Het ziet er gewoon gelikt en geil uit. Verder is het niet zoveel beter dan W10. Althans, van wat ik weet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van 11 maat. VERTEL ONS ALLES
Hoezo?quote:
Draait het een beetje, ik heb het geïnstalleerd niet lang nadat het uitkwam en toen was het een drama. De hele tijd van die blauwe schermen, totdat zelfs mijn ssd kapot was.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op laptop. Niet op main PC.
Nee, maar we zijn nu een jaar verder en ik kreeg net weer een melding of ik het wilde installeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry ik leef nog altijd volledig vanaf mijn telefoon.
Crasht je computer opnieuw nonstop?
Draait prima, maar ik doe niet heel veel spannends op die laptop van mij, alleen een beetje Word, Teams en browsing. RIP SSDquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Draait het een beetje, ik heb het geïnstalleerd niet lang nadat het uitkwam en toen was het een drama. De hele tijd van die blauwe schermen, totdat zelfs mijn ssd kapot was.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een blij ei, dus dat komt goed.
Gezien je verleden zou ik er ver weg van blijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn nu een jaar verder en ik kreeg net weer een melding of ik het wilde installeren.
Ik ga het gewoon nog een keer gokken!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Draait prima, maar ik doe niet heel veel spannends op die laptop van mij, alleen een beetje Word, Teams en browsing. RIP SSD
Jij leeft echt op het randje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nog een keer gokken!
That's the spirit bro.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon nog een keer gokken!
Stond er droog tussen alle SC onzin.quote:
Jij lijkt mij het type om de telefoon niet op te laden in de slaapkamer omwille van de "straling"quote:
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.quote:
Ik slaap naast m’n toestel. Tja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type om de telefoon niet op te laden in de slaapkamer omwille van de "straling"
@onlogisch heeft geen vrienden en dit is tevens 1 van de redenen waarom hij een dusdanig goede moderator isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
Ik laad mijn telefoon op louter als hij uitstaat ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij lijkt mij het type om de telefoon niet op te laden in de slaapkamer omwille van de "straling"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wachten allemaal totdat die dag gaat komenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
Origineel goed verkracht. Hoop verkrachtingen in dit topic vanavond.quote:
Gewoon een remix op zijn eigen plaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Origineel goed verkracht. Hoop verkrachtingen in dit topic vanavond.
Slaap lekker @onlogischquote:
Prima review.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:13 schreef Caland het volgende:
Mystic River
7.8/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:yvonne @:lenny_leonard zie review
Jij hebt de lat hoog liggen maat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review.
Op basis van deze review heb ik besloten dat ik deze film niet ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |