Ik lees geen kranten, het is 2023.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft in alle privé kranten gestaan.
Ik heb wel veel feestjes bezocht, maar dat doe ik nu niet meer.quote:
quote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft in alle privé kranten gestaan.
Doen ze niet aan pekelen in Brabant of wat? Verdomme staan glijden op n-wegen en snelwegen en sneeuwmuren geraakt om op de weg te blijven.quote:
ik ben gevallen met de fietsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen ze niet aan pekelen in Brabant of wat? Verdomme staan glijden op n-wegen en snelwegen en sneeuwmuren geraakt om op de weg te blijven.
Dat is echt klote.quote:
Dan vind ik het slechts een leuke anekdote. Werd je val gezien door andere?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, ik was helemaal ingepakt
(lol)
Lekker manquote:Dijks is veel met zijn lichaam en geest bezig om zo fit mogelijk te worden. “Ik doe veel aan krachttraining om de spieromgeving sterker te maken, maar ik doe ook aan yoga, ik mediteer, doe aan acupunctuur en Thaise massage. Ik haal daar voldoening uit, het helpt me, waarom zou ik het niet benoemen? Mediteren geeft me echt een moment voor mezelf: totale rust en geen andere gedachten. Mediteren maakt me helemaal leeg.” De verdediger doet dit sinds vorig jaar. “Via mijn moeder kwam ik in contact met een paragnost. Ze heeft me een meditatie-app gestuurd. Dat doe ik dus nu, net als acupunctuur en daar heb ik heel veel aan gehad.”
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vind ik het slechts een leuke anekdote. Werd je val gezien door andere?
nee hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Indien iemand komt helpen voel je je alleen maar nog meer opgelaten.
Blijf dan ook lekker thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen ze niet aan pekelen in Brabant of wat? Verdomme staan glijden op n-wegen en snelwegen en sneeuwmuren geraakt om op de weg te blijven.
21cm hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker thuis
Ben net een rondje gaan lopen door de sneeuw
Oh ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Indien iemand komt helpen voel je je alleen maar nog meer opgelaten.
Die 20cm van @Caland vond ik wel prima eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker thuis
Ben net een rondje gaan lopen door de sneeuw
Dit is geil.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 20cm van @:caland vond ik wel prima eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |