Dat stukje bloed is ietwat twijfelachtig maar sterven in het harnas is gewoon de droom.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
Mijn stem is redelijk terug als ik maar blijf drinken
Ik hoest nog steeds tyfustaaie slijm met een vleugje bloed op
Klaar voor de klassieker dus
Maar dat voelt erg tegennatuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker
@:sked kijk zo kan het ook
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Is soep in zak nou lekkerder dan soep uit blik?
Welke sauzen op de hamburger dan wel bij de patat?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker
@:sked kijk zo kan het ook
Mayoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke sauzen op de hamburger dan wel bij de patat?
Gember is te alle tijde mannelijk en enkel de pussiewussies vinden de smaak "te scherp"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik drink nu zelfgemaakte gemberthee met citroen
Veel homofieler wordt het in mijn leven niet meer gok ik
Ik ben overigens tegen homofobie
Er blijft helemaal niets van die stoere Caland over hé.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik drink nu zelfgemaakte gemberthee met citroen
Veel homofieler wordt het in mijn leven niet meer gok ik
Ik ben overigens tegen homofobie
Ik zit morgen rond half 10 aan de eerste baco, laat mij even mijn stem en keel proberen terug te krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er blijft helemaal niets van die stoere Caland over hé.
Mensen met een zekere hoeveelheid jaren, tijd en posts op fok zijn per definitie niet stoer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er blijft helemaal niets van die stoere Caland over hé.
Ik ben wel stoer, ik speel pingpong, maak jodengrapjes en ik gebruik drugs.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen met een zekere hoeveelheid jaren, tijd en posts op fok zijn per definitie niet stoer.
Inclusief ikzelf.
Vertel ons alles makker. Waar vind je dat @DombohetOlifantje1 wél stoer is?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk is @:dombohetolifantje1 de enige Fokker die ik echt stoer vind, de rest is allemaal een bepaalde vorm van treurnis.
Inclusief ikzelf hoor, mijn post hierboven was niet serieus.
Voor Berghuis?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
een nieuw setje dartpijltjes aangeschaft
Omdat Dombo gewoon een hele lieve jongen is met een zekere mate van zelfspot die tenminste lekker dicht bij zichzelf blijftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel ons alles makker. Waar vind je dat @:Dombohetolifantje1 wél stoer is?
He! Het is dat @onlogisch mijzelf terugvroeg na anderhalf jaar wegblijven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Dombo gewoon een hele lieve jongen is met een zekere mate van zelfspot die tenminste lekker dicht bij zichzelf blijft
Plus hij houdt tenminste zijn woord als hij een domme weddenschap heeft afgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |