Aangerand in de Reguliersdwars?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga weg met je Amsterdam gelijk weer post traumatische stress.
Heeft z'n leuke en minder leuke plekjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oostenburgereiland ben ik het ergst verkracht maar de rest was ook niet best.
Tja, die strakke broekjes van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oostenburgereiland ben ik het ergst verkracht maar de rest was ook niet best.
Klinkt goed. Wat gaat het ons brengen?quote:
hoge score, mijn vriendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Mystic River
7.8/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:yvonne @:lenny_leonard zie review
Zag zojuist op google maps hoe het er heden ten dage uitziet... Dat het mag afbranden met de inwoners erin om mijn statement kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft z'n leuke en minder leuke plekjes
konijn met pruimenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat gaat het ons brengen?
Pijn en ellende met een vleugje verdriet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wat gaat het ons brengen?
Konijn, overheersende geur.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
konijn met pruimen![]()
![]()
met een heerlijk sausje. zeker 10 jaar geleden dat ik nog konijn heb gegeten.
Oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pijn en ellende met een vleugje verdriet.
Geen dank.
Ik ben een blij ei, dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles wat hierbuiten valt is een meevaller dus vier de meevallers.
Het lijkt erop dat je er aardig wat traumatische ervaringen hebt opgedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag zojuist op google maps hoe het er heden ten dage uitziet... Dat het mag afbranden met de inwoners erin om mijn statement kracht bij te zetten.
Hey maat.quote:
Moest lachen. Sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand van jullie al Windows 11 geïnstalleerd?
Ja op laptop. Niet op main PC.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zijn de voordelen van 11 maat. VERTEL ONS ALLESquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op laptop. Niet op main PC.
Nee sorry ik leef nog altijd volledig vanaf mijn telefoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |