Geniet ervan broerquote:
Wel regen gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet
@:sked en ik zijn woedend
Revisie #1 - ingevoerd op 20-01-2023 11:14 door Coco (32%)quote:
Hier alleen natte drab. Zag wel een hardloper. Ben nu woedend.quote:
Melodieuze goeiemorgen voor @onlogischquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Set your mind free, it's the Year of SUMMEEEEEEER
Keep your heart strong 'cause summer's here
Can hear the summer's hereeeeeee
JAAAA DE ENGELSEN KOMEN WEERquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
Nijmegen wordt vanaf 14:30 weggevaagd
Klaarblijkelijk sneeuwt het bij jou tochquote:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk sneeuwt het bij jou toch
Ik snuif al best een tijdje niet meer eigenlijk, tenzij heel sporadisch op een festivalletjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag in de Kuip wel wat wits onder de neus of niet?
Pas maar op zometeen gaat Marco B aan je zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Keep your heart strong 'cause summer's here
Can hear the summer's hereeeeeee
Chevy is boven de 16 hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas maar op zometeen gaat Marco B aan je zitten
Heurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas maar op zometeen gaat Marco B aan je zitten
Oude man.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:20 schreef Sked het volgende:
Zo maar even een dutje doen @:tong80 @:KingRoland
Wel de mind nog van iemand van 16 dus Marco: wees NIET bang om een DM te sturen!quote:
#never forget!!!quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ali![]()
Stuur die man terug naar Raqqa.
quote:
Heb wel wat hulpmiddelen voor jequote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik overdag kan slapen. Dat is me nog nooit gelukt denk ik.
rip @Zipportalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen keken we nog Op1 @:Zipportal @:Coco
Bij jetlag / na een lange nachtvlucht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog niet zonder meds.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij jetlag / na een lange nachtvlucht.
2 dagen stappen, 3 dagen wakker. Werkt prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij zo'n feestbeest?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 dagen stappen, 3 dagen wakker. Werkt prima.
Middagmutjes, vooral in de zomer.
Uitnodigen voor de meet!!quote:
In Amsterdamquote:
Ligt aan de presentielijst natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar zo gelukkig van wordt.
Als @Fosive en @Oriente maar komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt aan de presentielijst natuurlijk
Fosive is wegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Als @:Fosive en @:Oriente maar komen.
Ik lees geen kranten, het is 2023.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft in alle privé kranten gestaan.
Ik heb wel veel feestjes bezocht, maar dat doe ik nu niet meer.quote:
quote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft in alle privé kranten gestaan.
Doen ze niet aan pekelen in Brabant of wat? Verdomme staan glijden op n-wegen en snelwegen en sneeuwmuren geraakt om op de weg te blijven.quote:
ik ben gevallen met de fietsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen ze niet aan pekelen in Brabant of wat? Verdomme staan glijden op n-wegen en snelwegen en sneeuwmuren geraakt om op de weg te blijven.
Dat is echt klote.quote:
Dan vind ik het slechts een leuke anekdote. Werd je val gezien door andere?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, ik was helemaal ingepakt
(lol)
Lekker manquote:Dijks is veel met zijn lichaam en geest bezig om zo fit mogelijk te worden. “Ik doe veel aan krachttraining om de spieromgeving sterker te maken, maar ik doe ook aan yoga, ik mediteer, doe aan acupunctuur en Thaise massage. Ik haal daar voldoening uit, het helpt me, waarom zou ik het niet benoemen? Mediteren geeft me echt een moment voor mezelf: totale rust en geen andere gedachten. Mediteren maakt me helemaal leeg.” De verdediger doet dit sinds vorig jaar. “Via mijn moeder kwam ik in contact met een paragnost. Ze heeft me een meditatie-app gestuurd. Dat doe ik dus nu, net als acupunctuur en daar heb ik heel veel aan gehad.”
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vind ik het slechts een leuke anekdote. Werd je val gezien door andere?
nee hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Indien iemand komt helpen voel je je alleen maar nog meer opgelaten.
Blijf dan ook lekker thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen ze niet aan pekelen in Brabant of wat? Verdomme staan glijden op n-wegen en snelwegen en sneeuwmuren geraakt om op de weg te blijven.
21cm hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker thuis
Ben net een rondje gaan lopen door de sneeuw
Oh ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Indien iemand komt helpen voel je je alleen maar nog meer opgelaten.
Die 20cm van @Caland vond ik wel prima eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit is geil.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 20cm van @:caland vond ik wel prima eigenlijk
Zou user @Pisces29 al in het bezit zijn van een setje nieuwe AirPods?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
🤣😂 Meesterlijk filmpje. Deed dat zelf ook heel fftjes op de KLB meetquote:
Doe de volgende meet maar gewoon normaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤣😂 Meesterlijk filmpje. Deed dat zelf ook heel fftjes op de KLB meet
Voor de rest deed ik vrij normaal. Iedereen trouwens. Heel anders dan op het forum eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe de volgende meet maar gewoon normaal.
Dan is het maar goed dat ik volgende keer ook kom.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor de rest deed ik vrij normaal. Iedereen trouwens. Heel anders dan op het forum eigenlijk
Want jij ben wel real?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik volgende keer ook kom.
Het quotum van wajong'ers is al overschreden in deze scquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is een groot goed. Hou dit vol.quote:
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een groot goed. Hou dit vol.
Ik dacht altijd dat dit een random filmpje was die de titel fokmeet droeg ter humoristisch vermaak.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤣😂 Meesterlijk filmpje. Deed dat zelf ook heel fftjes op de KLB meet
Geen idee man, is niet zo dat ik de context hiervan ken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit een random filmpje was die de titel fokmeet droeg ter humoristisch vermaak.
Maar jij zegt dus dat dit authentieke beelden zijn van een echte fok! meet?
[ afbeelding ]
Als ik de andere filmpjes van zijn kanaal kijk vrees ik dat dit echt is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit een random filmpje was die de titel fokmeet droeg ter humoristisch vermaak.
Maar jij zegt dus dat dit authentieke beelden zijn van een echte fok! meet?
[ afbeelding ]
@laforestquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:18 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand hier toevallig wat meer over de ethiek theorie van Kant?
Vrijheid was in Kants ogen: autonomie, of letterlijk: zelf-wetgeving. De mens handelt in Kants ogen moreel als hij handelt overeenkomstig de morele wet die hij in zichzelf draagt. Deze morele wet noemde hij de 'categorische imperatief'. De morele autonomie kwam bij Kant vóór alles.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:18 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand hier toevallig wat meer over de ethiek theorie van Kant?
Ik. Ik heb mijn master's dissertation over Kant's ethiek geschreven.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik. Ik heb mijn master's dissertation over Kant's ethiek geschreven.
Dit onthoud ik dan gek genoeg welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik. Ik heb mijn master's dissertation over Kant's ethiek geschreven.
Jammer weerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit onthoud ik dan gek genoeg wel
@:Ama
Vloeibaar met wellicht een broodje erbij voor de schone schijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
20 cm is voor tatas prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Pannenkoek uit de ovenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
In een ovenschaal.quote:
Hier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een ovenschaal.
Recept van m’n oma.
Kip!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon je pannenkoeken beslag in een ovenschaal gieten dan? En dan 1 voor 1 of een enkele gigantische?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een ovenschaal.
Recept van m’n oma.
Buitenlandse oma.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord.
Nee ander beslag, maar het wordt een schaal met een soort van ‘matras’ aan deeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je pannenkoeken beslag in een ovenschaal gieten dan? En dan 1 voor 1 of een enkele gigantische?
Zoveel vragen
Dit idee?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ander beslag, maar het wordt een schaal met een soort van ‘matras’ aan deeg.
Oke daar kan ik mij wel iets bij indenken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ander beslag, maar het wordt een schaal met een soort van ‘matras’ aan deeg.
Ik denk dat deze niet luchtig is en ‘droog’ als gewone cake. Die van mij is heel luchtig en nattig deeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit idee?
https://ohmyfoodness.nl/p(...)bessen-en-lemoncurd/
Bram Ladage, duh.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgende week zowaar tijd overdag vanwege nachtwerk in Rotterdam dus probeer slechts eettips op te doen
Ik moet kotsen van vette troep of eigenlijk is het herkauwen want het smaakt nog precies hetzelfde (lol)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram Ladage, duh.![]()
Mijn grote gemis sinds ik niet meer in Zuid-Holland woon.
Meer zout dan iets anders vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram Ladage, duh.![]()
Welke users wonen hier in Rotterdam?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet kotsen van vette troep of eigenlijk is het herkauwen want het smaakt nog precies hetzelfde (lol)
Is op het spoor bij Rotterdam Centraal dus zwaai maar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke users wonen hier in Rotterdam?
Ja, gebeurt wel eens bij snackbar eten.quote:
Soju bar @KingRolandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgende week zowaar tijd overdag vanwege nachtwerk in Rotterdam dus probeer slechts eettips op te doen
Ik vind het bij die bram in hartje centrum altijd wel extreemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gebeurt wel eens bij snackbar eten.
Maar goed om te zien dat @Caland en ik niet de enige zuid-holland afvallige zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram Ladage, duh.![]()
Ik kwam het meest bij Metroplein.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het bij die bram in hartje centrum altijd wel extreem
Duurloopje morgen dus gewoon volkorenpasta met bolognesesaus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Caland is oprecht de verkeerde kant uitgegaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar goed om te zien dat @:caland en ik niet de enige zuid-holland afvallige zijn
Niks mis met Gelderland.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Caland is oprecht de verkeerde kant uitgegaan
Ik kan niet te lang op dezelfde plek.
Met Arnhem is heel veel mis.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis met Gelderland.
Tenminste, ons deel.
Het lijk me dat @KingRoland precies weet wat de beste plekken daar in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is op het spoor bij Rotterdam Centraal dus zwaai maar.
Word je gezocht door de politie?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan niet te lang op dezelfde plek.
Niet dat ik weet.quote:
Vind jij Normaal geen goede muziek maken?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis met Gelderland.
Tenminste, ons deel.
Ik vind Arnhem oprecht niet zo’n hele leuke stad. Opzich ligt het wel mooiquote:
Ik vind het al heel wat dat ze te verstaan zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij Normaal geen goede muziek maken?
Provinciaal die stads wil doen (lol)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ze te verstaan zijn.
Als Achterhoeks volk plat gaat praten is dat gewoon niet te verstaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Provinciaal die stads wil doen (lol)
Oh lukt mij wel als Uber randstedeling.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Achterhoeks volk plat gaat praten is dat gewoon niet te verstaan.
soju bar is de beste plek om te eten in Rotterdam, alleen moet je vaak wel minimaal een week van tevoren reserveren lolquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is op het spoor bij Rotterdam Centraal dus zwaai maar.
Rotterdam Rijnmondquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam-zuid vermijden
pure ghetto
Schoenen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Amsterdam is er een winkel die Hutspot heet.
Kleren, horeca en verder allerlei andere items. Van Woustraat. Maar zie nu dat hij er niet meer is.quote:
Aangerand in de Reguliersdwars?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga weg met je Amsterdam gelijk weer post traumatische stress.
Heeft z'n leuke en minder leuke plekjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oostenburgereiland ben ik het ergst verkracht maar de rest was ook niet best.
Tja, die strakke broekjes van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oostenburgereiland ben ik het ergst verkracht maar de rest was ook niet best.
Klinkt goed. Wat gaat het ons brengen?quote:
hoge score, mijn vriendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Mystic River
7.8/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:yvonne @:lenny_leonard zie review
Zag zojuist op google maps hoe het er heden ten dage uitziet... Dat het mag afbranden met de inwoners erin om mijn statement kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft z'n leuke en minder leuke plekjes
konijn met pruimenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat gaat het ons brengen?
Pijn en ellende met een vleugje verdriet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat gaat het ons brengen?
Konijn, overheersende geur.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
konijn met pruimen![]()
![]()
met een heerlijk sausje. zeker 10 jaar geleden dat ik nog konijn heb gegeten.
Oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijn en ellende met een vleugje verdriet.
Geen dank.
Ik ben een blij ei, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles wat hierbuiten valt is een meevaller dus vier de meevallers.
Het lijkt erop dat je er aardig wat traumatische ervaringen hebt opgedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag zojuist op google maps hoe het er heden ten dage uitziet... Dat het mag afbranden met de inwoners erin om mijn statement kracht bij te zetten.
Hey maat.quote:
Moest lachen. Sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand van jullie al Windows 11 geïnstalleerd?
Ja op laptop. Niet op main PC.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zijn de voordelen van 11 maat. VERTEL ONS ALLESquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op laptop. Niet op main PC.
Nee sorry ik leef nog altijd volledig vanaf mijn telefoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
Het ziet er gewoon gelikt en geil uit. Verder is het niet zoveel beter dan W10. Althans, van wat ik weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van 11 maat. VERTEL ONS ALLES
Hoezo?quote:
Draait het een beetje, ik heb het geïnstalleerd niet lang nadat het uitkwam en toen was het een drama. De hele tijd van die blauwe schermen, totdat zelfs mijn ssd kapot was.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op laptop. Niet op main PC.
Nee, maar we zijn nu een jaar verder en ik kreeg net weer een melding of ik het wilde installeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry ik leef nog altijd volledig vanaf mijn telefoon.
Crasht je computer opnieuw nonstop?
Draait prima, maar ik doe niet heel veel spannends op die laptop van mij, alleen een beetje Word, Teams en browsing. RIP SSDquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Draait het een beetje, ik heb het geïnstalleerd niet lang nadat het uitkwam en toen was het een drama. De hele tijd van die blauwe schermen, totdat zelfs mijn ssd kapot was.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een blij ei, dus dat komt goed.
Gezien je verleden zou ik er ver weg van blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn nu een jaar verder en ik kreeg net weer een melding of ik het wilde installeren.
Ik ga het gewoon nog een keer gokken!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Draait prima, maar ik doe niet heel veel spannends op die laptop van mij, alleen een beetje Word, Teams en browsing. RIP SSD
Jij leeft echt op het randje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nog een keer gokken!
That's the spirit bro.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nog een keer gokken!
Stond er droog tussen alle SC onzin.quote:
Jij lijkt mij het type om de telefoon niet op te laden in de slaapkamer omwille van de "straling"quote:
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.quote:
Ik slaap naast m’n toestel. Tja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type om de telefoon niet op te laden in de slaapkamer omwille van de "straling"
@onlogisch heeft geen vrienden en dit is tevens 1 van de redenen waarom hij een dusdanig goede moderator isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
Ik laad mijn telefoon op louter als hij uitstaat ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type om de telefoon niet op te laden in de slaapkamer omwille van de "straling"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wachten allemaal totdat die dag gaat komenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
Origineel goed verkracht. Hoop verkrachtingen in dit topic vanavond.quote:
Gewoon een remix op zijn eigen plaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Origineel goed verkracht. Hoop verkrachtingen in dit topic vanavond.
Slaap lekker @onlogischquote:
Prima review.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Mystic River
7.8/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:yvonne @:lenny_leonard zie review
Jij hebt de lat hoog liggen maat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review.
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik deze film niet ga kijken.
Verkeerde gok. Fijne avond?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt de lat hoog liggen maat.
Flikker op, Paul.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:53 schreef Paul het volgende:
DAAR GAAN WE WEER![]()
![]()
![]()
Paul in ONZ / Jojoortje is jarig!!!
DAAR GAAN WE WEER![]()
![]()
![]()
Paul in ONZ / Jojoortje is jarig!!!
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
That's the spirit bro.
Laat ZEKER weten hoe het is gegaan!!! Ben benieuwd
@onlogisch wordt weer eens onheus bejegend. Geef die man gewoon de macht om te bannen als 's werelds beste moderator.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goedemiddag!
- Dit is gepost vanaf een computer met het Windows 11 besturingssysteem.
Mag dat dan na de grote wedstrijd misschien?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch wordt weer eens onheus bejegend. Geef die man gewoon de macht om te bannen als 's werelds beste moderator.
Ik word gedemoniseerd @KingRolandquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch wordt weer eens onheus bejegend. Geef die man gewoon de macht om te bannen als 's werelds beste moderator.
Het is eigenlijk heel raar dat ons forumbeest deze macht nog niet heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft die kans vast al gehad, maar zijn bescheidenheid siert hem.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel raar dat ons forumbeest deze macht nog niet heeft.
Ik heb de serie net uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zette zette zojuist that 90s show op uit een gevoel van nostalgie en heb nu onherstelbare hersenschade na 6 minuten.
Wellicht is het de pilot maar mijn god.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb de serie net uit.
Ben eigenlijk positief verrast.
Ik ken dit hele programma niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zette zette zojuist that 90s show op uit een gevoel van nostalgie en heb nu onherstelbare hersenschade na 6 minuten.
Is deze nieuwe een aanrader als je de oude niet gezien hebt?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
That 70s show nooit gezien? Was vroeger toch wel 24 uur per dag op tv
Nee, dat zegt me ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
That 70s show nooit gezien? Was vroeger toch wel 24 uur per dag op tv
Onherstelbare hersenschade zei ik toch zonder de nostalgie heb je niks meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is deze nieuwe een aanrader als je de oude niet gezien hebt?
Ik wens je veel sterkte. Komt een hoop op je af dit weekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onherstelbare hersenschade zei ik toch zonder de nostalgie heb je niks meer.
Die lachband
Heb ook diarree mocht je het totale verhaal willen wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte. Komt een hoop op je af dit weekend.
Ik laat het aan @AFCNiels over om hier passend op te reageren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ook diarree mocht je het totale verhaal willen weten
Nee als je de pilot niet doorkomt ga je dit niet leuk vinden vrees ik, de bij vlagen tenenkrommende humor blijft, vooral van dat ene jongetje die geen andere karaktereigenschappen heeft dan ‘heel erg gay’. Maar goed Red en Kitty dragen de serie voor 90% en een paar van die nieuwe kinderen vond ik ook vermakelijk genoeg om het programma als ‘simpel vermaak’ te bestempelen en das voor mij genoeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het de pilot maar mijn god.
@Danny vindt er teveel huidskleuren inzitten dus moet doorkijken als statementquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee als je de pilot niet doorkomt ga je dit niet leuk vinden vrees ik, de bij vlagen tenenkrommende humor blijft, vooral van dat ene jongetje die geen andere karaktereigenschappen heeft dan ‘heel erg gay’. Maar goed Red en Kitty dragen de serie voor 90% en een paar van die nieuwe kinderen vond ik ook vermakelijk genoeg om het programma als ‘simpel vermaak’ te bestempelen en das voor mij genoeg.
Dank je!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat het aan @:afcniels over om hier passend op te reageren.
Vertel vooral het hele verhaal!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben ze ook aan alle genders gedacht?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:danny vindt er teveel huidskleuren inzitten dus moet doorkijken als statement
Inmiddels lvl 30, getweakte private server.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw kink is weer bevestigd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels lvl 30, getweakte private server.
Geen idee er woont nu ineens een buurvrouw in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze ook aan alle genders gedacht?
Mijn vloeibare maaltijd gisteren was wellicht te heftig.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Vertel vooral het hele verhaal!
Dan weet je in ieder geval waar het door komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee er woont nu ineens een buurvrouw in.
[..]
Mijn vloeibare maaltijd gisteren was wellicht te heftig.
Nasi. En ik sta op het punt te beginnen om het te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel soep en broodjes.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft.quote:
Ik ook, erwtensoep. Ik ga ervan uit dat dit bij jou bruine bonensoep is?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn penis en hij wil een twink voor mij zijn zodat ik hem kan tanken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft.
Dat had ik dan weer met de quote van @Pisces29quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ging af op hetgeen hij aan het quoten was, daarna bedacht ik me dat het game gerelateerd was.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh klaarblijkelijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn penis en hij wil een twink voor mij zijn zodat ik hem kan tanken.
Erg vulgair
Dit is tenminste duidelijk, bedankt voor de toelichting!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg vulgair
@paxconquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg vulgair
O daar heb ik mij dus helemaal niet aan geërgerd wat een goed teken is want ik kan mij enorm ergeren aan een onnatuurlijk diverse cast.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:danny vindt er teveel huidskleuren inzitten dus moet doorkijken als statement
Echt ja? Zolang het hun personage maar niet is boeit het mij echt niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O daar heb ik mij dus helemaal niet aan geërgerd wat een goed teken is want ik kan mij enorm ergeren aan een onnatuurlijk diverse cast.
Buiten de deur een hapje eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja das grotendeels waar ik op doel bij een ‘onnatuurlijk diverse cast’quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt ja? Zolang het hun personage maar niet is boeit het mij echt niet.
Ik wil een Drizzt kookboek.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iets zegt me dat je dit vaker doet. Heel gezond verder.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na @:onlogisch zijn geile post kan ik enkel nog doordenken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dit vaker doet. Heel gezond verder.
Daarover gesproken ; Wanneer staat je date met @GGMM gepland?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor
Niet op seksueelgebied tenminste.
Hij houdt zich verdacht stilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou niet naar de film gaan. Voor details verwijs ik je graag naar @:johannes_vermeer
Gelijk wat pingpongballen erbij gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inmiddels weer aan het doorsporten want ik heb met het overgebleven geld van een cadeaubon bij de Decathlon een nieuw setje dartpijltjes aangeschaft
Deze aankoop staat niet in relatie tot de wedstrijd van morgen
Nee we hebben voldoende balletjes op de club en die zijn van betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijk wat pingpongballen erbij gedaan?
Eet smakelijk! Maar over Drizzt;quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb net pasta gemaakt, maar Drizzt laat ons zitten
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ik zag mijn fout al inquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Maar over Drizzt;
[..]
Twink rogue zijn in battlegroundsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg vulgair
Nee, dat heb ik eergister al gehad. Vandaag was het tomatensoep uit zo'n zak en afbakbroodjes met ham en kaasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, erwtensoep. Ik ga ervan uit dat dit bij jou bruine bonensoep is?
Is soep in zak nou lekkerder dan soep uit blik?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik eergister al gehad. Vandaag was het tomatensoep uit zo'n zak en afbakbroodjes met ham en kaas
Beide zo zout als maar zijn kan. Ik gooi er meestal maar een versnipperde peper doorheen of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Is soep in zak nou lekkerder dan soep uit blik?
Dat stukje bloed is ietwat twijfelachtig maar sterven in het harnas is gewoon de droom.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
Mijn stem is redelijk terug als ik maar blijf drinken
Ik hoest nog steeds tyfustaaie slijm met een vleugje bloed op
Klaar voor de klassieker dus
Maar dat voelt erg tegennatuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker
@:sked kijk zo kan het ook
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Is soep in zak nou lekkerder dan soep uit blik?
Welke sauzen op de hamburger dan wel bij de patat?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker
@:sked kijk zo kan het ook
Mayoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke sauzen op de hamburger dan wel bij de patat?
Gember is te alle tijde mannelijk en enkel de pussiewussies vinden de smaak "te scherp"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik drink nu zelfgemaakte gemberthee met citroen
Veel homofieler wordt het in mijn leven niet meer gok ik
Ik ben overigens tegen homofobie
Er blijft helemaal niets van die stoere Caland over hé.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik drink nu zelfgemaakte gemberthee met citroen
Veel homofieler wordt het in mijn leven niet meer gok ik
Ik ben overigens tegen homofobie
Ik zit morgen rond half 10 aan de eerste baco, laat mij even mijn stem en keel proberen terug te krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er blijft helemaal niets van die stoere Caland over hé.
Mensen met een zekere hoeveelheid jaren, tijd en posts op fok zijn per definitie niet stoer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er blijft helemaal niets van die stoere Caland over hé.
Ik ben wel stoer, ik speel pingpong, maak jodengrapjes en ik gebruik drugs.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen met een zekere hoeveelheid jaren, tijd en posts op fok zijn per definitie niet stoer.
Inclusief ikzelf.
Vertel ons alles makker. Waar vind je dat @DombohetOlifantje1 wél stoer is?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk is @:dombohetolifantje1 de enige Fokker die ik echt stoer vind, de rest is allemaal een bepaalde vorm van treurnis.
Inclusief ikzelf hoor, mijn post hierboven was niet serieus.
Voor Berghuis?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
een nieuw setje dartpijltjes aangeschaft
Omdat Dombo gewoon een hele lieve jongen is met een zekere mate van zelfspot die tenminste lekker dicht bij zichzelf blijftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel ons alles makker. Waar vind je dat @:Dombohetolifantje1 wél stoer is?
He! Het is dat @onlogisch mijzelf terugvroeg na anderhalf jaar wegblijven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Dombo gewoon een hele lieve jongen is met een zekere mate van zelfspot die tenminste lekker dicht bij zichzelf blijft
Plus hij houdt tenminste zijn woord als hij een domme weddenschap heeft afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |