O daar heb ik mij dus helemaal niet aan geërgerd wat een goed teken is want ik kan mij enorm ergeren aan een onnatuurlijk diverse cast.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:danny vindt er teveel huidskleuren inzitten dus moet doorkijken als statement
Echt ja? Zolang het hun personage maar niet is boeit het mij echt niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O daar heb ik mij dus helemaal niet aan geërgerd wat een goed teken is want ik kan mij enorm ergeren aan een onnatuurlijk diverse cast.
Buiten de deur een hapje eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel soep en broodjes.
Ja das grotendeels waar ik op doel bij een ‘onnatuurlijk diverse cast’quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt ja? Zolang het hun personage maar niet is boeit het mij echt niet.
Ik wil een Drizzt kookboek.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iets zegt me dat je dit vaker doet. Heel gezond verder.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na @:onlogisch zijn geile post kan ik enkel nog doordenken.
Nee hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dit vaker doet. Heel gezond verder.
Daarover gesproken ; Wanneer staat je date met @GGMM gepland?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor
Niet op seksueelgebied tenminste.
Hij houdt zich verdacht stilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou niet naar de film gaan. Voor details verwijs ik je graag naar @:johannes_vermeer
Gelijk wat pingpongballen erbij gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inmiddels weer aan het doorsporten want ik heb met het overgebleven geld van een cadeaubon bij de Decathlon een nieuw setje dartpijltjes aangeschaft
Deze aankoop staat niet in relatie tot de wedstrijd van morgen
Nee we hebben voldoende balletjes op de club en die zijn van betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijk wat pingpongballen erbij gedaan?
Eet smakelijk! Maar over Drizzt;quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb net pasta gemaakt, maar Drizzt laat ons zitten
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja ik zag mijn fout al inquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Maar over Drizzt;
[..]
Twink rogue zijn in battlegroundsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn penis en hij wil een twink voor mij zijn zodat ik hem kan tanken.
Erg vulgair
Nee, dat heb ik eergister al gehad. Vandaag was het tomatensoep uit zo'n zak en afbakbroodjes met ham en kaasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, erwtensoep. Ik ga ervan uit dat dit bij jou bruine bonensoep is?
Is soep in zak nou lekkerder dan soep uit blik?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik eergister al gehad. Vandaag was het tomatensoep uit zo'n zak en afbakbroodjes met ham en kaas
Beide zo zout als maar zijn kan. Ik gooi er meestal maar een versnipperde peper doorheen of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Is soep in zak nou lekkerder dan soep uit blik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |