Is deze nieuwe een aanrader als je de oude niet gezien hebt?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
That 70s show nooit gezien? Was vroeger toch wel 24 uur per dag op tv
Nee, dat zegt me ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
That 70s show nooit gezien? Was vroeger toch wel 24 uur per dag op tv
Onherstelbare hersenschade zei ik toch zonder de nostalgie heb je niks meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is deze nieuwe een aanrader als je de oude niet gezien hebt?
Ik wens je veel sterkte. Komt een hoop op je af dit weekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onherstelbare hersenschade zei ik toch zonder de nostalgie heb je niks meer.
Die lachband
Heb ook diarree mocht je het totale verhaal willen wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte. Komt een hoop op je af dit weekend.
Ik laat het aan @AFCNiels over om hier passend op te reageren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ook diarree mocht je het totale verhaal willen weten
Nee als je de pilot niet doorkomt ga je dit niet leuk vinden vrees ik, de bij vlagen tenenkrommende humor blijft, vooral van dat ene jongetje die geen andere karaktereigenschappen heeft dan ‘heel erg gay’. Maar goed Red en Kitty dragen de serie voor 90% en een paar van die nieuwe kinderen vond ik ook vermakelijk genoeg om het programma als ‘simpel vermaak’ te bestempelen en das voor mij genoeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht is het de pilot maar mijn god.
@Danny vindt er teveel huidskleuren inzitten dus moet doorkijken als statementquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee als je de pilot niet doorkomt ga je dit niet leuk vinden vrees ik, de bij vlagen tenenkrommende humor blijft, vooral van dat ene jongetje die geen andere karaktereigenschappen heeft dan ‘heel erg gay’. Maar goed Red en Kitty dragen de serie voor 90% en een paar van die nieuwe kinderen vond ik ook vermakelijk genoeg om het programma als ‘simpel vermaak’ te bestempelen en das voor mij genoeg.
Dank je!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat het aan @:afcniels over om hier passend op te reageren.
Vertel vooral het hele verhaal!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben ze ook aan alle genders gedacht?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:danny vindt er teveel huidskleuren inzitten dus moet doorkijken als statement
Inmiddels lvl 30, getweakte private server.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw kink is weer bevestigd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels lvl 30, getweakte private server.
Geen idee er woont nu ineens een buurvrouw in.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze ook aan alle genders gedacht?
Mijn vloeibare maaltijd gisteren was wellicht te heftig.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Vertel vooral het hele verhaal!
Dan weet je in ieder geval waar het door komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee er woont nu ineens een buurvrouw in.
[..]
Mijn vloeibare maaltijd gisteren was wellicht te heftig.
Nasi. En ik sta op het punt te beginnen om het te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel soep en broodjes.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft.quote:
Ik ook, erwtensoep. Ik ga ervan uit dat dit bij jou bruine bonensoep is?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel soep en broodjes.
Zijn penis en hij wil een twink voor mij zijn zodat ik hem kan tanken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft.
Dat had ik dan weer met de quote van @Pisces29quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ging af op hetgeen hij aan het quoten was, daarna bedacht ik me dat het game gerelateerd was.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh klaarblijkelijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn penis en hij wil een twink voor mij zijn zodat ik hem kan tanken.
Erg vulgair
Dit is tenminste duidelijk, bedankt voor de toelichting!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg vulgair
@paxconquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg vulgair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |