Vloeibaar met wellicht een broodje erbij voor de schone schijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
20 cm is voor tatas prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Pannenkoek uit de ovenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
In een ovenschaal.quote:
Hier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een ovenschaal.
Recept van m’n oma.
Kip!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon je pannenkoeken beslag in een ovenschaal gieten dan? En dan 1 voor 1 of een enkele gigantische?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een ovenschaal.
Recept van m’n oma.
Buitenlandse oma.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord.
Nee ander beslag, maar het wordt een schaal met een soort van ‘matras’ aan deeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je pannenkoeken beslag in een ovenschaal gieten dan? En dan 1 voor 1 of een enkele gigantische?
Zoveel vragen
Dit idee?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ander beslag, maar het wordt een schaal met een soort van ‘matras’ aan deeg.
Oke daar kan ik mij wel iets bij indenken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ander beslag, maar het wordt een schaal met een soort van ‘matras’ aan deeg.
Ik denk dat deze niet luchtig is en ‘droog’ als gewone cake. Die van mij is heel luchtig en nattig deeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit idee?
https://ohmyfoodness.nl/p(...)bessen-en-lemoncurd/
Bram Ladage, duh.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgende week zowaar tijd overdag vanwege nachtwerk in Rotterdam dus probeer slechts eettips op te doen
Ik moet kotsen van vette troep of eigenlijk is het herkauwen want het smaakt nog precies hetzelfde (lol)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram Ladage, duh.![]()
Mijn grote gemis sinds ik niet meer in Zuid-Holland woon.
Meer zout dan iets anders vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram Ladage, duh.![]()
Mijn grote gemis sinds ik niet meer in Zuid-Holland woon.
Welke users wonen hier in Rotterdam?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet kotsen van vette troep of eigenlijk is het herkauwen want het smaakt nog precies hetzelfde (lol)
Is op het spoor bij Rotterdam Centraal dus zwaai maar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke users wonen hier in Rotterdam?
Ja, gebeurt wel eens bij snackbar eten.quote:
Soju bar @KingRolandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgende week zowaar tijd overdag vanwege nachtwerk in Rotterdam dus probeer slechts eettips op te doen
Ik vind het bij die bram in hartje centrum altijd wel extreemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gebeurt wel eens bij snackbar eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |