altijd moeite mee, mensen die jaren dom bezig waren en er dan mee stoppen, te complimenteren.
OK, kan ik in meekomen maar hangt er wel vanaf hoelang je ermee bezig was, als je er jaren over doet om wat aan een domme keus te doen is het ook geen compliment meer waard.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je domme keuzes herstelt is dat wel een compliment waard. Genoeg mensen die te koppig zijn om hun fouten toe te geven en dom blijven doen.
Als het nou een Tong is die voor de 86ste keer stopt met drinken dan wordt het wat anders
Beter laat dan nooit, maar ik snap je puntquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, kan ik in meekomen maar hangt er wel vanaf hoelang je ermee bezig was, als je er jaren over doet om wat aan een domme keus te doen is het ook geen compliment meer waard.
Maat. Wanneer gaan we (hopelijk met @Scrummiequote:Op donderdag 11 januari 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, maar ik snap je punt
Rainbow roadquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Wanneer gaan we (hopelijk met @:Scrummie) eens Mario Kart spelen?
Hopelijk heeft @Scrummie nog tijd voor ons nu hij een vriendin heeft.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Wanneer gaan we (hopelijk met @:Scrummie) eens Mario Kart spelen?
Wij zouden zomaar collega's kunnen zijnquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:scrummie nog tijd voor ons nu hij een vriendin heeft.
Ik heb in principe nooit iets te doen als ik niet op m'n werk ben, dus ik kan altijd
Mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooiquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De waarheid is meestal koud en hard.
Bitcoin op weg naar de 50k maat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooi
Nu vragen wij ons allemaal af wat de reden voor de peukie wasquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Roken is kankerlekker, maar ben zelf ook al ruim twaalf jaar gestopt (op een enkel peukie na, jaren terug).
Dus eigenlijk ben ik niet twaalf jaar gestopt, maar de dagelijkse routine al ruim twaalf jaar geleden gebroken.
Hij had zich voor de 500e keer in z'n reet laten neukenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu vragen wij ons allemaal af wat de reden voor de peukie was
22 jaar gepaft, en idd, voordat ik stopte betaalde ik ook iets van 16 euro voor een pak shagquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik dit jaar 10 jaar. Na 30jaar roken. Hoelang heb jij gerookt ? Sprak gisteren een roker. Die betaalt 16 euro per pakkie shag. Fucking meer dan 30 gulden.![]()
Anal Cunt - Hitler was a sensitive man, om er maar eens een klassieker uit te gooienquote:
Tim is gay was mijn favoriet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Anal Cunt - Hitler was a sensitive man, om er maar eens een klassieker uit te gooien
Dit kan op een tegeltjequote:Op donderdag 11 januari 2024 13:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie woorden zijn niet waar, ware woorden zijn niet mooi
Ook een mooie jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tim is gay was mijn favoriet.
Noem maar een datum en tijd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zouden zomaar collega's kunnen zijn
Nu zijn alle ogen gericht op @:Scrummie
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen. @GGMM en ik hebben geen sociaal leven dus wij zijn altijd beschikbaar.quote:
Wanneer gym?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen. @:GGMM en ik hebben geen sociaal leven dus wij zijn altijd beschikbaar.
Ik in principe ook, alleen vanavond niet, morgenavond niet, zondag Feyenoord (dus er na wel beschikbaar) en dinsdagavond en woensdag de hele dag niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we beter aan jou stellen. @:GGMM en ik hebben geen sociaal leven dus wij zijn altijd beschikbaar.
Precies gedaan wat ik anders vroeg.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de band af maar als ze er maar 1 vervangen hebben zal je wel een kutautootje hebben.
Iedereen wordt beter van een bak waarheid in zijn smoel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nice. Hier vanavond Biceps/Lats/Side Delts. Wel teringmoe, slecht geslapen door de kat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgenochtend weer hé strijder.
MAUWquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slecht geslapen door de kat.
Jeetje.
Misschien wou hij/zij wel naar buiten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Het is geen buitenkat, dus nee.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien wou hij/zij wel naar buiten.
Ik zie maar 1 oplossingquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Laten steriliserenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Ik ben al tijden gestopt met neuken. En nuquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:42 schreef Tarado het volgende:
Ik heb er toch altijd moeite mee, mensen die jaren dom bezig waren en er dan mee stoppen, te complimenteren.
Als je ze maar lang genoeg geen eten geeft wennen ze er uiteindelijk vanzelf aan en stopt het miauwenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
MAUW
MAUW
MAUW
en dat de hele nacht
Ik vind het verontrustend dat iemand bijhoudt hoe vaak ik ben gestopt met drinken. En het ook nog eens precies goed heeft. Weird.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je domme keuzes herstelt is dat wel een compliment waard. Genoeg mensen die te koppig zijn om hun fouten toe te geven en dom blijven doen.
Als het nou een Tong is die voor de 86ste keer stopt met drinken dan wordt het wat anders
Misschien weer eens oppakkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al tijden gestopt met neuken. En nu
Dat had ik een jaar geleden al in de gaten. Ik werd bij het constateren er op aangevallen.quote:
Befbekje houdt dit bij in zijn Excel-bestand en deelt dit met onsquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustend dat iemand bijhoudt hoe vaak ik ben gestopt met drinken. En het ook nog eens precies goed heeft. Weird.
Klopt. Een lijk ook.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond roken kankervies. Maar ieder z'n meug bij de peuk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Roken is kankerlekker, maar ben zelf ook al ruim twaalf jaar gestopt (op een enkel peukie na, jaren terug).
Dus eigenlijk ben ik niet twaalf jaar gestopt, maar de dagelijkse routine al ruim twaalf jaar geleden gebroken.
Ik ben blij in de jaren 80 en 90 uit te zijn gegaan. Pilsje voor 2 gulden. Nu moet je buiten in de regen bij het café nadat je een rondje hebt gegeven van 40 euro voor 8 man je nicotine behoefte bevredigen voor heel je zakgeld.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
22 jaar gepaft, en idd, voordat ik stopte betaalde ik ook iets van 16 euro voor een pak shag
Dat noemen ze de ultieme hongerstaking.quote:
Ik hoop langer mee te gaan. Keek na afloop ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi maat. Ik tikte laatst de 1100 dagen aan
Dat ook. Maar dat is weer wat anders.quote:
Goed idee. Ben inmiddels 85 kilo. Zal eens op tinder iets zetten. Van gruwelijk mooie dekhenst zoekt geil kutwijf om vol te pompen.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:08 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat er een optie komt om mijn posts te wijzigen
Ja?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb overigens wel respect voor vrouwen.
Overdag een Disney dier, ‘s avonds non-vanilla.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik ben onderdanig.
Je wordt graag gedomineerd?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterker nog.
Ik ben onderdanig.
Hoi Piscesquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overdag een Disney dier, ‘s avonds non-vanilla.
Hoi Orientequote:
Jammerquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word hier dagelijks gedomineerd.
Dus nee, niet per se.
Zocht je een derde?quote:
Doe ons allemaal een plezier en plak daar nog 1 of 2 dagen achteraanquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb al 4 dagen niet meer gedronken.
Wil je niet voor de rest spreken, maar alleen voor jezelf?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe ons allemaal een plezier en plak daar nog 1 of 2 dagen achteraan
Nee, een is wel genoeg, maar dombo is een schatje.quote:
Over je haar? Vertel ons meer.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:25 schreef Oriente het volgende:
Ik kreeg dinsdag een soort van compliment bij mijn nieuwe werk en daar werd ik al teringongemakkelijk van
Nee.quote:
Even 8 frikandellen eten nadat ik een hersenbloeding heb gehad en dagelijks mn broek vol schijtquote:
Graag pics.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
"Je bent wel breed"
Ik zei uit ongemak maar "ja dat is allemaal vet"
Te veel gepest op FOK! door GGMM en consorten
Treurig toch, vind het een zielige manquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Even 8 frikandellen eten nadat ik een hersenbloeding heb gehad en dagelijks mn broek vol schijt
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit gepest heb, maar als jij dat zo ervaren hebt dan bied ik daar mijn excuses voor aanquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
"Je bent wel breed"
Ik zei uit ongemak maar "ja dat is allemaal vet"
Te veel gepest op FOK! door GGMM en consorten
Kom me helpenquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Treurig toch, vind het een zielige man
Iets steriliseren wat zich toch al niet voortplant lijkt mij vrij overbodig.quote:
GGMM is de Mark Rutte van FOK!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit gepest heb, maar als jij dat zo ervaren hebt dan bied ik daar mijn excuses voor aan
Dat maakt twee.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Dombohetolifantje1 is een bijzondere jongen.
Waar en wanneer ? Normaal kleineer je me als ik een ban heb. Heb je al gereageerd op me in de feedback van VBL ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk hapt @:tong80
Duurt verdomme een kwartier
Ik kleineer je ook als je geen ban hebt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar en wanneer ? Normaal kleineer je me als ik een ban heb. Heb je al gereageerd op me in de feedback van VBL ?
"tegenwoordig"quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat @:tong80 hier niet meer zou posten
Zijn woorden zijn ook niks meer waard tegenwoordig
Oh was dat een grapquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt maat
Is toch een compliment. Rutte is een mega sociale man.quote:
Een bak borrelnootjes ouwe Bornese boer met je rotte banden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
sowquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt maat
SOWquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was dat een grap
Ik zag geen likes
Curry kipquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Couscous, salade.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij deze. Ik bedoelde Usslri Yeglulquote:
Vroeger wel danquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat @:tong80 hier niet meer zou posten
Zijn woorden zijn ook niks meer waard tegenwoordig
Je moet niet alles lezen wat je gelooft.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:24 schreef fetX het volgende:
FOK! is nog lang niet dood als ik dit zo allemaal lees
Ik huilde gisteren na m'n laatste bestraling.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even huilen in een hoekje.
Dit kan beter. Je lijkt wel een amateur. Tweederangs Tong.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik stootte zojuist m'n spleenheup tegen de tafelpoot, de tafelpoot van vier onder de tafel, moet nog FF naar de HEMA voor viltjes voor eronder, dan krassen ze geen lot op het laminaat.
Dat kan ik me voorstellen makker brother. Ik las gisteren dat je schreef dat genezing niet mogelijk is, maar dat het stabiel blijft? Wat betekent dat in de praktijk? Kan je er nog 100 mee worden?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik huilde gisteren na m'n laatste bestraling.
Kan ik me voorstellen. Hoewel, eigenlijk ook weer niet. Heftig manquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dikke knuffel, Tong. Dat zal zeker beladen geweest zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Heb ook bijna geen lichamelijke klachten door de kanker. M'n hart zit me meer in de weg. Gelukkig heb ik die op de goede plaats. Ruimhartig enzo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen makker brother. Ik las gisteren dat je schreef dat genezing niet mogelijk is, maar dat het stabiel blijft? Wat betekent dat in de praktijk? Kan je er nog 100 mee worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |